Dat doe ik nu ook maar de winter is op komstquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:50 schreef En1gma het volgende:
Pak lekker de fiets voor die paar kilometer.
De Starlet is tot en met 1999 geproduceerd. Dan heb je het over een auto van minimaal 25 jaar oud, dat zou ik dan weer niet aanraden, ondanks dat het een Toyota is.quote:
Uit de periode dat auto's nog degelijk gebouwd werden met weinig poespas. Een goed onderhouden exemplaar zal het langer uithouden dan veel modernere wagens en onderhoud is zeer betaalbaar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De Starlet is tot en met 1999 geproduceerd. Dan heb je het over een auto van minimaal 25 jaar oud, dat zou ik dan weer niet aanraden, ondanks dat het een Toyota is.
En dat nog los van de veiligheid van auto's uit die periode.
Starlets uit die tijd en binnen het budget van TS hebben >2 ton op de teller, de rest ligt op de sloop of rijdt nu in Afrika rond.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Uit de periode dat auto's nog degelijk gebouwd werden met weinig poespas. Een goed onderhouden exemplaar zal het langer uithouden dan veel modernere wagens en onderhoud is zeer betaalbaar.
Onzin, genoeg nette exemplaren met iets meer dan een ton op de teller voor rond de 2k.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Starlets uit die tijd en binnen het budget van TS hebben >2 ton op de teller, de rest ligt op de sloop of rijdt nu in Afrika rond.
10 jaar geleden was het een prima advies maar ze zijn nu echt oud, ook een Toyota krijgt dan problemen tenzij onderhoud perfect gedaan is.
De C1 / Aygo / 107 is het alternatief voor de Starlet van destijds. En ook van Suzuki, Hyundai en Kia zijn er wel prima alternatieven.
Nou, plaats een een lijstje van 5 stuks.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Onzin, genoeg nette exemplaren met iets meer dan een ton op de teller voor rond de 2k.
Is je internet stuk?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nou, plaats een een lijstje van 5 stuks.
Ah kijk, dat duurde nog best even.quote:
Dat duurde even? Er zijn ook nog mensen die betere dingen te doen hebben dan de hele dag op het internet rond te hangen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah kijk, dat duurde nog best even.
Je hebt zelf ook ontdekt dat ze er simpelweg niet zijn met die stand en binnen dat budget.
Tien jaar geleden was het je met gemak gelukt maar de Starlet is praktisch uit het straatbeeld verdwenen.
Dat lijkt me perfect voor wat je zoekt!quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:20 schreef Nismo1991 het volgende:
Heb zelf al gedacht aan een 107, C1 of Aygo
quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat duurde even? Er zijn ook nog mensen die betere dingen te doen hebben dan de hele dag op het internet rond te hangen.
Kom maar op met die nette exemplaren voor rond de 2k.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Onzin, genoeg nette exemplaren met iets meer dan een ton op de teller voor rond de 2k.
Bizar dat je dat krijgt voor het geld he, inderdaad een leuke optie. Totaal niet mijn soort auto’s maar as vervoermiddel is zoiets perfect, nog wel leuker dan een Aygo. Thanks!quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:Nismo1991
Zoiets bijvoorbeeld?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/suzuki/m2195259904-suzuki-alto-1-0-schuifdak-radio-5drs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |