Joh.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky heeft alle begrip voor beslissen na de race.
Johquote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Water is nat, ...quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan weet je zeker dat het stinkt.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Gras.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Pas na de race bekend.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Welke straf krijgt Norris nu? Dat heb ik gemist
Na de race pas bekendquote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Vermoeden van matchfixing.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Refragmental het volgende:
Zoals ik al voorspelde, ze willen pas straf geven zodra ze weten hoe het veld ervoor staat... dit om impact te minimaliseren. Ligt norris 7sec voor op max, dan krijgt ie 5sec bv.
Na de racequote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Nog 75% te gaanquote:Op zondag 3 november 2024 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Nu alweer 15 rondjes gehad, tijd gaat hard als het leuk is, damn.
Komt na afloop, eerst moet er met betrokkenen gesproken worden. Niet geheel onlogisch verder.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat gaan ze na de race bepalen aan de hand van de race-uitslagquote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Iedereen hier MAD op de FIA maar jullie doen NIETS. Kom in actie!quote:Op zondag 3 november 2024 17:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vermoeden? Hoe duidelijk wil je het hebben?
Choochooquote:Op zondag 3 november 2024 17:11 schreef LTVDK het volgende:
Max moet zo wel snel de Yuki trein voorbij
Houdt niet van regen.quote:
We schuiven puntenkolom 2 in!quote:
Inderdaad, want het is de veiligste manier om hier geen straf voor te geven. Wat een fopshow.quote:Op zondag 3 november 2024 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt na afloop, eerst moet er met betrokkenen gesproken worden. Niet geheel onlogisch verder.
Norris stond niet in dat lijstje toch?quote:
Nah, foutje moet kunnenquote:Op zondag 3 november 2024 17:13 schreef R-woud93 het volgende:
Norris en kornuiten gaan gewoon een boete krijgen van 10.000 pond oid
Jawel, alle 4.quote:Op zondag 3 november 2024 17:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Norris stond niet in dat lijstje toch?
Kan opzich ook zijn dat Norris een DSQ krijgt maar dat ze niet een rijder tijdens de race uit de wedstrijd willen halen.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Refragmental het volgende:
Zoals ik al voorspelde, ze willen pas straf geven zodra ze weten hoe het veld ervoor staat... dit om impact te minimaliseren. Ligt norris 7sec voor op max, dan krijgt ie 5sec bv.
Apart genoemdquote:Op zondag 3 november 2024 17:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Norris stond niet in dat lijstje toch?
Rijdt op frituurolie.quote:Op zondag 3 november 2024 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom rijdt Perez altijd zwaar kut, heeft toch dezelfde auto als Maxieboii?
Hij mist zijn vleugel.quote:Op zondag 3 november 2024 17:13 schreef Zwoerd het volgende:
Ja Lando, wel moeilijk he als je er niet op het rechte stuk met DRS langs kan. Nu is het echt racen.
Perez is de bandenfluisteraar.. wil z'n banden niet wakker makenquote:Op zondag 3 november 2024 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Je ziet eigenlijk dat niemand echt in kan halen. Op de beste van allemaal na.quote:Op zondag 3 november 2024 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Gezelligquote:Op zondag 3 november 2024 17:14 schreef Abdus18 het volgende:
bah mn livestreampje doet het niet in mn vakantiehuisje, boooo
moet ik het maar met jullie doen
En dat is juist het probleem. Max wil een grillige setup met weinig grip aan de achterkant, Checo wil een meer stabiele setup. En omdat Max het beter doet worden zijn voorkeuren aangehouden. Wel dezelfde auto qua uiterlijk, maar dus niet qua setupquote:Op zondag 3 november 2024 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Met of zonder condoom?quote:Op zondag 3 november 2024 17:14 schreef Abdus18 het volgende:
Hij komt van zo ver dat niemand dat verwacht.quote:Op zondag 3 november 2024 17:14 schreef Gunner het volgende:
Wel slap dat iedereen VER gewoon ruim baan geeft. Have some dignity
Niet tijdens regenquote:Op zondag 3 november 2024 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Moet DRS niet eens geactiveerd of helpt dat Verstappen teveel?
Te traag internet?quote:Op zondag 3 november 2024 17:14 schreef Abdus18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |