SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hypocriete mensen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
MarwanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Thnxquote:Is wel erg lekkerquote:Op maandag 4 november 2024 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kennen ze hiero ook..![]()
Al eet ik er nooit roggebrood bij.
Roggebrood met kaas is ook lekkerMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Justinbolk
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon achter plakken of of quote tussen haakjesquote:Op maandag 4 november 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Justinbolk
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja, inderdaad. Dat moet met dat touwtrekken ook vaak.quote:Op maandag 4 november 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon achter plakken of of quote tussen haakjesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt maar als je te snel post krijg je ook een foutmeldingquote:Op maandag 4 november 2024 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat moet met dat touwtrekken ook vaak.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Duurder abo nemenquote:Op maandag 4 november 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt maar als je te snel post krijg je ook een foutmelding![]()
![]()
Zou kunnen maar zo vaak zie ik daar niet en in touwtrekken is t toch rustigquote:
kutrobot?quote:Op maandag 4 november 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
God, nu moet ik aan die kutrobot denken.
"M'n vriendje, mag ik even aan je hangen?"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh verschrikkelijk, dat nummer.quote:Op maandag 4 november 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMEN ZIJN!!!!!!
IS SAMEN LACHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAMEN HUILEN!!!!!!!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Man o manquote:Op maandag 4 november 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMEN ZIJN!!!!!!
IS SAMEN LACHEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAMEN HUILEN!!!!!!!![]()
Echt he!!!!quote:Op maandag 4 november 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh verschrikkelijk, dat nummer.![]()
![]()
Wel gaaf dat de inwoners van Litouwen naar hem zijn vernoemdquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
“Heb jij dat ook, gevoel van …(dit stukje ken ik niet)quote:Op maandag 4 november 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
God, nu moet ik aan die kutrobot denken.
"M'n vriendje, mag ik even aan je hangen?"
“Saaaaameeen zijn dat wil toch iedereen”
Maar waarom Willeke een robot is snap ik niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is het ookquote:Op maandag 4 november 2024 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
robodoll klinkt wel als een sex doll![]()
Freek de J. had ook iets wazigs over hem.quote:Op maandag 4 november 2024 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel gaaf dat de inwoners van Litouwen naar hem zijn vernoemd
Dat zijn naam "Kraanmachinist" zou betekenen of zo.....![]()
Ome Jan is wel leuk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van Lubach vond het iet wel geinig met dat Trump stukje: "You got the Twin Towers? We got Lee Towers!"![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
Van Lubach vond het iet wel geinig met dat Trump stukje: "You got the Twin Towers? We got Lee Towers!"
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:zou wel aan Willekes moederskant geweest zijn.
Maar waarom is ze een robot?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
robodoll klinkt wel als een sex doll
Zie 'm schalks kijken dan!
Wie DAAR niet z'n piemel in wil steken is wel van steen natuurlijk!![]()
![]()
quote:Pompy de Robodoll is een Nederlands jeugdserie uit 1987 die werd geproduceerd door Tom Manders Jr. Het programma werd uitgezonden van 7 oktober 1987 tot 9 maart 1988 door Veronica. Er zijn 23 afleveringen van gemaakt. Voorafgaand aan de serie is er een speelfilm gemaakt. De begintune was het nummer Samen zijn gezongen door Willeke Alberti.![]()
Is dat de ali expres versie van Robin ?quote:Op maandag 4 november 2024 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie 'm schalks kijken dan!
Wie DAAR niet z'n piemel in wil steken is wel van steen natuurlijk!
R.I.P DTS.![]()
Oja, morgen de Amerikaanse presidentsverkiezingen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lijkt wel een beetje op de Robot van Bassie en Adriaan
ToT is altijd op dreef....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat is weer een slap aftreksel van:quote:Op maandag 4 november 2024 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat de ali expres versie van Robin ?
[ afbeelding ]
Die kreeg later weer punani, maar ook een superieure concurrent.![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, morgen de Amerikaanse presidentsverkiezingen.![]()
![]()
Geen neukende poep!quote:Op maandag 4 november 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
Lijkt wel een beetje op de Robot van Bassie en Adriaan![]()
![]()
Een oranje blaaskaak versus een hol vat.quote:Op maandag 4 november 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, morgen de Amerikaanse presidentsverkiezingen.![]()
Als die dombo’s harris gaan stemmen omdat ze zwart is gaat het helemaal mis. Ik zie veel filmpjes voorbijkomen in mijn algoritme van donkere mensen en lgbt mensen die uitleggen waarom ze toch op Trump stemmen omdat ze niet in hoekjes geplaatst willen worden.quote:Op maandag 4 november 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, morgen de Amerikaanse presidentsverkiezingen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh lang niet alleen om die reden.quote:Op maandag 4 november 2024 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als die dombo’s harris gaan stemmen omdat ze zwart is gaat het helemaal mis. Ik zie veel filmpjes voorbijkomen in mijn algoritme van donkere mensen en lgbt mensen die uitleggen waarom ze toch op Trump stemmen omdat ze niet in hoekjes geplaatst willen worden.![]()
Klopt maar ze gebruiken het wel als verweer omdat veel lgbt en andere donkere mensen op Harris gaan stemmen omdat ze donker is. Ik zag net een goeie van een donkere man die zei mijn voorouders hebben niet gestreden om naar school te mogen zodat ik nu op iemand ga stemmen op basis van huidskleur mooie uitspraak die kreeg een like.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beiden zijn onvoorstelbaar kut.quote:Op maandag 4 november 2024 18:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die in Trump zijn trucjes trappen
Harris is een lightweight die levend opgevroten zal worden door wat voor leider van wat voor land dan ook.![]()
R.I.P DTS.![]()
Van welke film dan?quote:Op maandag 4 november 2024 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
De grootste kerstklassier aller tijden!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Mission impossibleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die was ook al zo goed in de transporter films van Jason Statham.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.i.pThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel een goeie haha, krijg je wel meer gezichtsuitdrukking
quote:Op maandag 4 november 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
Wel een goeie haha, krijg je wel meer gezichtsuitdrukkingHij scheen niet helemaal enthousiast geweest te zijn na de landing!
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]Hij scheen niet helemaal enthousiast geweest te zijn na de landing!
Arme snapeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had nog een aardig paintje van Alan Rickman, maar kan hem zo gauw ff niet vinden.Iets met hemelvaart.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: