Wat is nou de bedoeling van die fakkels? Ik volg niet helemaal wat ze zeggen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:34 schreef superniger het volgende:
Zo ga je met opgevers om.
Bekijk deze YouTube-video
Ik snap de drama ook niet helemaal, maar dan moet je mss de rest ook kijken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat is nou de bedoeling van die fakkels? Ik volg niet helemaal wat ze zeggen.
Wát? Gaat Edson het overnemen?quote:Op maandag 4 november 2024 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgend seizoen alleen maar erger met die hippe Edson da Graca. weet inmiddels wel wie het is. Die heeft oa een podcast met Soundos en duikt overal op. Klaagde oa laatst over racisme in het vak maar liep vervolgens wel te juichen toen een van de Jeugd van Tegenwoordig free Palestina riep bij Humberto . Vind hem ongeschikt normaal hebben presentatoren bij ER altijd wel een soort niece in de zin dat je ze niet veel in andere programma’s ziet als ze presentator zijn bij ER deze Edson komt bijna net zo vaak op tv als figuren als Jeroen van Koningsbruggen. Had dan liever Eddy Zoey, Dennis of zelfs die Kaj Gorgels weer terug gezien.
"Your Daily Health Pack" & "Aime Té Studio". Kaj is ook geen kei in bedrijfsnamen bedenken hè?quote:Op maandag 4 november 2024 16:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
[..]
https://pointer.kro-ncrv.(...)en-geneesmiddelenwet
En ook als je meubeltjes kocht bij oplichter Kaj ben je niet blij:
[..]
https://www.roddelpraat.n(...)t-en-geen-geld-terug
Gorgels is samen met die wappie trut van hem een walgelijk figuur.
Pas ook nog lekker wat desinfo gedeeld in zijn podcast met monica over het bijhouden van je cyclus met een app...quote:Op maandag 4 november 2024 16:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
[..]
https://pointer.kro-ncrv.(...)en-geneesmiddelenwet
En ook als je meubeltjes kocht bij oplichter Kaj ben je niet blij:
[..]
https://www.roddelpraat.n(...)t-en-geen-geld-terug
Gorgels is samen met die wappie trut van hem een walgelijk figuur.
Echt hequote:Op maandag 4 november 2024 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meteen opgezocht. Leuk gedaan.
Die Kazan heeft er ook zo’n mega goed gezicht voor.![]()
Had zij niet soort van opgegeven in ER toen ze mee deed? Ik weet nog dat ik haar door ER een stuk minder leuk vondquote:
Bring back ernst paul hasselbach!quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bring back ernst paul hasselbach!
We zitten nog rond halloween. Kan best.
Heeft nooit meegedaan als deelnemer aan expeditie alleen gepresenteerd.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:34 schreef Omega het volgende:
[..]
Had zij niet soort van opgegeven in ER toen ze mee deed? Ik weet nog dat ik haar door ER een stuk minder leuk vond
Bij WidM deed ze maar een beetje mee en ging ze er snel uit. Misschien bedoel je dat?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:34 schreef Omega het volgende:
[..]
Had zij niet soort van opgegeven in ER toen ze mee deed? Ik weet nog dat ik haar door ER een stuk minder leuk vond
Ja dat denk ik, maar beetje gekke manier. Niet balen of zo, maar juist blij of zo?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij WidM deed ze maar een beetje mee en ging ze er snel uit. Misschien bedoel je dat?
Eens. Maar dan komen ze op een later moment waarschijnlijk weer mensen tekort.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:01 schreef ThijsTH het volgende:
Wat een lame eilandraad! Joy had een extra stem op de eilandraad, wat hem een risico opleverde voor.....een extra stem op de volgende eilandraad. Pff, als je dan toch zo stoer wil zijn om Ymre er gelijk uit te gooien, had er dan ook iemand uit laten gaan op deze eilandraad.
Op tv met die Edson en in het topic met jou hier.quote:Op zondag 10 november 2024 18:45 schreef Mikeytt het volgende:
Lang geen expeditie gekeken, maar las net dat Edson da Graca gaat presenteren vanaf volgend seizoen...misschien toch weer de tv aan hiervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |