Ohja, walgelijk.quote:Op maandag 4 november 2024 19:46 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
echt zo'n typisch dom cynisch kutje die te vroeg kinderen heeft gekregen. zat hier een keer op te scheppen dat ze mensen liep op te lichten met huis-aan-huis verkoopshit toen heb ik haar echt de huid volgescholden
lmao dit is wel nicequote:Op maandag 4 november 2024 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die NotebookLM is ook echt nuts hoor![]()
https://www.reddit.com/r/(...)ed_internal_prompts/
https://notebooklm.google(...)0-581e6aea56b7/audio
Echt zo bizar om te horen
En toch.. Net als met diegene die het voor elkaar kreeg zijn hosts te laten inzien dat ze kunstmatig waren.quote:
Lekker op d’r goonen zeker jij ouwe smerige smeerlapquote:
Kom jij donderdag ook naar de Arena voor het protest?quote:
wat is dit nou voor rare praat!quote:Op maandag 4 november 2024 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker op d’r goonen zeker jij ouwe smerige smeerlap
Nee ik heb dan een sit in bij het Rijksquote:Op maandag 4 november 2024 20:23 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Kom jij donderdag ook naar de Arena voor het protest?
Hoe gaat het met jou held?quote:Op maandag 4 november 2024 20:23 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Kom jij donderdag ook naar de Arena voor het protest?
hou daar mee opquote:Op maandag 4 november 2024 20:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee ik heb dan een sit in bij het Rijks
From the river to the sea!quote:Op maandag 4 november 2024 20:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee ik heb dan een sit in bij het Rijks
Dit zegt veel over Nederland.quote:Op maandag 4 november 2024 20:43 schreef Fok-it het volgende:
@:Bezsen jij sprak je verbazing uit over mensen die de hele nacht opblijven voor de verkiezingen
Op verschillende plekken in NL heb je speciale events waar je naar toe kan gaan voor groot scherm.
Vanaf 20.00 gaat het grote scherm aan, zal de Budweiser vloeien en kun je hotdogs bestellen. Verkleden mag, maar hoeft niet.
cringequote:Op maandag 4 november 2024 20:43 schreef Fok-it het volgende:
@:Bezsen jij sprak je verbazing uit over mensen die de hele nacht opblijven voor de verkiezingen
Op verschillende plekken in NL heb je speciale events waar je naar toe kan gaan voor groot scherm.
Vanaf 20.00 gaat het grote scherm aan, zal de Budweiser vloeien en kun je hotdogs bestellen. Verkleden mag, maar hoeft niet.
We zijn er weer bij en dat is primaquote:Op maandag 4 november 2024 20:43 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit zegt veel over Nederland.
Amerikaans schoothondje.
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 4 november 2024 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zijn er weer bij en dat is prima
VIVA AMERIKA
Ja, dan moet je nog een uurtje of 10quote:Op maandag 4 november 2024 20:47 schreef Bezsen het volgende:
Om acht uur ook echt. Dan is het zelfs in New York pas 2 uur smiddags en kun je in LA nog ontbijten.
Al die users mod maken en de intelligente users mogen alleen in KLB/ONZ postenquote:Op maandag 4 november 2024 17:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zou je daar belastingaftrek voor krijgen.
Toch een stukje dagbesteding voor hele bijzondere users.
lock her up!quote:Op maandag 4 november 2024 20:57 schreef Aberkullie het volgende:
Ik kijk al niet meer sinds hilldog verloor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |