Praat respectvol over je moederquote:
dat is echt niet aardig!quote:
ja cutiequote:
Ze is schijnbaar naar een psychiatrische inrichting gestuurd lees ik lolquote:Op zondag 3 november 2024 23:05 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
ja cutie
wat een bazenactie trouwensdan moet je echt lef hebben. hoop dat het goedkomt met haar
Lijkt me de juiste plek als je dit soort dingen doetquote:Op zondag 3 november 2024 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is schijnbaar naar een psychiatrische inrichting gestuurd lees ik lol
quote:
F1 / Verstappen dist Britse pers.....................quote:
Hoe zwak om nog je gram te moeten halen tegen journalisten na je overwinning.quote:Op maandag 4 november 2024 08:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
F1 / Verstappen dist Britse pers.....................
Ik ga weer legge. Gisteren al heel de dag. s 'avonds laat wel Max gekeken op YT.
quote:Op maandag 4 november 2024 08:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe zwak om nog je gram te moeten halen tegen journalisten na je overwinning.
Ik ben blij dat je eens een goede dag hebt papaquote:
Papa Questular je hebt de verkeerde boterhammen in mijn rugzakje gedaan ik heb nu dan van dougquote:
Komt omdat hij net zo sneu is als zijn fanbase. Oh wauw ik spit vuur.quote:Op maandag 4 november 2024 08:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe zwak om nog je gram te moeten halen tegen journalisten na je overwinning.
Mooi hoe je hier m’n punt bewijst.quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi hoe je hier m’n punt bewijst.
ik hoef geen boterhammen, sowieso tot woensdag ga ik geen hondenbrokken inpakkenquote:Op maandag 4 november 2024 09:15 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Papa Questular je hebt de verkeerde boterhammen in mijn rugzakje gedaan ik heb nu dan van doug
Hahaaaatjes kijk jou zuur zijn dan.quote:Op maandag 4 november 2024 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi hoe je hier m’n punt bewijst.
Nou ik kijkquote:Op maandag 4 november 2024 10:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaaatjes kijk jou zuur zijn dan.
Kleine bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |