ja dat zijn de curling ouders van nuquote:Op woensdag 20 november 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig wordt veel te veel verwend.
Ik herken het hoor, mijn dochter doet het ook altijd
Ik zeg altijd tegen der dat ze niet spoort. Laat ze lekker zelf op de fiets
Het worden van die luie mensen zo
DIe moeten allemaal een schop onder hun kont hebbenquote:Op woensdag 20 november 2024 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat zijn de curling ouders van nu![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe moeten allemaal een schop onder hun kont hebben
Komt vast goed, ik kom wel een keer richting Brummen als je daar bent en dan uit het niets Boem bats een schop onder je gatquote:
De jeugd van tegenwoordig wordt verwend, die komen het liefst alleen van de bank als ze storing met internet hebben en niet meer kunnen gamenquote:Op woensdag 20 november 2024 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
Maar misschien zijn sommigen nu juist lui omdat ze vroeger altijd door weer en wind op de fiets gingen![]()
Zonder gekheid, bij ons op school werd vroeger eigenlijk zelden iemand naar school gebracht, zelfs die sowieso al 30 min. heen en terug moesten niet. Zat je dan doorweekt met z'n allen in die dampende klassen
quote:Op woensdag 20 november 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig wordt verwend, die komen het liefst alleen van de bank als ze storing met internet hebben en niet meer kunnen gamen
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed, ik kom wel een keer richting Brummen als je daar bent en dan uit het niets Boem bats een schop onder je gat
Mijn ouders deden dat welquote:Op woensdag 20 november 2024 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
Maar misschien zijn sommigen nu juist lui omdat ze vroeger altijd door weer en wind op de fiets gingen![]()
Zonder gekheid, bij ons op school werd vroeger eigenlijk zelden iemand naar school gebracht, zelfs die sowieso al 30 min. heen en terug moesten niet. Zat je dan doorweekt met z'n allen in die dampende klassen
Altijd nog 4 en 5G wat werktquote:Op woensdag 20 november 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig wordt verwend, die komen het liefst alleen van de bank als ze storing met internet hebben en niet meer kunnen gamen
Ja dan moeten ze wel opstaan om hun Tel te pakken'quote:Op woensdag 20 november 2024 10:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Altijd nog 4 en 5G wat werkt
quote:Op woensdag 20 november 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze wel opstaan om hun Tel te pakken'
Maar echt zonder dollen ik vind de jeugd van tegenwoordig zo lui
Hangen het liefst op de bank en alles wat ze moeten doen is teveel.
200 meter fietsen is al een eind
Je zit ze door pappie of mammie naar school gebracht worden en naar de sportclubs
Ze zijn altijd zooooooo moe
Dat werken hun ouders in de hand.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit ze door pappie of mammie naar school gebracht worden en naar de sportclubs
Zit vastgeplakt aan hun handquote:Op woensdag 20 november 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
School ook.. ondanks dat in het nieuws is dat ze het willen verbieden op scholen hebben ze een telefoon nodig op school. (rooster, punten, communicatie met leraren, huiswerk, maar ook voor opdrachten..)quote:Op woensdag 20 november 2024 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat werken hun ouders in de hand.
Zie de hummeltjes met enorme op de groei gemaakte rugzakken naar school gaan.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit vastgeplakt aan hun hand
[..]
School ook.. ondanks dat in het nieuws is dat ze het willen verbieden op scholen hebben ze een telefoon nodig op school. (rooster, punten, communicatie met leraren, huiswerk, maar ook voor opdrachten..)
Bizar veel..quote:Op woensdag 20 november 2024 11:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie de hummeltjes met enorme op de groei gemaakte rugzakken naar school gaan.
Vraag mij telkens af wat ze allemaal mee moeten dragen.
Als je wat verder bent, ja.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bizar veel..
Voor meerdere vakken moeten ze 2 of 3 werkboeken (per vak..) meenemen waar ze ook in moeten schrijven... en nog een schrift.
Tassen zijn echt heel zwaar, zwaarder dan toen ik naar school ging.. 1 boek per vak.
O ja dat wilde ik er ook nog bij typen, als het kan liever ook nog zo fatbike, want lekker snel weer thuis om op de bank te gaan hangenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En als ze al fietsen is het minimaal, want elektrisch!
Vind dat een mooie ondersteuning voor wat oudere mensen die zelf minder kracht hebben maar op die manier toch vooruit kunnen/mobiel blijven. Voor jongere mensen vind ik het overdreven.
Dat is zeker een groot gedeelte van waarquote:Op woensdag 20 november 2024 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat werken hun ouders in de hand.
ow nee dat was hier alleen als ze gym hadden (3x in de week)quote:Op woensdag 20 november 2024 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je wat verder bent, ja.
Maar zie ook kleuters met die rugzakken lopen.
Fatbike is mode, zo gaat dat.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat wilde ik er ook nog bij typen, als het kan liever ook nog zo fatbike, want lekker snel weer thuis om op de bank te gaan hangen
Hier ben je uniek als je een gewone fiets hebt.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
Fatbikes zie je hier bijna niet .
moet je wel zo eerlijk zijn om te zeggen dat jij gewoon de helft van je boeken niet meenamquote:Op woensdag 20 november 2024 11:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bizar veel..
Voor meerdere vakken moeten ze 2 of 3 werkboeken (per vak..) meenemen waar ze ook in moeten schrijven... en nog een schrift.
Tassen zijn echt heel zwaar, zwaarder dan toen ik naar school ging.. 1 boek per vak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |