Bosma denkt alleen nog maar aan snel thuis zijn valt mij op.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond het wel een goede opmerking. Faber schermt de hele tijd met 'de kiezer heeft gekozen', maar die heeft niet voor dit kabinet, maar voor deze kamer. En deze kamer wil antwoorden op hun vragen.
En Bosma faciliteert het.
Ieder debat!quote:Op donderdag 7 november 2024 10:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bosma denkt alleen nog maar aan snel thuis zijn valt mij op.
Er staat nog een begroting gepland, die heeft ook tijd nodig.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of probeert hij zijn "mede partijleden" uit de wind te houden?quote:Op donderdag 7 november 2024 10:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moet hij de minister aanspreken. Dat ze onvoorbereid daar staat kan echt niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er staat nog een begroting gepland, die heeft ook tijd nodig.
Of dat maar het valt mij al langer op dat hij zo snel mogelijk overal door walstquote:Op donderdag 7 november 2024 10:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of probeert hij zijn "mede partijleden" uit de wind te houden?
Nee, de kamervoorzitter is neutraal, toch?quote:Op donderdag 7 november 2024 10:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bosma is alleen neutraal als er PVV'ers aan het woord zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:54 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nee, de kamervoorzitter is neutraal, toch?
Uhuquote:Op donderdag 7 november 2024 10:54 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nee, de kamervoorzitter is neutraal, toch?
Ja echt vreselijk, elke keer dat ik nog even iets aanzet in de Tweede Kamer hoor ik Bosma gigantisch veel sprekers midden in zinnen onderbreken; ja, ja ja ja. Zo mega irritant.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
stampvoetend kleutergedragquote:Op donderdag 7 november 2024 11:01 schreef Starhopper het volgende:
Ik sta hier en ik ga het gewoon doen! En ik laat mij door niemand weerhouden!
We hebben een verzorgingsstaat. Ze leeft meer dan 20 jaar in het verleden. Echt dit wijf is zo idioot.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:01 schreef Starhopper het volgende:
Ik sta hier en ik ga het gewoon doen! En ik laat mij door niemand weerhouden!
Je noemt 30% van de bevolking debielen? Eens hoor. Echt intens treurig.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Maar dat doet ze dus heel goed, want dit wat ze nu zegt is precies wat haar achterban wil horen.
Typisch gedrag van de populisten anno 2024 "Nu zijn wij aan de macht en daarom moeten jullie nu je mond houden".quote:
Nee, dat doe ik niet, dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je noemt 30% van de bevolking debielen? Eens hoor. Echt intens treurig.
Ze laat zich door niemand weerhoudenquote:Op donderdag 7 november 2024 11:08 schreef Hanca het volgende:
De minister is vergeten dat er een Eerste Kamer is?
Volgens mij denkt ze dat die sowieso akkoord gaatquote:Op donderdag 7 november 2024 11:08 schreef Hanca het volgende:
Omdat het stemmers zijn, zijn die kiezers volwassen. En ze willen graag een betoog horen van een minister dat het kleuter-niveau niet ontstijgt?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet, dat maak jij ervan.
Daar ging allereerste vraag van Eerdmans vanochtend over. Faber vond het niet zo'n probleem. Kwam erop neer dat ze verwacht dat iedereen meewerkt.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:08 schreef Hanca het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar zo afgeven op de oppositie die je keihard nodig hebt, dat is toch pure domheid?quote:Op donderdag 7 november 2024 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar ging allereerste vraag van Eerdmans vanochtend over. Faber vond het niet zo'n probleem. Kwam erop neer dat ze verwacht dat iedereen meewerkt.
Of de opdracht van Wilders. Bij de volgende verkiezingen moet er wel weer iemand de schuld kunnen krijgen dat het allemaal niet lukt.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar zo afgeven op de oppositie die je keihard nodig hebt, dat is toch pure domheid?
Ruzie met zijn vrouw denk ik.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of dat maar het valt mij al langer op dat hij zo snel mogelijk overal door walst
Bosma is van de tijd, dat was die ook toen zijn partij nog niet in de coalitie zat, wat dat betreft een vreemde beschuldiging.quote:Op donderdag 7 november 2024 10:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mwah .. niet echt.quote:Op donderdag 7 november 2024 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bosma is van de tijd, dat was die ook toen zijn partij nog niet in de coalitie zat, wat dat betreft een vreemde beschuldiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |