abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215642989
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het bovenstaande NOS artikel is aangevuld.
Ja, mooi.

Kunnen we dan hier in dit topic ook gewoon het beestje bij naam noemen en de term genocide gebruiken zonder dat daar dan telkens weer een oeverloze discussie uit voortvloeit?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_215643006
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Dat gaat me wat ver.
https://www.timesofisrael(...)own-up-in-our-faces/
En zo ook nog heel wat grote Amerikaanse media die hierover hebben bericht.
pi_215643016
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Mijn rijbewijs is ook nutteloos als ik zo chocoladeletters ga halen op de fiets. Maar wellicht dat ik in de toekomst nog een keer wat verder weg wil gaan dan de super om de hoek en dan heeft hij wel nut.

Poetin kon vorig jaar niet naar de BRICS bijeenkomst in Zuid Afrika.
Kon die wel, maar deed hij niet en de vraag is: waarom niet.
Daarover verschillen de meningen en de berichtgevingen.
Ik denk niet dat Zuid-Afrika een oorlog met Rusland wil riskeren als hij daar was opgepakt. (Was wel mooi geweest trouwens) .

Het was de oppositie die wilde afdwingen dat Zuid Afrika hem zou oppakken terwijl de huidige regering hem volgens mij gewoon had uitgenodigd?
pi_215643024
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ja, mooi.

Kunnen we dan hier in dit topic ook gewoon het beestje bij naam noemen en de term genocide gebruiken zonder dat daar dan telkens weer een oeverloze discussie uit voortvloeit?
Dat lijkt me niet. Het is allemaal zo doorzichtig. Het ICC weet heel goed dat Delf ook opgeruimd is maar ze moeten en zullen Isral naaien. En waarom wordt er niets over gijzelaars gezegd? Hamas heeft deze ellende geprovoceerd en zolang men gijzelaars heeft stopt Isral terecht niet.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215643064
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
https://www.timesofisrael(...)own-up-in-our-faces/
En zo ook nog heel wat grote Amerikaanse media die hierover hebben bericht.
Bibi heeft een andere oplossing met Israel voor ogen dan eventuele andere leiders, dat zal ik niet ontkennen. Hij zit niet te wachten op een twee-staten-oplossing. En in ogen van veel mensen zal dat na tientallen jaren van strijd ook de enige oplossing zijn.
pi_215643071
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Kon die wel, maar deed hij niet en de vraag is: waarom niet.
Daarover verschillen de meningen en de berichtgevingen.
Ik denk niet dat Zuid-Afrika een oorlog met Rusland wil riskeren als hij daar was opgepakt. (Was wel mooi geweest trouwens) .

Het was de oppositie die wilde afdwingen dat Zuid Afrika hem zou oppakken terwijl de huidige regering hem volgens mij gewoon had uitgenodigd?
Blijkbaar was het toch allemaal spannend genoeg om niet te gaan.
pi_215643085
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Blijkbaar was het toch allemaal spannend genoeg om niet te gaan.
Blijkbaar was het voor de regering van Zuid Afrika het Strafhof niet spannend genoeg om hem gewoon uit te nodigen. Of denk je dat ze dat 'vergeten' waren?
Ik weet het niet... er zal achter de schermen veel meer spelen dan wij weten (en dan een veelvoud daarvan)
pi_215643117
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:53 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Bibi heeft een andere oplossing met Israel voor ogen dan eventuele andere leiders, dat zal ik niet ontkennen. Hij zit niet te wachten op een twee-staten-oplossing. En in ogen van veel mensen zal dat na tientallen jaren van strijd ook de enige oplossing zijn.
Ja dat is een open deur. Vindt je mijn post nog steeds ver gaan?
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet. Het is allemaal zo doorzichtig. Het ICC weet heel goed dat Delf ook opgeruimd is maar ze moeten en zullen Isral naaien. En waarom wordt er niets over gijzelaars gezegd? Hamas heeft deze ellende geprovoceerd en zolang men gijzelaars heeft stopt Isral terecht niet.
Bla bla. Alsof de geschiedenis op oktober 7 is gestart en mensen geen gijzelaars meer zijn als ze door een overheid jarenlang in een verkrachtingshol worden vastgezet zonder rechtszaak.
pi_215643150
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Mjah...of ze daar nu echt wakker van liggen betwijfel ik. Ik geloof niet dat Poetin ineens op de luchthaven van weet ik welk land gearresteerd gaat worden. Als hij of Bibi straks Trump bezoekt in Washington is het toch volstrekt nutteloos?
Laten we dat gaan zien. De VS is op haar retour en het ondermijnen van de ICJ zal definitief een einde maken aan hun geloofwaardigheid.
pi_215643160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja dat is een open deur. Vindt je mijn post nog steeds ver gaan?
Ja omdat Iran hoofdverantwoordelijk lijkt te zijn voor de financiering van Hamas, niet Israel.
pi_215643175
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 14:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ja omdat Iran hoofdverantwoordelijk lijkt te zijn voor de financiering van Hamas, niet Israel.
Bij welk percentage van de totale donaties aan terroristen is het volgens jou tijd om iemand verantwoordelijk te houden voor het financieren van terroristen? Mag een miljoentje bijvoorbeeld wel, maar trek je een grens bij 2 miljoen?
pi_215643206
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 14:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Bij welk percentage van de totale donaties aan terroristen is het volgens jou tijd om iemand verantwoordelijk te houden voor het financieren van terroristen? Mag een miljoentje bijvoorbeeld wel, maar trek je een grens bij 2 miljoen?
Sorry, ik snap je punt even niet.
pi_215643208
Het blijft bijzonder om te zien dat een land dat zichzelf verdedigt tegenwoordig al bestraft kan worden. De aantijgingen zijn ook wel opmerkelijk, alsof het de verantwoordelijkheid van een partij in oorlog is om voor burgers en strijders van de tegenpartij te zorgen, bespottelijk. En zoals we weten is dit verschil onder in de Palestijnse samenleving flinterdun.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zelfs al gaan ze nooit de gevangenis in, dan nog zal het hun bewegingsvrijheid beperken. En het zet westerse regeringen onder druk die de bek vol hebben van de rule of law en tegelijkertijd bij alles klappen wat Isral doet. Een Duitsland bijvoorbeeld.
Gelukkig maar. Een Westerse bondgenoot die zichzelf verdedigt tegen Islamtische terreurgroeperingen, zou natuurlijk altijd de onvoorwaardelijke steun van het Westen moeten krijgen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215643212
https://nos.nl/artikel/25(...)-hij-in-nederland-is
Bibi mag niet meer naar Nederland.
pi_215643219
Nou, dan moet Hamas die Deif maar uitleveren.

Wie is verantwoordelijk voor na zijn verdwijning uitgevoerde oorlogsmisdaden? Dat die zes gijzelaars gexecuteerd was toch daarna?
pi_215643221
quote:
15s.gif Op donderdag 21 november 2024 14:13 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Sorry, ik snap je punt even niet.
Ik reageer dan ook op rare logica. Je erkent dat Bibi Hamas heeft gesteund, maar wil dat niet zo verwoorden want Iran was erger? Vandaar mijn vraag hoeveel steun aan verkrachtende en moordende terroristen acceptabel is.
pi_215643240
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2024 14:13 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft bijzonder om te zien dat een land dat zichzelf verdedigt tegenwoordig al bestraft kan worden. De aantijgingen zijn ook wel opmerkelijk, alsof het de verantwoordelijkheid van een partij in oorlog is om voor burgers en strijders van de tegenpartij te zorgen, bespottelijk. En zoals we weten is dit verschil onder in de Palestijnse samenleving flinterdun.
[..]
Gelukkig maar. Een Westerse bondgenoot die zichzelf verdedigt tegen Islamtische terreurgroeperingen, zou natuurlijk altijd de onvoorwaardelijke steun van het Westen moeten krijgen.
Zelfverdediging kent grenzen.
Hoho ik dacht dat Palestijnen eigenlijk helemaal niet bestaan en geen land zijn. Hoe kun je dan deze post maken alsof Hamas een legitieme overheid is?

Wij gaan Bibi oppakken als hij zijn kop hier laat zien. Hihi.
pi_215643262
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Natuurlijk, dat is dan ook de hele insteek. Ook daar zitten veel activisten die een pathologische haat hebben jegens Isral en eigenlijk vinden dat het land geen bestaansrecht heeft. Als Isral morgen wordt opgedoekt en pakweg Egypte valt daar binnen en jaagt alle Palestijnen en weg neemt het hele gebied over, geen haan die er meer om zal kraaien.

Het verleden heeft dit immers al bewezen:

• 1948: Egypte annexeert te Gazastrook: geen internationale ophef
• 1950: Jordani annexeert de Westelijke Jordaanoever: geen internationale ophef
• 1992: Koeweit verdrijft ruim 300,000 'Palestijnen' uit het land: geen internationale ophef

Er is alleen internationale ophef als Isral iets doet, voortkomende uit de overtuiging dat dit land geen bestaansrecht heeft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215643372
Verdikkie: nu is Nederland ook nog eens KHAMAS _O-

Veldkamp: we zullen Netanyahu arresteren als hij in Nederland is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215643399
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 14:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik reageer dan ook op rare logica. Je erkent dat Bibi Hamas heeft gesteund, maar wil dat niet zo verwoorden want Iran was erger? Vandaar mijn vraag hoeveel steun aan verkrachtende en moordende terroristen acceptabel is.
Geen enkele directe steun aan moordende en verkrachtende en terroristen is acceptabel. De steun van Bibi wordt uitgelegd als 'indirect' en een mogelijk gevolg van zijn beleid. Met de nadruk op "mogelijk".
Als hij 40 miljoen door de indirecte vingers zag viel dat in het niet bij de 400 miljoen die elders als directe steun kan zijn gegeven.

Tot jouw artikel had ik daar nooit zo naar gekeken maar geen idee of het artikel klopt. Het klinkt logisch en plausibel. Maar hij wil idd ook geen twee-staten oplossing.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen tijd meer, moet verder werken :(
pi_215643467
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 11:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Koerden misbruiken om af te leiden van een ander onrecht. Je moet het maar durven.
En zo krijgen de Koerden geen aandacht. Aandacht die ze wel verdienen. De genocidale extreem-rechtse Turken kunnen lekker hun gang gaan.
pi_215643486
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 15:03 schreef Homey het volgende:

[..]
En zo krijgen de Koerden geen aandacht. Aandacht die ze wel verdienen. De genocidale extreem-rechtse Turken kunnen lekker hun gang gaan.
Israel adepten die het over alles willen hebben behalve de genocide dat momenteel gaande is in Gaza :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215643543
Deze man, die de genocide sinds dag 1 rechtvaardigde kwam het Holocaust Museum openen. Ook in het Holocaust Museum zal dat vroeg of laat benoemd worden.

twitter
-Rabia Al-Basri
  donderdag 21 november 2024 @ 16:03:13 #300
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215643794
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 11:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
He oude holocaustontkenner ben je weer bezig?

Er was geen genocide op joden in de oorlog want ze woonden ook nog in Amerika! Zie je wel geen etnische groep vernietigd!!

Ter info voor mensen die nieuw binnenstappen. Ik geloof het bovenstaande natuurlijk niet, maar howard heeft een lange geschiedenis van hergebruikte argumenten van holocaustontkenners tegen Palestijnen inzetten. Van het aantal doden tellen verdacht maken tot de definitie van genocide zover uitkleden dat er nooit eentje is gebeurd zoals hij hier doet.
Dit is echt complete onzin die je hier opschrijft en totaal niet te vergelijken.

De Joodse gemeenschappen in Amerika en Duitsland waren helemaal niet verbonden zoals de "Palestijnse" gemeenschappen in de Westbank en Gaza. Daarnaast heb je +- 2 miljoen "Palestijnen" / Arabieren in Isral die gewoon met rust worden gelaten en alle rechten hebben. Duitsland vermoordde elke Jood die ze konden vinden.

De notie dat Isral bezig is met een bewuste genocide als slechts n stukje land wordt aangevallen dat notabene zodra het de gijzelaars opgeeft met rust wordt gelaten is een gotspe. Daarnaast worden de Westbank en de "Palestijnen" in Isral met rust gelaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')