Het begint toch wel beetje pijnlijk te worden jaquote:
RET uniform mis ik wel een beetje. Was echt een deftige kwaliteit. Oranje met grijze reflectie van het merk Havep. Ik heb er nog drie van hetzelfde merk, maar dan donkerblauw met grijze reflectie.quote:
veiligheid boven alles!quote:Op maandag 4 november 2024 17:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
RET uniform mis ik wel een beetje. Was echt een deftige kwaliteit. Oranje met grijze reflectie van het merk Havep. Ik heb er nog drie van hetzelfde merk, maar dan donkerblauw met grijze reflectie.
Ik ben echt kotsmisselijk als ik in F1 kom. Ga echt over mijn nek van de blinde gegeil op max en haat op alles wat Brits is.quote:Op maandag 4 november 2024 17:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou pak een leuke fissa mee bro hahahahah
heb geen tijd voor deze onzin sorryquote:
Dat was het een tijd geleden alquote:Op maandag 4 november 2024 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het begint toch wel beetje pijnlijk te worden ja
Akkoord.quote:Op maandag 4 november 2024 17:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat was het een tijd geleden al
Maar we gebruiken de macht van de pen om de strijd met ze aan te gaan! Op naar gerechtigheidquote:Op maandag 4 november 2024 17:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben echt kotsmisselijk als ik in F1 kom. Ga echt over mijn nek van de blinde gegeil op max en haat op alles wat Brits is.
Je warmt zo op met een beetje bewegingquote:Op maandag 4 november 2024 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo weer thuis. 29 km gefietst vandaag.
Was om 6 uur errug koud. Hier worden we niet vrolijk van vriendjes.
Zoiets verwachtte ik niet van de altijd lieve, zachtaardige, snoezige Paul.quote:
Ik denk dat de macht van de pen niet is opgewassen tegen infantiele wanen. Het is een beetje als met wappies, objectieve feiten zijn ze immuun voor.quote:Op maandag 4 november 2024 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar we gebruiken de macht van de pen om de strijd met ze aan te gaan! Op naar gerechtigheid
Dat is flink fietsen.quote:Op maandag 4 november 2024 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee.quote:Op maandag 4 november 2024 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het begint toch wel beetje pijnlijk te worden ja
Lekker bezig hoorquote:Op maandag 4 november 2024 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed voor je.quote:Op maandag 4 november 2024 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker bezig hoor
Zou ook weer eens moeten fietsen
Lekkerquote:Op maandag 4 november 2024 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed voor je.
Ergens in deze week komt mijn nieuwe fiets. Deze is een beetje aan zijn einde na de aanrijding afgelopen jaar.
Best wat mooie fietsroutes bij jou toch?quote:Op maandag 4 november 2024 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker
Moet even nieuw binnenbandje halen mss van het weekend even doen, goed idee
Weet ik het het moet? Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |