SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: https://www.liefdevoorsch(...)er-seizoen-20242025/
[ Bericht 0% gewijzigd door Felagund op 03-11-2024 21:14:02 ]You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
World Cup 5 wordt dus toch weer Tomaszow.quote:Op zondag 3 november 2024 21:01 schreef Felagund het volgende:
Ik heb meteen even de kalender aan de OP toegevoegd. Als er nog meer in moet laat het maar weten.
De ineenstorting van de AMOC is tot volgend jaar uitgesteld, dus dit jaar komt er nog geen elfstedentocht.quote:Op zondag 3 november 2024 21:06 schreef Janneke141 het volgende:
Je bent de datum van de Elfstedentocht vergeten.
Is hier ergens nog een bron voor? Ik heb dit ook in het vorige topic gelezen, maar kan het nergens in het nieuws vinden.quote:Op zondag 3 november 2024 21:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
World Cup 5 wordt dus toch weer Tomaszow.
Dat schema in december
Schaatsforum, maar ik weet eerlijk gezegd ook niet waar zij het vandaan hebben. Op de website van de Poolse bond kan je alleen het nieuwsbericht over de Junior WBs vinden.quote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is hier ergens nog een bron voor? Ik heb dit ook in het vorige topic gelezen, maar kan het nergens in het nieuws vinden.
Ik kan geen officiėle communique van de ISU vinden. Wel dit https://isu-skating.com/s(...)cup-speed-skating-2/quote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is hier ergens nog een bron voor? Ik heb dit ook in het vorige topic gelezen, maar kan het nergens in het nieuws vinden.
Ik had het hiervandaanquote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoera voor altijd werkweigerende schaatsers....quote:Op zondag 3 november 2024 21:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
World Cup 5 wordt dus toch weer Tomaszow.
Dat schema in december
Gaat om een tijdslot van een paar uur per dag en wat ongeveer iedereen doet is dus vroeg in de ochtend thuis (of op trainingskamp/reis). Dus zoveel gedoe is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 3 november 2024 21:54 schreef pietkanarie het volgende:
Over Schouten en de fouten in de whereabouts… lijkt me ook wel een gedoe, steeds doorgeven… typisch iets wat meestal goed gaat maar het kan ook makkelijk af en toe eens mis gaan. Ben wel benieuwd naar haar boek.
https://nos.nl/artikel/25(...)rtreden-dopingregels
Dat gaan pijnlijke verwijderingssessies wordenquote:
Het is te hopen voor ze dat ze zich allebei plaatsen voor de OS. Anders zal het snel mis kunnen gaanquote:Op maandag 4 november 2024 09:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat gaan pijnlijke verwijderingssessies worden
Is de inkt van Kjeld al droog?quote:Topschaatser Kjeld Nuis jaagt groot talent (17) stuipen op het lijf: 'Ik moest bijna huilen'
Even was er grote paniek bij Angel Daleman. De Nederlandse schaatsster werd onaangenaam verrast toen haar scooter ineens weg bleek te zijn. Niet veel later stelde collega Kjeld Nuis haar op geheel eigen wijze gerust.
"Nee, is die echt weg?", roept Daleman verschrikt uit als ze naar buiten loopt en haar scooter niet meer ziet. Het ongeloof is van haar gezicht af te lezen. De pas zeventienjarige vreest dat ze haar scooter nooit meer terugziet, maar daar komt gelukkig voor de tiener al snel verandering in.
Terwijl het besef langzaam begint in te dalen, klinkt er ineens luid getoeter in de door Daleman geplaatste video. Plots knalt collega Kjeld Nuis voorbij op de scooter van Daleman. Die lijkt er inmiddels helemaal niets meer van de snappen, maar is dolblij dat ze haar scooter weer heeft. "Ik moest bijna huilen", zegt ze opgelucht.
In het zonnetje gezet
De actie van Nuis kwam niet uit de lucht vallen, want hij had nog een verrassing voor Daleman. De tiener, die eerder dit jaar haar sensationele doorbraak beleefde op de Youth Olympic Games, werd namelijk in het zonnetje gezet door Red Bull. De energieblikjesgigant heeft Daleman namelijk gestrikt als Red Bull Athlete, net als onder anderen Nuis, polsstoksensatie Armand Duplantis, Memphis Depay en Jeffrey Herlings dat zijn.
Cadeaus van Kjeld Nuis
Naast de schrik van haar leven kreeg Daleman uit handen van Nuis ook nog een mooie pet van het merk en spraken andere Red Bull-atleten bemoedigende woorden in voor het toptalent, dat eerder dit jaar een prachtig contract kreeg bij - toen nog - Schaatsteam Jumbo. Inmiddels heet de ploeg Team Essent. Zij mag nog een jaartje meedraaien bij de junioren, maar kan geregeld ook al mee met het grote werk. Zo werd ze het afgelopen seizoen als zestienjarige al tiende op de 1500 meter tijdens de NK afstanden.
Tja als je ouders je al de naam Angel hebben gegeven...quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Daleman is ook een aparte, 17 en al onder de plakplaatjes.
Het EK is nu ook wel beperkt tot zes landen, nu Rusland en Wit-Rusland voorlopig uit de schaatsgemeenschap zijn gestoten.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:27 schreef hhh38 het volgende:
Dit weekend dus de Four Continents Cup in Hachinohe. Het Niet-EK Afstanden. Deelnemers hier.
Eigenlijk kan je het beter de Six Countries Cup noemen, want 95% van de deelnemers komt uit de VS, Canada, Japan, China, Korea en Kazakhstan. En dan is er nog een plukje Nieuw-Zeelanders, 2 Taiwanezen en 1 Colombiaanse. Door de plaatsing in het seizoen doen deze keer wel de toppers mee. Dat lijkt me een voordeel voor het acclimatiseren en dus de prestaties in de eerste 2 WBs.
Ik kan het exacte schema nog niet vinden, maar het duurt van vrijdag tm zondag. Als het goed is voor ons te zien op het Youtubekanaal van de ISU.
Ik tel er een stuk meer dan 6, maar wel met een paar grote landen inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het EK is nu ook wel beperkt tot zes landen, nu Rusland en Wit-Rusland voorlopig uit de schaatsgemeenschap zijn gestoten.
Voordeel van privevliegen, maakt niet uit hoeveel koffers.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:03 schreef Idisrom het volgende:
Wat neemt Jutta veel koffers mee. Mij lijkt een paar schaatsen en schaatspakken wel voldoende. De rest kun jel in de VS en Japan ook wel kopen.
https://www.ad.nl/vechtsp(...)eel-stress~a4b2cbf9/
Serieuze verschillen:quote:Op vrijdag 15 november 2024 00:42 schreef hhh38 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier kan je straks (terug)kijken. Vandaag de Team Sprints en de 1500m. Stolz en Ning doen mee, ben benieuwd hoe die er precies voor staan.
Niet het beste ijs volgens mij, maar Stolz en Takagi schaatsen daar dwars doorheenquote:Op vrijdag 15 november 2024 09:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Serieuze verschillen:
1 57 Jordan Stolz USA 1:44.45TR
2 14 Zhongyan Ning CHN 1:45.84 +1.39
3 22 Taiyo Nonomura JPN 1:46.01 +1.56
4 4 Connor Howe CAN 1:47.06 +2.61
5 55 Emery Lehman USA 1:47.77 +3.32
Je ziet dat Takagi en Stolz met afstand de snelste openingen en 1e volle rondje hebben. Die snelheid neem je de hele race mee. De rest durft er niet zo vol in te vliegen en heeft toch best veel verval waardoor het verschil zo oploopt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:31 schreef VoMy het volgende:
Mia Mangianello heet blijkbaar weer Mangianello dus die zal wel weer vrijgezel zijn.
Goede winnende tijden maar het niveau in de subtop valt wat tegen.
SPOILER: Team Pursuit WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Pursuit MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1000m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1000m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANhole1988
halloTijdens de mass start draaien ze tu tu tu du Max VerstappenBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANhole1988
halloSPOILER: Mass Start WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mass Start MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANhhh38
Duistere driften en afgoderijDat moet tegenwoordig bij de teamonderdelen, daar vertelde Bosker al over bij de schaatspodcast.quote:Op zondag 17 november 2024 07:06 schreef hole1988 het volgende:
Stolz draagt een pak onder zijn schaatspak apart.[ afbeelding ]hhh38
Duistere driften en afgoderijStolz die ook nog even de team pursuit rijdt voor de lol en daarna de 1000m wint in wederom een baanrecord
Mooie tijd voor Shinhama ook.Wienerschnitzels
mit kartoffelsalatShinhama en Dubreuil toch ook geen slecht weekend (even met het oog op de nog te verdelen medailles na Stolz dit seizoen).heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:Zeker op de achtervolging wordt dat toch gruwelijk warm?quote:Op zondag 17 november 2024 09:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat moet tegenwoordig bij de teamonderdelen, daar vertelde Bosker al over bij de schaatspodcast.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongevalhhh38
Duistere driften en afgoderijJa, hij reed de mass start en daar was dat ook het geval.quote:Op zondag 17 november 2024 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker op de achtervolging wordt dat toch gruwelijk warm?heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:Weet niet of het daardoor kwam, maar ik zag ook een Amerikaan een plastic tas vullen met maaginhoud. Niet per se relevant, maar wel het melden waard. Bijna lunchtijd.quote:Op zondag 17 november 2024 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, hij reed de mass start en daar was dat ook het geval.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongevalhhh38
Duistere driften en afgoderijTeam Gold was al vertrokken vandaag trouwens, zeker bij de vrouwen was dat wel een kaalslag voor het niveau. Maar ook jammer dat Ning en Nonomura er niet waren op de 1000m
Forum Opties Forumhop: Hop naar: