Het zal eerder andersom zijn vrees ik.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:09 schreef Hexagon het volgende:
Hopelijk treiteren haar ambtenaren haar snel de ziektewet in.
Jawel, ook als ondervoorzitter was hij al erg met de tijd bezig.quote:
Het is veel erger geworden de laatste maandenquote:Op donderdag 7 november 2024 11:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jawel, ook als ondervoorzitter was hij al erg met de tijd bezig.
Yepquote:Op donderdag 7 november 2024 11:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Debat met Faber lijkt volledig nutteloos. Alsof je met een troll hier in discussie bent.
Ja. Ja. Ja.quote:
quote:
Nou ja, niet missend.quote:
Ja. Ja. Ja. -> Next.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:23 schreef Puzzie het volgende:
'Nogmaals ik blijf bij mijn standpunt'
Bijna niet te doenquote:Op donderdag 7 november 2024 11:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Ja. Ja. -> Next.
Echt vermoeiend dit
Nee. Er is in de begroting uitgegaan van 25.000 asielzoekers en ze heeft er een lijst bij gegeven die uit gaat van 125.000 asielzoekers in de asielprocedure op dat moment. Ze gaat dus uit van 80% lagere cijfers dan ze zelf er bij geeft.quote:
Het zijn niet eens haar ambtenarenquote:Op donderdag 7 november 2024 11:09 schreef Hexagon het volgende:
Hopelijk treiteren haar ambtenaren haar snel de ziektewet in.
https://www.rijksoverheid(...)an-asiel-en-migratiequote:De werkzaamheden voor het ministerie van Asiel
en Migratie worden uitgevoerd door het ambtelijk
apparaat van het ministerie van Justitie en Veiligheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |