SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, SylviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 06-11-2024 20:37:07 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja, dat was boter/kaas/eieren met pingpong ballen, dat hebben ze hier een tijd terug ook al gedaanquote:Op woensdag 6 november 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
Ow dat was met Jeff
Maar dat was balletjes met klittenband
Gelukkig elke deelnemer, niet alleen floortjequote:Op woensdag 6 november 2024 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Borrelgooien dus.. jup er moet blijkbaar drank in
[ afbeelding ]
Febo wil drank in die tent, en dat snap ik heel goedquote:Op woensdag 6 november 2024 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig elke deelnemer, niet alleen floortjeHoop dat hij alle 10 de ballen mis heeft
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Hahaha, nee joh, eerst Brijan met nierstenen het beeld uit om vervolgens een reclame van een uitvaartverzekering te krijgen![]()
Er roept iemand daar maar wat.. ze hadden netzo goed Bananenruggegraat kunnen roepenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Nierstenen is geen feestje, 1x gehad en was op dat moment ook 6 maand zwanger, nou je kruipt over de grond van de pijn.
Paar jaar geleden ook mijn zoon, die lag bij de dokterspost in de wachtkamer op de grond, je weet je echt geen houding aan te nemen van de pijn.
Brijan mag zelf lopen naar Lelystad (Medisc Centrum West)quote:Op woensdag 6 november 2024 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Waar we wachten op de Gele (nierstenen) Bus
Neuh.. eerst nog een paar dagen kermen, zo hoort dat daar, dat doen ze allemaal voordat de Gele Bus komtquote:Op woensdag 6 november 2024 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Brijan mag zelf lopen naar Lelystad (Medisc Centrum West)
Niet in zijn onderbroek?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:13 schreef Soury het volgende:
Elsje wil met ontbloot bovenlichaam er op
Wordt het de cover van Prenatalquote:Op woensdag 6 november 2024 20:13 schreef Soury het volgende:
Elsje wil met ontbloot bovenlichaam er op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 6 november 2024 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Vind die van de Gieren best goed gelukt eigenlijkOm te gieren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja wat een verschil hè.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeetje,Che lijkt wel een kleuter in de sauna
een nieuwe sponsor (nikon), wat goed was te zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzuus.. De Nephangert .. Rami&Sylli mogen nu ff mekkeren..die hebben nog geen beurt gehad![]()
[ afbeelding ]
Ja er staat tegenwoordig ook "bevat productplaatsing" bij de afleveringenquote:Op woensdag 6 november 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
een nieuwe sponsor (nikon), wat goed was te zien.
En paarse bloemen?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
Hier (Nikon) alleen te lezen mits tussen haakjes.
En Rami was zo'n relaxte gast , met zoooveel mensenkennis en ervaring en rust en regelmaatquote:Op woensdag 6 november 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Rami lijkt dingen dus op te kroppen. Waarom zegt ie niet aan tafel wat ie later tegen El Ventche zegt? Ze hebben het er toch al over. Lijkt erop dat ie het zweefidee van Sylvia 'morgen' pas openlijk zat is.
Waarom zweefidee? Was toch best goed gevonden, El Chi mager wit tegenover Moirama dik bruin en het idee dat iedereen zichzelf mag zijn of zo. Het is in ieder geval beter dan niets. Heb van Rami geen betere ideeën gehoord.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Rami lijkt dingen dus op te kroppen. Waarom zegt ie niet aan tafel wat ie later tegen El Ventche zegt? Ze hebben het er toch al over. Lijkt erop dat ie het zweefidee van Sylvia 'morgen' pas openlijk zat is.
Eens!quote:Op donderdag 7 november 2024 02:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Waarom zweefidee? Was toch best goed gevonden, El Chi mager wit tegenover Moirama dik bruin en het idee dat iedereen zichzelf mag zijn of zo. Het is in ieder geval beter dan niets. Heb van Rami geen betere ideeën gehoord.
mensenkennis zegt niets over zelfkennisquote:Op woensdag 6 november 2024 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Rami was zo'n relaxte gast , met zoooveel mensenkennis en ervaring en rust en regelmaat
Zou wel triest zijn als zijn mensenkennis uit een blikje komt zonder enige persoonlijke ervaring opgedaan, je zou er een afwijking met een mooie Latijnse naam voor kunnen verzinnenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensenkennis zegt niets over zelfkennis
mooi citaatquote:Op donderdag 7 november 2024 09:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou wel triest zijn als zijn mensenkennis uit een blikje komt zonder enige persoonlijke ervaring opgedaan, je zou er een afwijking met een mooie Latijnse naam voor kunnen verzinnen
'Omarm jezelf' vind ik vrij zweverig klinken, maar dat zal interpretatie zijn. In die zin snap ik Rami wel, het is wat saai en hij wil punten winnen. Maar inderdaad, dat doe je ook niet door -zoals ik zei- op te kroppen/in stilte te mokken zonder verder met eigen ideeën te komen.quote:Op donderdag 7 november 2024 02:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Waarom zweefidee? Was toch best goed gevonden, El Chi mager wit tegenover Moirama dik bruin en het idee dat iedereen zichzelf mag zijn of zo. Het is in ieder geval beter dan niets. Heb van Rami geen betere ideeën gehoord.
Het wordt nog erger als de (voor)oordelen uit een oeroude boeken komen en klakkeloos worden uitgevoerd, voorbeelden zát.. misschien iets voor Jason om eens lekker over te debatteren met Ramiquote:Op donderdag 7 november 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi citaat
If most of us remain ignorant of ourselves, it is because self-knowledge is painful and we prefer the pleasures of illusion.
(Huxley )
ik denk dat Rami Jason overruledquote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt nog erger als de (voor)oordelen uit een oeroude boeken komen en klakkeloos worden uitgevoerd, voorbeelden zát.. misschien iets voor Jason om eens lekker over te debatteren met Rami
Het is lekker woke en dat scoort tegenwoordig bij een bepaalde doelgroep...quote:Op donderdag 7 november 2024 09:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Omarm jezelf' vind ik vrij zweverig klinken, maar dat zal interpretatie zijn. In die zin snap ik Rami wel, het is wat saai en hij wil punten winnen. Maar inderdaad, dat doe je ook niet door -zoals ik zei- op te kroppen/in stilte te mokken zonder verder met eigen ideeën te komen.
Niks zweefidee idd, en beter dan wat hij had maar dat kan hij niet hebben vandaar zijn gedrag naar haar. En dat had ik niet van hem verwacht en valt me zwaar tegen van hem!!!quote:Op donderdag 7 november 2024 02:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Leuk voor hemquote:Op donderdag 7 november 2024 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
Gerrit is van zijn ton daadwerkelijk gaan reizen als 'Digital n0mad'.
Voor de geïntereseerden: filmpjes daarvan zet ie op z'n youtube-kanaal
Om de een of andere reden pakt ie het woord 'nomad' niet achter 'digital'. Gek want los kan kennelijk wel en bij bericht wijzigen staat het er gewoon, maar in de post zelf is ie weg. Daarom maar een nul ipv een o
Gelijk heeft 'ie, in de goedkoopste landen houdt 'ie het langst uit met nixxen en zijn prijzengeld, vooral geen werk zoekenquote:Op donderdag 7 november 2024 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
Gerrit is van zijn ton daadwerkelijk gaan reizen als 'Digital n0mad'.
Voor de geïntereseerden: filmpjes daarvan zet ie op z'n youtube-kanaal
Om de een of andere reden pakt ie het woord 'nomad' niet achter 'digital'. Gek want los kan kennelijk wel en bij bericht wijzigen staat het er gewoon, maar in de post zelf is ie weg. Daarom maar een nul ipv een o
Gerrit is al jaren een laml.. 1ste klasquote:Op donderdag 7 november 2024 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelijk heeft 'ie, in de goedkoopste landen houdt 'ie het langst uit met nixxen en zijn prijzengeld, vooral geen werk zoeken
Jaquote:Op donderdag 7 november 2024 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik heb hem aangeslingerd
Eventjes geduld nog
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
Ow stelletjes gedoe en foto gedoe
De gieren hebben alleen Annet geloof ikquote:Op donderdag 7 november 2024 19:42 schreef wolffie het volgende:
Net alsof de haaien alleen uit Floris bestaat mogen die meiden er niet op. Ik krijg echt een hekel aan floris.😝
Maar daar hebben velen dan ook een hekel aanquote:Op donderdag 7 november 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
De gieren hebben alleen Annet geloof ik
Jep wat ik al zeiquote:Op donderdag 7 november 2024 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar daar hebben velen dan ook een hekel aan
Maar ze is wel fotogeniek.
Beetje boel een ijdeltuit.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Floris zegt eigenlijk hetzelfde met 'het gaat er sowieso niet zo goed uitzien als bij ons'.
Hij staat er alleen op
Nee joh ze heeft een ander idee en dat botst met Rami. Vind Sil een slimme vrouw.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:53 schreef wolffie het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 7 november 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
Sylvia is ook wel een kenau
Ze vind zijn idee niet zo sterk of leuk en probeert daar een ander idee tegenover te zetten en dat kan hij niet hebben. Probeert Che en Moira voor zijn karretje te spannen om Sil bij hem uit de buurt te houdenquote:Op donderdag 7 november 2024 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee joh ze heeft een ander idee en dat botst met Rami. Vind Sil een slimme vrouw.
Inderdaad, ze begint zelf over haar leeftijd en blijft daarop hameren, misschien niet netjes van Rami, maar daarom snap ik ergens wel dat Rami er dan zo op in gaat.quote:
Ik vind haar ook erg overheersendquote:Op donderdag 7 november 2024 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een irritante vrouw, die oudere blonde...
ja erg hoorquote:Op donderdag 7 november 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
Mori lult gewoon net als in ejvjl met iedereen mee
Ben het met Rami eensquote:Op donderdag 7 november 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind haar ook erg overheersend
Maar een hele aflevering van dat hoeft voor mij ook niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
gezellig al die conflicten daar
Ze heeft 6x die zin gezegt ze is geen gekkie😜quote:Op donderdag 7 november 2024 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja als Sylly 6x haar zin niet krijgt wordt ze boos.. heel logisch
Ik behoud mijn focus ook nietquote:Op donderdag 7 november 2024 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar een hele aflevering van dat hoeft voor mij ook niet.
In mijn beleving is het een groot kindquote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
Ik vind elche echt een heel raar jochie
Hij lijkt soms bijna een temper tantrum te krijgen omdat Jason met Demi looptquote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In mijn beleving is het een groot kind
5xquote:Op donderdag 7 november 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
Sylvia
Wat is het nu
6 x
4 x
Of 3 x
Ik vond wendy wel leuk ( en die begon meestal te huilen als ze boos wasquote:Op donderdag 7 november 2024 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy vibes krijg ik van Sylvia bij deze ruzie
Eens!quote:Op donderdag 7 november 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond wendy wel leuk ( en die begon meestal te huilen als ze boos was)
Sylvia niet
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond wendy wel leuk ( en die begon meestal te huilen als ze boos was)
Sylvia niet
Maar wel elke keer dat het kleiner moet, ja als geen verstand hebt van ps moet je ook je smoel houden.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:05 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ze heeft 6x die zin gezegt ze is geen gekkie😜
Arme Rami zocht zich rot naar de "zwevende comma" terwijl Sylly continue in zijn oor zat te tetteren dat het anders moest.. ik zou daar ook gek van wordenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar wel elke keer dat het kleiner moet, ja als geen verstand hebt van ps moet je ook je smoel houden.
😂😂😂😂quote:Op donderdag 7 november 2024 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
El Che moeten ze in een MaxiCosi photoshoppen en dan op de cover van Babyland
Je bent wel even buiten en privé, ik snap dat wel ook bij BB doen ze dat.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef spapaars het volgende:
Dat (verplichte) rondjes lopen en kletsen hebben ze erin gehouden, was met ejvjl al zo.
Eensquote:Op donderdag 7 november 2024 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Wel een leuke foto geworden bij de slangen
In welke RLS niet. Ze houden van 1 op 1tjes, de FEBO.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef spapaars het volgende:
Dat (verplichte) rondjes lopen en kletsen hebben ze erin gehouden, was met ejvjl al zo.
Ik ben wel nieuwsgierig naar de cover foto van Maurice en Brijanquote:Op vrijdag 8 november 2024 00:15 schreef Cirilico het volgende:
Ik zei het vorige week al en ik zeg het weer: ik mag Sylvia niet. Ze is dominant en eigenwijs en denkt dat zij de baas is. Plus zij praat graag slecht over je achter je rug om.
Zoals zij het gesprek aanging, vond ik respectloos en koppig. Maar dat geldt ook voor Rami. Ze luisteren allebei niet naar elkaar en zijn allebei onbeschoft in hun toon. Twee kapiteins op één schip, om in hun termen te blijven. Al is Sylvia echt een tandje erger door steeds weg te lopen en verbaal over het gesprek heen te walsen.
Rami valt hiermee wel zwaar tegen. Hij leek zo vriendelijk en respectvol al die tijd. En nu is het "hou je mond, ouwe oma".![]()
En uggh, dat gezeik van Brijan. Maurice is de eerste in dat hele huis die vanaf het begin hartstikke duidelijk is. Hij wil niks. The End. Stop met hem die drama in te trekken. Laat hem met rust.
En zij moet maar gaan koken, vrouwspersoon!quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:31 schreef kater1 het volgende:
Mja ik vond rami juist erg vervelend. Met zijn 'er kan maar één kapitein op een schip zijn' (hij dus) en "Ieder heeft zijn eigen taakverdeling. Dan zeg je niet wat die persoon moet doen'. Taakverdeling is: hij had het idee, hij maakte de foto en hij deed de layout.
misschien raakt het sleets - ik merk dat ik er ook minder geïnteresseerd naar kijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:12 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfer van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 2,3 Marktaandeel: 9,7 Kijkcijfer: 385.000
En er is iets opmerkelijks gebeurd want voor het eerst in het bestaan van DB valt het buiten de dagelijkse Kijkcijfer Top 25. Het zit er met deze cijfers net iets onder.
De lineaire kijkcijfers van gisteren pakken ook wat lager uit, 389.000 kijkers...Misschien vanwege het voetbal want Twente moest al vroeg spelen.
Vind dan wel dat Rami veel toegeeflijker is in een gesprekquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Het zijn gewoon net 2 kleuters die het niet eens kunnen worden over wie wanneer met welke legoblokjes mogen spelen.
Maare .. Het is niet zo dat Rami de eerste en enige man is geweest daar die het met een vrouw aan de stok kreeg. Ik vind de houding van Sylvia ook geen haar beter. De een is gefrustreerd want wil het uitpraten, de ander is gefrustreerd omdat ze het juist liever even wil laten bekoelen. Dat botst, ze kunnen ook nergens heen in die loods en dan worden het beide kleuters..
Precies hetzelfde zag je bij Martin en Mexx bij EJVJL. Hij bleef gefrustreerd achter haar aanlopen om iets uit te praten, zij wilde hem juist even niet zien en dat ontplofte dan ook regelmatig (uiteindelijk zelfs rode kaart voor Mexx).
Wordt weer tijd voor Big Brotherquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
misschien raakt het sleets - ik merk dat ik er ook minder geïnteresseerd naar kijk.
Begint een beetje herhaling van zetten te worden.
Nix.. lekker rustig samen niet meer lullenquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
Euhhh
Hoe gaan Mau en brie dit doen?
Ik bedoel schietenquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nix.. lekker rustig samen niet meer lullen
Ohja leuk, minstens 3 mensen nodig om één bal te schietenquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik bedoel schieten
Zal wel een groepsopdracht zijn
Mau is ook een blaaskaakquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Mau gaat natuurlijk zijn 24 niet aan vragen... loze kreten
33 puntenquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Mooriaatje moet dit wel kennen ..uit EJVJL
Is hij ook en zeker niet de gemakkelijkste maar ik kan me voorstellen dat je geen verliefde vent achter je aan wil hebben als je daar geen trek in hebt en dan is hij hard.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mau is ook een blaaskaak
Zie daar niks aantrekkelijks aan
Met dat vlassige snorretjequote:Op vrijdag 8 november 2024 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
El Grovert ook weer bijgepraat ik Kamer5? "Valt ineens wél als een blok voor Deem"![]()
De wanhooop is wel voelbaar inmiddels
[ afbeelding ]
En als Rami zegt dat zij er misschien geen toekomst in ziet zie je Che zijn strakke gezicht. Hij heeft een bord voor zijn kop want zou toch door moeten hebben dat zij een relatie niet ziet zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
El Grovert ook weer bijgepraat ik Kamer5? "Valt ineens wél als een blok voor Deem"![]()
De wanhooop is wel voelbaar inmiddels
[ afbeelding ]
Het verschil in zijn houding tov Deem tussen gisteren en vandaag kan alleen maar gestook van Febo zijn geweestquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En als Rami zegt dat zij er misschien geen toekomst in ziet zie je Che zijn strakke gezicht. Hij heeft een bord voor zijn kop want zou toch door moeten hebben dat zij een relatie niet ziet zitten.
Volgens de Febo-Stem zet Deem "de deur op kiertje" nou Deem zet helemaal geen moer op kier.. en zeker nix voor El Grovertquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
Wat is dat toch dat ze elkaar allemaal wat aanpraten
Qua liefde etc
Met daarna nog een paar minuten BG.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Reclame duurt weer eens eindeloos lang
En Mau ook foutquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Appie het rekenwonder.. 1st som fout
2e som ook fout
En verliest tochquote:Op vrijdag 8 november 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Mau hoefde helemaal niet te drukken.. sukkel had al 2 gratis punten
Hij had van die knop af moeten blijven.. Appie stond 2 achter dus moest onder druk antwoorden en dat kan Appie nietquote:
Zélfs haar voorbips niet...dusss..quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens de Febo-Stem zet Deem "de deur op kiertje" nou Deem zet helemaal geen moer op kier.. en zeker nix voor El Grovert
Wat maakt het nou allemaal uit. Was leuk om te zien en ze hadden lol. Ze hoeven toch niet het wiel opnieuw uit te vinden. Een spel is een spel. Dat negatieve gelul elke keer.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Catapult spel was uit EJVJL, stond alleen nu in de andere hoek van de loods. Wederom een recycle opdrachtje dus.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat maakt het nou allemaal uit. Was leuk om te zien en ze hadden lol. Ze hoeven toch niet het wiel opnieuw uit te vinden. Een spel is een spel. Dat negatieve gelul elke keer.
Waar heb je het over?!quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat maakt het nou allemaal uit. Was leuk om te zien en ze hadden lol. Ze hoeven toch niet het wiel opnieuw uit te vinden. Een spel is een spel. Dat negatieve gelul elke keer.
Bastiaan Ragas is de stem.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens de Febo-Stem zet Deem "de deur op kiertje" nou Deem zet helemaal geen moer op kier.. en zeker nix voor El Grovert
Maar Brijan mag toch ook wel even wat tijd nemen om dit te verwerken? Kan me wel voorstellen dat je dan even wat stiller bent. Plus, hij heeft pijn van die nierstenen, dat vreet ook energie.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:47 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik snap Maurice wel met het gedoe met Brijan, omdat hij niks wil met hem moet hij zich schuldig gaan voelen ofzo naar Brijan? En dan maar extreem aardig gaan doen? Hij is toch duidelijk geweest?
Rami mocht ik in eerste instantie wel, maar die begint wel wat tegen te staan inmiddels..
El che vind ik gewoon leedvermaak momenteel.
Wolffie!!!! Niet weggaan hoor. Tis Jorim maar die het zegt...quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:47 schreef wolffie het volgende:
Ben het wel met Jorim eens, misschien wordt het wel tijd om te stoppen hiermee. Dan bedoel ik mezelf niet meer kijken en hier niet meer reageren. Kijken voor hoelang
Houdoeeee 🤪
De Vosjes, want die zijn zielig samen, dus die mogen winnen.. het is "Jureerbaar" kan dus makkelijkquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Magazine opmaak van de slangen is niet helemaal goed van wat ik heb gezien.
De kleur van de titel vind ik vreemd gekozen (kan ook door het beeld komen) en het staat ook helemaal weggedrukt in de hoek. Maar misschien is dat in de tussentijd veranderd. Dat heb je zonder streams; het blijft gissen.
[poll=8024]
Zullen dat "Hart op de tong hebben" dit keer maar gewoon racuneus noemen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 10:29 schreef spapaars het volgende:
Serena doet boekje open over Maurice en Brijan: “Niet oprecht”
https://lovereality.nl/se(...)brijan-niet-oprecht/
Er zal vast flink uitgepakt gaan worden op hun "welverdiende" Gooise Ouwe Wijven Feestquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:28 schreef spapaars het volgende:
Het is nu vooral reclame voor De Linda, en Linda met Gooische Vrouwen.
Er is ook een zakelijk lijntje met de Linda, net als met de Telegraafquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:28 schreef spapaars het volgende:
Het is nu vooral reclame voor De Linda, en Linda met Gooische Vrouwen.
Staat een fragment op Lovereality over de jurering van de haaien. Kwam niet bij!! Oh yeah!quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:22 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind de cover van de Haaien en met name de onderste zin helemaal wegvallen in het mint blauw, die witte letters. Verder vind ik het bloot iets te goedkoop scoren dus hopelijk worden ze daar ook op afgerekend.
De cover van de slangen heeft ook een verkeerde kleursetting voor de letters, valt ook een beetje weg tussen al die bloemen die witte letters, zou wat meer creme kleurig mogen. Die letters daar gaat het juist om, die moeten er uit knallen.
Het zou mij niets verbazen.quote:Op maandag 11 november 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze na dat hinderen bij die rekenopdracht en die bloem-met-koffie-ellende iets van een preek van de productie gehad hebben ofzo?
zou het echt niet meer wetenquote:Op maandag 11 november 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
Wie deed dit ook alweer bij EJVJL
Imaddidin en ?
Ah jaquote:Op maandag 11 november 2024 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat Mau denkt dat hij het gaat redden.
Tja die cover met Floortje was meer een egotrip van een gekkiequote:Op maandag 11 november 2024 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Flo gelijk " ze was kritisch op iedereen toch"????? toch??? toch??? hahahahaha
Dat dus.quote:Op maandag 11 november 2024 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja die cover met Floortje was meer een egotrip van een gekkie
Ja en Esje was weer aan het miepen hoe goed de kuffer met Floris wel niet was. In de olie en de sixpacks. M.a.w. hij had liever zijn zin doorgeduwd en ook zo op de foto gegaan. Gelukkig hebben ze voor deze gekozen. Wel balen dat de uitslag morgen pas is. En Annet kan ook lekker gaan pruilen met haar modellen smoel, ik zou je niet aanspreken je komt koud overquote:Op maandag 11 november 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rami had dus wel echt een goed idee
Dat vlaggen raden is toch niet uitgevonden bij EJVJL?quote:Op maandag 11 november 2024 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Ja ze werden goed geroast door mevrouw de bladenontwerper. Vreemd dat Linda dit niet deed, maar goed, daar zal een reden voor zijn...
Hopelijk winnen de Slangen maar het zal wel lekker politiek correct/woke worden dus zullen de homo's wel winnen. Daar hoorde ik de minst harde kritiek op eigenlijk.
Dat vlaggen raden ook weer copy/past uit EJVJL maar dan iets anders. Volgens mij gebruikte ze exact dezelfde A4tjes om de vlaggen te leren kennen. De huiskleur blauw van EJVJL werd zelfs gebruikt. Die hadden ze dus nog ergens in de la zitten.
De cover van Maurice en Brijan is ook heel erg leuk geworden, zou me ook niet verbazen dat die winnen. Dat heeft niets met woke te maken wel met originaliteit.quote:Op maandag 11 november 2024 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Ja ze werden goed geroast door mevrouw de bladenontwerper. Vreemd dat Linda dit niet deed, maar goed, daar zal een reden voor zijn...
Hopelijk winnen de Slangen maar het zal wel lekker politiek correct/woke worden dus zullen de homo's wel winnen. Daar hoorde ik de minst harde kritiek op eigenlijk.
Dat vlaggen raden ook weer copy/past uit EJVJL maar dan iets anders. Volgens mij gebruikte ze exact dezelfde A4tjes om de vlaggen te leren kennen. De huiskleur blauw van EJVJL werd zelfs gebruikt. Die hadden ze dus nog ergens in de la zitten.
'Djibouti'-Jasperquote:Op maandag 11 november 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
Wie deed dit ook alweer bij EJVJL
Imaddidin en ?
zoals het op waarschijnlijk heel veel plekken op de wereld wel eens een opdracht kan zijn geweest, of een toets op een school, of bij Wedden datquote:
koud en kilquote:Op maandag 11 november 2024 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus.
Trouwens Annet net zo goed.
Maar het zijn toch dezelfde opdrachten met dezelfde spullen die werden gebruikt in EJVJL? Dat is niet beschuldigen, maar gewoon een feitelijke waarneming toch? Het viel mij ook op dat er opeens een hoop EJVJL opdrachten voorbij kwamen. Ze hebben bijvoorbeeld echt niet een nieuw opblaasbaar dartbord gekocht, dat lag daar nog ergens in het magazijn waar ze ook alles voor EJVJL hadden liggen, hetzelfde geldt voor de blauwe papiertjes met vlaggen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:50 schreef Verida het volgende:
het alsmaar beschuldigen van recyclen van EJVJL
Vind die oude opdrachten, al dan niet met een nieuwe twist wel geinig om te zien. Niks mis met even terugdenken aan memorabele en minder memorabele momenten uit EJVJL. 'Trip down to memory lane' zeg maar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maar het zijn toch dezelfde opdrachten met dezelfde spullen die werden gebruikt in EJVJL? Dat is niet beschuldigen, maar gewoon een feitelijke waarneming toch? Het viel mij ook op dat er opeens een hoop EJVJL opdrachten voorbij kwamen. Ze hebben bijvoorbeeld echt niet een nieuw opblaasbaar dartbord gekocht, dat lag daar nog ergens in het magazijn waar ze ook alles voor EJVJL hadden liggen, hetzelfde geldt voor de blauwe papiertjes met vlaggen.
Het is meer de manier waarop het steeds weer vermeld wordt: "weer een recycle opdrachtje".quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:33 schreef Chanel5 het volgende:
En het vermelden dat een spel uit EJVJL komt hoeft toch niet iets negatiefs te hebben het is idd meer een. constatering
Ik gok op Vossen, Slangen, Gieren, Haaien. Die volgorde.quote:Op maandag 11 november 2024 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en Esje was weer aan het miepen hoe goed de kuffer met Floris wel niet was. In de olie en de sixpacks. M.a.w. hij had liever zijn zin doorgeduwd en ook zo op de foto gegaan. Gelukkig hebben ze voor deze gekozen. Wel balen dat de uitslag morgen pas is. En Annet kan ook lekker gaan pruilen met haar modellen smoel, ik zou je niet aanspreken je komt koud over
Lijkt me een prima uitslag, en ego Floris zero pointsquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik gok op Vossen, Slangen, Gieren, Haaien. Die volgorde.
Prima.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik gok op Vossen, Slangen, Gieren, Haaien. Die volgorde.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me een prima uitslag, en ego Floris zero points
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Inderdaad, Haaien of Gieren 0 punten, dan maakt mij ook niet uit wie die 250 pakt.
Viel me gister ook op toen er OH YEAH werd geroepen dat Jan dat een beetje geërgerd nadeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nu nog de waterbak.. Wie kan het langst onder water blijven..quote:Op maandag 11 november 2024 22:50 schreef Verida het volgende:
[..]
zoals het op waarschijnlijk heel veel plekken op de wereld wel eens een opdracht kan zijn geweest, of een toets op een school, of bij Wedden dat
het alsmaar beschuldigen van recyclen van EJVJL wordt echt een beetje afgezaagd.
Dan wint Annet, dat moeten we niet willen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Die hebben we nog niet gehad inderdaad, en het ijsbad ook nog niet dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |