Hier ookquote:
Nopequote:Op zondag 3 november 2024 11:21 schreef heywoodu het volgende:
Ah, ligt zo te lezen niet aan mij dat de Viaplay-app het niet doet
Ik krijg alleen het F1 logo in beeld?quote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Viaplay is hier fucked.
Maar F1 TV doet het wel.
Hier ookquote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Viaplay is hier fucked.
Maar F1 TV doet het wel.
Internationale kanaal selecterenquote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik krijg alleen het F1 logo in beeld?
quote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef Zorro het volgende:
Ze kunnen de naam van het circuit beter aanpassen.
Unterlagos
Wetlagosquote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef Zorro het volgende:
Ze kunnen de naam van het circuit beter aanpassen.
Unterlagos
Wat ben ik toch blij dat ik na het eerste jaar afscheid heb genomen van Viaplay.quote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Viaplay is hier fucked.
Maar F1 TV doet het wel.
Aangegeven bij de internetpolitie.quote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis mee, gaan met die banaan.
Daar zijn meerdere oplossingen voor.quote:Op zondag 3 november 2024 11:23 schreef GM78 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik na het eerste jaar afscheid heb genomen van Viaplay.
F1TV 0 problemen, alleen jammer dat je af en toe alsnog die kutstem van Amber moet aanhoren
Luister liever naar Chiel en Giedo op Viaplay dan Ruth en Barretto zich weer eens door een presentatie heen horen hijgen en slissen op F1TV.quote:
Viaplayquote:Op zondag 3 november 2024 11:24 schreef Red_85 het volgende:
https://allestoringen.nl/storing/viaplay/?_gl=1*19pbdl2*_up*MQ..*_ga*Njk3ODYyMTczLjE3MzA2MjkzNzA.*_ga_0PZM58H213*MTczMDYyOTM3MC4xLjEuMTczMDYyOTQwNy4wLjAuMA..
20.000 de teller nu
"Enkele".quote:Op zondag 3 november 2024 11:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er loopt een onderzoek hoor
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op zondag 3 november 2024 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Stewards zullen doen wat eerlijk en representatief is bij het kiezen van een sessie voor de grid.
VT1 dus
Het is de eerste keer dat ik moet terugvallen op F1 TV (gedeeld account).quote:Op zondag 3 november 2024 11:23 schreef GM78 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik na het eerste jaar afscheid heb genomen van Viaplay.
F1TV 0 problemen, alleen jammer dat je af en toe alsnog die kutstem van Amber moet aanhoren
Nou ja, met Viaplay heb je ook gewoon toegang tot F1 TV natuurlijk.quote:Op zondag 3 november 2024 11:23 schreef GM78 het volgende:
[..]
Nou...quote:
Viaplay vindt van niet.quote:
Geen idee, ~acceptable Kbpsquote:Op zondag 3 november 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aangegeven bij de internetpolitie.
Wat is de bitrate van deze stream?
Ziet er iig een stuk beter uit dan gisterenquote:
Zet dan F1TV opquote:Op zondag 3 november 2024 11:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
intro loopt al bij f1tv.
dan krijgen we nu de situatie dat Viaplay geluid wel te horen is maar het beeld niet te zien.
Nat.quote:
Yup.quote:Op zondag 3 november 2024 11:27 schreef AnneX het volgende:
Dit is waar Max onnavolgbaar 17 plaatsen opschoof in zware regen?
quote:Op zondag 3 november 2024 11:27 schreef AnneX het volgende:
Maar dat was wel met een betere auto.quote:Op zondag 3 november 2024 11:27 schreef AnneX het volgende:
F1pro gratis.quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Het Viaplay volk krijgt wat het verdient
Nou neequote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat was wel met een betere auto.
Daar is geen consensus over en de mening van 1 modquote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Precies, F1 TV gratis erbij, voor het uitzonderlijke geval dat Viaplay het even niet doet.quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Het "Viaplay volk" heeft gewoon ook F1TVquote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Nee, je betaald een peperduur Viaplay abo, wij zitten veel goedkoperquote:
Een auto die wel prima ging in de regen iig.quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat was wel met een betere auto.
Dat is waarquote:Op zondag 3 november 2024 11:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, je betaald een peperduur Viaplay abo, wij zitten veel goedkoper
Yepquote:Op zondag 3 november 2024 11:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het "Viaplay volk" heeft gewoon ook F1TV
Serieus nooit geweten dit, bedanktquote:Op zondag 3 november 2024 11:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, met Viaplay heb je ook gewoon toegang tot F1 TV natuurlijk.
Landoquote:Op zondag 3 november 2024 11:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Beetje spray.
Wie schrijft de auto als eerste af?
Wat een tyfus bagger zegquote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
veel minderquote:Op zondag 3 november 2024 11:31 schreef SiGNe het volgende:
IK schakel net in.. er valt nu toch net zoveel regen als gister??
Ik moest 15 seconden terug op GPRadio om de syncenquote:Op zondag 3 november 2024 11:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je loopt wel verdomd veel achter op F1TV
Serieus?quote:Op zondag 3 november 2024 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Precies geen geel meer toen Norris eraan kwam.
Alles werkt gewoon hoorquote:Op zondag 3 november 2024 11:33 schreef Red_85 het volgende:
Overigens is het alleen de f1 stream, rest van de streams doen t wel...
Het is wel erg doorzichtig allemaal.quote:Op zondag 3 november 2024 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stukje vendel zwaaien.quote:
Klopt, maar hoeft geen probleem te zijn. Ik zorg dan gewoon dat ik niet de nieuwste posts gelijk lees.quote:Op zondag 3 november 2024 11:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je loopt wel verdomd veel achter op F1TV
Serieus?quote:Op zondag 3 november 2024 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je weet hoe ze het noemen als je met een pop de pijn bij een ander zelf moet doen?quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Stroll doet me denken aan mezelf in de sim.
Dat is niet goed.
PER sneller dan VER.quote:
Vandaag wordt er wel geredenquote:Op zondag 3 november 2024 11:36 schreef SiGNe het volgende:
IK zie nog steseds niet hoe dit beter is dan gister
gisteren was het bijna zonsondergangquote:Op zondag 3 november 2024 11:36 schreef SiGNe het volgende:
Per doet niet mee voor het kampioenschapquote:
Nu rijden ze, da's beterquote:Op zondag 3 november 2024 11:36 schreef SiGNe het volgende:
Joh.quote:Op zondag 3 november 2024 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Per doet niet mee voor het kampioenschap
Die gaat de kwalificatie even platleggen met een crash.quote:Op zondag 3 november 2024 11:36 schreef -XOR- het volgende:
Bottegod met de knuppel in het hoenderhok.
Zelfs niet voor het constructeurskampioenschapquote:Op zondag 3 november 2024 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Per doet niet mee voor het kampioenschap
Gewoon blind insturenquote:
Simrace jij ook? Leukquote:Op zondag 3 november 2024 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Stroll doet me denken aan mezelf in de sim.
Dat is niet goed.
quote:Op zondag 3 november 2024 11:38 schreef heywoodu het volgende:
In deze omstandigheden racen kan echt niet, en dan wordt het dus nog erger waarschijnlijk. Vrije middag!
Punten uitdelen op basis van Q1.quote:Op zondag 3 november 2024 11:38 schreef heywoodu het volgende:
In deze omstandigheden racen kan echt niet, en dan wordt het dus nog erger waarschijnlijk. Vrije middag!
moet nog even wennen aan de rempunten, komt goed, potentieel wereldkampioenquote:Op zondag 3 november 2024 11:38 schreef Rianne84 het volgende:
Stroll is toch altijd goed in de regen?
Dan kun je dus lekker freewheelen, VER moet uitkijken dat hij er niet afglijdt.quote:
+equote:
Onzin. Gemekker altijd. Jongetjes worden gescheiden van de mannen gedurende races als deze.quote:Op zondag 3 november 2024 11:38 schreef heywoodu het volgende:
Onboard stream loopt voorquote:
Colapinto hoort bij de jongensquote:Op zondag 3 november 2024 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Onzin. Gemekker altijd. Jongetjes worden gescheiden van de mannen gedurende races als deze.
Je ziet dat de pay drivers in deze condities altijd helemaal onderaan staan.quote:Op zondag 3 november 2024 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Onzin. Gemekker altijd. Jongetjes worden gescheiden van de mannen gedurende races als deze.
Jupquote:
Russell, Bottas, Hamilton.quote:Op zondag 3 november 2024 11:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je ziet dat de paid drivers in deze condities altijd helemaal onderaan staan.
Terwijl Stroll toch ook wel eens goed in de regen gereden heeftquote:Op zondag 3 november 2024 11:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je ziet dat de paid drivers in deze condities altijd helemaal onderaan staan.
Nu ja. Vlak er na.quote:
Verstappen was vast snel onderweg.quote:
Stroll in de regen is 50%. Of heel slecht, of heel goed.quote:Op zondag 3 november 2024 11:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Terwijl Stroll toch ook wel eens goed in de regen gereden heeft
Kan ik me wel in vinden.quote:Op zondag 3 november 2024 11:41 schreef Rnie het volgende:
Oke afkappen nu, dit is de race-opstelling.![]()
Dit is de eindstand... punten op basis hiervan...quote:Op zondag 3 november 2024 11:41 schreef Rnie het volgende:
Oke afkappen nu, dit is de race-opstelling.![]()
YukiGodquote:Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dit is de eindstand... punten op basis hiervan...
Ben jij met je negatieve been uit bed gestapt ofzo?quote:Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef heywoodu het volgende:
Sta je je zo 4 uur uit de naad te werken om de boel te fixen voor een race die niet door gaat
Dat is op droog ook zoquote:Op zondag 3 november 2024 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stroll in de regen is 50%. Of heel slecht, of heel goed.
Zo heel veel schade lijkt er niet te zijn.quote:
Sow, high roller.quote:Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
achja, had gisteren 2 euro ingezet op Norris in de Top3 kwali. hindert niet.
Hallo, 2003.quote:Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef Nober het volgende:
In die bocht heb ik er al meer zien staan.
De fuck.quote:
Zijn ze daar wel gewend met crahstest dummie Sargeantquote:
Podium gepakt in Azerbeidzjan en hij heeft een keer pole gehadquote:Op zondag 3 november 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is ooit goed geweest op droog?
Mwah, als het droog is voldoet hij aan Pareto's wet.quote:
Constant achter de SC aanquote:Op zondag 3 november 2024 11:43 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat race wel echt een flopshow gaat worden
Duitsland een paar jaar geleden, 2020? Dat was episch.quote:Op zondag 3 november 2024 11:43 schreef Evenstar het volgende:
We kunnen sowieso nu al afspreken dat de stewards de verkeerde beslisingen hebben genomen vanmiddag.quote:Op zondag 3 november 2024 11:43 schreef Evenstar het volgende:
Zou je als team in de achterhoede misschien niet beter gewoon als laatste in q3 kunnen kwalificeren en vervolgens hopen op wat teams die te hard gaan en hun wagen in puin rijden.quote:
En 2 rondjes onder groen, want Norris moet inlopen op Maxquote:
2 hele euro's? Toe maar.quote:Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
achja, had gisteren 2 euro ingezet op Norris in de Top3 kwali. hindert niet.
2019 Hockenheimquote:Op zondag 3 november 2024 11:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Duitsland een paar jaar geleden, 2020? Dat was episch.
VER 2 minuten straf, waarvan 1:50 voor 'driving in the wet'.quote:Op zondag 3 november 2024 11:43 schreef Evenstar het volgende:
Uiteraard.quote:Op zondag 3 november 2024 11:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
We kunnen sowieso nu al afspreken dat de stewards de verkeerde beslisingen hebben genomen vanmiddag.
Hulde.quote:
Bij Pirelli zitten ze met een stijve lul te kijken nu.quote:Op zondag 3 november 2024 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Full wets zijn in jaren niet zo nuttig geweest.
Als raceliefhebber al 7 uur op inmiddels, ik begin moe te worden. Excuus.quote:Op zondag 3 november 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben jij met je negatieve been uit bed gestapt ofzo?
quote:Op zondag 3 november 2024 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als raceliefhebber al 7 uur op inmiddels, ik begin moe te worden. Excuus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |