SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan er mee dooWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik maak wel hele woorden, want punt achter de zin laat ik toch wegUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik warm het liever eerst opquote:Op zondag 3 november 2024 17:52 schreef ToT het volgende:
Wij zitten hier ook aardappels uit de vriezer te kanen.
Komt wel erg dichtbij zo...
Uw ADH vitamine Worst
Hele woorden zijn overratequote:Op zondag 3 november 2024 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik maak wel hele woorden, want punt achter de zin laat ik toch weg![]()
Nou, de zondag ook alweer voorbij
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Staat je klok wel goed? Of ben je in een andere tijdzonequote:
Uw ADH vitamine Worst
Nouja, de zondag is om, bij wijze van spreken. Omgevlogen, zeg maar.quote:Op zondag 3 november 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Staat je klok wel goed? Of ben je in een andere tijdzoneAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is nu 18:00:00 uur.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op dit tijdstip begint de bingo nog geeneens bij het lokale bejaardenhuisUw ADH vitamine Worst
oké, oké.... Er is nog een avond volop te genieten van het weekend....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas gaat maar eens koffie zetten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit soort muziek werd vroeger bij mij thuis grijs gedraaid!quote:Op zondag 3 november 2024 17:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Boh. Da's een tijd geleden dat ik die heb gehoord![]()
![]()
BINGOquote:Op zondag 3 november 2024 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt weer een wilde avond
[ afbeelding ]
Ohnee, verkeerd vakje aangekruist
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 3 november 2024 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
BINGO
Ohnee, verkeerd vakje aangekruist
Gewelddadigste tekst van André van Duin ooit!!!![]()
![]()
Dat geeft een bepaalde indicatie van je leeftijd.quote:Op zondag 3 november 2024 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit soort muziek werd vroeger bij mij thuis grijs gedraaid!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 3 november 2024 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
BINGO
Ohnee, verkeerd vakje aangekruistUw ADH vitamine Worst
Meh, meer die van mijn ouders!quote:Op zondag 3 november 2024 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat geeft een bepaalde indicatie van je leeftijd.En zelfs voor hun generatie was dit al hopeloos ouderwets!
![]()
![]()
Lang geleden dus.quote:Op zondag 3 november 2024 18:08 schreef ToT het volgende:
Is zo te zien 2 jaar voor mijn geboorte uitgebracht!![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je nog een middagwandeling gemaakt?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 3 november 2024 18:13 schreef maily het volgende:
Ik had een multiquote gemaakt metvoor IEDEREEN.
Quootverkloot![]()
![]()
Genieten van het weer in november, kan me bijna niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gedaanUw ADH vitamine Worst
1964quote:Op zondag 3 november 2024 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
Genieten van het weer in november, kan me bijna niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan![]()
Straks eens even kijken wat ik van IKEA wil hebben om te laten bezorgen. Kledingkast enzoTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik gisteren nogquote:Op zondag 3 november 2024 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
Genieten van het weer in november, kan me bijna niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan![]()
![]()
Oh jammer.quote:Op zondag 3 november 2024 18:13 schreef maily het volgende:
Ik had een multiquote gemaakt metvoor IEDEREEN.
QuootverklootAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik heb ook even gewandeld in het bos. Prachtig die herfst.quote:Op zondag 3 november 2024 18:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag was het ook al heerlijk om te wandelen.
Wel een tikje koud.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vond het best meevallen met de kou. Maar inderdaad prachtig met die kleuren.quote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook even gewandeld in het bos. Prachtig die herfst.
Wel een tikje koud.![]()
Ik moest klussen ipv met half Nederland in het bos wandelenTrotste mama van Ambar
Nouja het is zondag. Even een rustdag hier hoor. Komende week weer vol aan de bak.quote:Op zondag 3 november 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest klussen ipv met half Nederland in het bos wandelenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Shii shiiquote:Op zondag 3 november 2024 18:21 schreef Shii het volgende:
Ik heb ook eerst nuttige dingen gedaan en daarna gewandeld.![]()
![]()
![]()
Werkdagen zijn rustdagenquote:Op zondag 3 november 2024 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja het is zondag. Even een rustdag hier hoor. Komende week weer vol aan de bak.Trotste mama van Ambar
Paddenstoelen zoeken.quote:Op zondag 3 november 2024 18:21 schreef Shii het volgende:
Ik heb ook eerst nuttige dingen gedaan en daarna gewandeld.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 18:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb Teckel achtergelaten.
Uitslapen morgen![]()
![]()
Arme Jeroen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Uitslapen morgenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Doet me denken aan toen de kersenbomen bloesems hadden.quote:Op zondag 3 november 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest klussen ipv met half Nederland in het bos wandelen
Klote eind gereden naar één of ander bekende plek in het westen, schuifel je daar zowat de hele tijd met je pik tegen de reet van degene voor je in de richting van waar de bordjes naar toe wijzen, en na anderhalf uur krijg je van zo'n lijpkees in een officieel hesje te horen dat het vanaf dit punt nog 2,5 uur duurt voordat je een keer bij die kutbomen bent waar je je ff aan kunt vergapen en snel weer moet opbokken omdat er nog een enorme kudde dagjesmensen jou zowat in je reet zitten te neuken om die bomen te kunnen zien.![]()
Toch maar even uitgezeten? Je was er toch al.quote:Op zondag 3 november 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen de kersenbomen bloesems hadden.
Klote eind gereden naar één of ander bekende plek in het westen, schuifel je daar zowat de hele tijd met je pik tegen de reet van degene voor je in de richting van waar de bordjes naar toe wijzen, en na anderhalf uur krijg je van zo'n lijpkees in een officieel hesje te horen dat het vanaf dit punt nog 2,5 uur duurt voordat je een keer bij die kutbomen bent waar je je ff aan kunt vergapen en snel weer moet opbokken omdat er nog een enorme kudde dagjesmensen jou zowat in je reet zitten te neuken om die bomen te kunnen zien.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 3 november 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen de kersenbomen bloesems hadden.
Klote eind gereden naar één of ander bekende plek in het westen, schuifel je daar zowat de hele tijd met je pik tegen de reet van degene voor je in de richting van waar de bordjes naar toe wijzen, en na anderhalf uur krijg je van zo'n lijpkees in een officieel hesje te horen dat het vanaf dit punt nog 2,5 uur duurt voordat je een keer bij die kutbomen bent waar je je ff aan kunt vergapen en snel weer moet opbokken omdat er nog een enorme kudde dagjesmensen jou zowat in je reet zitten te neuken om die bomen te kunnen zien.![]()
![]()
Nope, we hadden er echt geen zin meer in en voor Mini-ToT was het ook echt geen doen om zo lang in de rij te moeten staan wachten. Hij had al een plaspauze gehad bijvoorbeeld, maar je weet hoe kinderen zijn. En hij verveelde zich ook duidelijk behoorlijk.quote:Op zondag 3 november 2024 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch maar even uitgezeten? Je was er toch al.![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 18:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Joh ik zit nu alweer te huilen omdat ik haar mis
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 3 november 2024 18:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb daar vooral in pretparken last van.
Gatboorders.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 18:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Joh ik zit nu alweer te huilen omdat ik haar mis![]()
![]()
Waarom heb je haar dan achter gelaten?quote:Op zondag 3 november 2024 18:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Joh ik zit nu alweer te huilen omdat ik haar mis![]()
quote:Ik vond mijn beschrijving al vrij visueel, maar het kan dus een heel stuk korter en krachtiger!
![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 3 november 2024 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat kutbomen met bloempjes er in, jonguh!
Boom. boom. boom, boooom, booooooooommmmm, boooohoooooom, booooohoooooommmmmmm....
...met TAKKEN!
[ afbeelding ]Dat was het waard
![]()
![]()
![]()
Uitslapen en Jeroen houdt wel van een logeerpartijtje.quote:Op zondag 3 november 2024 18:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom heb je haar dan achter gelaten?![]()
Ook mokerhard op jacht geweest naar tulpenvelden.quote:
Zie je die krengen uiteindelijk ontiegelijk onnatuurlijk allemaal in van die keurige rijtjes groeien, dan heb je echt zoiets van: "Yup....dit zijn dus tulpen he. Goede exemplaren. Net zoals je ze per bosje in de supermarkt aantreft. Alleen staan ze nu nog in de grond."![]()
Over decepties gesprokenquote:Op zondag 3 november 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook mokerhard op jacht geweest naar tulpenvelden.
Zie je die krengen uiteindelijk ontiegelijk onnatuurlijk allemaal in van die keurige rijtjes groeien, dan heb je echt zoiets van: "Yup....dit zijn dus tulpen he. Goede exemplaren. Net zoals je ze per bosje in de supermarkt aantreft. Alleen staan ze nu nog in de grond."![]()
![]()
Oké, WIN WIN.quote:Op zondag 3 november 2024 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uitslapen en Jeroen houdt wel van een logeerpartijtje.
Dan zou ik er niet om huilen.![]()
Oh, jij bent 1 van die mensenquote:Op zondag 3 november 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
Mij moet je overigens niet op feestjes hebben!![]()
![]()
Bij wie?!quote:Op zondag 3 november 2024 18:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Uitslapen morgen![]()
![]()
Kan ik mijn uitnodiging nog intrekken?quote:Op zondag 3 november 2024 18:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh, jij bent 1 van die mensen![]()
![]()
Moet het over politiek gaan, op feestjes en verjaardagen. Vooral als de gasten al wat drank ophebben.quote:Op zondag 3 november 2024 18:31 schreef ToT het volgende:
Mij moet je overigens niet op feestjes hebben!
Het wordt dan bijna oorlog.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mini-ToT heeft overigens wel de schrik van z'n leven gehad in zo'n tulpenveld.quote:
Zonk weg in enorm diepe modder en z'n Crocs bleven er in steken.
Freaken als een malle; hij dacht echt dat er een monster zat die zijn schoentjes had afgepakt!
Direct getroost, de auto in geslingerd en terwijl we nog zowat tot onze oksels toe vol modder zaten naar de Action gereden en daar heb ik 3 paar schoentjes voor hem gekocht.
Daarna uiteraard gedoucht!![]()
![]()
Iemand Zerrouki kopen ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Valt wel mee hoor!quote:Op zondag 3 november 2024 18:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh, jij bent 1 van die mensen![]()
![]()
Ja hee, nu we het toch over Trump hebben......quote:Op zondag 3 november 2024 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet het over politiek gaan, op feestjes en verjaardagen. Vooral als de gasten al wat drank ophebben.
Het wordt dan bijna oorlog.![]()
![]()
Die heeft nu een trauma?quote:Op zondag 3 november 2024 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft overigens wel de schrik van z'n leven gehad in zo'n tulpenveld.
Zonk weg in enorm diepe modder en z'n Crocs bleven er in steken.
Freaken als een malle; hij dacht echt dat er een monster zat die zijn schoentjes had afgepakt!
Direct getroost, de auto in geslingerd en terwijl we nog zowat tot onze oksels toe vol modder zaten naar de Action gereden en daar heb ik 3 paar schoentjes voor hem gekocht.
Daarna uiteraard gedoucht!![]()
![]()
Ik heb hem heel rustig duidelijk uitgelegd dat je wegzakt in modder en dat als er dan HEEEEL veel modder op je schoentjes komt te liggen, dat je je schoentjes er niet meer uit kunt krijgen; dat is dan te zwaar!quote:![]()
![]()
Is hij een furry?quote:Op zondag 3 november 2024 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
OVERBUUR! WAAROM WIL JE DAT WETEN?![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 18:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
OVERBUUR! WAAROM WIL JE DAT WETEN?![]()
Misschien wou ik weten bij wie je ging uitslapen doos![]()
![]()
![]()
In mijn eigen huis zonder de haarbalquote:Op zondag 3 november 2024 18:38 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Misschien wou ik weten bij wie je ging uitslapen doos![]()
![]()
![]()
Iemand die op harige beesten geilt.quote:Op zondag 3 november 2024 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is? Maily misschien wel.![]()
![]()
Okequote:Op zondag 3 november 2024 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In mijn eigen huis zonder de haarbal![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Deze kerel schijnt zo eentje te zijn. Veel mensen hebben medelijden met die vos!![]()
![]()
Nu mis ik Jeroen ook nog door jou, muts.quote:
Kan gaan face-timen met haar maar ze geeft toch geen fuck![]()
![]()
Ben nog niet aan het daten!quote:Op zondag 3 november 2024 18:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom deed je dat niet al?
Harige ballen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 18:45 schreef devzero het volgende:
* devzero laat snel het haar op zijn ballen groeien![]()
En op je tanden.![]()
![]()
Je moet toch altijd voorbereid zijn, voor het geval er spontaan een gelegenheid is?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is een serieuze zaak!quote:Op zondag 3 november 2024 18:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Altijd je zaakje bijhouden!![]()
Ik had je een scherpere gegeven.quote:Op zondag 3 november 2024 18:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn usericon was al onscherp vanzeneige.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja maar de vogels die er in genesteld zijn houden m'n eitjes lekker warm!quote:Op zondag 3 november 2024 18:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Altijd je zaakje bijhouden!Ze wachten tot ze een keer uit komen.
![]()
Ow dan moet ik altijd ff een heggenschaar meenemen waar ik naar toe ga.quote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je moet toch altijd voorbereid zijn, voor het geval er spontaan een gelegenheid is?![]()
![]()
Struisvogel eieren?quote:Op zondag 3 november 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar de vogels die er in genesteld zijn houden m'n eitjes lekker warm!Ze wachten tot ze een keer uit komen.
![]()
Als het flosdraad op is bij de volgende pandemie....gewoon even aan devzero zijn zaakje zitten dus.quote:Op zondag 3 november 2024 18:45 schreef devzero het volgende:
* devzero laat snel het haar op zijn ballen groeien
Lekker flossen.![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als het flosdraad op is bij de volgende pandemie....gewoon even aan devzero zijn zaakje zitten dus.
Lekker flossen.![]()
![]()
Mini-ToT snapt de wet van vraag en aanbod!Ik mag niet te vaak Kinder suprise eieren kopen, want dan worden ze duurder!
![]()
![]()
Lekker flossenquote:Op zondag 3 november 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
gatverdamme ToT laat jij gewoon de haren op je zak groeien?![]()
![]()
quote:![]()
al zullen er hier wel zo wanhopig zijn om dat er graag voor over te hebben
Smile, it's free therapy.![]()
Op trial mag je het hele product.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik schat iedereen hier hoger inquote:Op zondag 3 november 2024 18:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
al zullen er hier wel zo wanhopig zijn om dat er graag voor over te hebben![]()
![]()
Iedereen ja?quote:Op zondag 3 november 2024 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik schat iedereen hier hoger in![]()
![]()
echt niet ..quote:Op zondag 3 november 2024 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik schat iedereen hier hoger indit dusquote:
Dat werkt tegenwoordig met een app toch?quote:Op zondag 3 november 2024 18:50 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT snapt de wet van vraag en aanbod!Ik mag niet te vaak Kinder suprise eieren kopen, want dan worden ze duurder!
Toen er Harry Potter mini funko’s in zaten toen een paar uit Duitsland meegenomen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
gatverdamme ToT laat jij gewoon de haren op je zak groeien?![]()
![]()
Je snapt zo onderhand toch wel dat ik met dit soort onderwerpen steeds uit m'n nek zit te lullen?![]()
![]()
Haar op je zak en een lul uit je nek?quote:Op zondag 3 november 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Je snapt zo onderhand toch wel dat ik met dit soort onderwerpen steeds uit m'n nek zit te lullen?![]()
![]()
Zo zagen de cavia's van Mini-ToT er net ook uit toen we aan tafel gingen!quote:Ehhh ik bedoel.......
![]()
Jup altijd klaar voor een mogelijkheidquote:Op zondag 3 november 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja kan ik er wat aan doen dat de dames zich voortdurend aan mijn voeten werpen?quote:Op zondag 3 november 2024 18:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup altijd klaar voor een mogelijkheid![]()
![]()
![]()
Vind het wel altijd schattig als kinderen dankje of dankjewel zeggenquote:Op zondag 3 november 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]Nieuwste woordje van Mini-ToT die hij voortdurend zegt!
"Astuuuuuuu! Dank uuuuuuu!""Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja beter dan Hey psssst meisjequote:Op zondag 3 november 2024 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het wel altijd schattig als kinderen dankje of dankjewel zeggen![]()
Nog steeds visgraatvloer, gebroken wit en stalen deuren?quote:Uw ADH vitamine Worst
Niet altijd..quote:Op zondag 3 november 2024 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog steeds visgraatvloer, gebroken wit en stalen deuren?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niets!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 19:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niets!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mijn boerman heeft wel hoersoepsidie, want hij noemt boervrouw altijd hoervrouwUw ADH vitamine Worst
Jammie. Smaakte het goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje aparte combi. Smaakte wel goed, maar niet extreem bijzonder. Is ook een behoorlijk bewerkelijk recept voor zo even tussendoor.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja dat zag ik in dat filmpje wel.quote:Op zondag 3 november 2024 19:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Beetje aparte combi. Smaakte wel goed, maar niet extreem bijzonder. Is ook een behoorlijk bewerkelijk recept voor zo even tussendoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 3 november 2024 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heb Joost smiley nog steeds niet gebruikt![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heb Joost smiley nog steeds niet gebruikt![]()
die is ook stom
Steeds expeditieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn kat zou dit een fijne bank vinden. Voldoende plek om haarballen te deponeren en hij hoeft niet bang te zijn dat ik de vlekken er ooit uit zou krijgenquote:Op zondag 3 november 2024 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
Als je dit ziet heb je alles al gezien van VT wonen
[ afbeelding ]![]()
*straksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even uitrustenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: