Maar Norris was allang veiligquote:Op zondag 3 november 2024 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb het over de rode vlag. Norris mag wel zn ronde afmaken, Max toevallig niet. Gister ook al precies 2x in het voordeel van Norris.
Terechte klacht van Ted.quote:Op zondag 3 november 2024 12:37 schreef Droopie het volgende:
Ted is pissed waarom het 40! seconden duurde voordat er rode vlag was. Komt die commentatoor, ja maar Stroll probeerde zijn wagen weg te rijden
ow Max nu bij de pers van Sky, die is zo pissed off..quote:
Jij ook ouwe reus, geniet er van!quote:Op zondag 3 november 2024 12:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel plezier bij Q3 jongens!
Spannond
Precies.quote:Op zondag 3 november 2024 12:37 schreef PirE het volgende:
Leclerc ging na de queue naar buiten en zet wel een tijd neer.
Verstappen loopt de hele outlap te kloten met Stroll, laat zich inhalen door een Alpine (de laatste die en fatsoenlijke tijd neerzet). Dit is echt de schuld van Verstappen zelf. Hij had een tijd neer kunnen zetten als ze het slimmer hadden gedaan.
Vleugel lag er af ffs ...echt 50s doen in zulke gevaarlijke omstandigheden. Wert niet wie de leiding heeft maar is een compleet van het padje.quote:
Hoe ze beide RB's zo in verkeer naar buiten konden brengen was ook bizar. Beide McLarens mooi vrij baan.quote:Op zondag 3 november 2024 12:37 schreef PirE het volgende:
Leclerc ging na de queue naar buiten en zet wel een tijd neer.
Verstappen loopt de hele outlap te kloten met Stroll, laat zich inhalen door een Alpine (de laatste die en fatsoenlijke tijd neerzet). Dit is echt de schuld van Verstappen zelf. Hij had een tijd neer kunnen zetten als ze het slimmer hadden gedaan.
It ain't over'till it's overquote:
Logisch als je het als team zelf verneukt. Of naja, gokt en verliest.quote:Op zondag 3 november 2024 12:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
ow Max nu bij de pers van Sky, die is zo pissed off..
Geweldig dit, hij is boos weggelopen. (Soort van)
Russellquote:Op zondag 3 november 2024 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Stroll eruit, Perez eruit, dus ik verwacht geen crashes meer.
Maakt Lawson geen moer uit. Die is hier niet om vrienden te maken.quote:Op zondag 3 november 2024 12:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Mensen die denken dat we gaan racen nu het op dit moment Norris zoveel voordeel oplevert. Niet opgelet de laatste tijd zeker?
Ivm tijd hoefde de rijders maar 1 vraag te beatnwoorden hoode ik zeggenquote:Op zondag 3 november 2024 12:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
ow Max nu bij de pers van Sky, die is zo pissed off..
Geweldig dit, hij is boos weggelopen. (Soort van)
Dit heeft RB echt volledig aan zichzelf te wijten.quote:Op zondag 3 november 2024 12:39 schreef byah het volgende:
Toevallig dat rood valt net nadat Norris zijn snelle ronde doet
Als er helemaal geen race is zullen ze ook geen punten geven.quote:Op zondag 3 november 2024 12:39 schreef Donderkonijn het volgende:
Mensen die denken dat we gaan racen nu het op dit moment Norris zoveel voordeel oplevert. Niet opgelet de laatste tijd zeker?
Die was wel safe. Jammer dat het net gebeurt op het enige moment vandaag dat Max in de gevarenzone zat.quote:Op zondag 3 november 2024 12:39 schreef byah het volgende:
Lees anders de eerdere reacties terug. Norris had al 2 snelle rondjes erop zitten en was al veilig met zijn eerste rondjequote:Op zondag 3 november 2024 12:39 schreef byah het volgende:
Niet zo Calimero zijnquote:Op zondag 3 november 2024 12:39 schreef byah het volgende:
Russellquote:Op zondag 3 november 2024 12:41 schreef R-woud93 het volgende:
We zien hier een nieuwe wereldkampioen rijden, een nieuwe GOAT
Ook deze onzin is al 50 keer weerlegd, maar mensen zien graag een Maxcomplotquote:Op zondag 3 november 2024 12:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Als er helemaal geen race is zullen ze ook geen punten geven.
We zullen wel 50% van de rondjes achter de safety car gaan rijden zodat P1 de volle punten krijgt![]()
Die krijgen ze pas na 75% en als er minimaal 2 ronden onder groen gereden zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 12:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Als er helemaal geen race is zullen ze ook geen punten geven.
We zullen wel 50% van de rondjes achter de safety car gaan rijden zodat P1 de volle punten krijgt![]()
Ja, en in Q1 niet en moest hij het ook vh laatste moment hebben. Soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op zondag 3 november 2024 12:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Lees anders de eerdere reacties terug. Norris had al 2 snelle rondjes erop zitten en was al veilig met zijn eerste rondje
Norris op 1 he. Dan welquote:
het moet wel een complot zijnquote:Op zondag 3 november 2024 12:42 schreef SiGNe het volgende:
Nog een Aston in de muur
En weer op het moment dat Norris net op 1 staat![]()
Nu welquote:
In Q2 moesten ze eerst de rekensom maken of Max het zeker weten niet kon halenquote:
De FIA zit erachterquote:Op zondag 3 november 2024 12:43 schreef Zorro het volgende:
Godverdomme, het zit Norris ook wel heel erg mee he?
Het begint een beetje op Hamilton te lijken.
Rustig maar, de klok is stilgezet.quote:
Wat is daar gek aan?quote:Op zondag 3 november 2024 12:42 schreef potjecreme het volgende:
Wow Lawson is er ook nog steeds bij.
Denk het niet.quote:
Alonso de voorkant, Stroll de achterkant, moet lukkenquote:Op zondag 3 november 2024 12:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
oei, oei, oei.
Heeft Aston Martin genoeg onderdelen. twee autos in de soep.
Oja, moet ik nog doen.quote:Op zondag 3 november 2024 12:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Rustig maar, de klok is stilgezet.
Je kan de klok zelfs nog een uur terugdraaien als je dat nog niet gedaan hebt.
Brits team.quote:Op zondag 3 november 2024 12:42 schreef SiGNe het volgende:
Nog een Aston in de muur
En weer op het moment dat Norris net op 1 staat![]()
Zij ik net al. Toen werd ik uitgelachen.quote:Op zondag 3 november 2024 12:43 schreef Evenstar het volgende:
Doe mij een portie geluk van Norris zeg
Toevallig allemaal Mercedes motorenquote:
Stukje sarcasmequote:Op zondag 3 november 2024 12:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Rustig maar, de klok is stilgezet.
Je kan de klok zelfs nog een uur terugdraaien als je dat nog niet gedaan hebt.
Geluk van een kampioenquote:Op zondag 3 november 2024 12:44 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Gewoon niet te geloven hoeveel geluk die vandaag heeft.
Ik niet hoor. Dit geeft ons de kans op een mooie finale om de wereldtitel die ik zowel Norris als Verstappen zou gunnen.quote:
Omdat hij twee keer op 1 staatquote:Op zondag 3 november 2024 12:44 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Gewoon niet te geloven hoeveel geluk die vandaag heeft.
Kampioen waar in?quote:
Maar je zegt iedereen.quote:Op zondag 3 november 2024 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Dit geeft ons de kans op een mooie finale om de wereldtitel die ik zowel Norris als Verstappen zou gunnen.
Hij heeft gelijk, want nu is er wel ineens rood.quote:
Ik vind het meer een DHCPquote:
Denk aan je hart, het was maar een grapje.quote:Op zondag 3 november 2024 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook deze onzin is al 50 keer weerlegd, maar mensen zien graag een Maxcomplot
Je moet nu echt racen wil je punten krijgen
Wat een vreselijk vermoeiend topic.
Weet eentje minder die Verstappen voorbij hoeft.quote:
Als het op deze manier moet gun ik het Norris niet en de rest van het perfide albion al helemaal niet.quote:Op zondag 3 november 2024 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Dit geeft ons de kans op een mooie finale om de wereldtitel die ik zowel Norris als Verstappen zou gunnen.
Is ook zo, maar niet alles is een maxcomplotquote:Op zondag 3 november 2024 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, want nu is er wel ineens rood.
Eindelijk valt het iemand op.quote:
Nee, 2 x precies rode vlag in het voordeel van hem vlak achter hem, en die eerste rode vlag in Q2 gooit zijn directe concurrent uit de strijd. Jezus, moet ik het spellen oid?quote:
Als dat jouw mening is, dan weet ik zeker dat ik het Norris wel gunquote:Op zondag 3 november 2024 12:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het op deze manier moet gun ik het Norris niet en de rest van het perfide albion al helemaal niet.
Dat is aan de lange kantquote:Op zondag 3 november 2024 12:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sky Germany meldt dat het 52 seconden duurde bij Stroll.
Het is ook vroeg.quote:Op zondag 3 november 2024 12:46 schreef THEFXR het volgende:
Max was kwaad, hij kwam niet goed uit zijn woorden
Hier zou Max weinig moeite mee hebben.quote:Op zondag 3 november 2024 12:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Weet eentje minder die Verstappen voorbij hoeft.
Sneller dan gisteren, ze worden beter.quote:Op zondag 3 november 2024 12:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Logisch toch?quote:Op zondag 3 november 2024 12:46 schreef THEFXR het volgende:
Max was kwaad, hij kwam niet goed uit zijn woorden
Wat een fucking onzin joh.quote:Op zondag 3 november 2024 12:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is zeker geluk, maar ze dwingen het wel af. Je kan dit niet timen, maar ze zorgen wel dat ze kans op pech zo klein mogelijk houdenquote:Op zondag 3 november 2024 12:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Norris en Mclaren timen hun ronde weer uitstekend.
Wat een geluk.
Dat is wel heeeeeeel erg lang ...quote:Op zondag 3 november 2024 12:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In Q1 ging het bijna mis hoor..quote:Op zondag 3 november 2024 12:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is zeker geluk, maar ze dwingen het wel af. Je kan dit niet timen, maar ze zorgen wel dat ze kans op pech zo klein mogelijk houden
5 plaatsen gridstraf..quote:Op zondag 3 november 2024 12:48 schreef RAVW het volgende:
Voordeel voor Max is dat degenen die nu crashen waarschijnlijk uit de pits moeten starten. Dat scheelt weer wat plekjes hopelijk.![]()
Dus plek 13 zit er nog 1 voor Max
Die heb ik al op vandaagquote:Op zondag 3 november 2024 12:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie gaat er tompouce halen bij de buren?
Ik geloof niet in karmaquote:Op zondag 3 november 2024 12:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Max fans hebben het zelf gejinxt door te blijven roepen hoe mooi het zou zijn als Norris er in Q2 uit zou gaan.
Boontje komt om zijn loontje
Die worden meegerekend. P17 -> 4 mensen gecrashed.quote:
Uitdaging.quote:Op zondag 3 november 2024 12:49 schreef Wertha het volgende:
Pfff, wat heeft Max een probleem nu zeg.
Vooral ieder weekend weer een nieuw probleem lijkt het.quote:Op zondag 3 november 2024 12:49 schreef Wertha het volgende:
Viaplee had er net een uitleg over dat de raceleiding de rijders in principe hun ronde af willen laten maken (als dat mogelijk is) en dt ze niemand willen naaien.quote:Op zondag 3 november 2024 12:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat een fucking onzin joh.Bij Alonso 2 seconden.
Niet als Norris gewoon meteen door Albon uit de race wordt getorpedeerd.quote:Op zondag 3 november 2024 12:49 schreef Wertha het volgende:
Ja maar zijn aantal voor hem die mogelijk uit pits startenquote:
nee hoor gewoon zeer domme strategie door RBquote:Op zondag 3 november 2024 12:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Max fans hebben het zelf gejinxt door te blijven roepen hoe mooi het zou zijn als Norris er in Q2 uit zou gaan.
Mijn Halloween tompoucen konden niet geleverd wordenquote:
Dat zal ik aan mijn vriendin moeten vragen.quote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel karma-punten heb je?
Ja en die 3 die voor hem stonden die er afliggen nu ...quote:
Dan wacht ik wel even. Hoor het zo!quote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zal ik aan mijn vriendin moeten vragen.
Er is geen enkel probleem. Als Norris gelijk komt in punten rijd Verstappen Norris eraf genot.quote:Op zondag 3 november 2024 12:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vooral ieder weekend weer een nieuw probleem lijkt het.
Zo werkt het universum nietquote:Op zondag 3 november 2024 12:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Of glijdt Norris uit over een banaan die op de baan komt te liggen.quote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef potjecreme het volgende:
In dit soort omstandigheden kan er nog van allen gebeuren. Straks valt wellicht een sc goed uit voor Verstappen.
Alleen was Norris gewoon heel matig bezig en had Verstappen steeds de snelste tijd.quote:Op zondag 3 november 2024 12:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hij zei bullshit, dat wordt een gevangenisstraf ipv een taakstraf.quote:
Maar bij 19 seconden bij de Q2 crash had verstappen precies op zelfde plek gestaan en geen tijd gehad een rondje te makenquote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef Droopie het volgende:
Deze rode vlag duurde 19 seconden aldus Ted, met een hele sarcastisch er zit progressie in.
Rode vlag gate is geboren dit weekend.
Ah, ok. Thanksquote:Op zondag 3 november 2024 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die worden meegerekend. P17 -> 4 mensen gecrashed.
Al was Colapinto volgens mij 19e dus 14e is maximaal haalbare.
Kans dat er een echte race komt is nihil hoor.quote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef PirE het volgende:
Ach als Ocon, Albon ver vooraan starten heb je wat wildcards met hun enige kans op een overwinning dit jaar. Die zullen ook hard racen wetende dat Norris moet finishen. Een Ocon maakt daar hopelijk wel gebruik van als hij een goede startplek heeft.
Brazilië 2018 beldequote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef PirE het volgende:
Ach als Ocon, Albon ver vooraan starten heb je wat wildcards met hun enige kans op een overwinning dit jaar. Die zullen ook hard racen wetende dat Norris moet finishen. Een Ocon maakt daar hopelijk wel gebruik van als hij een goede startplek heeft.
Ja vastquote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef potjecreme het volgende:
In dit soort omstandigheden kan er nog van allen gebeuren. Straks valt wellicht een sc goed uit voor Verstappen.
Ik heb nog een blauw schild liggen.quote:Op zondag 3 november 2024 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of glijdt Norris uit over een banaan die op de baan komt te liggen.
Ocon haalt de finish niet, u las het hier voor het eerstquote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef PirE het volgende:
Die rode schildjes zijn ook een bitch.quote:Op zondag 3 november 2024 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of glijdt Norris uit over een banaan die op de baan komt te liggen.
quote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn Halloween tompoucen konden niet geleverd worden
Ga je voor de tompouce van de burenquote:Op zondag 3 november 2024 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat nog nodig is is vanmiddag een VSC direct na een crash en ik heb bingo.
SC's, VSC's en rode vlaggen vallen niet maar worden getimed afgekondigd.quote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef potjecreme het volgende:
Die zou ik niet uitvoeren als ik Perez was, wat een onzin zeg.quote:Op zondag 3 november 2024 12:52 schreef byah het volgende:
Ik hoop dat RBR Perez de opdracht geeft om Norris van de baan af te beuken
Verstappen rijdt vanmiddag makkelijk 15 plekken naar voren. Uiteindelijk geen verschil met droge race waar hij ook een punt of 5 zou verliezen op Norrisquote:Op zondag 3 november 2024 12:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alleen was Norris gewoon heel matig bezig en had Verstappen steeds de snelste tijd.
Hij is toch klaar na dit seizoenquote:Op zondag 3 november 2024 12:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die zou ik niet uitvoeren als ik Perez was, wat een onzin zeg.
Als Perez nog keer hele goeie tweede rijders is en straks niet meer terug komt. Zou ik zo doen. Lekker Norris eraf beuken en daarna Adieu zeggen.quote:Op zondag 3 november 2024 12:52 schreef byah het volgende:
Nou. Als Perez een goede tweede rijder is doet ie dat gewoon uit zichzelfquote:Op zondag 3 november 2024 12:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die hebben Newey al, meer heb je niet nodigquote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lees: Aston Martin gaat komende winter weer shoppen bij andere teams voor hun aero afdeling.
Zo werkt het gelukkig ook niet.quote:Op zondag 3 november 2024 12:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
F1 is gelukkig gewoon een professionele sportquote:Op zondag 3 november 2024 12:52 schreef byah het volgende:
Ja dan ben je echt heel goed ja als je dat doetquote:Op zondag 3 november 2024 12:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou. Als Perez een goede tweede rijder is doet ie dat gewoon uit zichzelf
Bottas vindt dit leuk.
Als die dan iets moet doen laat hem bij de stewards of wedstrijdleiding naar binnen rijden. McLaren doet hier weinig fout.quote:Op zondag 3 november 2024 12:52 schreef byah het volgende:
Als hij uit de problemen blijft moet een top-5 inderdaad geen probleem zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 12:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verstappen rijdt vanmiddag makkelijk 15 plekken naar voren. Uiteindelijk geen verschil met droge race waar hij ook een punt of 5 zou verliezen op Norris
Ohja, Perez moet Norris van de baan afbeuken.quote:Op zondag 3 november 2024 12:53 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Als Perez nog keer hele goeie tweede rijders is en straks niet meer terug komt. Zou ik zo doen. Lekker Norris eraf beuken en daarna Adieu zeggen.
hardop gelachenquote:Op zondag 3 november 2024 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1 is gelukkig gewoon een professionele sport
Dan heeft hij voor de volgende race weer een gridstrafquote:Op zondag 3 november 2024 12:53 schreef Netsplitter het volgende:
Als ze slim zijn rammen ze meteen nog een nieuwe motor bij max erin
Da's voor 2026, daar gaan ze volgend jaar niet heel veel aan hebben.quote:Op zondag 3 november 2024 12:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die hebben Newey al, meer heb je niet nodig
Zit al nieuwe ICE in, maar andere motoronderdelen ook gelijk vervangen.quote:Op zondag 3 november 2024 12:53 schreef Netsplitter het volgende:
Als ze slim zijn rammen ze meteen nog een nieuwe motor bij max erin
Dan wordt Red Bull als team gediskwalificeerd.quote:Op zondag 3 november 2024 12:52 schreef byah het volgende:
Ik zei ook dit weekend, in deze hectiek zijn we gisteren niet vergetenquote:Op zondag 3 november 2024 12:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar bij 19 seconden bij de Q2 crash had verstappen precies op zelfde plek gestaan en geen tijd gehad een rondje te maken
Dit ja, McLaren valt niets aan te rekenen hier.quote:Op zondag 3 november 2024 12:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als die dan iets moet doen laat hem bij de stewards of wedstrijdleiding naar binnen rijden. McLaren doet hier weinig fout.
50%quote:
Krijgt hij die straf juist niet in deze race als ze nu nog onderdelen wisselen en uit de pits starten? Geen idee.quote:Op zondag 3 november 2024 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heeft hij voor de volgende race weer een gridstraf
Vraag maar aan Bottas hoe dat niet gaat.quote:Op zondag 3 november 2024 12:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan wordt Red Bull als team gediskwalificeerd.
Vraag maar aan Alonso hoe dat gaat.
Jup, hele middag regen in de voorspelling, in intensiteit heftiger dan nu.quote:Op zondag 3 november 2024 12:54 schreef franklop het volgende:
Al bekend of het inderdaad blijft regenen vandaag?
Welke Ted? Die van Sky?quote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef Droopie het volgende:
Deze rode vlag duurde 19 seconden aldus Ted, met een hele sarcastisch er zit progressie in.
Rode vlag gate is geboren dit weekend.
Volgens mij gewoon deze racequote:Op zondag 3 november 2024 12:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Krijgt hij die straf juist niet in deze race als ze nu nog onderdelen wisselen en uit de pits starten? Geen idee.
Zeker regen. Onzeker race.quote:
Newey kan ook aan de wagen van 2025 werken.quote:Op zondag 3 november 2024 12:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Da's voor 2026, daar gaan ze volgend jaar niet heel veel aan hebben.
Hamiltonquote:Op zondag 3 november 2024 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Dus, welke onverwachte coureur is de volgende in de muur?
Landoquote:Op zondag 3 november 2024 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf april of mei toch pas? Da's vrij laat, dan is het basisontwerp van de auto al een paar races onderwegquote:Op zondag 3 november 2024 12:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Newey kan ook aan de wagen van 2025 werken.
Dan heeft hij wel nog beter chantagemateriaal tegen Horner dan toen met die hoeren.quote:Op zondag 3 november 2024 12:52 schreef byah het volgende:
Bijna Russellquote:Op zondag 3 november 2024 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Voor welke tijd moet de race zeker gestart zijn? 20.00 onze tijd ofzo?quote:
Als hij onderdelen wisselt behalve de ICE dan telt het mee voor deze race, wissel je een onderdeel dubbel dan heb je de volgende race weer gridstraf.quote:Op zondag 3 november 2024 12:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Krijgt hij die straf juist niet in deze race als ze nu nog onderdelen wisselen en uit de pits starten? Geen idee.
Norris, de rest is te voorspelbaarquote:Op zondag 3 november 2024 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Was dat niet Merc?quote:Op zondag 3 november 2024 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als hij onderdelen wisselt behalve de ICE dan telt het mee voor deze race, wissel je een onderdeel dubbel dan heb je de volgende race weer gridstraf.
Allemaal dankzij McLaren met hun vele wissels van motoronderdelen
Leclerc.quote:Op zondag 3 november 2024 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull kan dat toch niet controlern.quote:Op zondag 3 november 2024 12:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vanaf april of mei toch pas? Da's vrij laat, dan is het basisontwerp van de auto al een paar races onderweg
Da's logisch want daar heeft ie zich gekwalificeerd!quote:
Compleet nieuwe chassis en motor nodig.quote:
0.quote:Op zondag 3 november 2024 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
Hoeveel coureurs gaan er vandaag meedoen?
21quote:Op zondag 3 november 2024 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
Hoeveel coureurs gaan er vandaag meedoen?
Heeft ook last van zijn hand/armquote:Op zondag 3 november 2024 12:59 schreef SiGNe het volgende:
Medisch team erbij.. dat zie je normaal ook niet zo vaak
FIA noodmaatregelenwetquote:Op zondag 3 november 2024 12:59 schreef franklop het volgende:
Er moest toch 4 uur zitten tussen einde Q en Race?
Mooie driewieler.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |