SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hoeveel bloed heeft dat gekost? Ik neem aan dat het niet helemaal zonder kleerscheuren ging...quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:56 schreef ToT het volgende:
Wel laatst met naald en draad een knoop weer aan mijn jas bevestigd trouwens.
Hoewel, je bent dan toch bezig, kun je je gloednieuwe kleerscheuren ook gelijk naaien.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Yes en ook nog goedkoperquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:52 schreef gebrokenglas het volgende: [..] De Action heeft After Eight toch? Ik had ook wel eens die mint chocolade van de Lidl, die zijn toch anders.
Koop daar wel vaker chocolade of koekjes
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
vast geen hoersoepsidiequote:Op dinsdag 5 november 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zat aan een ander soort naaien te denken!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mooi op tijd, veel lees plezierquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo! Bedtijd. Beetje lezen enzo.
Fijne avond/nacht allemaal![]()
Slaapplekken voor straks..![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Volgens mij had ik goedkoper huur kunnen betalen aan Ikea om in de showroom te mogen wonenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
vroeger zei je ook gewoon neger en omgebouwde enzo
vroeger komt nooit meer terugOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mohammedaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kon gewoon, wisten wij veelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of werden er kinderen ter wereld gebracht door dokters die daarvoor nog aan lijken hadden gezet.
Kon gewoonTrotste mama van Ambar
Of zelfs betaald worden als je influencerdingen doetquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij had ik goedkoper huur kunnen betalen aan Ikea om in de showroom te mogen wonenUw ADH vitamine Worst
ijshockeykeepers deden dat gewoon zonder helmquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Of werden er kinderen ter wereld gebracht door dokters die daarvoor nog aan lijken hadden gezet.
Kon gewoon
kon gewoonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Werden er vrouwen voor heks veroordeeld en verbrand of verdronken omdat ze het beter deden dan mannen.
had ik zonder helm gespeeld was ik 100 procent dood nu
kreeg een keer een freakshot op mijn masker, niet eens zo hard, hele ding verbrijzelde zonder reden
100 procent dood zeg ik jeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kon gewoonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sindsdien stem je links?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:12 schreef sp3c het volgende:
had ik zonder helm gespeeld was ik 100 procent dood nu
kreeg een keer een freakshot op mijn masker, niet eens zo hard, hele ding verbrijzelde zonder reden
100 procent dood zeg ik je![]()
Toen je nog je perilix stekker zelf mocht aansluiten en daarvoor geen elektricien nodig had.
nee zo erg was het nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mensen voor dom uitmaken
Kon gewoon
Ow wacht kan nog steedsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oeh ik lees net dat we electra vanuit het plafond gaan doenTrotste mama van Ambar
Een tafel iets meer in de midden van de ruimte om aan te naaien en te knippen. Rolkastjes erbij en electra vanuit het plafondTrotste mama van Ambar
Hoeveel?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi op tijd, veel lees plezier
Slaapplekken voor straks..![]()
![]()
Maarja ga ik kringlopen voor een tafel of wordt het ikea?Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
Anno nu nog geconfronteerd worden met reclames
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
kringhuppelenquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Maarja ga ik kringlopen voor een tafel of wordt het ikea?Uw ADH vitamine Worst
Ik heb ook alle billboards afgeplakt in de buurtquote:Uw ADH vitamine Worst
Is wel ontzettend gedoe met thuiskrijgenquote:Trotste mama van Ambar
Je kunt in wat kringloop winkels rondneuzen of er wat leuks bij staat, en als het allemaal niks is, dan naar IKEA.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Maarja ga ik kringlopen voor een tafel of wordt het ikea?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja maar ik wil IKEA zsm thuis laten bezorgen, maar an sich kan dat ook best een week wachtenquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt in wat kringloop winkels rondneuzen of er wat leuks bij staat, en als het allemaal niks is, dan naar IKEA.Trotste mama van Ambar
Eerst van het weekend maar een vloertje leggenTrotste mama van Ambar
Ik ben helemaal in mijn sas sinds wintertijd
Trotste mama van Ambar
En sinds een tijd klopt mijn mood ook niet meer met de cyclus
Trotste mama van Ambar
Naai tafel?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is een goed adresje voor een tafel?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ikea, leenbakker kwantum of marktplaats?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon een eettafel achtig iets"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
bolk.com ?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon een eettafel achtig iets![]()
Geen dankquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelijk een mooie tafel besteld![]()
Hier in de stad is één of andere outlet winkel voor mooie meubels.
Dezelfde meubels zijn voor exact dezelfde prijs gewoon bij bol te koop!![]()
![]()
Hier in de buurt is ook een bedrijf die zwaartafelen.com of .nl heet. Voor robuuste, mannelijke tafels!![]()
![]()
Jai mooi tafel koop wilt? Iek mooi tafel verkoop!quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is altijd wel een Turk die goeie prijs biedt![]()
Ik vind helemaal mooi!quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Jai mooi tafel koop wilt? Iek mooi tafel verkoop!![]()
de meubelturk swsquote:voor jou speciale vriendenprijs sahbiquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Jai mooi tafel koop wilt? Iek mooi tafel verkoop!Uw ADH vitamine Worst
Dit is een mooie tafel!quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Jai mooi tafel koop wilt? Iek mooi tafel verkoop!![]()
![]()
doe maar een snorfiets, zodat ik me snel weg kan scherenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja ik zat al te kijken hoe ik daar naar toe zou kunnen stappen!quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een mooie tafel!
[ afbeelding ]
Iets met dat je bij de lokale wiskundeleraar mooie tafels kunt vinden enzo!![]()
![]()
Ik vind die van 7 mooierquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een mooie tafel!
[ afbeelding ]![]()
ook mijn balbaard en piemelsnor laten staan in movember?Uw ADH vitamine Worst
ALLEMAAL!quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
ook mijn balbaard en piemelsnor laten staan in movember?![]()
Nou, hier in DTS zijn ongeschoren kloten echt not done he!quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
ook mijn balbaard en piemelsnor laten staan in movember?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je dan op je kloten?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, hier in DTS zijn ongeschoren kloten echt not done he!![]()
![]()
ik ga ze toch niet tonen hier dus boeiendquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, hier in DTS zijn ongeschoren kloten echt not done he!
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga ze toch niet tonen hier dus boeiend!!!
![]()
Via dm toch wel?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga ze toch niet tonen hier dus boeiend![]()
Ja. En dan vlechtjes maken in je piemelsnor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
Wel een gedoe altijd hoorquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. En dan vlechtjes maken in je piemelsnor.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
ook mijn balbaard en piemelsnor laten staan in movember?
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ook saaiquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Geen dorst.
Geen hoofdpijn.
Niet warm.
Niet koud.
Geen jeuk.![]()
![]()
Melig?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Geen dorst.
Geen hoofdpijn.
Niet warm.
Niet koud.
Geen jeuk.![]()
![]()
Bolk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je überhaupt iets mede te delen?![]()
![]()
Snoei en snoeihard bolken?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Oke.
En nu?
Lekker die energie gebruiken om iets te gaan doen?![]()
Die is hyped van binnen, niet van buitenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Oke.
En nu?
Lekker die energie gebruiken om iets te gaan doen?Trotste mama van Ambar
Wie?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is hyped van binnen, niet van buiten![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 647 / +160 / +176 / 2361 / 2513
2. aeque / 262 / +2 / +208 / 390 / 435
3. KillemWieft / 186 / +36 / +5 / 143 / 228
4. Dr.Mikey / 165 / +43 / +48 / 383 / 499
5. AardappelSchotel / 161 / +33 / +32 / 991 / 1115
6. Lovely / 106 / +5 / +24 / 795 / 893
7. Pinnenmutske / 100 / +21 / +10 / 411 / 509
8. HappyCharly / 100 / +0 / +0 / 253 / 299
9. Bally-b / 86 / +0 / +0 / 20 / 27
10. devzero / 84 / +26 / +3 / 171 / 214
11. sp3c / 75 / +38 / +12 / 185 / 220
12. Rob / 68 / +42 / +0 / 125 / 142
13. hemarookworst / 66 / +13 / +14 / 279 / 352
14. ToT / 64 / +13 / +18 / 552 / 607
15. Sally / 55 / +0 / +1 / 96 / 120
16. MizzezAmy / 54 / +9 / +7 / 599 / 672
17. mario390 / 49 / +8 / +17 / 48 / 75
18. Koen66 / 47 / +0 / +0 / 56 / 81
19. loveyoulongtime / 39 / +14 / +5 / 230 / 262
20. ieniminimuis / 35 / +5 / +10 / 326 / 368SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Yepquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een gescheurde pyjama?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Moet je ook nooit doen!quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je perilex stekker zelf aansluit![]()
JKquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah thx!quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja als je gaat slapen licht uit doen![]()
![]()
![]()
Ik krijg zo iemand op bezoek voor avondeten, dus moet eigenlijk nog een beetje opruimen. Maar eerst 20 minuten door een uitermate saaie online vergadering worstelenquote:![]()
![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg zo iemand op bezoek voor avondeten, dus moet eigenlijk nog een beetje opruimen. Maar eerst 20 minuten door een uitermate saaie online vergadering worstelen![]()
![]()
Net terug uit Eindhoven, lange tijd niet geweest voor een wedstrijd. Maar wel met goed gevoel thuis dit keer
Lach met een schone bips![]()
Mooi dat je hebt genotenquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Net terug uit Eindhoven, lange tijd niet geweest voor een wedstrijd. Maar wel met goed gevoel thuis dit keer
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
![]()
Ik merk het.... Geen zin in om mee te doen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hier wordt hard gebolkt jonge!
Lach met een schone bips![]()
Bijna nieuwe TTquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik merk het.... Geen zin in om mee te doen.![]()
Ja maar anders ga je het over dat clubje van je hebben..quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik merk het.... Geen zin in om mee te doen.![]()
KOmt... Ie Dan!quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar anders ga je het over dat clubje van je hebben..Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: