Tribalisme pur sang.quote:Op maandag 4 november 2024 20:43 schreef Fok-it het volgende:
@:Bezsen jij sprak je verbazing uit over mensen die de hele nacht opblijven voor de verkiezingen
Op verschillende plekken in NL heb je speciale events waar je naar toe kan gaan voor groot scherm.
Vanaf 20.00 gaat het grote scherm aan, zal de Budweiser vloeien en kun je hotdogs bestellen. Verkleden mag, maar hoeft niet.
Slim, de politie kan ons niet op twee plekken tegelijk tegen houden.quote:Op maandag 4 november 2024 20:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee ik heb dan een sit in bij het Rijks
Goed maatje, weekendje Hamburg gedaan. Even de Reeperbahn bezoeken.quote:
Reeperbahn godenquote:Op maandag 4 november 2024 21:55 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Goed maatje, weekendje Hamburg gedaan. Even de Reeperbahn bezoeken.
Dat gaat ons geld kosten!quote:
Kan niet dat twee idioten op zo'n korte tijd achterelkaar iets winnen. Nu dat maxje wint, moet Trump wel verliezen anders ben ik het vertrouwen in dit universum kwijt.quote:
🤣quote:Op maandag 4 november 2024 22:56 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kan niet dat twee idioten op zo'n korte tijd achterelkaar iets winnen. Nu dat maxje wint, moet Trump wel verliezen anders ben ik het vertrouwen in dit universum kwijt.
Klaar voor morgen? Ik had niet meer gereageerd eerder want had complete blackout. Auto aan de kant moeten zetten om weer gewend te raken.quote:
Ja bro ik ben ready. Jij?quote:Op maandag 4 november 2024 23:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Klaar voor morgen? Ik had niet meer gereageerd eerder want had complete blackout. Auto aan de kant moeten zetten om weer gewend te raken.
Maar fijn dat het soms makkelijk voelt en dan weer wat moeilijker. Je gaat het echt wel redden. Komt goed maat.
Bij de vorige Trump overwinning wel hele nacht gekeken. Toen Florida van blauw naar rood gingquote:Op maandag 4 november 2024 20:43 schreef Fok-it het volgende:
@:Bezsen jij sprak je verbazing uit over mensen die de hele nacht opblijven voor de verkiezingen
Op verschillende plekken in NL heb je speciale events waar je naar toe kan gaan voor groot scherm.
Vanaf 20.00 gaat het grote scherm aan, zal de Budweiser vloeien en kun je hotdogs bestellen. Verkleden mag, maar hoeft niet.
Ik ben niet altijd ready. Laatste tijd psychologische tegenslag. Maar ja ik hoop dat ik me gauw kan herpakken.quote:
Eens bro. Ik had zo’n periode een halfjaar terug. Nu ga ik weer lekker. Jij straks ook weer.quote:Op maandag 4 november 2024 23:18 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd ready. Laatste tijd psychologische tegenslag. Maar ja ik hoop dat ik me gauw kan herpakken.
Het leven is nu even moeilijk, maar goed, kan niet altijd goated zijn. Jij bent in ieder geval wel goat en megahard aan het beasten
Kippenvel nog wel.quote:Op maandag 4 november 2024 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij de vorige Trump overwinning wel hele nacht gekeken. Toen Florida van blauw naar rood gingnog kippenvel als ik eraan terug denk
Vervelend, maar fijn dat je er uit bent gekomen, en dat een stuk meer beasted. Gewoon harde level up gepakt.quote:Op maandag 4 november 2024 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens bro. Ik had zo’n periode een halfjaar terug. Nu ga ik weer lekker. Jij straks ook weer.
Zal wel Kentucky fried zijn geweest 😂quote:
Niet teveel stressen. Gewoon beetje kalm aan. Beetje denken dat je het beest kan uithangen. En sowieso je tijd nemen.quote:Op maandag 4 november 2024 23:29 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Vervelend, maar fijn dat je er uit bent gekomen, en dat een stuk meer beasted. Gewoon harde level up gepakt.
Fijn dat je lekker gaat, hoop dat het ook gewoon zo blijft gaan maat. Ik weet niet voor mij gaat het erop of eronder zijn. Best veel spanning, maar goed ik zal het moeten ervaren.
Goated grapje maatquote:Op maandag 4 november 2024 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal wel Kentucky fried zijn geweest 😂
Bedankt bradabro. Ik hoop dat het morgen alweer een tandje beter gaat.quote:Op maandag 4 november 2024 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet teveel stressen. Gewoon beetje kalm aan. Beetje denken dat je het beest kan uithangen. En sowieso je tijd nemen.
Hoop het ook voor je!quote:Op maandag 4 november 2024 23:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bedankt bradabro. Ik hoop dat het morgen alweer een tandje beter gaat.
Ik heb fors gezet op Harris.quote:Op maandag 4 november 2024 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:Mortaxx wel een leuke voor de verkiezingen. Even over de overdreven thumbnail heenkijken die niet rullevant is in het gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |