Joh.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky heeft alle begrip voor beslissen na de race.
Johquote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Water is nat, ...quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan weet je zeker dat het stinkt.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Gras.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Pas na de race bekend.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Welke straf krijgt Norris nu? Dat heb ik gemist
Na de race pas bekendquote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Vermoeden van matchfixing.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Refragmental het volgende:
Zoals ik al voorspelde, ze willen pas straf geven zodra ze weten hoe het veld ervoor staat... dit om impact te minimaliseren. Ligt norris 7sec voor op max, dan krijgt ie 5sec bv.
Na de racequote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Nog 75% te gaanquote:Op zondag 3 november 2024 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Nu alweer 15 rondjes gehad, tijd gaat hard als het leuk is, damn.
Komt na afloop, eerst moet er met betrokkenen gesproken worden. Niet geheel onlogisch verder.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat gaan ze na de race bepalen aan de hand van de race-uitslagquote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Iedereen hier MAD op de FIA maar jullie doen NIETS. Kom in actie!quote:Op zondag 3 november 2024 17:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vermoeden? Hoe duidelijk wil je het hebben?
Choochooquote:Op zondag 3 november 2024 17:11 schreef LTVDK het volgende:
Max moet zo wel snel de Yuki trein voorbij
Houdt niet van regen.quote:
We schuiven puntenkolom 2 in!quote:
Inderdaad, want het is de veiligste manier om hier geen straf voor te geven. Wat een fopshow.quote:Op zondag 3 november 2024 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt na afloop, eerst moet er met betrokkenen gesproken worden. Niet geheel onlogisch verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |