SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij niet moe wordt met al die shit posten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:15 schreef PSVCL het volgende:
Oh what a night, watching Ajax on a Tuesday night. You play Thursday ‘cos you’re f*cking s*ite. What a feeling, what a night
Zoveelste voorbeeld dat we nooit hadden moeten bezuinigen op de GGZ.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:15 schreef PSVCL het volgende:
Oh what a night, watching Ajax on a Tuesday night. You play Thursday ‘cos you’re f*cking s*ite. What a feeling, what a night
met 4-0 winnen en nog met Ajax bezig zijn. Beetje zielig. Ook vreemd dat dit maar kan blijven gebeuren. Maargoed, iets met subsidies ofzo denk ik want dat is echt al 1000x aangekaart en wordt toch niks aan gedaan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat jij niet moe wordt met al die shit posten.
Wordt ie wel eens gewaarschuwd of zo? Want het is bloed irritant en uiterst zielig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met 4-0 winnen en nog met Ajax bezig zijn. Beetje zielig. Ook vreemd dat dit maar kan blijven gebeuren. Maargoed, iets met subsidies ofzo denk ik want dat is echt al 1000x aangekaart en wordt toch niks aan gedaan.
geen idee. Wel al vaker te horen gekregen dat er niks gedaam wordt aan een individu die elke dag een topic om zeep helpt hier. C'est la viequote:Op dinsdag 5 november 2024 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt ie wel eens gewaarschuwd of zo? Want het is bloed irritant en uiterst zielig.
Herkenbaar ik stoot zo vaak tegen een steen aan. Toen ik nog zoop stond ik op m'n strepen met sommige bans als gevolg. Nu tel ik tot tien en zucht een keer diep. FOK! gaat toch naar de klote.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
geen idee. Wel al vaker te horen gekregen dat er niks gedaam wordt aam het individu die elke dag een topic om zeep helpt. C'est la vie
Buiten VBL komt deze pipo met nog veel debielere shit weg..quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt ie wel eens gewaarschuwd of zo? Want het is bloed irritant en uiterst zielig.
Mooi moment om mijn persoonlijk record op de 100 meter sprint aan te scherpen. Enig idee waar je Palestijnse vlaggen kunt opscharrelen?quote:
Zeer sneu ik kom hooguit kijken in het psv topic als we zelf tegen ze spelen. Maar als Ajax Europees wint denk ik er niet eens aan daar te kijken laat staan posten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met 4-0 winnen en nog met Ajax bezig zijn. Beetje zielig. Ook vreemd dat dit maar kan blijven gebeuren. Maargoed, iets met subsidies ofzo denk ik want dat is echt al 1000x aangekaart en wordt toch niks aan gedaan.
Nou nou nou zeg wat een commotie hierboven om een rijmpje zeg..quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:15 schreef PSVCL het volgende:
Denk jij ook dat de aarde plat is?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg wat een commotie hierboven om een rijmpje zeg..
Sterkte met het verwerken van deze zware situatie voor alle betrokkenen.
Nee die is volgens mij rond.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denk jij ook dat de aarde plat is?
Je vindt dit incasseren ja?quote:Op woensdag 6 november 2024 10:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee die is volgens mij rond.
Maar die lange tenen hier om zo'n rijmpjeAls iedereen hier zo goed kan uitdelen dan mag je af en toe ook incasseren.
Het valt een beetje in de categorie ajakkes en pisvee. Kan je ook niet echt uitdelen noemen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee die is volgens mij rond.
Maar die lange tenen hier om zo'n rijmpjeAls iedereen hier zo goed kan uitdelen dan mag je af en toe ook incasseren.
En ook al voor de tweede keer geplaatst, maar in het PSV topic reageerde nog niemand.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het valt een beetje in de categorie ajakkes en pisvee. Kan je ook niet echt uitdelen noemen natuurlijk.
Lijkt me nog te vroeg indd.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:30 schreef Houniet het volgende:
Gaat Berghuis morgen starten? Ik gok van niet.
Zijn invalbeurt tegen PSVquote:Op woensdag 6 november 2024 09:30 schreef Houniet het volgende:
Gaat Berghuis morgen starten? Ik gok van niet.
Hij is vooral al redelijk op zijn retour en heeft het sowieso nooit van zijn (sprint)snelheid moeten hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn invalbeurt tegen PSVZijn sprint was ook mokertraag, die gozer is nog half geblesseerd.
Hopelijk weer Akpom op rechts en geen Rasmussen.
Nee maar hoe hij druk zette was prima voor zijn blessure. Nu kwam hij overal te laat, met een domme tackle (geel) ook nog. Hij zal nog wat weekjes looptraining nodig hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is vooral al redelijk op zijn retour en heeft het sowieso nooit van zijn (sprint)snelheid moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |