Praat respectvol over je moederquote:
dat is echt niet aardig!quote:
ja cutiequote:
Ze is schijnbaar naar een psychiatrische inrichting gestuurd lees ik lolquote:Op zondag 3 november 2024 23:05 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ja cutie
wat een bazenactie trouwensdan moet je echt lef hebben. hoop dat het goedkomt met haar
Lijkt me de juiste plek als je dit soort dingen doetquote:Op zondag 3 november 2024 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is schijnbaar naar een psychiatrische inrichting gestuurd lees ik lol
quote:
F1 / Verstappen dist Britse pers.....................quote:
Hoe zwak om nog je gram te moeten halen tegen journalisten na je overwinning.quote:Op maandag 4 november 2024 08:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
F1 / Verstappen dist Britse pers.....................
Ik ga weer legge. Gisteren al heel de dag. s 'avonds laat wel Max gekeken op YT.
quote:Op maandag 4 november 2024 08:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe zwak om nog je gram te moeten halen tegen journalisten na je overwinning.
Papa Questular je hebt de verkeerde boterhammen in mijn rugzakje gedaan ik heb nu dan van dougquote:
Komt omdat hij net zo sneu is als zijn fanbase. Oh wauw ik spit vuur.quote:Op maandag 4 november 2024 08:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe zwak om nog je gram te moeten halen tegen journalisten na je overwinning.
Mooi hoe je hier m’n punt bewijst.quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi hoe je hier m’n punt bewijst.
ik hoef geen boterhammen, sowieso tot woensdag ga ik geen hondenbrokken inpakkenquote:Op maandag 4 november 2024 09:15 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Papa Questular je hebt de verkeerde boterhammen in mijn rugzakje gedaan ik heb nu dan van doug
Hahaaaatjes kijk jou zuur zijn dan.quote:Op maandag 4 november 2024 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi hoe je hier m’n punt bewijst.
Nou ik kijkquote:Op maandag 4 november 2024 10:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaaatjes kijk jou zuur zijn dan.
Kleine bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |