Morguh Childquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop het ik hoop het ik hoop het
Ja precies, daarom staat er ook, als we de berichten mogen geloven... vaak wordt het zo opgeblazen en is het niet meer dan een wassen neus...quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum, eerst zien dan geloven. Dit zeggen ze wel vaker.
Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook....quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop het ik hoop het ik hoop het
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedmeorgen!
Even een ochtenddansje
Heb geslapen vannacht
Ik wil ze graag geloven maar ……quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, daarom staat er ook, als we de berichten mogen geloven... vaak wordt het zo opgeblazen en is het niet meer dan een wassen neus...
Ja ik ook. Hou der vanquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook.... zou een pak sneeuw zo gaaf vinden...
Morguh Lovelyquote:
Ben vooralsnog niet enthousiastquote:Linda de Mol presenteert nieuw realityprogramma op RTL 4
Linda de Mol (60) keert voor een eenmalig project terug naar RTL. Dat vertelt ze in gesprek met RTL Boulevard. Er gaan al een tijdje geruchten dat ze een definitieve overstap gaat maken naar de zender. "Dat klopt niet," reageert ze. "In principe heb ik een contract bij SBS6, (...) maar we denken dat dit programma het best past bij de RTL-kijker, dus ik word zeg maar uitgeleend", lacht ze.
Het format, dat Linda zelf bedacht, heet Briljante Breinen en combineert een pittige quiz met een reality-element. "Een stel goede studiebollen - die beschikken over een heel goed geheugen - gaan met elkaar intrek nemen op een soort campus. Een hele mooie locatie. (…) Die gaan met elkaar in team-verband van alles leren en studeren en die krijgen daar allerlei testen over. Uiteindelijk komt daar het meest briljante brein uit", legt Linda uit. De winnaar krijgt een behoorlijk geldbedrag cadeau. "Ik vind het grappig dat de reality-camera's gericht staan op hele intelligente mensen. Meestal staan de reality-camera’s op mensen met een sixpack", grapt ze.
Linda heeft enorm veel zin in deze nieuwe uitdaging. Vooral omdat haar carrière een tijdje heeft stilgestaan vanwege haar privéleven. "Ik vind mijn werk ontzettend leuk. Ik werk ook altijd met vaste mensen. (…) Ik vind het ook heel leuk om dit weer voor RTL te kunnen doen, dat dit mogelijk is. (…) Dat dit soort samenwerkingen kunnen, dat is al gebleken bij Gooische Vrouwen. Chantal Janzen mocht ook Eurovisie Songfestival doen, dat is ook niet voor RTL." Toch vindt ze het ook heel spannend om een nieuwe programma te presenteren. “Want je weet nooit of het aan gaat slaan."
Ook RTL is blij met Linda's eenmalige comeback. Aan RTL Boulevard laten ze weten: "Linda de Mol heeft bij ons een nieuw programma gepitcht, Briljante Breinen. Een kennisquiz die ze zelf heeft bedacht en ontwikkeld en goed past bij RTL 4. Linda wilde het zelf ook graag presenteren, en dat vonden wij uiteraard een goed idee. We vinden het heel leuk dat ze weer even terugkeert op RTL 4 en kijken uit naar de hernieuwde samenwerking."
Ik ook niet, maar dat ben ik met geen een programma wat zij presenteertquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
Linda de Mol heeft een nieuwe RLS bedacht. Briljante Breinen en ze gaat het zelf presenteren bij RTL...
[..]
Ben vooralsnog niet enthousiast
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat ben ik met geen een programma wat zij presenteert
Dan zou ik het misschien wel gaan volgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Haha! En als ze er nou alleen onbekende voiceover bij hadden?
Als ze er nou livestreams bij haddenquote:Op woensdag 13 november 2024 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Haha! En als ze er nou alleen onbekende voiceover bij hadden?
Dan ging ik nog niet kijken met Linda de mol die het presenteertquote:Op woensdag 13 november 2024 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze er nou livestreams bij hadden
Denk dat Linda weinig op de livestream te zien zou zijn, meer in de tv-uitzending.quote:Op donderdag 14 november 2024 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ging ik nog niet kijken met Linda de mol die het presenteert
Dat is ook weer zo, maar ik heb zo het vermoeden dat ze wel een beetje klaar zijn met die livestreams. Alle ellende die dat met zich meebrengtquote:Op donderdag 14 november 2024 06:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Linda weinig op de livestream te zien zou zijn, meer in de tv-uitzending.
Zou niet kijken danquote:Op donderdag 14 november 2024 06:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Linda weinig op de livestream te zien zou zijn, meer in de tv-uitzending.
Morguh Childquote:
Hey Birdie tijdje niet gezien, alles goed?quote:
O erger je je aan Rubenquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
Vanavond Masked Singer weer..
Lekker ergeren aan Ruben en het panel die vooral zichzelf zo leuk vinden en aan het edit-team die het altijd nodig vindt die 'grappen en grollen' over de acts en hints heen te monteren zodat meeraden weer doffe ellende wordt.. 'Zininin'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |