De rest achter Norris gingen omdat Norris ging. Dat staat ook in de documenten en zij kregen geen penalty op Rus na dan.quote:Op maandag 4 november 2024 12:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet, waarom zou ik die bedoelen terwijl die pas ging na de go?
Dan reden ze nog steeds door rood. Wat niet mag. Er staat nergens in de regels dat je door rood mag rijden als iemand anders door rood rijdt, of wel soms?quote:Op maandag 4 november 2024 12:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De rest achter Norris gingen omdat Norris ging. Dat staat ook in de documenten en zij kregen geen penalty.
Wat bedoel je dan?
Klopt, iedereen die door oranje reed had gewoon zwaar bestraft moeten worden wat mij betreft.quote:Op maandag 4 november 2024 12:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan reden ze nog steeds door rood. Wat niet mag. Er staat nergens in de regels dat je door rood mag rijden als iemand anders door rood rijdt, of wel soms?
Zeker als hij 4 titels op rij haalt.quote:Op maandag 4 november 2024 12:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Kolere, ik zit nog steeds na te genieten, het kleine landje brengt gewoon, en ja dat weten we al heel lang, een van de allergrootste coureurs ooit voort.![]()
![]()
Senna op Donnington.quote:Op maandag 4 november 2024 12:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daarom, laat lekker gaan.
We kunnen het beter hebben of dit de beste race van Max Verstappen ooit is.
Volgens de New York Times staat deze in het rijtje Schumacher 1996 in Barcelona en Hamilton 2008 in Silverstone.
https://www.nytimes.com/a(...)gp-win-championship/
4 coureurs gingen door rood. Daarna ging de rest niet door rood. Duidelijk?quote:Op maandag 4 november 2024 12:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan reden ze nog steeds door rood. Wat niet mag. Er staat nergens in de regels dat je door rood mag rijden als iemand anders door rood rijdt, of wel soms?
Ja, maar dat maakt de zaak dus wel complex. Stel je zou iedereen een DQ geven, dan heb je geen race/hou je geen uitslag over terwijl het gebeurde eigenlijk plaatsvond buiten de race om. En als je een DQ wil geven omdat het zo gevaarlijk is om door rood te rijden, dan zou het niet zo heel veel moeten uitmaken of men dat deed uit kuddegedrag of om een andere reden. Het blijft namelijk gevaarlijk.quote:Op maandag 4 november 2024 12:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, iedereen die door oranje reed had gewoon zwaar bestraft moeten worden wat mij betreft.
Ja, dus waarom die focus op Norris?quote:Op maandag 4 november 2024 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
4 coureurs gingen door rood. Daarna ging de rest niet door rood. Duidelijk?
Omdat dit ook door de media wordt uitgelicht?quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Uiteindelijk reed iedereen die ronde terwijl het niet mocht. Dus dan zou je iedereen moeten DQ’en. Wedstrijdleiding tilt er niet te zwaar aan.
Dat is dus misschien het verschil met die pitlane starts terwijl het licht rood was waar wel DQ’s voor werden gegeven. Zou kunnen, weet ik niet zeker.quote:
Vooral hier werd en wordt de hele tijd benoemd dat 'Norris nog gestraft moet worden'. Dat anderen hem volgen is dan dom van die anderen, want door rood rijden mag niet en is gevaarlijk. Dat doen omdat een ander het doet is eigenlijk vooral een teken dat je niet aan het opletten bent.quote:Op maandag 4 november 2024 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat dit ook door de media wordt uitgelicht?
En Norris stond vooraan, uiteraard als hij rijdt gaan anderen mee.
Ik heb het na de race niet meer gevolgd, maar heeft Norris nog een straf gekregen?quote:Op maandag 4 november 2024 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is dus misschien het verschil met die pitlane starts terwijl het licht rood was waar wel DQ’s voor werden gegeven. Zou kunnen, weet ik niet zeker.
Ja die is gewoon gestraft zoals verwacht.quote:Op maandag 4 november 2024 13:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het na de race niet meer gevolgd, maar heeft Norris nog een straf gekregen?
Vergelijkbaar met een foei.quote:Op maandag 4 november 2024 13:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het na de race niet meer gevolgd, maar heeft Norris nog een straf gekregen?
5k en een reprimande, ter vergelijking, fucked zeggen kost je 10k en een werkstraf.quote:Op maandag 4 november 2024 13:06 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:
Je verwacht het nietquote:Op maandag 4 november 2024 13:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
5k en een reprimande, ter vergelijking, fucked zeggen kost je 10k en een werkstraf.
Dan is het toch logisch dat Norris en de rest die met hem mee reed gestraft worden? Wat ook is gebeurd? Dat de focus op Norris ligt is niet gek, want had iemand anders op pole gestaan die was gaan rijden, dan lag de focus op die. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op maandag 4 november 2024 13:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vooral hier werd en wordt de hele tijd benoemd dat 'Norris nog gestraft moet worden'. Dat anderen hem volgen is dan dom van die anderen, want door rood rijden mag niet en is gevaarlijk. Dat doen omdat een ander het doet is eigenlijk vooral een teken dat je niet aan het opletten bent.
5000 euro.quote:Op maandag 4 november 2024 13:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar dat is wat ik bedoelde ook bij Hulkenberg.quote:Op maandag 4 november 2024 13:13 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Stroll staat gewoon te kijken, 4 marshalls met de auto bezig, kraan naast de baan.
Start ook nog even teruggekeken. Norris en Russell gaan meteen, daarna volgt Tsunoda volgens mij en daarna pas de rest (behalve de 6 die blijven staan tot do "go").
Hulkenberg nog een straf bovenop zijn DSQ?quote:Op maandag 4 november 2024 13:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar dat is wat ik bedoelde ook bij Hulkenberg.
Die Stroll moet daar ook gewoon weg, hij is coureur en ook voor zijn eigen veiligheid heeft hij daar niets te zoeken.
Hulkenberg en Stroll daarom ook, een straf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |