Wordt tijd dat @Bezsen toch Danny uit gaat kopen. Kan hij meteen zijn pensioen invulling gevenquote:Op maandag 4 november 2024 17:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wordt steeds erger man
Een van de redenen dat ik niet meer zoveel post
Albanië en Luxemburgquote:Op maandag 4 november 2024 17:17 schreef Solotovski het volgende:
Waar ben je nou allemaal al geweest fokkie
Praat het zo maar goed voor jezelf ik hoop dat de vliegschaamte je opvreet!!!!quote:Op maandag 4 november 2024 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, juist omdat Spanje overstroomt heb ik niet bijzonder veel keus meid!!
En er zit een persoonlijk tintje aan dat ik nu een vlucht neem, en die vind ik ook belangrijk
Er mogen nog wat kilootjes vanaf dus geen probleem!!quote:Op maandag 4 november 2024 17:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Praat het zo maar goed voor jezelf ik hoop dat de vliegschaamte je opvreet!!!!
Nee, Parijs-Valencia-Madrid-Malaga-Granada-Lissabonquote:Op maandag 4 november 2024 17:17 schreef Solotovski het volgende:
Waar ben je nou allemaal al geweest fokkie
lekker pik!quote:Op maandag 4 november 2024 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, Parijs-Valencia-Madrid-Malaga-Granada-Lissabon
In Porto weer vliegtuig terug. Ga hem wat inkorten omdat na Porto ik ook niet echt ergens meer heen kanGezeik ook dus in Spanje met weer. En in plaats daarvan misschien eind november/begin december nog weekje naar London ofzo, wat ik ook wel leuk vind
Misschien kunnen we Catherina Keyl om advies vragenquote:Op maandag 4 november 2024 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Zullen we samen weekje naar afrika
Geilquote:Op maandag 4 november 2024 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Catherina Keyl om advies vragen
Denk aan het klimaatquote:Op maandag 4 november 2024 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Eerste vlucht in 10 jaar. Vliegschaamte is niet aan mij besteed
We nemen het mee naar achterquote:
Morgen nieuwe PBMs ophalen. Schoenen, overalls en jasjes. Grijs met blauw en geel dit keer.quote:
Zou je daar belastingaftrek voor krijgen.quote:Op maandag 4 november 2024 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt tijd dat @:Bezsen toch Danny uit gaat kopen. Kan hij meteen zijn pensioen invulling geven
Hou je bek en koop fok nou maar gewoonquote:Op maandag 4 november 2024 17:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zou je daar belastingaftrek voor krijgen.
Toch een stukje dagbesteding voor hele bijzondere users.
Met mij erbij moet dat lukken.quote:Op maandag 4 november 2024 17:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zou je daar belastingaftrek voor krijgen.
Toch een stukje dagbesteding voor hele bijzondere users.
heel goedquote:Op maandag 4 november 2024 17:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Morgen nieuwe PBMs ophalen. Schoenen, overalls en jasjes. Grijs met blauw en geel dit keer.
Nou pak een leuke fissa mee bro hahahahahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |