Dat doe ik nu ook maar de winter is op komstquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:50 schreef En1gma het volgende:
Pak lekker de fiets voor die paar kilometer.
De Starlet is tot en met 1999 geproduceerd. Dan heb je het over een auto van minimaal 25 jaar oud, dat zou ik dan weer niet aanraden, ondanks dat het een Toyota is.quote:
Uit de periode dat auto's nog degelijk gebouwd werden met weinig poespas. Een goed onderhouden exemplaar zal het langer uithouden dan veel modernere wagens en onderhoud is zeer betaalbaar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De Starlet is tot en met 1999 geproduceerd. Dan heb je het over een auto van minimaal 25 jaar oud, dat zou ik dan weer niet aanraden, ondanks dat het een Toyota is.
En dat nog los van de veiligheid van auto's uit die periode.
Starlets uit die tijd en binnen het budget van TS hebben >2 ton op de teller, de rest ligt op de sloop of rijdt nu in Afrika rond.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Uit de periode dat auto's nog degelijk gebouwd werden met weinig poespas. Een goed onderhouden exemplaar zal het langer uithouden dan veel modernere wagens en onderhoud is zeer betaalbaar.
Onzin, genoeg nette exemplaren met iets meer dan een ton op de teller voor rond de 2k.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Starlets uit die tijd en binnen het budget van TS hebben >2 ton op de teller, de rest ligt op de sloop of rijdt nu in Afrika rond.
10 jaar geleden was het een prima advies maar ze zijn nu echt oud, ook een Toyota krijgt dan problemen tenzij onderhoud perfect gedaan is.
De C1 / Aygo / 107 is het alternatief voor de Starlet van destijds. En ook van Suzuki, Hyundai en Kia zijn er wel prima alternatieven.
Nou, plaats een een lijstje van 5 stuks.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Onzin, genoeg nette exemplaren met iets meer dan een ton op de teller voor rond de 2k.
Is je internet stuk?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nou, plaats een een lijstje van 5 stuks.
Ah kijk, dat duurde nog best even.quote:
Dat duurde even? Er zijn ook nog mensen die betere dingen te doen hebben dan de hele dag op het internet rond te hangen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah kijk, dat duurde nog best even.
Je hebt zelf ook ontdekt dat ze er simpelweg niet zijn met die stand en binnen dat budget.
Tien jaar geleden was het je met gemak gelukt maar de Starlet is praktisch uit het straatbeeld verdwenen.
Dat lijkt me perfect voor wat je zoekt!quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:20 schreef Nismo1991 het volgende:
Heb zelf al gedacht aan een 107, C1 of Aygo
quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat duurde even? Er zijn ook nog mensen die betere dingen te doen hebben dan de hele dag op het internet rond te hangen.
Kom maar op met die nette exemplaren voor rond de 2k.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Onzin, genoeg nette exemplaren met iets meer dan een ton op de teller voor rond de 2k.
Bizar dat je dat krijgt voor het geld he, inderdaad een leuke optie. Totaal niet mijn soort auto’s maar as vervoermiddel is zoiets perfect, nog wel leuker dan een Aygo. Thanks!quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:Nismo1991
Zoiets bijvoorbeeld?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/suzuki/m2195259904-suzuki-alto-1-0-schuifdak-radio-5drs
Alles is al snel leuker dan een Aygo. De oudere Smart fortwo's zijn ook leuk, maar de betrouwbaarheid... die is minder.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:47 schreef H_T het volgende:
Als je exotisch wil doen kan je ook nog een Lancia Ypsilon overwegen Moet de styling wel je ding zijn. Het is een minder voor de hand liggende keuze, maar je hebt wel een wat bijzonderder auto
Ik kachel er nog altijd vrolijk mee rond!quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De Starlet is tot en met 1999 geproduceerd. Dan heb je het over een auto van minimaal 25 jaar oud, dat zou ik dan weer niet aanraden, ondanks dat het een Toyota is.
En dat nog los van de veiligheid van auto's uit die periode.
Er staat al een behoorlijk dikke private lease. Ik onderneem sinds midden dit jaar dus probeer alle zakelijke kosten zo laag mogelijk te houden tot we weer een jaartje verder zijn (ben echt begonnen met 0, gaat super nu maar wil het zien stabiliseren volgend jaar) vandaar een lage prijsklasse en geen leningen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:32 schreef knoopie het volgende:
In deze prijsklasse kan je volgens mij beter op de verkoper selecteren dan op het model auto.
Maar als het echt maar voor een jaar is, is private lease dan niet handiger? Dan heb je alles ineens geregeld en heb je volgend jaar ook geen gedoe met het weer kwijtraken van de auto. Voor E200 per maand is er toch wel iets te krijgen wat vergelijkbaar of beter is dan een twintig jaar oude peugeot 107?
Ik zou zelf trouwens liever het geld uitgeven aan een goede winterjas en lekker op de fiets blijven gaan. Het is al november en het is nog steeds tien graden overdag.
Omdat de nieuwe Colt niet mooi is. De oude was geweldig. Ik heb er een gehad.quote:Op donderdag 14 november 2024 19:32 schreef sturmpie het volgende:
En dat nog niemand de Mitsubishi Colt heeft genoemd, jullie moeten je schamen, van Nederlandse bodem
Die oude zijn wel gaaf ja, zeker! Maar die zijn ook minimaal 20 jaar oud.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:45 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Omdat de nieuwe Colt niet mooi is. De oude was geweldig. Ik heb er een gehad.
vertel eens, wat is je ervaring ? heb je er wel eens iets aan gehad of was 't altijd starten&rijden ?quote:Op donderdag 14 november 2024 20:45 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Omdat de nieuwe Colt niet mooi is. De oude was geweldig. Ik heb er een gehad.
tot 2013 zijn er colts gebouwd heb ik begrepenquote:Op donderdag 14 november 2024 21:39 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
Die oude zijn wel gaaf ja, zeker! Maar die zijn ook minimaal 20 jaar oud.
Hij was geweldig. Nooit iets aan hoeven doen. Starte altijd. Reed heerlijk. En toen hebben ze me van de weg gereden, totaal los 😢😭😢quote:Op donderdag 14 november 2024 22:23 schreef sturmpie het volgende:
[..]
vertel eens, wat is je ervaring ? heb je er wel eens iets aan gehad of was 't altijd starten&rijden ?
[..]
tot 2013 zijn er colts gebouwd heb ik begrepen
wat was 't bouwjaar van jouw colt ? welke motor lag er in ?quote:Op donderdag 14 november 2024 23:24 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Hij was geweldig. Nooit iets aan hoeven doen. Starte altijd. Reed heerlijk. En toen hebben ze me van de weg gereden, totaal los 😢😭😢
Klopt maar die laatste modellen zijn het net niet. Die oude van voor 2000 waren leuk, daar heeft hij het ook over.quote:Op donderdag 14 november 2024 22:23 schreef sturmpie het volgende:
[..]
vertel eens, wat is je ervaring ? heb je er wel eens iets aan gehad of was 't altijd starten&rijden ?
[..]
tot 2013 zijn er colts gebouwd heb ik begrepen
Poeh, dat weet ik niet meer uit mijn hoofd. Het was in ieder geval het oude model, reed lekker pittig en had nog een cd speler ookquote:Op vrijdag 15 november 2024 00:14 schreef sturmpie het volgende:
[..]
wat was 't bouwjaar van jouw colt ? welke motor lag er in ?
jammer dat ie van de weg gereden is, het is een van de weinige auto's van Nederlandse bodem.
En dan fiets een fiets niet meer ofzo? En als je het koud vindt, dan fiets je niet hard genoeg. En voor 2.5 duizend euro of zelfs minder heb je een prachtige elektrische fiets. Sta je nooit in een file en kun je gelijk een frisse neus halen. Mocht je niet voor een elektrische fiets gaan dan heb je ook nog eens lichaamsbeweging te pakken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:18 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook maar de winter is op komst
Ik heb onlangs begrepen dat een minimaal 15-jaar oude auto leasen behoorlijk in de kosten kan schelen. Iets dat YoungTimer lease heet of zo?quote:Op donderdag 14 november 2024 19:40 schreef Nismo1991 het volgende:
Er staat al een behoorlijk dikke private lease. Ik onderneem sinds midden dit jaar dus probeer alle zakelijke kosten zo laag mogelijk te houden tot we weer een jaartje verder zijn (ben echt begonnen met 0, gaat super nu maar wil het zien stabiliseren volgend jaar) vandaar een lage prijsklasse en geen leningen.
Ja klopt voor je bijtelling scheelt dit enorm, maar met zo’n bedragen heeft het geen zinquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:43 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik heb onlangs begrepen dat een minimaal 15-jaar oude auto leasen behoorlijk in de kosten kan schelen. Iets dat YoungTimer lease heet of zo?
Voor 2500?quote:
Omdat de goedkoopste die ik zie op Autoscout ruim 10 keer dat bedrag kostquote:
hmm..quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat de goedkoopste die ik zie op Autoscout ruim 10 keer dat bedrag kost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |