Er is in elk geval een recordaantal vreemdelingen binnengekomen dus daar komt het wel gewoon op neer.quote:
Ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee energie en grondstoffen was het excuus.
Gewoon puur uit nieuwsgierigheid, wat is het verschil tussen grenzen sluiten met gewone power en 'extreme power'?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
Trump is van plan de grenzen te sluiten met "extreme power"
https://english.jagran.co(...)enemies-act-10199176quote:Op woensdag 6 november 2024 15:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Ah de grote muur die nog gebouwd moet worden. Dat was de vorige keer ook al een succes.
Biden heeft niet de grenzen opengegooid.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
In Nederland hebben we daar ook last van gehad maar niet ineens significant meer daklozen in 2023 toen dit voornamelijk speelde.
Biden heeft gewoon de grenzen opengegooid en gedacht na mij de zondvloed. Trump is van plan de grenzen te sluiten met "extreme power"
Nee hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is in elk geval een recordaantal vreemdelingen binnengekomen dus daar komt het wel gewoon op neer.
Musk hoeft ook niet te klagen. Duurdere auto's verkopen dmv graaiinflatie en de beurs zien stijgen door al het gratis geld geprintquote:Op woensdag 6 november 2024 15:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Het was gewoon duur en schaars. Je zag het aan alles, auto's werden ook duizenden Euro's duurder, gebruikte auto's werden duurder omdat nieuwe slecht leverbaar werden, etc.
Het probleem met de energie was vooral door de oorlog van Rusland in Oekraïne maar ook omdat rond de corona crisis veel productie verlaagd is. Idem voor grondstoffen. Het duurde lang voor die ketens weer op niveau zaten. Elon Musk heeft daar nog uitgebreid uitleg over gegeven, hoe de impact op o.a. Tesla was.
Maar wel minder auto's verkocht en ook de productie van de Cybertruck moest uitgesteld worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:03 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Musk hoeft ook niet te klagen. Duurdere auto's verkopen dmv graaiinflatie en de beurs zien stijgen door al het gratis geld geprint
In de Trumpjaren ~2.5 miljoen. In de Bidenjaren ~ 2.5 miljoen. Wat is je punt?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is in elk geval een recordaantal vreemdelingen binnengekomen dus daar komt het wel gewoon op neer.
En als dat doorgaat gaat dat een berg humanitaire ellende opleveren waar je eng van word. Al vermoed ik dat er een boel users aan de rancuneuze rechtse kant hiervan weg zullen kijken en zullen zeggen dat deze mensen het over zichzelf afgeroepen hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
https://english.jagran.co(...)enemies-act-10199176
Het gaat om het gevoel dat er onder Biden meer zijn binnengekomen. Feiten zijn niet belangrijk bij dit volk.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In de Trumpjaren ~2.5 miljoen. In de Bidenjaren ~ 2.5 miljoen. Wat is je punt?
Je gaat geen nieuw model op de markt brengen als het zo goed gaat. Daarnaast minder auto's zegt niet zoveel, de marges van Tesla zijn dik maar worden wel steeds minder.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar wel minder auto's verkocht en ook de productie van de Cybertruck moest uitgesteld worden.
3,4 miljoen in Bidenjaren:quote:Op woensdag 6 november 2024 16:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In de Trumpjaren ~2.5 miljoen. In de Bidenjaren ~ 2.5 miljoen. Wat is je punt?
Ga je lekker?quote:Op woensdag 6 november 2024 16:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het gaat om het gevoel dat er onder Biden meer zijn binnengekomen. Feiten zijn niet belangrijk bij dit volk.
Er is geen woord van gelogen.quote:
Je noemt een getal en geeft een bron waar het getal niet in staat.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
3,4 miljoen in Bidenjaren:
https://unn.ua/en/news/cb(...)in-the-united-states
En dat is inclusief Covid. dus zou genoeg moeten zeggen.
Weet niet of ik liever Trump hoor praten of miljuschka hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:10 schreef AnneX het volgende:
Twitter account gedelete. Ziek ben ik er ervan.
De wereld wens ik veel succes.
Ga alleen nog 24 kitchen volgen
Kook je van woede? Snel aangebrand? Stoom uit je oren? Kijk 24Kitchen!quote:Op woensdag 6 november 2024 16:10 schreef AnneX het volgende:
Twitter account gedelete. Ziek ben ik er ervan.
De wereld wens ik veel succes.
Ga alleen nog 24 kitchen volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |