Is niet duur om te laten doen neequote:Op maandag 4 november 2024 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het het moet? Ja.
Maar is me de tijd en moeite niet waard voor die 15 euro van de professionals.
Zekerquote:
Ja zekerquote:Op maandag 4 november 2024 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best wat mooie fietsroutes bij jou toch?
Prima fietsgebied jaquote:Op maandag 4 november 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zeker
@:fok-it heeft er ook aardig wat gefietst meen ik
Denk dat ik het wel kan eigenlijkquote:
Baas, ik kan zelfs een buitenband vervangen.quote:Op maandag 4 november 2024 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel kan eigenlijk
Binnenband eruit halen kon ik eerst nooit maar inmiddels wel. Ben mokerhandig geworden in mijn mid twenties.
Beetje de lokale economie draaiende houden toch.quote:Op maandag 4 november 2024 18:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is niet duur om te laten doen nee
Dat is op zich extreem beestachtig.quote:Op maandag 4 november 2024 18:58 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Baas, ik kan zelfs een buitenband vervangen.
SCHWALBE HURICANEquote:Op maandag 4 november 2024 19:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is op zich extreem beestachtig.
Moet je eerst met de fiets aan de hand erheen.quote:Op maandag 4 november 2024 19:02 schreef Questular het volgende:
Band plakken is makkelijk, hem naar de fietsenmaker brengen nog makkelijker.
quote:Op maandag 4 november 2024 19:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je eerst met de fiets aan de hand erheen.
Beetje wijverig
Die Max Verstappen gifjes maken jou wel HEUL cool eigenlijk.quote:
duur fietsjequote:Op maandag 4 november 2024 19:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
SCHWALBE HURICANE
[ afbeelding ]
Mega beasted die band
ach maxje is toch ons aller trots chevyquote:Op maandag 4 november 2024 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die Max Verstappen gifjes maken jou wel HEUL cool eigenlijk.
Wij zijn met zijn allen inderdaad heul trots op die rode vlag die hij cadeau kreeg jaquote:Op maandag 4 november 2024 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ach maxje is toch ons aller trots chevy
zelfs Hamilton was trots op maxjequote:Op maandag 4 november 2024 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij zijn met zijn allen inderdaad heul trots op die rode vlag die hij cadeau kreeg ja
Kloptquote:Op maandag 4 november 2024 19:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zelfs Hamilton was trots op maxje
ja Ham is wat excentriek maar best wel een prima kereltje gewoonquote:Op maandag 4 november 2024 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt
Dat was dan wel weer vet
En Max bedankte hem voor de felicitatie. Ook netjes.quote:Op maandag 4 november 2024 19:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja Ham is wat excentriek maar best wel een prima kereltje gewoon
kunnen we toch nog wat positiviteit zien in allesquote:Op maandag 4 november 2024 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En Max bedankte hem voor de felicitatie. Ook netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |