Pauper @Caland moet eerst maar eens een abo aanschaffen, dan praten we verder.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik gister ook al gezegd maar @:caland vindt dat Danny zijn rotzooi gewoon voor mekaar mot hebben.
Ik vond het toch een prima podcastje, lekker lang ook. Al moesten ze op het einde wel haastend door de onderwerpen heen, dan kunnen ze beter één onderwerp overslaan is mijn tip.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij verstaat de kunst van het babbelen wel goed.
Ik kreeg dat volgens mij voor mijn werk tijdens het EK, wellicht moet @Caland gewoon wat mooie wedstrijdtopics ofzo openen.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Pauper @:Caland moet eerst maar eens een abo aanschaffen, dan praten we verder.
Niks mis mee met pc’s van de aldiquote:Op woensdag 6 november 2024 15:06 schreef GGMM het volgende:
Tweet doet het hier gewoon
Koop een pc die niet van de Aldi komt
Precies . (ik gaf die cadeau (ter info))quote:Op woensdag 6 november 2024 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg dat volgens mij voor mijn werk tijdens het EK, wellicht moet @:caland gewoon wat mooie wedstrijdtopics ofzo openen.
Mijn moeder zegt altijd; wie goed doet, goed ontmoet!
Dat wist ik, dat vergeet ik niet snel.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies . (ik gaf die cadeau (ter info))
Koreaantjes komen allemaal weer thuis (of niet) met een tennisarm.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niks mis mee met pc’s van de aldi
Veel plezier makker. Ik verwacht een ruime overwinning!quote:Op woensdag 6 november 2024 15:15 schreef Caland het volgende:
En ga maar eens richting Rotterdam rijden
Nou, de groetjes
Veel plezier!quote:Op woensdag 6 november 2024 15:15 schreef Caland het volgende:
Nou, de groetjes
De meent?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:15 schreef Caland het volgende:
Nou, de groetjes
Intro duurde iets te lang, vooral. We hebben zelfs al een randzaak daarin laten liggen. Eindhoven v ADO voelde een beetje onnodig.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het toch een prima podcastje, lekker lang ook. Al moesten ze op het einde wel haastend door de onderwerpen heen, dan kunnen ze beter één onderwerp overslaan is mijn tip.
Ik heb nog geen podcast met jou erin geluisterdquote:Op woensdag 6 november 2024 15:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Intro duurde iets te lang, vooral. We hebben zelfs al een randzaak daarin laten liggen. Eindhoven v ADO voelde een beetje onnodig.
WLR heeft harder een extra moderator nodigquote:Op woensdag 6 november 2024 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer opent de vacature voor VBL-moderator?
Post @Slobeend niet meer in VBL, niet meer in de VBL-SC, of helemaal niet meer op FOK?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WLR heeft harder een extra moderator nodig
avg.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Fietsen is geen sportquote:Op woensdag 6 november 2024 17:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WLR heeft harder een extra moderator nodig
Ik ook makker.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 15:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Intro duurde iets te lang, vooral. We hebben zelfs al een randzaak daarin laten liggen. Eindhoven v ADO voelde een beetje onnodig.
@Slobeend verwacht ik vanavond gewoon bij de wedstrijd van Feyenoord, kom op zeg. Allemaal heel belangrijk dat Amerika (dat een heel groot land is) maar het gaat nu weer over echt belangrijke dingen.quote:Op woensdag 6 november 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post @:Slobeend niet meer in VBL, niet meer in de VBL-SC, of helemaal niet meer op FOK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |