SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ZaagmansI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Okquote:Op woensdag 6 november 2024 12:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gelieve niet Liev te bolken, die moet over mij heen![]()
![]()
Dat lukt niet, tenminste vandaag nietquote:Op woensdag 6 november 2024 12:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gelieve niet Liev te bolken, die moet over mij heen
Wat is dit voor vage vriendjespolitiek?
Gewoon IEDEREEN bolken!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Okquote:Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Gewoon IEDEREEN bolken!![]()
![]()
AMIEquote:Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Gewoon IEDEREEN bolken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2024 12:32:59 ]![]()
En dan ook niet even ninja editten voor ik het ziequote:
Wij zijn éénquote:Op woensdag 6 november 2024 12:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh jij bent nu Potato en Potato is JustinK?![]()
Nou Amie, zo maak je het wel ingewikkeld hoor!quote:Op woensdag 6 november 2024 12:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh jij bent nu Potato en Potato is JustinK?
Snap er nu niks meer vanquote:Op woensdag 6 november 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou Amie, zo maak je het wel ingewikkeld hoor!![]()
![]()
Oh! Moment!quote:Op woensdag 6 november 2024 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan ook niet even ninja editten voor ik het zie![]()
Nog ingewikkelder dan een mummiequote:Op woensdag 6 november 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou Amie, zo maak je het wel ingewikkeld hoor!
Je mag weer kijken nu!quote:Op woensdag 6 november 2024 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan ook niet even ninja editten voor ik het zie![]()
Ze is weer wegPost bericht kwam niet inbeeld trage zooi
Oh haha plaatje laadde langzaam, ik zag een groot wit vlak.
Haha ik slikte nog een sneer over dingen zelf doen in
Lekker slikkenquote:Op woensdag 6 november 2024 12:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh haha plaatje laadde langzaam, ik zag een groot wit vlak.
Haha ik slikte nog een sneer over dingen zelf doen in![]()
Zie ik niet staanquote:![]()
Dus noem ik je ook niet zo..Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ok Amyquote:Op woensdag 6 november 2024 12:43 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Zie ik niet staan![]()
Dus noem ik je ook niet zo..![]()
![]()
[insert Daffy.gif]quote:Op woensdag 6 november 2024 12:43 schreef CrazyMind het volgende:
Ben al gek, straks word ik nog gekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik ben CrazyMind, niet nog ingewikkelder maken dan het al is..quote:
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[insert Daffy.gif]Nou dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ik snap er niks meer vanquote:Op woensdag 6 november 2024 12:44 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nee ik ben CrazyMind, niet nog ingewikkelder maken dan het al is..![]()
![]()
Gekkie toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 12:44 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nee ik ben CrazyMind, niet nog ingewikkelder maken dan het al is..
@JustinK
Bolkmutsquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hij was gisteren bij Eva..
Bekijk deze YouTube-videoLittle bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ik ben toch liever mezelfquote:
Dan kan ik iig gewoon boos worden of gaan huilen als iemand zich vergist
En mij een sneer gevenquote:Op woensdag 6 november 2024 12:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben toch liever mezelf
Dan kan ik iig gewoon boos worden of gaan huilen als iemand zich vergist![]()
![]()
Ik had het niet eens doorquote:Op woensdag 6 november 2024 12:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben toch liever mezelf
Dan kan ik iig gewoon boos worden of gaan huilen als iemand zich vergist![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 12:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik had het niet eens door![]()
![]()
Al ernstig genoeg dat dat al bijna weer nodig wasquote:
Maar je weet het hequote:Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Al ernstig genoeg dat dat al bijna weer nodig was![]()
![]()
Of stokbroodquote:Op woensdag 6 november 2024 12:43 schreef CrazyMind het volgende:
Ben al gek, straks word ik nog gekker![]()
![]()
Wel veel geld, wat moet je ermeequote:Op woensdag 6 november 2024 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Miljonair worden?
quote:Op woensdag 6 november 2024 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Miljonair worden?![]()
![]()
Ik mezelf ookquote:Op woensdag 6 november 2024 12:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Welkom terug, we hebben je gemist
Heb nog geen last van veel zeikenquote:Op woensdag 6 november 2024 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
Tena men kopen.
Of een extra plee.
Of rolschaatsen.
Rolschaatsen doe ik liever ook niet, straks breek ik nog wat"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kniebeschermersquote:Op woensdag 6 november 2024 12:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb nog geen last van veel zeiken
Rolschaatsen doe ik liever ook niet, straks breek ik nog wat![]()
![]()
Sommigen zeiken hier de hele dagquote:Op woensdag 6 november 2024 12:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb nog geen last van veel zeiken
Rolschaatsen doe ik liever ook niet, straks breek ik nog wat![]()
![]()
Dan maar een po-stoel.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan ik mijn been nog breken of mijn nek![]()
Jahquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
JahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
JahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Net als alle Diddy listersquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik hoorde dat America juist great wordt!quote:
En het referendum in Florida viel ook tegen qua uitslag
Dat zie ik zo snel niet meer gebeuren.quote:marijuana: 56% voor, abortus: 57% voor. Maar ja, de limiet is 60%, dus beiden afgewezenquote:Op woensdag 6 november 2024 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat America juist great wordt!
En het referendum in Florida viel ook tegen qua uitslag![]()
![]()
Dit maakt alles weer goedquote:Op woensdag 6 november 2024 13:14 schreef devzero het volgende:
Maar nog even goed nieuws, net wel lekker gepoept![]()
![]()
Bassiequote:Op woensdag 6 november 2024 13:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Bassie zou zeggen: altijd blijven lachen en voldoende vezels eten![]()
![]()
Het is kil en nevelig en ik ga zo shoppen en een hapje eten met mijn kleindochter bbrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De airco staat hier volop te verwarmen, maar ik heb het echt fucking koud de hele tijd.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
Het is kil en nevelig en ik ga zo shoppen en een hapje eten met mijn kleindochter bbrrrr![]()
Snel ergens naar binnen gaan waar het warm isquote:Op woensdag 6 november 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
Het is kil en nevelig en ik ga zo shoppen en een hapje eten met mijn kleindochter bbrrrr![]()
![]()
Het was hier 14,5 graden binnen en had het niet koud. Nog steeds met blote voetenquote:Op woensdag 6 november 2024 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
De airco staat hier volop te verwarmen, maar ik heb het echt fucking koud de hele tijd.
Heb nun de verwarming aangezet omdat kleindochter rond de klok van 14 uur komt.
Maar vind het niet fijn die verwarmingslucht/warmteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 6 november 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was hier 14,5 graden binnen en had het niet koud. Nog steeds met blote voeten
Heb nun de verwarming aangezet omdat kleindochter rond de klok van 14 uur komt.
Maar vind het niet fijn die verwarmingslucht/warmteTering!
![]()
Dat gaat boetiek in en uit lopen, ze mag iets van mij uitzoekenquote:Op woensdag 6 november 2024 13:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snel ergens naar binnen gaan waar het warm is
NOu zit de hele ochtend al op de plee en ben strontmisselijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:31 schreef Lovely het volgende:
Niet veel aan buiten nee..
Maar veel shop plezier etc
Maar goed wilde haar ook niet afzeggen ze keek er zo naar uit.
Dus nu maar hopen dat er niets gaat lekken
quote:Op woensdag 6 november 2024 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu zit de hele ochtend al op de plee en ben strontmisselijk.
Dus nu maar hopen dat er niets gaat lekkenquote:![]()
![]()
Ojeetje!quote:Op woensdag 6 november 2024 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu zit de hele ochtend al op de plee en ben strontmisselijk.
Dus nu maar hopen dat er niets gaat lekken![]()
![]()
Beterschap, hopelijk gaat het goed.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh dat zal ze leuk vindenquote:Op woensdag 6 november 2024 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat boetiek in en uit lopen, ze mag iets van mij uitzoeken![]()
![]()
Je went er ook wel aan hoorquote:
Weet je het tocht hi er nog steeds, en hoe warmen de omgevingstemp is hoe kouder die tocht is.
ALs het in huis niet al te warm is dan voel je dat gewoon minder en kan je een dik vest aan trekken
Nu is het te warm voor een vest en voel je die koude tocht over je lijfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moest gisteravond de AC nog even aan doenquote:Op woensdag 6 november 2024 13:32 schreef JustinK het volgende:
Hier is de verwarming nog niet aan geweest![]()
![]()
Hier vandaag voor het eerst, maar dat is omdat ik bezoek krijg. Voor mij alleen had ik hem ook helemaal niet aangezetquote:Op woensdag 6 november 2024 13:32 schreef JustinK het volgende:
Hier is de verwarming nog niet aan geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat hoop ik ook. Kan bijna niets meer in mijn darmen zitten. Man o man waar komt het vandaanquote:Op woensdag 6 november 2024 13:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojeetje!![]()
![]()
Beterschap, hopelijk gaat het goed..
Gecondoleerd en sterktequote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
AC Milan?quote:Op woensdag 6 november 2024 13:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mist gisteravond de AC nog even aan doen![]()
![]()
Ja, dat denk ik ook, ze weet het nog niet.quote:
Maar ze heeft ook nog een zilverering tegoed van haar 21ste verjaardag ( ze is nu 27)![]()
Wordt wel eens tijd he Meestal is ze hier op zondag en dan is de winkel dichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja soms vraag je dat wel af.. dsn blijft het maar komenquote:Op woensdag 6 november 2024 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Kan bijna niets meer in mijn darmen zitten. Man o man waar komt het vandaan
Zelf heb ik bijna nooit last van dat ik moet spugen.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh pas 6 jaar later, valt meequote:Op woensdag 6 november 2024 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, ze weet het nog niet.
Maar ze heeft ook nog een zilverering tegoed van haar 21ste verjaardag ( ze is nu 27)![]()
Wordt wel eens tijd he Meestal is ze hier op zondag en dan is de winkel dicht![]()
![]()
Dat hoef ik ook nooit, alleen als ik zwanger benquote:Op woensdag 6 november 2024 13:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja soms vraag je dat wel af.. dsn blijft het maar komen
Zelf heb ik bijna nooit last van dat ik moet spugen..
Maar ben wel misselijk. Heb al zuiveringszout genomen maar dat helpt niet echt deze ronde. En Cola heb ik niet in huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier was het de afgelopen wel mistigquote:Op woensdag 6 november 2024 13:36 schreef devzero het volgende:
[..]
autocorrect maakte er mist van. Moest!![]()
![]()
Misschien ff wat halen in de winkel?quote:Op woensdag 6 november 2024 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoef ik ook nooit, alleen als ik zwanger ben
Maar ben wel misselijk. Heb al zuiveringszout genomen maar dat helpt niet echt deze ronde. En Cola heb ik niet in huis"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ben je zwanger?quote:Op woensdag 6 november 2024 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoef ik ook nooit, alleen als ik zwanger ben
Maar ben wel misselijk. Heb al zuiveringszout genomen maar dat helpt niet echt deze ronde. En Cola heb ik niet in huis![]()
![]()
Ja ligt aan haar niet aan mij. IK heb toen ze 21 werd gezegd, zodra je tijd hebt kom je een dagje en mag je een mooie ring voor je verjaardag uitzoeken.quote:
Tja Dan is het aan haarzelf, heb haar een paar keer gezegd.
En ze komt toch regelmatig ff een uurtje langs, en heeft dan geen tijd om te shoppen of het is op een zondag.
Maar vandaag gaat het gebeuren vond het ook sneu om af te zeggen dus we zien wel waar het schip strandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, doe ik zo ook, moet toch onderweg zoquote:Op woensdag 6 november 2024 13:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien ff wat halen in de winkel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou daar moet ik toch echt niet meer aan denken zeg, zielig voor het kindje een oma als mamaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 6 november 2024 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou daar moet ik toch echt niet meer aan denken zeg, zielig voor het kindje een oma als mama![]()
![]()
Ik bolk ook maar even danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kei en keihardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolk de trsI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik had TR als TTI'm surrounded by morons!
Eentje maar?quote:Op woensdag 6 november 2024 14:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer een woestboze note worden voor mijI'm surrounded by morons!
JK als TRTTI'm surrounded by morons!
Ik heb een aantal rare notes, waarvan een FA beweerde dat het foutjes warenquote:Er was ooit eens iemand aan het spelen met knopjes
![]()
Weet wel zekerquote:Op woensdag 6 november 2024 14:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer een woestboze note worden voor mij
Met knopjes spelenquote:Op woensdag 6 november 2024 14:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een aantal rare notes, waarvan een FA beweerde dat het foutjes warenEr was ooit eens iemand aan het spelen met knopjes
I'm surrounded by morons!
Beter speelde die met zijn eigen knopjesquote:Op woensdag 6 november 2024 14:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een aantal rare notes, waarvan een FA beweerde dat het foutjes warenEr was ooit eens iemand aan het spelen met knopjes
Nog maar 10 dagen te gaan en dan kan ik hier gaan etenhttps://www.tedsmontanagrill.com/
Dat ziet er niet verkeerd uitquote:Op woensdag 6 november 2024 14:13 schreef Fogel het volgende:
Nog maar 10 dagen te gaan en dan kan ik hier gaan etenhttps://www.tedsmontanagrill.com/
![]()
![]()
Daarom wil ik er ook heen. Nog nooit bison op, ben benieuwd hoe dat smaakt.quote:I'm surrounded by morons!
Naar kipquote:Op woensdag 6 november 2024 14:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daarom wil ik er ook heen. Nog nooit bison op, ben benieuwd hoe dat smaakt.![]()
![]()
Of naar mens?quote:I'm surrounded by morons!
Een centaur van combi kip/mens?quote:I'm surrounded by morons!
Welk deel zou het beste smaken?quote:
En legt het eieren? Hoe groot worden die?
Volgens Google
Het vlees van de bizon is bijzonder smakelijk. Het is te vergelijken met rundvlees, maar dan nog donkerder en zoeter. Waar de smaak van rundvlees voor een groot gedeelte wordt bepaald door het vet, is de smaak van bizonvlees nog puurder."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vragen, vragen, zoveel vragen!quote:Op woensdag 6 november 2024 14:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welk deel zou het beste smaken?
En legt het eieren? Hoe groot worden die?
![]()
Dit klinkt veelbelovendquote:Op woensdag 6 november 2024 14:20 schreef Lovely het volgende:
Volgens Google
Het vlees van de bizon is bijzonder smakelijk. Het is te vergelijken met rundvlees, maar dan nog donkerder en zoeter. Waar de smaak van rundvlees voor een groot gedeelte wordt bepaald door het vet, is de smaak van bizonvlees nog puurder.
Bizonder welquote:Op woensdag 6 november 2024 14:20 schreef Lovely het volgende:
Volgens Google
Het vlees van de bizon is bijzonder smakelijk. Het is te vergelijken met rundvlees, maar dan nog donkerder en zoeter. Waar de smaak van rundvlees voor een groot gedeelte wordt bepaald door het vet, is de smaak van bizonvlees nog puurder.![]()
![]()
Wat is het "raarste" dier wat je ooit gegeten hebt?quote:I'm surrounded by morons!
Klinkt niet verkeerdquote:
Laat maar weten of het klopt wat Google zegt
Binnen twee weken komt er rapportquote:Op woensdag 6 november 2024 14:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd
Laat maar weten of het klopt wat Google zegt
Of ga je mee om het zelf te proberen?I'm surrounded by morons!
Ben niet zo van rare dingen eten, dus niet echt een raar dierquote:Op woensdag 6 november 2024 14:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is het "raarste" dier wat je ooit gegeten hebt?![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 14:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben niet zo van rare dingen eten, dus niet echt een raar dier
Ik zou bijna ja zeggenquote:Op woensdag 6 november 2024 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Binnen twee weken komt er rapport
Of ga je mee om het zelf te proberen?![]()
Een beetje als rundvlees maar malser. Ted's Montana grill is geen verkeerd restaurant, maar verwacht geen spectaculaire gerechten; gewoon degelijk eten. Ik heb er al jaren niet meer gegeten omdat er zoveel betere opties hier zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daarom wil ik er ook heen. Nog nooit bison op, ben benieuwd hoe dat smaakt.![]()
Er zit inderdaad een stuk minder vet in. Maar ik heb het al een hele tijd niet meer gehad.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:20 schreef Lovely het volgende:
Volgens Google
Het vlees van de bizon is bijzonder smakelijk. Het is te vergelijken met rundvlees, maar dan nog donkerder en zoeter. Waar de smaak van rundvlees voor een groot gedeelte wordt bepaald door het vet, is de smaak van bizonvlees nog puurder.![]()
Ik zou bijna ja zeggenquote:Op woensdag 6 november 2024 14:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan jullie gewoon met jullie 3tjes bij Ted eten![]()
![]()
![]()
Aligator, slang, walvis, kangeroe, rendier. Dat zijn denk ik wel de meest ongebruikelijke.quote:Waarom bijna?quote:Degelijk eten is wat ik wil, zit toch met een jetlag. Als je een betere optie weet in downtown Atlanta hou ik me aanbevolenquote:Op woensdag 6 november 2024 14:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje als rundvlees maar malser. Ted's Montana grill is geen verkeerd restaurant, maar verwacht geen spectaculaire gerechten; gewoon degelijk eten. Ik heb er al jaren niet meer gegeten omdat er zoveel betere opties hier zijn.
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 763 / +220 / +72 / 2695 / 2881
2. aeque / 328 / +208 / +66 / 436 / 494
3. Dr.Mikey / 227 / +49 / +61 / 403 / 537
4. AardappelSchotel / 214 / +32 / +53 / 1086 / 1227
5. KillemWieft / 206 / +5 / +20 / 146 / 241
6. Lovely / 117 / +24 / +11 / 906 / 1015
7. Pinnenmutske / 104 / +10 / +4 / 438 / 540
8. HappyCharly / 100 / +0 / +0 / 264 / 310
9. Bally-b / 93 / +0 / +7 / 21 / 29
10. devzero / 90 / +3 / +6 / 199 / 250
11. sp3c / 88 / +12 / +13 / 197 / 237
12. Rob / 83 / +0 / +15 / 133 / 156
13. Shii / 76 / +2 / +69 / 130 / 170
14. mario390 / 71 / +17 / +22 / 53 / 89
15. hemarookworst / 68 / +14 / +2 / 281 / 357
16. loveyoulongtime / 68 / +24 / +10 / 259 / 300
17. ToT / 67 / +18 / +3 / 612 / 671
18. Sally / 55 / +1 / +0 / 97 / 121
19. MizzezAmy / 55 / +7 / +1 / 620 / 697
20. Koen66 / 47 / +0 / +0 / 56 / 81SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
En welke vond je het lekkerst?quote:Op woensdag 6 november 2024 14:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aligator, slang, walvis, kangeroe, rendier. Dat zijn denk ik wel de meest ongebruikelijke.
[..]![]()
Rendier.quote:I'm surrounded by morons!
Maar is t dan niet sneller droog?quote:Op woensdag 6 november 2024 14:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een stuk minder vet in. Maar ik heb het al een hele tijd niet meer gehad."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik durf niet te vliegenquote:Op woensdag 6 november 2024 14:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aligator, slang, walvis, kangeroe, rendier. Dat zijn denk ik wel de meest ongebruikelijke.
[..]
Waarom bijna?
[..]
Degelijk eten is wat ik wil, zit toch met een jetlag. Als je een betere optie weet in downtown Atlanta hou ik me aanbevolen
Ah, duurt een beetje lang met een boot.quote:I'm surrounded by morons!
Hoeveel langerquote:Op woensdag 6 november 2024 14:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, duurt een beetje lang met een boot.
7-8 dagen ipv 7-8 uurquote:
Grofweg.I'm surrounded by morons!
Ik ben graag onderwegquote:Op woensdag 6 november 2024 14:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het mooie van reizen is het onderweg zijn
Waardoor?quote:
Heb je ooit gevlogen?quote:I'm surrounded by morons!
Valt best meequote:
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: