Opzich wel beter dan dat Norris aan de horizon vertrekt zonder spray etc en de race wint terwijl Verstappen met veel moeite 6de gaat worden oid. Volgens mij krijg je maar een beperkt aantal punten als er minder dan 25% van de race is gereden.quote:Op zondag 3 november 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou wel de grootste naaistreek zijn.
Dat is wel fijn.quote:Op zondag 3 november 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het natter straks.
Geen punten dan. Of ze gaan net ver genoeg om wel punten uit te delen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Dat zou wel de grootste naaistreek zijn.
Maar zelf niet verwachten dat de Q meer dan 2 uur duurtquote:
Zodra Max in de punten rijdt laten ze dat plan varenquote:Op zondag 3 november 2024 13:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen punten dan. Of ze gaan net ver genoeg om wel punten uit te delen.
Terecht ook wel.quote:
quote:
Geen zelfs meen ikquote:Op zondag 3 november 2024 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich wel beter dan dat Norris aan de horizon vertrekt zonder spray etc en de race wint terwijl Verstappen met veel moeite 6de gaat worden oid. Volgens mij krijg je maar een beperkt aantal punten als er minder dan 25% van de race is gereden.
Terecht.quote:
Naeve katquote:Op zondag 3 november 2024 13:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar zelf niet verwachten dat de Q meer dan 2 uur duurt
Klopt.quote:
Mad Max op zijn best straks in de racequote:
Jep.quote:Op zondag 3 november 2024 13:33 schreef Starflyer het volgende:
Als ze in Q2 meteen rood hadden gegeven, was Verstappen wel door.
[ x ]
edit Tweets doen het weer niet![]()
Ze doen het.quote:Op zondag 3 november 2024 13:33 schreef Starflyer het volgende:
Als ze in Q2 meteen rood hadden gegeven, was Verstappen wel door.
[ x ]
edit Tweets doen het weer niet![]()
Tot 25% 25% van de punten, mits twee ronden onder groen.quote:
F1TV kiest ook zijn kantquote:Op zondag 3 november 2024 13:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Christian Horner to Sky Sports: “We don’t understand why it took so long for the red flag to come out. 40s it took to throw the red flag. It’s the second day in a row that we’ve had very late calls whether it was the VSC yesterday or the red flag today. The other red flags were all instantaneous.”
Hij is toch vooral genaaid door z’n teamquote:Op zondag 3 november 2024 13:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terecht.
Precies wat de wedstrijdleiding wil.
Krijgen ze weer kans hem verder te naaien.
Na mijn edit jaquote:
Alleen als je er iets onder plaatstquote:
Horner heeft wel een punt hier.quote:Op zondag 3 november 2024 13:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Christian Horner to Sky Sports: “We don’t understand why it took so long for the red flag to come out. 40s it took to throw the red flag. It’s the second day in a row that we’ve had very late calls whether it was the VSC yesterday or the red flag today. The other red flags were all instantaneous.”
Als ze dat gaat lukken...quote:Op zondag 3 november 2024 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Albon z'n auto is aangekomen bij Williams. Nog 2 uur om te fiksen.
Dat is al 1quote:
Precies, en die klootviolen van een wedstrijdleiding gaan nu tot en met de laatste race alles aanpakken richting Max om hem te naaienquote:Op zondag 3 november 2024 13:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij is toch vooral genaaid door z’n team
Wat een lullige reactiequote:
Nee.quote:Op zondag 3 november 2024 13:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij is toch vooral genaaid door z’n team
Alonso 90% zeker de versnellingsbak, dat wordt heel lastig. Stroll gaan we wel zien. Albon bevestigd niet. Colapinto kan ik niet meer voor de geest halen maar viel volgens mij ook wel mee. Sainz waarschijnlijk ook wel.quote:Op zondag 3 november 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze dat gaat lukken...
Dus: Sainz, Alonso, Stroll, Albon en Colapinto, daar moeten de wagens van gerepareerd worden?
Volgens viaplee ook. Net interview.quote:
Bij Williams zijn ze daar ervarend genoeg in.quote:Op zondag 3 november 2024 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Dat duurt altijd lang, gewoon even de auto terugbrengen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Wil je mijn drinkvoeding hebben?quote:
Vind je Jammer Johg gepaster?quote:
Ja, die was door iedereen al doorgestreept lijkt mequote:
Uit de originele verpakking?quote:
Ik zie niet dat ze live zijn. Al afgelopen?quote:
KPD is een paar deuren verder!quote:
Je weet het niet, een beetje creatieve technicus had er nog een racefiets van kunnen maken.quote:Op zondag 3 november 2024 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, die was door iedereen al doorgestreept lijkt me
Geen idee. Ben iets anders ah doenquote:Op zondag 3 november 2024 13:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie niet dat ze live zijn. Al afgelopen?
En in de tijd dat stroll er naast staat, komen een aantal mannen voor Max waardoor hij er naast staat.quote:Op zondag 3 november 2024 13:43 schreef Evenstar het volgende:
Mensen halen twee dingen door elkaar.
Ja, Red Bull heeft het zelf verkloot door niet eerder naar buiten te gaan. Max heeft dit ook al uitgelegd. Het komt o.a. ook door het feit dat zij helemaal achterin staan, dus ook al zouden ze meteen aansluiten dan nog staan ze achteraan. Je zag hoeveel moeite Max had met het inhalen van Stroll tijdens out lap.
... dus ja, ze hadden eerder naar buiten gekund, want ze sloten niet eens aan maar gingen nog later.
Dit allemaal verandert echter niks aan het feit dat de wedstrijdleiding al twee dagen aan het kloten is. De beslissingen en timing van die beslissingen vallen, toevallig of niet, altijd in het voordeel van Norris. Daar kan je over blijven discusseren en iedereen kan daar een andere mening bij hebben. Geen probleem.
Wat echter, voor mij, nog veel zwaarder telt is dat ze gewoon te traag zijn met hun beslissingen. Ze zijn ook nog niet consequent. Zelfs niet in n weekend, met dezelfde wedstrijdleiding, of in een zelfde sessie. Dat kan echt niet.
Gisteren heeft het ruim 2 minuten geduurd voordat er rood kwam. Hulkenberg stond verdomme naast zijn auto terwijl men nog volle snelheid bezig was. Vandaag werd er, vooral bij Stroll, weer veels te lang gewacht. Je hebt al weinig zicht, het is al gevaarlijk en dan wacht je 50 seconden voordat je rood geeft, terwijl er genoeg coureurs juist op die plek er af glijden? Levensgevaarlijk.
Dat Max er dan nog last van heeft is een bijkomstigheid, maar zonder nadeel voor Max en voordeel voor Norris is het nog steeds een grote flopshop.
Ik heb nog toetjesquote:Op zondag 3 november 2024 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb een extra boterham gesmeerd.
quote:Op zondag 3 november 2024 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
KPD is een paar deuren verder!
En weer dom van RBR, leuk die eerste pitbox maar bij circuits met een grotere kans op regen moet je gewoon de laatste pakken. In zandvoort stonden ze destijds ook al te klooien toen iedereen in L1 ging pitten voor andere banden. Op circuits met een grote kans op regen komt dit gewoon vaker voor..quote:Op zondag 3 november 2024 13:43 schreef Evenstar het volgende:
Ja, Red Bull heeft het zelf verkloot door niet eerder naar buiten te gaan. Max heeft dit ook al uitgelegd. Het komt o.a. ook door het feit dat zij helemaal achterin staan, dus ook al zouden ze meteen aansluiten dan nog staan ze achteraan. Je zag hoeveel moeite Max had met het inhalen van Stroll tijdens out lap.
... dus ja, ze hadden eerder naar buiten gekund, want ze sloten niet eens aan maar gingen nog later.
Dit allemaal verandert echter niks aan het feit dat de wedstrijdleiding al twee dagen aan het kloten is. De beslissingen en timing van die beslissingen vallen, toevallig of niet, altijd in het voordeel van Norris. Daar kan je over blijven discusseren en iedereen kan daar een andere mening bij hebben. Geen probleem.
Wat echter, voor mij, nog veel zwaarder telt is dat ze gewoon te traag zijn met hun beslissingen. Ze zijn ook nog niet consequent. Zelfs niet in n weekend, met dezelfde wedstrijdleiding, of in een zelfde sessie. Dat kan echt niet.
Gisteren heeft het ruim 2 minuten geduurd voordat er rood kwam. Hulkenberg stond verdomme naast zijn auto terwijl men nog volle snelheid bezig was. Vandaag werd er, vooral bij Stroll, weer veels te lang gewacht. Je hebt al weinig zicht, het is al gevaarlijk en dan wacht je 50 seconden voordat je rood geeft, terwijl er genoeg coureurs juist op die plek er af glijden? Levensgevaarlijk.
Dat Max er dan nog last van heeft is een bijkomstigheid, maar zonder nadeel voor Max en voordeel voor Norris is het nog steeds een grote flopshop.
Mwah, dat dacht ik eerst ook, maar dat valt mee. Hij raakt twee plekken kwijt. Hij stond tiende en binnen 10 seconden na gele vlag voor Stroll kwam Leclerc al over S/F, dus daar heb ik geen moeite mee. Het had hooguit n plek gescheeld.quote:Op zondag 3 november 2024 13:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En in de tijd dat stroll er naast staat, komen een aantal mannen voor Max waardoor hij er naast staat.
VER doet er beter aan om niet constant te janken. Gewoon door blijven rijden en kampioen worden staat honderd keer sjieker.quote:Op zondag 3 november 2024 13:43 schreef Evenstar het volgende:
Met het gekloot in de laatste jaren in de pit, wil je de laatste box hebben.quote:Op zondag 3 november 2024 13:47 schreef mikieu het volgende:
[..]
En weer dom van RBR, leuk die eerste pitbox maar bij circuits met een grotere kans op regen moet je gewoon de laatste pakken. In zandvoort stonden ze destijds ook al te klooien toen iedereen in L1 ging pitten voor andere banden. Op circuits met een grote kans op regen komt dit gewoon vaker voor..
Het blijft gewoon raar dat je als bankzittende tv kijker vaak dit soort simpele keuzes beter weet dan dergelijke teams….
Ohwquote:
Jij denkt dat ze zelf kiezen welke pitbox ze willen ? Serieuze vraag.quote:Op zondag 3 november 2024 13:47 schreef mikieu het volgende:
[..]
En weer dom van RBR, leuk die eerste pitbox maar bij circuits met een grotere kans op regen moet je gewoon de laatste pakken. In zandvoort stonden ze destijds ook al te klooien toen iedereen in L1 ging pitten voor andere banden. Op circuits met een grote kans op regen komt dit gewoon vaker voor..
Het blijft gewoon raar dat je als bankzittende tv kijker vaak dit soort simpele keuzes beter weet dan dergelijke teams….
'Falen'.quote:Op zondag 3 november 2024 13:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah, dat dacht ik eerst ook, maar dat valt mee. Hij raakt twee plekken kwijt. Hij stond tiende en binnen 10 seconden na gele vlag voor Stroll kwam Leclerc al over S/F, dus daar heb ik geen moeite mee. Het had hooguit n plek gescheeld.
Gele vlag kwam met 1:36 te gaan volgens mij, dus er was sowieso geen tijd meer voor een herstart, dus Max had gewoon dikke vette pech. Dat verandert echter niks aan het feit dat de wedstrijdleiding aan het falen is, keer op keer.
Binnen 2 seconden na geel was Leclerc er al voorbijquote:Op zondag 3 november 2024 13:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah, dat dacht ik eerst ook, maar dat valt mee. Hij raakt twee plekken kwijt. Hij stond tiende en binnen 10 seconden na gele vlag voor Stroll kwam Leclerc al over S/F, dus daar heb ik geen moeite mee. Het had hooguit n plek gescheeld.
Gele vlag kwam met 1:36 te gaan volgens mij, dus er was sowieso geen tijd meer voor een herstart, dus Max had gewoon dikke vette pech. Dat verandert echter niks aan het feit dat de wedstrijdleiding aan het falen is, keer op keer.
Blijkbaar is toch de eer van de eerste iets..quote:Op zondag 3 november 2024 13:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met het gekloot in de laatste jaren in de pit, wil je de laatste box hebben.
Ah 2 seconden zelf, wist het niet zeker, maar ook al was het 10 dan nog had ik er geen moeite mee. Ik kan 10s nog prima snappen, maar 50s? Nope.quote:Op zondag 3 november 2024 13:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Binnen 2 seconden na geel was Leclerc er al voorbij
Dat mag.quote:Op zondag 3 november 2024 13:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zelf kiezen welke pitbox ze willen of ben je aan het trollen? Serieuze vraag.
Is dat veranderd dan? Het was toch altijd dat het gewoon op volgorde gaat van WK, zonder dat je daar keuze in hebt?quote:Op zondag 3 november 2024 13:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat mag.
Wcc first pick.
Tenminste dat was zo.
quote:The position of each team's garage in the pit lane is also determined by its finishing position in the previous season's Constructors' Championship. The champions work out of the space nearest the pit lane entrance, running down the order to the team who finishes tenth and last, who have the garages nearest the pit exit.
Hmm kak, ik meende echt dat ze dit zelf deden! Mijn fout.quote:Op zondag 3 november 2024 13:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zelf kiezen welke pitbox ze willen ? Serieuze vraag.
Nee, je hebt keuze als nummer 1quote:Op zondag 3 november 2024 13:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Is dat veranderd dan? Het was toch altijd dat het gewoon op volgorde gaat van WK, zonder dat je daar keuze in hebt?
[..]
Paar jaar terug met veranderende omstandigheden op Spa was het ook een nadeel omdat Max eerste lag en ingehaald zou worden door 10 man in de pitstraat. Moest een rondje door, kwam als 4de, 5de weer op de baan.quote:Op zondag 3 november 2024 13:50 schreef mikieu het volgende:
[..]
Blijkbaar is toch de eer van de eerste iets..
straks achteraan starten en dan pitchaos kan juist de eerste wel handig zijn
No problem natuurlijkquote:Op zondag 3 november 2024 13:52 schreef mikieu het volgende:
[..]
Hmm kak, ik meende echt dat ze dit zelf deden! Mijn fout.
Ze mogen voor of achter kiezen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Is dat veranderd dan? Het was toch altijd dat het gewoon op volgorde gaat van WK, zonder dat je daar keuze in hebt?
[..]
Stroll zou weer bewogen hebben of alle rijders die niet benvloed waren door de dubbel geel mochten hun ronde afmaken. Er zal een reden achter hebben gezeten niet?quote:Op zondag 3 november 2024 13:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah 2 seconden zelf, wist het niet zeker, maar ook al was het 10 dan nog had ik er geen moeite mee. Ik kan 10s nog prima snappen, maar 50s? Nope.
Ik weet het ook niet meer, volgens F1 site is het bepaald door WK stand. Nog geen bron gevonden dat ze mogen kiezen, dus ik durf het ook niet meer te zeggenquote:
Naar mijn weten is het ‘gewoon’ de WK-stand van de constructeurs (van het voorgaande jaar) die de volgorde bepaalt van de keuze van pitbox.quote:Op zondag 3 november 2024 13:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, volgens F1 site is het bepaald door WK stand. Nog geen bron gevonden dat ze mogen kiezen, dus ik durf het ook niet meer te zeggen
Correctquote:Op zondag 3 november 2024 13:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het ‘gewoon’ de WK-stand van de constructeurs (van het voorgaande jaar) die de volgorde bepaalt van de keuze van pitbox.
RB kiest voor of achter, daarna is het WK stand.quote:Op zondag 3 november 2024 13:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, volgens F1 site is het bepaald door WK stand. Nog geen bron gevonden dat ze mogen kiezen, dus ik durf het ook niet meer te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |