SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb jij weerquote:Op zondag 3 november 2024 23:42 schreef devzero het volgende:
Ik kreeg net een DM dat ik niet meer in het vorige topic mocht posten![]()
![]()
En nog een DM gestuurdquote:Op zondag 3 november 2024 23:42 schreef devzero het volgende:
Ik krijg bijna nooit DM'squote:Op zondag 3 november 2024 23:42 schreef devzero het volgende:
![]()
Alvast een TR gezetquote:Op zondag 3 november 2024 23:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde net iets woestboos posten, maar het topic was dicht![]()
Wat, krijg jij geen haat-DMs?quote:
Ik dacht dat iedereen die wel kreeg, ben ik toch spesjul
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kan beamenquote:Op zondag 3 november 2024 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
steeds zelfde naam tt plaatsen dan![]()
Haat DM gestuurdquote:Op zondag 3 november 2024 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat, krijg jij geen haat-DMs?
Ik dacht dat iedereen die wel kreeg, ben ik toch spesjul![]()
Nou tijdje geleden wel een wat minder vriendelijke dm ja. Maar voor de rest val het reuze mee.quote:Op zondag 3 november 2024 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat, krijg jij geen haat-DMs?
Ik dacht dat iedereen die wel kreeg, ben ik toch spesjul![]()
Ik had al sorry gezegd toch?quote:Op zondag 3 november 2024 23:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou tijdje geleden wel een wat minder vriendelijke dm ja. Maar voor de rest val het reuze mee.![]()
![]()
Dus ik heel optimistisch vanmiddag een regenboogforel gekocht voor op de BBQ. Kom ik er om 17:45 achter dat ik de BBQ nog niet heb aangemaakt. Dan maar in de oven. Maar wel met schijfjes van de 1ste citroen van het boompje in mijn tuin![]()
![]()
Fuck de hater(s)quote:Op zondag 3 november 2024 23:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou tijdje geleden wel een wat minder vriendelijke dm ja. Maar voor de rest val het reuze mee.![]()
![]()
Klinkt lekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat wordt genietenquote:Op zondag 3 november 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
Dus ik heel optimistisch vanmiddag een regenboogforel gekocht voor op de BBQ. Kom ik er om 17:45 achter dat ik de BBQ nog niet heb aangemaakt. Dan maar in de oven. Maar wel met schijfjes van de 1ste citroen van het boompje in mijn tuin![]()
![]()
Ja, vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 3 november 2024 23:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou tijdje geleden wel een wat minder vriendelijke dm ja. Maar voor de rest val het reuze mee.
Toch best lieve mensen over het algemeenmet af en toe een slechte bui, maar ja, dat is menselijk
Dat overkomt de beste!quote:Op zondag 3 november 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vind ik eigenlijk ook wel.
Toch best lieve mensen over het algemeenmet af en toe een slechte bui, maar ja, dat is menselijk
![]()
![]()
MaximThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
DM gestuurdquote:Op zondag 3 november 2024 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
je moet posts van haters gewoon zien als fanmail![]()
![]()
Oooh pics van je citroenboom?quote:Op zondag 3 november 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
Dus ik heel optimistisch vanmiddag een regenboogforel gekocht voor op de BBQ. Kom ik er om 17:45 achter dat ik de BBQ nog niet heb aangemaakt. Dan maar in de oven. Maar wel met schijfjes van de 1ste citroen van het boompje in mijn tuin
quote:Op zondag 3 november 2024 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
je moet posts van haters gewoon zien als fanmail![]()
![]()
Ja en een reprimand he!!!quote:Op zondag 3 november 2024 23:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Norris krijgt een boete van $5000![]()
Het is dus net donker geworden (vanwege die klote wintertijd die hier dit weekend in is gegaan), maar ik zal er aan proberen te denken morgenquote:![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is dus net donker geworden (vanwege die klote wintertijd die hier dit weekend in is gegaan), maar ik zal er aan proberen te denken morgen
Ik ben blij dat je hier geen dubbelzinnige grap over maakte
Over het algemeen zeker weten, daarom post ik hier nog. Maar niet alleen via DM is het soms wat onvriendelijk helaas. Maar voor de rest kijk ik gewoon naar het moment en post dan wel of niet mee. Dat zal iedereen wel hebben denk ik.quote:Op zondag 3 november 2024 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vind ik eigenlijk ook wel.
![]()
Als het om mijn tuin gaat, dan ben ik heel serieusquote:Op zondag 3 november 2024 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je hier geen dubbelzinnige grap over maakte![]()
![]()
Nog niet geluisterd.quote:Op zondag 3 november 2024 23:54 schreef devzero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Stiekem vind ik het nieuwe album van de Cure een goed album![]()
![]()
Dat denk ik ook wel. Tenzij je echt voor de winst gaat natuurlijk, dan moet je hier posten of je dat nu wel of niet wilquote:Op zondag 3 november 2024 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Over het algemeen zeker weten, daarom post ik hier nog. Maar niet alleen via DM is het soms wat onvriendelijk helaas. Maar voor de rest kijk ik gewoon naar het moment en post dan wel of niet mee. Dat zal iedereen wel hebben denk ik.
Klinkt goedquote:Op zondag 3 november 2024 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een best donker en melancholisch album. Weinig hitmateriaal.
Voor de gezelligheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan moet je gewoon alles langs je heen laten gaan en smileys postenquote:Op zondag 3 november 2024 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Tenzij je echt voor de winst gaat natuurlijk, dan moet je hier posten of je dat nu wel of niet wil![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het om mijn tuin gaat, dan ben ik heel serieus
Ik zag een kleine verdikking van een wortel van mn gemberplantje, ik ben heel erg nieuwsgierig of dat nog iets gaat worden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jij kan het wetenquote:Op maandag 4 november 2024 00:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan moet je gewoon alles langs je heen laten gaan en smileys posten
quote:Op maandag 4 november 2024 00:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan moet je gewoon alles langs je heen laten gaan en smileys posten![]()
![]()
Ik ben benieuwd. Want gember (en zoete aardappel) zijn dingen die ik altijd nog een keer zelf wil groeienquote:Op maandag 4 november 2024 00:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag een kleine verdikking van een wortel van mn gemberplantje, ik ben heel erg nieuwsgierig of dat nog iets gaat worden.![]()
Ja ik had gewoon een stuk oude gember op de kast liggen waar al een plantje uit begon te groeien, dus die toen gewoon maar snel gepoot. Dus was niet helemaal een vooropgezet plan hoor. Maar nu probeer ik m wel in leven te houden.quote:Op maandag 4 november 2024 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Want gember (en zoete aardappel) zijn dingen die ik altijd nog een keer zelf wil groeien
Misschien eens opzoeken welke zorg hij eigenlijk wil, veel water en licht, of juist weinig
Kom thuis iets voor twaalf weer tv geluid van onder.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het weer zover ja?quote:Op maandag 4 november 2024 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom thuis iets voor twaalf weer tv geluid van onder.![]()
![]()
Echt superirritant. Maar weer aanbellen dan?quote:Op maandag 4 november 2024 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo heb ik ooit aardappelen gegroeid. Ik vond een aardappel in mijn voorraad die fors was uitgelopen. En ik had een grote pot buiten staan waar niets in zit. Eigenlijk gewoon totaal niets aangedaan en toen de plant begonnen te verdorren er uit getrokken. Bleken er diverse aardappels in de grond te zittenquote:Op maandag 4 november 2024 00:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik had gewoon een stuk oude gember op de kast liggen waar al een plantje uit begon te groeien, dus die toen gewoon maar snel gepoot. Dus was niet helemaal een vooropgezet plan hoor. Maar nu probeer ik m wel in leven te houden.
Misschien eens opzoeken welke zorg hij eigenlijk wil, veel water en licht, of juist weinig![]()
![]()
Gewoon je naaldhakken aantrekken en salsa gaan dansenquote:Op maandag 4 november 2024 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Oh vervelend, hopelijk lukt het je om het te negeren.quote:Op maandag 4 november 2024 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom thuis iets voor twaalf weer tv geluid van onder.
Want zodra je je gaat ergeren lijkt het veel erger te worden. Heb ook wel eens dat ik me stoor aan een tikkende klok en dat geluid dan steeds harder lijkt te worden (wat natuurlijk helemaal niet zo is, maar je raakt er dan zo gefocust op)Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op maandag 4 november 2024 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh vervelend, hopelijk lukt het je om het te negeren.
Want zodra je je gaat ergeren lijkt het veel erger te worden. Heb ook wel eens dat ik me stoor aan een tikkende klok en dat geluid dan steeds harder lijkt te worden (wat natuurlijk helemaal niet zo is, maar je raakt er dan zo gefocust op)![]()
![]()
Dat is ook leuk jaquote:Op maandag 4 november 2024 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit aardappelen gegroeid. Ik vond een aardappel in mijn voorraad die fors was uitgelopen. En ik had een grote pot buiten staan waar niets in zit. Eigenlijk gewoon totaal niets aangedaan en toen de plant begonnen te verdorren er uit getrokken. Bleken er diverse aardappels in de grond te zitten
Vaak helpt het wel om zelf een muziekje op te zetten zodat je het kunt 'overstemmen'. En goede oordopjes voor het slapen. Scheelt echt stukken.![]()
of tapdansenquote:Op maandag 4 november 2024 00:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon je naaldhakken aantrekken en salsa gaan dansen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja ik weet hetquote:Op maandag 4 november 2024 00:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaanCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Idemquote:Op maandag 4 november 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan ook. Maar ik zie @:dr.mikey eerder in naaldhakken rondlopen dan tapdansschoenen![]()
Je kan ook mee feesten toch?quote:Op maandag 4 november 2024 00:11 schreef Shii het volgende:
Gisteravond/vannacht nog een gigantisch luidruchtig feest hier in de buurt. Lang leve de oordopjes.![]()
![]()
Klodderquote:Op maandag 4 november 2024 00:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je kan ook mee feesten toch?![]()
![]()
Uhu, natuurlijk niet. Opgedrongen keiharde muziek. Hoezo mee feesten.quote:Op maandag 4 november 2024 00:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je kan ook mee feesten toch?![]()
Ha is me afgeraden hangt ook een knuppel bij zijn deur.quote:Op maandag 4 november 2024 00:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Echt superirritant. Maar weer aanbellen dan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat ik echt enorm gelukkig ben in deze buurt. Als mijn buren een feestje hebben in de tuin, dan waarschuwen ze van te voren (en is het om 20:00 afgelopen). En de paar keren dat er een (sport) wedstrijd is bij de middelbare school om de hoek, dan is het om 21:00 meestal wel afgelopen.quote:Op maandag 4 november 2024 00:11 schreef Shii het volgende:
Gisteravond/vannacht nog een gigantisch luidruchtig feest hier in de buurt. Lang leve de oordopjes.![]()
![]()
Lucky joequote:Op maandag 4 november 2024 00:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik echt enorm gelukkig ben in deze buurt. Als mijn buren een feestje hebben in de tuin, dan waarschuwen ze van te voren (en is het om 20:00 afgelopen). En de paar keren dat er een (sport) wedstrijd is bij de middelbare school om de hoek, dan is het om 21:00 meestal wel afgelopen.![]()
![]()
If you can't beat them etc etcquote:Op maandag 4 november 2024 00:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Uhu, natuurlijk niet. Opgedrongen keiharde muziek. Hoezo mee feesten.![]()
Ja!quote:Op maandag 4 november 2024 00:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zullen we even een dansje doen?
Op de vulkaan?![]()
Dat helpt niet.quote:Op maandag 4 november 2024 00:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
If you can't beat them etc etc![]()
Ik hoor dat je bij Mikey's onderbuurman fijn kunt dansenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2024 00:17:04 ]![]()
Alles op het Brabants gemakskequote:Op maandag 4 november 2024 00:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ben jij echt wel heel langzaam!![]()
![]()
ALLEMAAL naar Mikey's onderbuurman!quote:Op maandag 4 november 2024 00:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoor dat je bij Mikey's onderbuurman fijn kunt dansen![]()
Maar goed, bonen (uit tuin) en vis is klaar. Nog even het vlees van de vis halen (want mijn dochter begint te gillen bij ieder graatje) en dan eten
![]()
![]()
Daar kan je gewoon de muziek lekker hard zettenquote:Op maandag 4 november 2024 00:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
ALLEMAAL naar Mikey's onderbuurman!![]()
![]()
Smakelijk alvast!quote:Op maandag 4 november 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
Maar goed, bonen (uit tuin) en vis is klaar. Nog even het vlees van de vis halen (want mijn dochter begint te gillen bij ieder graatje) en dan eten
![]()
![]()
Kutjus!quote:Op maandag 4 november 2024 00:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ben jij echt wel heel langzaam!
Smakelijk.quote:Op maandag 4 november 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
Vlees van visquote:Op maandag 4 november 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
Eet smakelijk!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja nou, meestal zeg ik kusjus, maar das alleen als hij lief isquote:
En dat is niet zo vaakquote:Op maandag 4 november 2024 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja nou, meestal zeg ik kusjus, maar das alleen als hij lief is![]()
![]()
Bij het minste of geringste zet ie ook de tv harder.quote:Op maandag 4 november 2024 00:19 schreef Shii het volgende:
Geloof me niets zo irritant en frustrerend als geluidsoverlast.
Moesten hier boren voor gordijnen ging zijn tv opeens snoeihard. Vorige week een feestje bij de buren (die ik eigenlijk alleen hoorde als ze aan het roken waren) tv harder vandaag buren verderop aan het klussen in de tuin weer hetzelfde terwijl hij weet dat ik hem hoor als zijn tv te hard staat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In gesprek blijven is het beste. Misschien kunnen er viltjes onder de luidsprekers? Nogmaals aangeven dat je last hebt. De buurman uitnodigen bij jou thuis terwijl zijn tv snoeihard aan staat zodat hij het zelf kan horen. Soms hoort iemand het zelf minder hard dan dat het doordringt door muren en vloeren.quote:Op maandag 4 november 2024 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij het minste of geringste zet ie ook de tv harder.
Moesten hier boren voor gordijnen ging zijn tv opeens snoeihard. Vorige week een feestje bij de buren (die ik eigenlijk alleen hoorde als ze aan het roken waren) tv harder vandaag buren verderop aan het klussen in de tuin weer hetzelfde terwijl hij weet dat ik hem hoor als zijn tv te hard staat.![]()
Dar is wel een tegenvaller, manquote:Op maandag 4 november 2024 00:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee ik doe alleen lief als anderen ook lief tegen mij zijn![]()
![]()
Ja dus kijk maar uit!quote:Op maandag 4 november 2024 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dar is wel een tegenvaller, man![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
No Nuts NovemberThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar die heb jij niet?quote:Op maandag 4 november 2024 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mensen met een notenallergie doen niks anders![]()
![]()
Gaat goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow hier ook nog nietquote:Op maandag 4 november 2024 00:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuhhh
Wil nog niet echt lukken![]()
Maar ga zo toch nog maar proberen![]()
Ben er van narigheid maar weer uit gegaanquote:Op maandag 4 november 2024 00:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow hier ook nog niet![]()
Maar ga zo toch nog maar proberen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow dat is niet fijnquote:Op maandag 4 november 2024 00:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben er van narigheid maar weer uit gegaan![]()
![]()
80 meter dat is niet veel.quote:
Even naar buiten gekeken. Zag niets. Bril opgezet, toen zag ik weinig mist.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 00:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Das waar.
En anders bolk ik je gewoon in slaap![]()
Als dat toch eens zou helpenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja volgens het kaartje is het voornamelijk in de regio waar hema en ik ons bevindenquote:Op maandag 4 november 2024 00:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
80 meter dat is niet veel.
Even naar buiten gekeken. Zag niets. Bril opgezet, toen zag ik weinig mist.![]()
Hmm de 3e wet van Newtonquote:Op maandag 4 november 2024 00:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee ik doe alleen lief als anderen ook lief tegen mij zijn
Ja, ik doe soms gewoon lief omdat ik daar zin in heb, niet alles hoeft wederkerig te zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wel koud.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk eensquote:Op maandag 4 november 2024 00:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja volgens het kaartje is het voornamelijk in de regio waar hema en ik ons bevindennaar Limburg
Huh, ik zie op dat kaartje toch 80-100 meter staan in mijn regio?quote:Op maandag 4 november 2024 00:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja volgens het kaartje is het voornamelijk in de regio waar hema en ik ons bevindenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jus heeft de bril niet opquote:Op maandag 4 november 2024 00:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, ik zie op dat kaartje toch 80-100 meter staan in mijn regio?
Zit jij niet iets noordelijker in LimbO?quote:Op maandag 4 november 2024 00:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, ik zie op dat kaartje toch 80-100 meter staan in mijn regio?![]()
quote:dat aanhangsel kijk ik altijd overheenquote:Op maandag 4 november 2024 00:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, ik zie op dat kaartje toch 80-100 meter staan in mijn regio?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ah ja, ik kijk nog wel eens naar aanhangselsquote:Op maandag 4 november 2024 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
dat aanhangsel kijk ik altijd overheen
Ik zie 80 en 100 staan in Limburgquote:Op maandag 4 november 2024 00:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit jij niet iets noordelijker in LimbO?
Vraag me nu echt af wat jij ziet
Jij kijkt ook naar aanhangsels aan je gezicht te zienquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Limburg loopt nog verder door he naar bovenquote:Op maandag 4 november 2024 00:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie 80 en 100 staan in Limburg
Vraag me nu echt af wat jij ziet![]()
![]()
Die in je dm zekerquote:Op maandag 4 november 2024 00:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik kijk nog wel eens naar aanhangsels![]()
![]()
Zie je daar een ander getal staan danquote:Op maandag 4 november 2024 00:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Limburg loopt nog verder door he naar boven
Ja, meer ter hoogte van de 200-400 meter denk ik. Naja ik zal het morgen wel zien, hou wel van door de mist fietsen, geluiden zijn dan zo lekker gedempt.quote:Op maandag 4 november 2024 00:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit jij niet iets noordelijker in LimbO?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Fietsenquote:Op maandag 4 november 2024 00:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, meer ter hoogte van de 200-400 meter denk ik. Naja ik zal het morgen wel zien, hou wel van door de mist fietsen, geluiden zijn dan zo lekker gedempt.
Wat is dat nu voor een viez woord
Dat zit dan wel dichter tegen die 200 en 400 aan op dezelfde hoogte in BrabOquote:Op maandag 4 november 2024 00:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zie je daar een ander getal staan dan![]()
Die tellen ook niet meequote:Op maandag 4 november 2024 00:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zit dan wel dichter tegen die 200 en 400 aan op dezelfde hoogte in BrabO
Dat dus. Maar natuurlijk eerst die Kutjus belachelijk maken hequote:Op maandag 4 november 2024 00:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, meer ter hoogte van de 200-400 meter denk ik. Naja ik zal het morgen wel zien, hou wel van door de mist fietsen, geluiden zijn dan zo lekker gedempt.![]()
![]()
Die KJ of JK zag eerst niet eens dat er dichte mist in Limburg wasquote:Op maandag 4 november 2024 00:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat dus. Maar natuurlijk eerst die Kutjus belachelijk maken he
Plee bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik zie het liefst zo min mogelijk wat er zich in Limburg afspeeltquote:Op maandag 4 november 2024 00:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die KJ of JK zag eerst niet eens dat er dichte mist in Limburg was![]()
![]()
Zeg het hem!quote:Op maandag 4 november 2024 00:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die KJ of JK zag eerst niet eens dat er dichte mist in Limburg was
Typisch randstad mentaliteit wel weer
Ik denk dat de kans dat je het vanuit jouw huis ziet ook vrij klein isquote:Op maandag 4 november 2024 00:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie het liefst zo min mogelijk wat er zich in Limburg afspeelt
Klopt, heel mistig hierquote:Op maandag 4 november 2024 00:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat je het vanuit jouw huis ziet ook vrij klein is![]()
![]()
Zeker met al die mist!quote:Op maandag 4 november 2024 00:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat je het vanuit jouw huis ziet ook vrij klein isCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Slaap zequote:Op maandag 4 november 2024 01:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah ik ben weer te traag.
Tijd om te gaan.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 4 november 2024 01:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah ik ben weer te traag.
Tijd om te gaan.![]()
![]()
![]()
Weten mensen niet wat dat inhoudtquote:
Zag je mentionThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee dat weet alleen jijquote:Op maandag 4 november 2024 01:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weten mensen niet wat dat inhoudt
Zag je mention![]()
![]()
Als de klok slaat blijft je gezicht eeuwig zo staanquote:
Het is werkelijk in en in triestquote:Op maandag 4 november 2024 01:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die zag je gelukkig niet van ver aankomen
Gelukkig valt er met de racecraft van Max niet tegenaan te straffenquote:Op maandag 4 november 2024 01:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is werkelijk in en in triest![]()
Nog een greysie?quote:Op maandag 4 november 2024 01:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik dacht al
Heb een doppelganger![]()
![]()
![]()
Lekkahhh dingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 01:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekkahhh ding
Trusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jan RoosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ha meestalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Andy en Royston.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: