SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, SylviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 06-11-2024 20:37:07 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja, dat was boter/kaas/eieren met pingpong ballen, dat hebben ze hier een tijd terug ook al gedaanquote:Op woensdag 6 november 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
Ow dat was met Jeff
Maar dat was balletjes met klittenband
Gelukkig elke deelnemer, niet alleen floortjequote:Op woensdag 6 november 2024 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Borrelgooien dus.. jup er moet blijkbaar drank in
[ afbeelding ]
Febo wil drank in die tent, en dat snap ik heel goedquote:Op woensdag 6 november 2024 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig elke deelnemer, niet alleen floortjeHoop dat hij alle 10 de ballen mis heeft
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Hahaha, nee joh, eerst Brijan met nierstenen het beeld uit om vervolgens een reclame van een uitvaartverzekering te krijgen![]()
Er roept iemand daar maar wat.. ze hadden netzo goed Bananenruggegraat kunnen roepenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Nierstenen is geen feestje, 1x gehad en was op dat moment ook 6 maand zwanger, nou je kruipt over de grond van de pijn.
Paar jaar geleden ook mijn zoon, die lag bij de dokterspost in de wachtkamer op de grond, je weet je echt geen houding aan te nemen van de pijn.
Brijan mag zelf lopen naar Lelystad (Medisc Centrum West)quote:Op woensdag 6 november 2024 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Waar we wachten op de Gele (nierstenen) Bus
Neuh.. eerst nog een paar dagen kermen, zo hoort dat daar, dat doen ze allemaal voordat de Gele Bus komtquote:Op woensdag 6 november 2024 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Brijan mag zelf lopen naar Lelystad (Medisc Centrum West)
Niet in zijn onderbroek?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:13 schreef Soury het volgende:
Elsje wil met ontbloot bovenlichaam er op
Wordt het de cover van Prenatalquote:Op woensdag 6 november 2024 20:13 schreef Soury het volgende:
Elsje wil met ontbloot bovenlichaam er op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 6 november 2024 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
Vind die van de Gieren best goed gelukt eigenlijkOm te gieren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja wat een verschil hè.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeetje,Che lijkt wel een kleuter in de sauna
een nieuwe sponsor (nikon), wat goed was te zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzuus.. De Nephangert .. Rami&Sylli mogen nu ff mekkeren..die hebben nog geen beurt gehad![]()
[ afbeelding ]
Ja er staat tegenwoordig ook "bevat productplaatsing" bij de afleveringenquote:Op woensdag 6 november 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
een nieuwe sponsor (nikon), wat goed was te zien.
En paarse bloemen?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
Hier (Nikon) alleen te lezen mits tussen haakjes.
En Rami was zo'n relaxte gast , met zoooveel mensenkennis en ervaring en rust en regelmaatquote:Op woensdag 6 november 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Rami lijkt dingen dus op te kroppen. Waarom zegt ie niet aan tafel wat ie later tegen El Ventche zegt? Ze hebben het er toch al over. Lijkt erop dat ie het zweefidee van Sylvia 'morgen' pas openlijk zat is.
Waarom zweefidee? Was toch best goed gevonden, El Chi mager wit tegenover Moirama dik bruin en het idee dat iedereen zichzelf mag zijn of zo. Het is in ieder geval beter dan niets. Heb van Rami geen betere ideeën gehoord.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Rami lijkt dingen dus op te kroppen. Waarom zegt ie niet aan tafel wat ie later tegen El Ventche zegt? Ze hebben het er toch al over. Lijkt erop dat ie het zweefidee van Sylvia 'morgen' pas openlijk zat is.
Eens!quote:Op donderdag 7 november 2024 02:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Waarom zweefidee? Was toch best goed gevonden, El Chi mager wit tegenover Moirama dik bruin en het idee dat iedereen zichzelf mag zijn of zo. Het is in ieder geval beter dan niets. Heb van Rami geen betere ideeën gehoord.
mensenkennis zegt niets over zelfkennisquote:Op woensdag 6 november 2024 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Rami was zo'n relaxte gast , met zoooveel mensenkennis en ervaring en rust en regelmaat
Zou wel triest zijn als zijn mensenkennis uit een blikje komt zonder enige persoonlijke ervaring opgedaan, je zou er een afwijking met een mooie Latijnse naam voor kunnen verzinnenquote:Op donderdag 7 november 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensenkennis zegt niets over zelfkennis
mooi citaatquote:Op donderdag 7 november 2024 09:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou wel triest zijn als zijn mensenkennis uit een blikje komt zonder enige persoonlijke ervaring opgedaan, je zou er een afwijking met een mooie Latijnse naam voor kunnen verzinnen
'Omarm jezelf' vind ik vrij zweverig klinken, maar dat zal interpretatie zijn. In die zin snap ik Rami wel, het is wat saai en hij wil punten winnen. Maar inderdaad, dat doe je ook niet door -zoals ik zei- op te kroppen/in stilte te mokken zonder verder met eigen ideeën te komen.quote:Op donderdag 7 november 2024 02:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Waarom zweefidee? Was toch best goed gevonden, El Chi mager wit tegenover Moirama dik bruin en het idee dat iedereen zichzelf mag zijn of zo. Het is in ieder geval beter dan niets. Heb van Rami geen betere ideeën gehoord.
Het wordt nog erger als de (voor)oordelen uit een oeroude boeken komen en klakkeloos worden uitgevoerd, voorbeelden zát.. misschien iets voor Jason om eens lekker over te debatteren met Ramiquote:Op donderdag 7 november 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi citaat
If most of us remain ignorant of ourselves, it is because self-knowledge is painful and we prefer the pleasures of illusion.
(Huxley )
ik denk dat Rami Jason overruledquote:Op donderdag 7 november 2024 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt nog erger als de (voor)oordelen uit een oeroude boeken komen en klakkeloos worden uitgevoerd, voorbeelden zát.. misschien iets voor Jason om eens lekker over te debatteren met Rami
Het is lekker woke en dat scoort tegenwoordig bij een bepaalde doelgroep...quote:Op donderdag 7 november 2024 09:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Omarm jezelf' vind ik vrij zweverig klinken, maar dat zal interpretatie zijn. In die zin snap ik Rami wel, het is wat saai en hij wil punten winnen. Maar inderdaad, dat doe je ook niet door -zoals ik zei- op te kroppen/in stilte te mokken zonder verder met eigen ideeën te komen.
Niks zweefidee idd, en beter dan wat hij had maar dat kan hij niet hebben vandaar zijn gedrag naar haar. En dat had ik niet van hem verwacht en valt me zwaar tegen van hem!!!quote:Op donderdag 7 november 2024 02:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Leuk voor hemquote:Op donderdag 7 november 2024 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
Gerrit is van zijn ton daadwerkelijk gaan reizen als 'Digital n0mad'.
Voor de geïntereseerden: filmpjes daarvan zet ie op z'n youtube-kanaal
Om de een of andere reden pakt ie het woord 'nomad' niet achter 'digital'. Gek want los kan kennelijk wel en bij bericht wijzigen staat het er gewoon, maar in de post zelf is ie weg. Daarom maar een nul ipv een o
Gelijk heeft 'ie, in de goedkoopste landen houdt 'ie het langst uit met nixxen en zijn prijzengeld, vooral geen werk zoekenquote:Op donderdag 7 november 2024 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
Gerrit is van zijn ton daadwerkelijk gaan reizen als 'Digital n0mad'.
Voor de geïntereseerden: filmpjes daarvan zet ie op z'n youtube-kanaal
Om de een of andere reden pakt ie het woord 'nomad' niet achter 'digital'. Gek want los kan kennelijk wel en bij bericht wijzigen staat het er gewoon, maar in de post zelf is ie weg. Daarom maar een nul ipv een o
Gerrit is al jaren een laml.. 1ste klasquote:Op donderdag 7 november 2024 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelijk heeft 'ie, in de goedkoopste landen houdt 'ie het langst uit met nixxen en zijn prijzengeld, vooral geen werk zoeken
Jaquote:Op donderdag 7 november 2024 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik heb hem aangeslingerd
Eventjes geduld nog
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
Ow stelletjes gedoe en foto gedoe
De gieren hebben alleen Annet geloof ikquote:Op donderdag 7 november 2024 19:42 schreef wolffie het volgende:
Net alsof de haaien alleen uit Floris bestaat mogen die meiden er niet op. Ik krijg echt een hekel aan floris.😝
Maar daar hebben velen dan ook een hekel aanquote:Op donderdag 7 november 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
De gieren hebben alleen Annet geloof ik
Jep wat ik al zeiquote:Op donderdag 7 november 2024 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar daar hebben velen dan ook een hekel aan
Maar ze is wel fotogeniek.
Beetje boel een ijdeltuit.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Floris zegt eigenlijk hetzelfde met 'het gaat er sowieso niet zo goed uitzien als bij ons'.
Hij staat er alleen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |