Hier ookquote:
Nopequote:Op zondag 3 november 2024 11:21 schreef heywoodu het volgende:
Ah, ligt zo te lezen niet aan mij dat de Viaplay-app het niet doet
Ik krijg alleen het F1 logo in beeld?quote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Viaplay is hier fucked.
Maar F1 TV doet het wel.
Hier ookquote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Viaplay is hier fucked.
Maar F1 TV doet het wel.
Internationale kanaal selecterenquote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik krijg alleen het F1 logo in beeld?
quote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef Zorro het volgende:
Ze kunnen de naam van het circuit beter aanpassen.
Unterlagos
Wetlagosquote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef Zorro het volgende:
Ze kunnen de naam van het circuit beter aanpassen.
Unterlagos
Wat ben ik toch blij dat ik na het eerste jaar afscheid heb genomen van Viaplay.quote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Viaplay is hier fucked.
Maar F1 TV doet het wel.
Aangegeven bij de internetpolitie.quote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis mee, gaan met die banaan.
Daar zijn meerdere oplossingen voor.quote:Op zondag 3 november 2024 11:23 schreef GM78 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik na het eerste jaar afscheid heb genomen van Viaplay.
F1TV 0 problemen, alleen jammer dat je af en toe alsnog die kutstem van Amber moet aanhoren
Luister liever naar Chiel en Giedo op Viaplay dan Ruth en Barretto zich weer eens door een presentatie heen horen hijgen en slissen op F1TV.quote:
Viaplayquote:Op zondag 3 november 2024 11:24 schreef Red_85 het volgende:
https://allestoringen.nl/storing/viaplay/?_gl=1*19pbdl2*_up*MQ..*_ga*Njk3ODYyMTczLjE3MzA2MjkzNzA.*_ga_0PZM58H213*MTczMDYyOTM3MC4xLjEuMTczMDYyOTQwNy4wLjAuMA..
20.000 de teller nu
"Enkele".quote:Op zondag 3 november 2024 11:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er loopt een onderzoek hoor
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op zondag 3 november 2024 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Stewards zullen doen wat eerlijk en representatief is bij het kiezen van een sessie voor de grid.
VT1 dus
Het is de eerste keer dat ik moet terugvallen op F1 TV (gedeeld account).quote:Op zondag 3 november 2024 11:23 schreef GM78 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik na het eerste jaar afscheid heb genomen van Viaplay.
F1TV 0 problemen, alleen jammer dat je af en toe alsnog die kutstem van Amber moet aanhoren
Nou ja, met Viaplay heb je ook gewoon toegang tot F1 TV natuurlijk.quote:Op zondag 3 november 2024 11:23 schreef GM78 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |