quote:Op maandag 4 november 2024 19:27 schreef VseslavBotkin het volgende:
Gast serieus dat jij nog ergens in 1980 leeft a la maar de wereld is verder gegaan. Shit is niet te handhaven.
Hij zit aan mijn yt account gekoppeld en ik check elke paar dagen wat hij kijkt. Ik blokkeer accounts die ik ongepast acht maar er komt dagelijks nieuwe shit bij en helemaal met die shorts is het niet te doen.
Daarnaast dat JIJ tijd hebt om de godganse dag achter een scherm te zitten houdt niet in dat IK tijd heb om naast hem mee te zitten kijken bij ieder filmpje dat hij krijgt voorgeschoteld. Ik heb een heel fucking huishouden te runnen en eten te koken.
Tevens heeft hij ook een vader die de helft van de tijd verantwoordelijk is. Moet ik die gaan dwingen om alles in de gaten te houden?
Flikker op met je ondoordachte ervaringloze kankeroordelen.
Hij heeft niet eens een telefoon, ben je gestoord. Hij is zeven.
Ja lekker alles cadeau, kampioenschap 21 ookquote:Op maandag 4 november 2024 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij zijn met zijn allen inderdaad heul trots op die rode vlag die hij cadeau kreeg ja
Wtfquote:Op maandag 4 november 2024 19:27 schreef VseslavBotkin het volgende:
Gast serieus dat jij nog ergens in 1980 leeft a la maar de wereld is verder gegaan. Shit is niet te handhaven.
Hij zit aan mijn yt account gekoppeld en ik check elke paar dagen wat hij kijkt. Ik blokkeer accounts die ik ongepast acht maar er komt dagelijks nieuwe shit bij en helemaal met die shorts is het niet te doen.
Daarnaast dat JIJ tijd hebt om de godganse dag achter een scherm te zitten houdt niet in dat IK tijd heb om naast hem mee te zitten kijken bij ieder filmpje dat hij krijgt voorgeschoteld. Ik heb een heel fucking huishouden te runnen en eten te koken.
Tevens heeft hij ook een vader die de helft van de tijd verantwoordelijk is. Moet ik die gaan dwingen om alles in de gaten te houden?
Flikker op met je ondoordachte ervaringloze kankeroordelen.
Hij heeft niet eens een telefoon, ben je gestoord. Hij is zeven.
azula, domma gans was het ookquote:Op maandag 4 november 2024 19:30 schreef Fok-it het volgende:
Was ook wel erg makkelijk om haar te laten happen
Ben de naam van dat mens wel kwijt.
Denk je vaak aan d'r als je in bed ligt?quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij zijn met zijn allen inderdaad heul trots op die rode vlag die hij cadeau kreeg ja
ja iedere nacht weer!quote:Op maandag 4 november 2024 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je vaak aan d'r als je in bed ligt?
ik heb zojuist mijn default search engine in chrome verandert naar chat gpt searchquote:Op maandag 4 november 2024 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je vaak aan d'r als je in bed ligt?
akkoordquote:Op maandag 4 november 2024 19:43 schreef VseslavBotkin het volgende:
Dozen hebben een heel eisenlijstje. Wat heb je zelf te bieden naast je lijf en dus een spleetje? Domme kuthoer.
Wat gebeurt er dan als je in je tabblad een zoekresultaat invoert? Krijg je dan gewoon automatisch de ChatGPT pagina inclusief antwoord? Want je hebt soms ook met die extensies dat je nog wel een resultatenpagina ziet met het ChatGPT antwoord ergens rechts in de hoekquote:Op maandag 4 november 2024 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb zojuist mijn default search engine in chrome verandert naar chat gpt search
ben benieuwd of het bevalt
Waarom?quote:
echt zo'n typisch dom cynisch kutje die te vroeg kinderen heeft gekregen. zat hier een keer op te scheppen dat ze mensen liep op te lichten met huis-aan-huis verkoopshit toen heb ik haar echt de huid volgescholdenquote:Op maandag 4 november 2024 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
Weet eerlijk gezegd ook niks meer van haar. Stond op Block.
Die NotebookLM is ook echt nuts hoorquote:Op maandag 4 november 2024 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb zojuist mijn default search engine in chrome verandert naar chat gpt search
ben benieuwd of het bevalt
quote:Op maandag 4 november 2024 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je in je tabblad een zoekresultaat invoert? Krijg je dan gewoon automatisch de ChatGPT pagina inclusief antwoord? Want je hebt soms ook met die extensies dat je nog wel een resultatenpagina ziet met het ChatGPT antwoord ergens rechts in de hoek
oh bij mij niet en dat is al heel wat tegenwoordigquote:Op maandag 4 november 2024 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
Weet eerlijk gezegd ook niks meer van haar. Stond op Block.
The end of the internetquote:Op maandag 4 november 2024 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
al sta ik er wel dubbel in, kost websites wel page hits en inkomen zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |