quote:Op zaterdag 16 november 2024 00:16 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik zit toch meer aan ruim 2 ton te denken:Moet in beide gevallen voldoende zijn. Ik zat wat lager omdat de WOZ met 50k omlaag is gegaan, dus mogelijk geen (extra) waardestijgingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dik een jaar geleden tot stand gekomen, dus aflossing op beide hypotheken en extra waardestijging in dat jaar.quote:Adres
Prins Hendrikstraat 13
1901CB Castricum
Peildatum WOZ-waarde
01-01-2023 489.000 euro
01-01-2022 541.000 euro
quote:Op maandag 11 november 2024 15:06 schreef iprhba0 het volgende:
[..]
Update vanuit Collin:Ondertussen nog steeds status 'onder bod' en dit is al het geval sinds 28 sept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zaakje ruikt niet fris naar mijn mening.
Ik denk ook dat als er werkelijk een getekend voorlopig koopcontract zou zijn, dat Collin dan alle betreffende investeerders hierover zou updaten, inclusief het noemen van de datum waarop voorbehoud van financiering verloopt. Maar zij houden zich stil naar ons toe. Wat er hier precies aan de hand is weet ik niet.
Maar deze leningnemer vind ik onbetrouwbaar en mag daarom wat mij betreft hard worden aangepakt, óók als dit ten koste gaat van de opbrengst c.q. mijn rendement. Principekwestie.
Persoonlijk vind ik de taxatie wel heel erg hoog en verwachtte huurprijs van 2300 aan de erg ruime kant.quote:Op zondag 17 november 2024 10:29 schreef Belegger9 het volgende:
SIG Maastricht gaat vandaag open. Ik neem hem ruim mee in 1A.
Zit ook niet in een minuut vol. 1A reken ik met 75% ltv ipv 50%quote:Op zondag 17 november 2024 12:15 schreef FokkerCF het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de taxatie wel heel erg hoog en verwachtte huurprijs van 2300 aan de erg ruime kant.
Als je Google maps kijkt is het niet bepaald villawijk en ook de buren is recent voor zeer veel lager bedrag verkocht. https://www.funda.nl/deta(...)uyshaag-22/42291003/
1a is wel te overwegen, maar verder...
Bij gebrek aan SIG projecten zal het wel vollopen, maar het niveau houdt niet over
Eens met de optimistische taxatie maar daarbij wel opgemerkt dat het huis van de buren niet uitgebouwd is dus dat kan een deel van het verschil verklaren. In elk geval heb ik schijf 1B aangedurfd, gevoelsmatig is de extra rente het extra risico waard. Ook wel fijn om weer eens een project op zondag te hebben, dat geeft de werkenden onder ons ook een kans.quote:Op zondag 17 november 2024 12:15 schreef FokkerCF het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de taxatie wel heel erg hoog en verwachtte huurprijs van 2300 aan de erg ruime kant.
Als je Google maps kijkt is het niet bepaald villawijk en ook de buren is recent voor zeer veel lager bedrag verkocht. https://www.funda.nl/deta(...)uyshaag-22/42291003/
Normaal pak ik soort projecten mee in 1B. Nu niet. Kwaliteit is duidelijk minder, maar genoeg voor een bescheiden inleg in 1A.quote:Op zondag 17 november 2024 12:15 schreef FokkerCF het volgende:
[..]
Bij gebrek aan SIG projecten zal het wel vollopen, maar het niveau houdt niet over
verkoop huis van buren was wel begin januari, zou nu stuk meer opbrengen. Woz is 300 k daarom heb ik 1B wel aangedurfdquote:Op zondag 17 november 2024 12:15 schreef FokkerCF het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op maandag 18 november 2024 09:38 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij nog niet gedeeld hier, stemronde van h*ome b*akeIk zit er niet in, maar zou gauw tekenen bij het kruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pecunia non olet
D&B risicoscore voor de 2 BV's is niet bestquote:Op maandag 18 november 2024 11:15 schreef zeeland6 het volgende:
herfinanciering
https://www.collincrowdfu(...)nntan-holding-b-v-1/
van deze https://www.collincrowdfund.nl/qi-services-kilynntan-holding-b-v/
Neig ik ook naar.quote:Op maandag 18 november 2024 09:55 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik zit er niet in, maar zou gauw tekenen bij het kruisje
https://kennis.cultureele(...)N_Tilburg_521167.pdfquote:Op 1 juli 2024 vroeg u mij u te adviseren over de voorgenomen wijziging(en) van
bovengenoemd monument op grond van artikel 4.32 lid 1 onder b, van het
Omgevingsbesluit (Ob). U heeft mij daartoe de aanvraag om een
omgevingsvergunning toegezonden.
Advies
Ik adviseer u de gevraagde omgevingsvergunning te verlenen.
Dat andere project is inmiddels verkocht.quote:Op maandag 18 november 2024 11:52 schreef GereDathan het volgende:
Voor de mensen die ook in GVE 26732 - Transformatie monumentaal pand Tilburg zitten is er zo te zien goed nieuws. Uiteraard hoort u dit hier eerder dan via GVE, maar dat spreekt voor zich.
Vanuit het Rijk is het advies gegeven om de vergunningen te verlenen:
[..]
https://kennis.cultureele(...)N_Tilburg_521167.pdf
Goed nieuws, hopelijk snel de vergunning voor elkaar nu en dan kan de verkoop eindelijk doorgang vinden. Er loopt nog een ander vooralsnog mislukt project van deze 2 heren, dus deze verkoop zou meer dan welkom zijn.
Dat is dus nog steeds "verkocht onder voorbehoud", zolang de boel niet gepasseerd is bij de notaris is er niks verkocht. En zoals altijd heeft GVE het weer lekker vaag over 'door omstandigheden' en hoor je alweer weken lang niks van ze.quote:Op maandag 18 november 2024 12:02 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Dat andere project is inmiddels verkocht.
Veenendaal, 4 oktober 2024
Beste investeerders, Het Onroerend Goed in Tilburg is verkocht en de financiering van de koper is
nagenoeg geregeld. Door omstandigheden laat het transport van het Onroerend Goed langer op zich
wachten dan de verwachting was, waardoor nog geen overdracht heeft plaatsgevonden. Daar het
zich nu laat aanzien zal de verkoop de komende weken worden geëffectueerd waarna de aflossing
kan plaatsvinden.
Doordat de aflossing niet tijdig geschiedt zal synchroon aan deze verkoop door ons worden
overgegaan tot opeising van de financiering. Met de geldnemer is afgesproken dat vanaf einddatum
lening, vanaf 6 oktober 2024, de rente zal worden verhoogd met 2% naar 8%.
In 7 minuten.quote:Op maandag 18 november 2024 11:16 schreef Boyette het volgende:
Haalt die karabag nou 2 miljoen op in een uur..
Zozo
Om 11 uur toen die online kwam was er al 91% binnen.quote:Op maandag 18 november 2024 11:16 schreef Boyette het volgende:
Haalt die karabag nou 2 miljoen op in een uur..
Zozo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
In Amsterdam is het feest nu ook begonnenquote:Op donderdag 14 november 2024 16:27 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Ik dacht eerst bij snel lezen "waarom heb ik dan geen update ontvangen" tot ik zag dat het om de vestiging in Amersfoort gaat, ik zit in die van Amsterdam.
Die in Amsterdam heeft overigens vorige maand een dag on hold gestaan omdat er niet op tijd betaald was en ook deze maand is de betaling nog niet binnen. Betaaldatum is de 11e dus had bij de betalingen van begin van de week moeten zitten, eens kijken of die er morgen bij zit. Vestiging Amsterdam staat nog wel op de website.
Dat feestje had ik graag overgeslagen.quote:Op maandag 18 november 2024 13:37 schreef obligataire het volgende:
[..]
In Amsterdam is het feest nu ook begonnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |