SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hypocriete mensen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
MarwanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Thnxquote:Is wel erg lekkerquote:Op maandag 4 november 2024 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kennen ze hiero ook..![]()
Al eet ik er nooit roggebrood bij.
Roggebrood met kaas is ook lekker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Justinbolk
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon achter plakken of of quote tussen haakjesquote:Op maandag 4 november 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Justinbolk
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, inderdaad. Dat moet met dat touwtrekken ook vaak.quote:Op maandag 4 november 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon achter plakken of of quote tussen haakjesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt maar als je te snel post krijg je ook een foutmeldingquote:Op maandag 4 november 2024 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat moet met dat touwtrekken ook vaak.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Duurder abo nemenquote:Op maandag 4 november 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt maar als je te snel post krijg je ook een foutmelding![]()
![]()
Zou kunnen maar zo vaak zie ik daar niet en in touwtrekken is t toch rustigquote:
kutrobot?quote:Op maandag 4 november 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
God, nu moet ik aan die kutrobot denken.
"M'n vriendje, mag ik even aan je hangen?"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh verschrikkelijk, dat nummer.quote:Op maandag 4 november 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMEN ZIJN!!!!!!
IS SAMEN LACHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAMEN HUILEN!!!!!!!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Man o manquote:Op maandag 4 november 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMEN ZIJN!!!!!!
IS SAMEN LACHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAMEN HUILEN!!!!!!!![]()
Echt he!!!!quote:Op maandag 4 november 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh verschrikkelijk, dat nummer.![]()
![]()
Wel gaaf dat de inwoners van Litouwen naar hem zijn vernoemdquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
“Heb jij dat ook, gevoel van …(dit stukje ken ik niet)quote:Op maandag 4 november 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
God, nu moet ik aan die kutrobot denken.
"M'n vriendje, mag ik even aan je hangen?"
“Saaaaameeen zijn dat wil toch iedereen”
Maar waarom Willeke een robot is snap ik niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is het ookquote:Op maandag 4 november 2024 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
robodoll klinkt wel als een sex doll![]()
Freek de J. had ook iets wazigs over hem.quote:Op maandag 4 november 2024 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel gaaf dat de inwoners van Litouwen naar hem zijn vernoemd
Dat zijn naam "Kraanmachinist" zou betekenen of zo.....![]()
Ome Jan is wel leuk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van Lubach vond het iet wel geinig met dat Trump stukje: "You got the Twin Towers? We got Lee Towers!"![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
Van Lubach vond het iet wel geinig met dat Trump stukje: "You got the Twin Towers? We got Lee Towers!"
Uw ADH vitamine Worst
quote:zou wel aan Willekes moederskant geweest zijn.
Maar waarom is ze een robot?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
robodoll klinkt wel als een sex doll
Zie 'm schalks kijken dan!
Wie DAAR niet z'n piemel in wil steken is wel van steen natuurlijk!![]()
![]()
quote:Pompy de Robodoll is een Nederlands jeugdserie uit 1987 die werd geproduceerd door Tom Manders Jr. Het programma werd uitgezonden van 7 oktober 1987 tot 9 maart 1988 door Veronica. Er zijn 23 afleveringen van gemaakt. Voorafgaand aan de serie is er een speelfilm gemaakt. De begintune was het nummer Samen zijn gezongen door Willeke Alberti.![]()
Is dat de ali expres versie van Robin ?quote:Op maandag 4 november 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie 'm schalks kijken dan!
Wie DAAR niet z'n piemel in wil steken is wel van steen natuurlijk!
R.I.P DTS.![]()
Oja, morgen de Amerikaanse presidentsverkiezingen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lijkt wel een beetje op de Robot van Bassie en Adriaan
ToT is altijd op dreef....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat is weer een slap aftreksel van:quote:Op maandag 4 november 2024 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat de ali expres versie van Robin ?
[ afbeelding ]
Die kreeg later weer punani, maar ook een superieure concurrent.![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, morgen de Amerikaanse presidentsverkiezingen.![]()
![]()
Geen neukende poep!quote:Op maandag 4 november 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
Lijkt wel een beetje op de Robot van Bassie en Adriaan![]()
![]()
Een oranje blaaskaak versus een hol vat.quote:Op maandag 4 november 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, morgen de Amerikaanse presidentsverkiezingen.![]()
Als die dombo’s harris gaan stemmen omdat ze zwart is gaat het helemaal mis. Ik zie veel filmpjes voorbijkomen in mijn algoritme van donkere mensen en lgbt mensen die uitleggen waarom ze toch op Trump stemmen omdat ze niet in hoekjes geplaatst willen worden.quote:Op maandag 4 november 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, morgen de Amerikaanse presidentsverkiezingen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh lang niet alleen om die reden.quote:Op maandag 4 november 2024 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als die dombo’s harris gaan stemmen omdat ze zwart is gaat het helemaal mis. Ik zie veel filmpjes voorbijkomen in mijn algoritme van donkere mensen en lgbt mensen die uitleggen waarom ze toch op Trump stemmen omdat ze niet in hoekjes geplaatst willen worden.![]()
Klopt maar ze gebruiken het wel als verweer omdat veel lgbt en andere donkere mensen op Harris gaan stemmen omdat ze donker is. Ik zag net een goeie van een donkere man die zei mijn voorouders hebben niet gestreden om naar school te mogen zodat ik nu op iemand ga stemmen op basis van huidskleur mooie uitspraak die kreeg een like.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beiden zijn onvoorstelbaar kut.quote:Op maandag 4 november 2024 18:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die in Trump zijn trucjes trappen
Harris is een lightweight die levend opgevroten zal worden door wat voor leider van wat voor land dan ook.![]()
R.I.P DTS.![]()
Van welke film dan?quote:Op maandag 4 november 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
De grootste kerstklassier aller tijden!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mission impossibleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die was ook al zo goed in de transporter films van Jason Statham.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.i.pThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel een goeie haha, krijg je wel meer gezichtsuitdrukking
quote:Op maandag 4 november 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
Wel een goeie haha, krijg je wel meer gezichtsuitdrukkingHij scheen niet helemaal enthousiast geweest te zijn na de landing!
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]Hij scheen niet helemaal enthousiast geweest te zijn na de landing!
Arme snapeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had nog een aardig paintje van Alan Rickman, maar kan hem zo gauw ff niet vinden.Iets met hemelvaart.![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 18:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ben boos want wederom pakketje verdwenen.Vertel?
![]()
Blijkbaar zit er een dief want om de haverklap verdwijnen er pas bezorgde pakketjes.quote:
Daar gaat mijn Monster Energy 🤬😡😠Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Worden ze voor je deur neergezet of zo?quote:Op maandag 4 november 2024 18:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Blijkbaar zit er een dief want om de haverklap verdwijnen er pas bezorgde pakketjes.
Daar gaat mijn Monster Energy 🤬😡😠![]()
Nee bij de brievenbussen.quote:Op maandag 4 november 2024 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Worden ze voor je deur neergezet of zo?Werewolf
Een vergadering die uitviel vlak voor lunch, dus ik zat te twijfelen. Even op FOK! bolken of wat gaan hardlopen. Geen zin om moeite te doen, dus maar 10 KM gaan rennen![]()
Snel maar even een boterhammetje maken en uitzweten voor mijn volgende (online) vergadering in 33 minuten. Ik moet toch wat hypocritscher worden over mezelf
/lief dagboek![]()
Eenschquote:Op maandag 4 november 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
Een vergadering die uitviel vlak voor lunch, dus ik zat te twijfelen. Even op FOK! bolken of wat gaan hardlopen. Geen zin om moeite te doen, dus maar 10 KM gaan rennen![]()
Snel maar even een boterhammetje maken en uitzweten voor mijn volgende (online) vergadering in 33 minuten. Ik moet toch wat hypocritscher worden over mezelf
/lief dagboek![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
/lief dagboek![]()
![]()
![]()
![]()
Sportief bezigquote:Op maandag 4 november 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
/lief dagboek
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja. Volgende keer bij mijn ouders laten leveren of begeleid werk.quote:Op maandag 4 november 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Er bij, dus elke willekeurige oetlul kan ze gewoon pakken?Werewolf
Ik ben traag geworden en ben aan het trainen om weer eens een 5K te rennen in 29 minuten. Ik zit er bijna, maar wedstrijd is over 3 weken alquote:![]()
Ja dit is ook vragen om problemen idd.quote:Op maandag 4 november 2024 18:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Volgende keer bij mijn ouders laten leveren of begeleid werk.
In mijn vorige woonwijk kon dat prima; geen moederneuker loopt te fucken in die buurt. Je kunt een stoeptegel koppen als je bijdehand loopt te doen daar.![]()
We zijn er voor jequote:Op maandag 4 november 2024 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank je. Ik kan alle emotionele steun gebruiken![]()
![]()
Monster Energy is ook helemaal niet goed voor je.quote:Op maandag 4 november 2024 18:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Blijkbaar zit er een dief want om de haverklap verdwijnen er pas bezorgde pakketjes.
Daar gaat mijn Monster Energy 🤬😡😠![]()
Helaasch. Met piskous als gevolg.quote:Op maandag 4 november 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wordt dus koffie drinken voor je cafeïne-boost?Werewolf
Zero. Weekend drankje.quote:Op maandag 4 november 2024 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Monster Energy is ook helemaal niet goed voor je.Werewolf
Ja, piskous wil je voorkomenquote:Op maandag 4 november 2024 19:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helaasch. Met piskous als gevolg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 19:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helaasch. Met piskous als gevolg.Ik laat me niet in m'n sokken plassen hoor!
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, piskous wil je voorkomenHeel de dag op het toilet zitten pissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
ADHD'ers schijnen er moker relaxed van te worden.quote:Op maandag 4 november 2024 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Monster Energy is ook helemaal niet goed voor je.![]()
Dus je hebt de hele tijd uit je kut zitten klateren omdat je pakketje gejoept was?quote:Op maandag 4 november 2024 19:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heel de dag op het toilet zitten pissen.![]()
![]()
Nee meneertje, van koffie.quote:Op maandag 4 november 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je hebt de hele tijd uit je kut zitten klateren omdat je pakketje gejoept was?Werewolf
Aangezien ik verre van de expert ben, zal ik niet 450 linkjes naar onderzoek posten. Maar energy drankjes, ook al zit er geen suiker maar zoetstoffen in, zijn niet gezond voor je. En daarmee stop ik, want iedereen hier is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te bepalen of ze het willen drinkenquote:Op maandag 4 november 2024 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
ADHD'ers schijnen er moker relaxed van te worden.![]()
![]()
Luier om doenquote:Op maandag 4 november 2024 19:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heel de dag op het toilet zitten pissen.![]()
![]()
Oei. You've got a challenge ahead of you....quote:Op maandag 4 november 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben traag geworden en ben aan het trainen om weer eens een 5K te rennen in 29 minuten. Ik zit er bijna, maar wedstrijd is over 3 weken al
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Van water krijg je geen katerquote:Op maandag 4 november 2024 19:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik drink nu water omdat dit op mijn slaapkamer staat.![]()
Zoveel drankjes die niet goed zijnquote:Op maandag 4 november 2024 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Aangezien ik verre van de expert ben, zal ik niet 450 linkjes naar onderzoek posten. Maar energy drankjes, ook al zit er geen suiker maar zoetstoffen in, zijn niet gezond voor je. En daarmee stop ik, want iedereen hier is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te bepalen of ze het willen drinkenUw ADH vitamine Worst
De koffiekwestie staat los van het pakketje.quote:Op maandag 4 november 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je hebt koffie gedronken omdat je pakketje achterovergedrukt was?Werewolf
Ja nee het is sowieso ongezond voor je, maar dat is 99,99938% van de dingen in het leven!quote:Op maandag 4 november 2024 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Aangezien ik verre van de expert ben, zal ik niet 450 linkjes naar onderzoek posten. Maar energy drankjes, ook al zit er geen suiker maar zoetstoffen in, zijn niet gezond voor je. En daarmee stop ik, want iedereen hier is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te bepalen of ze het willen drinken![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 19:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De koffiekwestie staat los van het pakketje.quote:Op maandag 4 november 2024 19:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helaasch. Met piskous als gevolg.![]()
![]()
Zelfs de cappuccino die ik nu drink zal vast wel niet helemaal gezond zijn. Maar dit is dan ook het hypocritische topicquote:Op maandag 4 november 2024 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zoveel drankjes die niet goed zijn![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Aangezien ik verre van de expert ben, zal ik niet 450 linkjes naar onderzoek posten. Maar energy drankjes, ook al zit er geen suiker maar zoetstoffen in, zijn niet gezond voor je. En daarmee stop ik, want iedereen hier is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te bepalen of ze het willen drinken![]()
Alcohol is ook niet goed voor je. En daarmee stop ik, want iedereen hier is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te bepalen of ze het willen drinken
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je wordt oudquote:Op maandag 4 november 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
Ipv rennen, runnen schrijven. Mijn nederlands gaat snel achteruit
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze vrouwquote:Op maandag 4 november 2024 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Alcohol is ook niet goed voor je. En daarmee stop ik, want iedereen hier is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te bepalen of ze het willen drinken![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Alcohol is ook niet goed voor je. En daarmee stop ik, want iedereen hier is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te bepalen of ze het willen drinken![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs de cappuccino die ik nu drink zal vast wel niet helemaal gezond zijn. Maar dit is dan ook het hypocritische topicik had m niet door. Dacht dat je weer eens aan het mansplainen was
Gelukkig wel. Ik zou niet jonger willen wordenquote:Stel je voor dat je na iedere verjaardag een jaar langer moet werken voor je met pensioen kan.
![]()
Was hij stiekem ookquote:Op maandag 4 november 2024 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik had m niet door. Dacht dat je weer eens aan het mansplainen was
Het holt achteruit zogezegdquote:Op maandag 4 november 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
Ipv rennen, runnen schrijven. Mijn nederlands gaat snel achteruit
Dat bijtende sarcasme op een fluwelen toonquote:Op maandag 4 november 2024 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik had m niet door. Dacht dat je weer eens aan het mansplainen was
![]()
![]()
Werken ?quote:Op maandag 4 november 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ik zou niet jonger willen wordenStel je voor dat je na iedere verjaardag een jaar langer moet werken voor je met pensioen kan.
Iedereen die in dts post heeft toch een uitkering
Ik zie het sarcasme in deze post wel hoorquote:Op maandag 4 november 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat bijtende sarcasme op een fluwelen toon![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie het sarcasme in deze post wel hoor![]()
![]()
![]()
AOW dan.quote:Op maandag 4 november 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Werken ?
Iedereen die in dts post heeft toch een uitkering![]()
Meld ☝quote:Op maandag 4 november 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Werken ?
Iedereen die in dts post heeft toch een uitkeringAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet weer eens 20 willen zijn, met alle opgedane kennis en kunde van nu?quote:Op maandag 4 november 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ik zou niet jonger willen wordenStel je voor dat je na iedere verjaardag een jaar langer moet werken voor je met pensioen kan.
Ik wel hoor
En dan zou ik het heel anders aanpakken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kunt een kop koffie krijgen. ☕👍quote:Op maandag 4 november 2024 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh kan ik me hier melden voor de uitkering?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, mag ik er ook een?quote:Op maandag 4 november 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Werken ?
Iedereen die in dts post heeft toch een uitkeringI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ken mezelf, ik zou er nog steeds een puinhoop van maken. Nee, ik heb geen spijt van dingen en hopelijk heb ik wat geleerd van mijn ervaringen.quote:Op maandag 4 november 2024 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet weer eens 20 willen zijn, met de kennis en kunde van nu?
Ik wel hoor
En dan zou ik het heel anders aanpakken.![]()
Ja ik kan ook wel een extra zakcentje gebruiken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* Fogel keertquote:Op maandag 4 november 2024 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh kan ik me hier melden voor de uitkering?uit
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik denk dat die puinhoop van je heel erg meevalt.quote:Op maandag 4 november 2024 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, ik zou er nog steeds een puinhoop van maken. Nee, ik heb geen spijt van dingen en hopelijk heb ik wat geleerd van mijn ervaringen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee dank je, dat lust ik nog steeds nietquote:Op maandag 4 november 2024 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt een kop koffie krijgen. ☕👍Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Thee dan? Kun je ook krijgen. Chocolademelk zelfsquote:Op maandag 4 november 2024 19:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dank je, dat lust ik nog steeds niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet je bij @PauI zijn die weet hoe dat werktquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee wat ik al dan niet krijg. Ik ga er voor het gemak vanuit dat ik niks krijg, dan valt alles meequote:Op maandag 4 november 2024 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij bouwt zeker ook geen AOW meer op. Krijg je wel iets in Noorwegen?
Cola zero graag.quote:Op maandag 4 november 2024 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thee dan? Kun je ook krijgen. Chocolademelk zelfs
Misschien wil @devzero nog even vertellen dat dat ook ongezond is
Is hij de uitkeringskoning?quote:Op maandag 4 november 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je bij @:PauI zijn die weet hoe dat werktI'm surrounded by morons!
Pepsi maxquote:Op maandag 4 november 2024 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Cola zero graag.
Misschien wil @:devzero nog even vertellen dat dat ook ongezond is
Dat is ook ongezond. Ik stuur je wel even 10 PMs met mansplaining uitlegquote:Op maandag 4 november 2024 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Cola zero graag.
Misschien wil @:devzero nog even vertellen dat dat ook ongezond is![]()
* Fogel heeft een zak katjesdrop gevonden
#viesdikI'm surrounded by morons!
Yes, net vanmiddag gekocht!quote:Op maandag 4 november 2024 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Cola zero graag.
Misschien wil @:devzero nog even vertellen dat dat ook ongezond is
* gebrokenglas schenkt Amy een glas vol.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 4 november 2024 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes, net vanmiddag gekocht!
* gebrokenglas schenkt Amy een glas vol.![]()
![]()
Je kunt het proberenquote:Op maandag 4 november 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar mn huur mee kan betalen
OutsmartedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet al maanden weggestopt in een tas en ver over datum?quote:Op maandag 4 november 2024 19:25 schreef Fogel het volgende:
* Fogel heeft een zak katjesdrop gevonden
#viesdikAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Huh watte? Wat is er mis?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 4 november 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar mn huur mee kan betalen
Maar wees gerust, ik heb plek voor je hier
Wij zijn outsmarted door het spelletje zelf vorige week voor ¤37- gekocht in de aanbieding is die nu via de eigensite voor ¤29- te krijgen.
R.I.P DTS.![]()
Jij bent wel een echte Max fanquote:
Ik drink gewoon alle cola zero
Wat me eraan herinnert dat ik morgen bij de blokker de voorraad cola zero op moet kopen
Is die schuur bij jullie niet veel te koud voor Amy?quote:Op maandag 4 november 2024 19:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Maar wees gerust, ik heb plek voor je hier![]()
Ongeveer een maand geleden gekocht. Datum niet naar gekeken.quote:Op maandag 4 november 2024 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet al maanden weggestopt in een tas en ver over datum?I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 4 november 2024 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij zijn outsmarted door het spelletje zelf vorige week voor ¤37- gekocht in de aanbieding is die nu via de eigensite voor ¤29- te krijgen.
Zeker doen jaquote:Op maandag 4 november 2024 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte Max fan
Ik drink gewoon alle cola zero
Wat me eraan herinnert dat ik morgen bij de blokker de voorraad cola zero op moet kopen
Anders moet je echt naar Duitsland
Oei, PMs nog wel, die zijn nog veel langer dan DMsquote:Op maandag 4 november 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook ongezond. Ik stuur je wel even 10 PMs met mansplaining uitleg
Maar je had het wel een week eerder en dat is vast wel 8 euro waardquote:Op maandag 4 november 2024 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Is prima hoor. AH huismerk en Jumbo Huismerk evenzo, prima te drinken. En die zijn erg goedkoop.quote:
Zelfs in de bonus is Pepsi duurder dan AH huismerk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
R.I.P DTS.![]()
[..]quote:
Is prima hoor. AH huismerk en Jumob Huismerk evenzo. En die zijn erg goedkoop.
Zelfs in de bonus is Pepsi duurder dan AH huismerk.
[/quote]
Gewoon in Duitsland kopen
Deze week 0.88 cent bij de lidlThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Inkomensvervangende tegemoetkomingquote:Op maandag 4 november 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Werken ?
Iedereen die in dts post heeft toch een uitkeringWerewolf
Tot latersquote:Op maandag 4 november 2024 19:29 schreef devzero het volgende:
Nog even een kam door mijn haar halen en dan teams aanslingeren
Heb jij iets warmers in de aanbieding?quote:Op maandag 4 november 2024 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Is die schuur bij jullie niet veel te koud voor Amy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik heb genoeg in huis voorlopig.quote:Op maandag 4 november 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Is prima hoor. AH huismerk en Jumob Huismerk evenzo. En die zijn erg goedkoop.
Zelfs in de bonus is Pepsi duurder dan AH huismerk.
Gewoon in Duitsland kopen
Deze week 0.88 cent bij de lidlAutocorrect
(zelfst. naamw.)
True alleen spijtig dat wij de versie met Joan of arc hebben ipv van met Darwin.quote:Op maandag 4 november 2024 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je had het wel een week eerder en dat is vast wel 8 euro waardThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan ik wel mn 450 statiegeldflessen inleverenquote:Op maandag 4 november 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker doen ja
Anders moet je echt naar Duitsland
Ow ja die moet ik ook even bij elkaar rapenquote:Op maandag 4 november 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan ik wel mn 450 statiegeldflessen inleverenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik heet Pquote:Op maandag 4 november 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh KJ is er weer, gedaan met de puntenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh KJ is er weer, gedaan met de punten![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh KJ is er weer, gedaan met de punten![]()
![]()
Nu ben ik elk potje EinsteinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Longdrinkglas Strohrum 80?quote:Op maandag 4 november 2024 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes, net vanmiddag gekocht!
* gebrokenglas schenkt Amy een glas vol.![]()
LiefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou Amy het verschil merken?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie schoot er?quote:Op maandag 4 november 2024 19:51 schreef Rob het volgende:
[..]
nadat het in honderduizend stukjes uiteen is geblazen door buskruitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: