SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo dan slaapkopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga zeker eens kijken voor die spiegel. De mijne in de badkamer hangt te hoog.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik ga over 10 minuten douchen. Dan wordt ie wel wakkerquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is hij zo snel wakker dan? Of maak jij zoveel herrie onder de douchequote:Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga over 10 minuten douchen. Dan wordt ie wel wakker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of ze roept heel hard BOLLUKKKKKKKKKquote:Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef Lovely het volgende:
Omdat je dan gaat zingen onder de doucheWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het laatstequote:Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is hij zo snel wakker dan? Of maak jij zoveel herrie onder de douche
En ik 'moet' door de slaapkamer heen om te kunnen douchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mini-ToT's school was gesloten, hoe kan dat nou?
Neuh, ik liet hem ff zijn tandjes poetsen en douchen.![]()
![]()
Dat kan ook nog jaquote:Op zondag 3 november 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze roept heel hard BOLLUKKKKKKKKK
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ToTquote:Op zondag 3 november 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
Neuh, ik liet hem ff zijn tandjes poetsen en douchen.
quote:Op zondag 3 november 2024 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het laatste
En ik 'moet' door de slaapkamer heen om te kunnen douchenWat ben ik dan netjes, ik leg de avond dat ik ga slapen mijn spullen klaar. En laat mijn shirtje in de badkamer hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 3 november 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
Neuh, ik liet hem ff zijn tandjes poetsen en douchen.
ToTtiequote:Op zondag 3 november 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
Neuh, ik liet hem ff zijn tandjes poetsen en douchen.![]()
![]()
Geslaagdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die treintjes van gisteren waren wel verdomd toevallig he!quote:Op zondag 3 november 2024 09:27 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vanmiddag deze maken![]()
![]()
Badkamer is vlak naast mijn slaapkamer. Vind het heerlijk om in mijn blote does rond te lopen.
Deze week weer normale routine
Werewolf
quote:Op zondag 3 november 2024 09:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Badkamer is vlak naast mijn slaapkamer. Vind het heerlijk om in mijn blote does rond te lopen.
Deze week weer normale routine
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 09:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Deze week weer normale routineZo dan!
![]()
![]()
Ja. Ik zag em en moest aan jouw moeilijke eter denken. Dacht misschien wil hij het wel proberen als het op zo'n manier wordt aangeboden.quote:Op zondag 3 november 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Die treintjes van gisteren waren wel verdomd toevallig he!Ik heb er één en ik ben er trots op
DJMO zingt onder de douche.quote:Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is hij zo snel wakker dan? Of maak jij zoveel herrie onder de douche
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope. Dan breekt de spiegelquote:
gebroken glas. Aiii ja. Dat kan niet.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ik idd ook wel eens aan zitten denken!quote:Op zondag 3 november 2024 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Ik zag em en moest aan jouw moeilijke eter denken. Dacht misschien wil hij het wel proberen als het op zo'n manier wordt aangeboden.![]()
![]()
het water liep mij in de mond jammieeeeequote:Op zondag 3 november 2024 09:27 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vanmiddag deze makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt me wel flink wat werk im het te maken.quote:Op zondag 3 november 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
het water liep mij in de mond jammieeeee![]()
Nee volgens mij niet is een preventieve antibiotica die ik drie keer in de week in moeten nemenquote:Op zondag 3 november 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar da's ook niet goed dat je de medicijnen van morgen hebt ingenomen!Kan dat kwaad?
op maandag, dinsdag en vrijdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker, het water liep mij in de mond, jammie jammiequote:Op zondag 3 november 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
het water liep mij in de mond jammieeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb het al lang opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bakkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb net een bak noodles naar binnen gewerkt als ontbijt.quote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Slaapkop hier. Dus laat ontbijt.![]()
Lekker toch, meestal ben jij ook wel vroegquote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Slaapkop hier. Dus laat ontbijt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het bed afdoenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:(twijfelde om snel een foto van mezelf als ui te nemen
)
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ga hier de wasmachine ook even volproppen en aanzetten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zwaar werk voor de zondagquote:Op zondag 3 november 2024 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga hier de wasmachine ook even volproppen en aanzetten.
Ja, ik zou een bed toch gewoon laten bezorgen, veel makkelijker.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, nou. Daarna koffie, en even uitrustenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat wel. Tegenwoordig ontbijt ik wel anders slap voddeke.quote:Op zondag 3 november 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, meestal ben jij ook wel vroegWerewolf
Bezorgen of afhalen, Lovely laat haar bed afhalen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zou een bed toch gewoon laten bezorgen, veel makkelijker.
Nu heeft ze geen bed meer, iemand heeft het ipv te laten bezorgen bij haar afgehaald
Ik was vandaag ook vlot met eten, maar meestal eet ik niet gelijk als ik uit ben ben.quote:Op zondag 3 november 2024 09:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat wel. Tegenwoordig ontbijt ik wel anders slap voddeke.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet ze maar in mijn bed slapenquote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bezorgen of afhalen, Lovely laat haar bed afhalen.
Nu heeft ze geen bed meer, iemand heeft het ipv te laten bezorgen bij haar afgehaald![]()
![]()
Ik denk dat Assie, Aeque en badeendje dat ook wel aanbiedenquote:Op zondag 3 november 2024 09:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan moet ze maar in mijn bed slapen
Maar zeg maar eens nee tegen zo'n lekker nieuw matrasquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Assie, Aeque en badeendje dat ook wel aanbieden![]()
![]()
Lijkt mij onweerstaanbaar.quote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar zeg maar eens nee tegen zo'n lekker nieuw matrasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu heeft ze geen bed meer, iemand heeft het ipv te laten bezorgen bij haar afgehaald
Moet ik maar op de bank slapen of op de grond op een matras"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik was wakker om 8u45 van het gejengel der kerkklokken.quote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook vlot met eten, maar meestal eet ik niet gelijk als ik uit ben ben.Werewolf
Een goed fijn matras zou wel lekker liggen en beter zijn voor mijn rug/heup"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh haha ja dat kan ook, het is afgehaald, anders zou ze wel zeggen dat ze het heeft afgehaaldquote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar op de bank slapen
Ligt hier voor je klaarquote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef Lovely het volgende:
Een goed fijn matras zou wel lekker liggen en beter zijn voor mijn rug/heup![]()
![]()
Of ja, dat is natuurlijk ook een optiequote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Assie, Aeque en badeendje dat ook wel aanbieden
Justin bied zijn nieuwe matras aan, je mag daar slapenquote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik maar op de bank slapen of op de grond op een matras
Kom er vanmiddag al aan, kan ik het even testenquote:
Justin heeft een goed matras en waarschijnlijk wil hij je ook wel wat bewegingen laten doen die goed zijn voor je rugquote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef Lovely het volgende:
Een goed fijn matras zou wel lekker liggen en beter zijn voor mijn rug/heup
Wat een lieverd is het toch ook héquote:Op zondag 3 november 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Justin bied zijn nieuwe matras aan, je mag daar slapen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of mag ze het afhalen?quote:Op zondag 3 november 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Justin bied zijn nieuwe matras aan, je mag daar slapen
Woeiiiiquote:Op zondag 3 november 2024 10:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom er vanmiddag al aan, kan ik het even testen![]()
![]()
Massage zou fijner zijnquote:Op zondag 3 november 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Justin heeft een goed matras en waarschijnlijk wil hij je ook wel wat bewegingen laten doen die goed zijn voor je rug"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja accepteer nu eens wat hulpquote:
Ik heb ook een goeie matras maar laat niet zomaar iedereen in mijn bed slapen.
Blijkbaar heeft kwantum belgie die spiegel niet.Werewolf
Beide kan ook natuurlijk. Denk dat hij er niet te beroerd voor is omdat ook te doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kanje doen en dan twee minuten oefening doen, bekken kantelen of zoquote:
quote:Op zondag 3 november 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kanje doen en dan twee minuten oefening doen, bekken kantelen of zo
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een goede ideeën heb je Dotquote:Op zondag 3 november 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kanje doen en dan twee minuten oefening doen, bekken kantelen of zo![]()
![]()
Was ooit advies van mijn dokter. Schijnen hele goede bewegingen voor je rug te zijn en werkt vaak ook pijnstillendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ohquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Assie, Aeque en badeendje dat ook wel aanbieden![]()
Ja ik wil altijd het goede voor de mens en jij ook, dis in dit geval drie vliegen in een klapquote:
En je matras, je massage en dan als kers op de taart wat oefeningenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JIj zou Lovely niet jou bed aan bieden als ze er geen een meer hadquote:
Een massage kan je toch niet bezorgenquote:Op zondag 3 november 2024 10:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan zijn die 2 minuten wel erg eenzijdig![]()
![]()
En oefeningen ook nietquote:Op zondag 3 november 2024 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een massage kan je toch niet bezorgen
Hielp het jou ook?quote:Op zondag 3 november 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ooit advies van mijn dokter. Schijnen hele goede bewegingen voor je rug te zijn en werkt vaak ook pijnstillendAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Mwah, denk het wel?quote:Op zondag 3 november 2024 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan mensen van alles bezorgen, als je een beetje moeite doet
Ook ellende.quote:Op zondag 3 november 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, denk het wel?
Je kan mensen van alles bezorgen, als je een beetje moeite doet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had toen geen relatie, en geen FOK!kers in de buurt die eventueel hun hulp konden of wilde aanbiedenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die geef ik gewoonquote:Op zondag 3 november 2024 10:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, denk het wel?
Je kan mensen van alles bezorgen, als je een beetje moeite doet![]()
![]()
O dat is minderquote:Op zondag 3 november 2024 10:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ook hoofdpijn 🤪
Ik ben blij met rustmomentjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even een glas water drinken of een koud washandje op je hoofd en je telefoon even weg leggenquote:Op zondag 3 november 2024 10:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ook hoofdpijn 🤪
Ik ben blij met rustmomentjes.
Haha het kan! Kijk maar:quote:Op zondag 3 november 2024 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelijk 3 besteldquote:Op zondag 3 november 2024 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha het kan! Kijk maar:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Arme meneer of mevrouw die dan in zo'n postnl busje gestopt wordtquote:Op zondag 3 november 2024 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha het kan! Kijk maar:
[ link | afbeelding ]
Bezorg je ze ook?quote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Even ter informatie, ik ben heel goed in masseren![]()
* gebrokenglas bestelt een massage, uiteraard via DHL.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou kom maar langs danquote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Even ter informatie, ik ben heel goed in masseren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tussen alle pakketjes en dozenquote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Arme meneer of mevrouw die dan in zo'n postnl busje gestopt wordt
En aangezien de bezorgers erg op tijd moeten rijden (en dus snel) zal het nogal tekeer gaan in de laadbak.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaaquote:Op zondag 3 november 2024 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tussen alle pakketjes en dozen
Ja en ik ben heel goed in quantummechanica. Vind ik zelf danquote:Op zondag 3 november 2024 10:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Even ter informatie, ik ben heel goed in masseren
Dat kan ik beamenquote:Op zondag 3 november 2024 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en ik ben heel goed in quantummechanica. Vind ik zelf dan![]()
![]()
Gewoon gaan!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
It's time to fly!quote:Op zondag 3 november 2024 10:23 schreef Rob het volgende:
[..]
ja zeg....
[ afbeelding ]
Ik lag nog op een oorIk heb er één en ik ben er trots op
Ik identificeer mijzelf als professioneel masseurquote:Op zondag 3 november 2024 10:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en ik ben heel goed in quantummechanica. Vind ik zelf dan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2024 10:27:07 ]![]()
Ow, kom ik net weer o het juiste moment terug hier?quote:Op zondag 3 november 2024 10:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben je zo makkelijk het bed in te praten?
Zeeeeeeg Amy, meid........![]()
![]()
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Meidquote:Op zondag 3 november 2024 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, kom ik net weer o het juiste moment terug hier?
Zeeeeeeg Amy, meid........Ik voel me weer een puber, denk dat ik maar tot de middag in bed blijf liggen
Oh daarna kom je pas deze kant op!quote:Op zondag 3 november 2024 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben wel thuis, maar schotel is er ook![]()
![]()
Ja ik bezorg sinds kort alleen massagesquote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of kon ze het matras toch afhalen?![]()
![]()
Mini-ToT is dol op de chocolaatjes met wraps van mini-eurobiljetten die in het whiskyglas van "Best dad" zaten, wat 1 van de cadeaus was!![]()
![]()
Ik weet het niet meer hoorquote:Op zondag 3 november 2024 10:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ingewikkeld wel, wie gaat nu naar wie?![]()
Amyquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Iedereen naar Lovely lijkt me het meest duidelijkquote:Op zondag 3 november 2024 10:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ingewikkeld wel, wie gaat nu naar wie?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
3!quote:Op zondag 3 november 2024 10:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Optie 1 Kwantum Breda.
Optie 2 niet zeuren
Optie 3 BOLK 🤪![]()
![]()
Maar die heeft geen bed meerquote:Op zondag 3 november 2024 10:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen naar Lovely lijkt me het meest duidelijk![]()
Klinkt bekendquote:Op zondag 3 november 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikblijf hangen dat het maandag is. Heb mij zelf netjes aangekleed omdat ik vanmiddag een vergadering dacht te hebben![]()
![]()
![]()
Dat ligt iets minder lekkerquote:Op zondag 3 november 2024 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog wel een keukentafel?
Of een wasmachine?![]()
![]()
Even wat improviseren met slaapzakkken en opblaasbare luchtbedjes in de woonkamer...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gezellig welquote:Op zondag 3 november 2024 10:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen naar Lovely lijkt me het meest duidelijk
Ohhhh Pijnlijkquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij bent op weg naar Erik?quote:Op zondag 3 november 2024 10:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, Erik is een echte altruïst
[ link | afbeelding ]
Marktplaats advertenties![]()
![]()
Maar Liev ging naar Justinquote:Op zondag 3 november 2024 10:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen naar Lovely lijkt me het meest duidelijk![]()
Lekker hoor. Ze kan ook zelf koffie zetten.quote:Op zondag 3 november 2024 10:23 schreef Rob het volgende:
[..]
ja zeg....
[ afbeelding ]
Ik lag nog op een oor
Nee, natuurlijk niet. Voor 6,95 wordt hij thuisbezorgd!quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben wel thuis, maar schotel is er ook![]()
Ohjaquote:Op zondag 3 november 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Voor 6,95 wordt hij thuisbezorgd!![]()
![]()
quote:
* Fogel vertrekt naar Amy
Matras meenemenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat was me een beetje onduidelijk welquote:Op zondag 3 november 2024 10:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar Liev ging naar JustinCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heb jij ook wel eens?quote:
Heb het ook wel vaker, maar dat is vaak even.
Deze was zo echt dat ik niet geloofde dat het zondag was toen ze het hier zeiden
Justin in cognitoquote:Op zondag 3 november 2024 10:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, Erik is een echte altruïst
[ link | afbeelding ]
Marktplaats advertenties
* MizzezAmy blijft wel thuis wachtenquote:
Of naja, ik moet eigenlijk zo naar Nijmegen, maar je weet me wel te vinden daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Lekker thnxquote:Op zondag 3 november 2024 10:39 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 10:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy blijft wel thuis wachten
Of naja, ik moet eigenlijk zo naar Nijmegen, maar je weet me wel te vinden daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde net dat Justin niets bezorgdquote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik bezorg sinds kort alleen massages![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 10:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy blijft wel thuis wachten
Of naja, ik moet eigenlijk zo naar Nijmegen, maar je weet me wel te vinden daar.Ik weet een paar goede opties voor donkere steegjes in NijmegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat kan hij hier wel zeggenquote:Op zondag 3 november 2024 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde net dat Justin niets bezorgd
Ik hoor het Jambers zeggen
Overdag is hij eenBolkert eerste klas, maar in de nacht ...........Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaapt hij?quote:Op zondag 3 november 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan hij hier wel zeggen
Overdag is hij eenBolkert eerste klas, maar in de nacht ...........![]()
![]()
Let op, da’s vaak de eerste stap in een zwangerschapquote:
Doe ik niet aanquote:Op zondag 3 november 2024 10:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Let op, da’s vaak de eerste stap in een zwangerschap![]()
![]()
![]()
Ow het ging om een logeerpartijtje....quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Even wat improviseren met slaapzakkken en opblaasbare luchtbedjes in de woonkamer...![]()
![]()
Ik voorzie ons samen in De Hemel belanden!quote:Op zondag 3 november 2024 10:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet een paar goede opties voor donkere steegjes in Nijmegen
o das een afknappert, zag je al voorbij komen bij Jambersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaaaaaquote:Op zondag 3 november 2024 10:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik voorzie ons samen in De Hemel belanden!
Een van mijn favoriete plekken in Nijmegen.I'm surrounded by morons!
Duurt altijd even voordat gewijzigde dienstverlening bekend isquote:
Weet ik tochquote:Op zondag 3 november 2024 10:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Een van mijn favoriete plekken in Nijmegen.
Ja sorry, helaas...quote:Op zondag 3 november 2024 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o das een afknappert, zag je al voorbij komen bij Jambers![]()
Dat blijktquote:Op zondag 3 november 2024 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Duurt altijd even voordat gewijzigde dienstverlening bekend is![]()
![]()
de hemelquote:Op zondag 3 november 2024 10:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik voorzie ons samen in De Hemel belanden!![]()
![]()
Ik hoor het Jambers nu ook zeggen in mn hoofdquote:Op zondag 3 november 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan hij hier wel zeggen
Overdag is hij eenBolkert eerste klas, maar in de nacht ...........
Goede tv was dat wel
quote:
Ik weet dat je weetquote:
O jee Amy is nogal wat van plan, en nog met een bezette man ook nogquote:![]()
Het moet niet gekker wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rare figuren kwamen daar voorbij. Ik heb wel eens vreselijke gelachenquote:Op zondag 3 november 2024 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoor het Jambers nu ook zeggen in mn hoofd
Goede tv was dat wel
Sow, die scoort niet echt goed.quote:
Was even vergeten dat je er ook kamers kon boeken
'even vergeten' uhuquote:Op zondag 3 november 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sow, die scoort niet echt goed.
Was even vergeten dat je er ook kamers kon boeken![]()
![]()
ach deze hemel danquote:Op zondag 3 november 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je er ook kamers kon boeken![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 3 november 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee Amy is nogal wat van plan, en nog met een bezette man ook nog![]()
Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 3 november 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel gehorig en irritante matrassen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb er een keer overnacht, vooral omdat het kan.I'm surrounded by morons!
Geloof jij dat ook al niet? Ze is nu wel een soort van betraptquote:
Het is me allemaal wel duidelijk nuquote:Op zondag 3 november 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof jij dat ook al niet? Ze is nu wel een soort van betrapt![]()
![]()
Voor de duidelijkheid, de keer dat ik bij de Hemel sliep, had ik samen met een getrouwd paar het hele ‘hotel’ afgehuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Nee, wel die in Nijmegen! Maar dan niet het hoteldeelquote:
Er is ook een hotel in een kasteel in Limburg.quote:Op zondag 3 november 2024 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wilden we toen ook boeken, maar aangezien dat online niet lukte, heb ik gebeld.
Ongelooflijk lomp en ongeïnteresseerd personeel, en de manager was ook niet veel beter.
Ze hadden een coupon, maar de kamers daar kostten meer dan dat en wegens allerlei wazige constructies moest er zo veel extra bijgelegd worden dat de waarde van de coupon bijna teniet gedaan werd.
Dichtsbijzijnde hotel van dezelfde keten gebeld en de boeking is probleemloos verlopen. Er was bij het inchecken wel een probleem met de coupon, maar een medewerkster zei: "Keur het maar goed op mijn naam. Ze hebben me toch al gedegradeerd dus wat kunnen ze me nog maken? Me nog verder degraderen? HAHAHA!!!"![]()
![]()
Oepsquote:Op zondag 3 november 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof jij dat ook al niet? Ze is nu wel een soort van betrapt
Maar niemand die het ziet, want iedereen zit bij Lovely!
Lief mutsjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop niet dat dat Bilderberg wasquote:Op zondag 3 november 2024 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is ook een hotel in een kasteel in Limburg.
Wilden we toen ook boeken, maar aangezien dat online niet lukte, heb ik gebeld.
Ongelooflijk lomp en ongeïnteresseerd personeel, en de manager was ook niet veel beter.
Ze hadden een coupon, maar de kamers daar kostten meer dan dat en wegens allerlei wazige constructies moest er zo veel extra bijgelegd worden dat de waarde van de coupon bijna teniet gedaan werd.
Dichtsbijzijnde hotel van dezelfde keten gebeld en de boeking is probleemloos verlopen. Er was bij het inchecken wel een probleem met de coupon, maar een medewerkster zei: "Keur het maar goed op mijn naam. Ze hebben me toch al gedegradeerd dus wat kunnen ze me nog maken? Me nog verder degraderen? HAHAHA!!!"
Maar er zijn hier heel veel hotels in kastelen
Justin was er nog niet, die had het ook doorquote:Op zondag 3 november 2024 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeps
Maar niemand die het ziet, want iedereen zit bij Lovely!
quote:Op zondag 3 november 2024 10:28 schreef Rob het volgende:
[..]
ik wil je over een kleine anderhalf uur wel naar Schiphol brengen
https://www.schiphol.nl/nl/jij-en-schiphol/regels-voor-drones/Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zal het niet verder vertellenquote:Op zondag 3 november 2024 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Justin was er nog niet, die had het ook door![]()
![]()
Haha neuh, pffff een andere bekende keten. Ben ff de naam kwijt.quote:Op zondag 3 november 2024 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat Bilderberg was
Maar er zijn hier heel veel hotels in kastelen![]()
dacht dat jullie elkaar op whatsapp hadden?quote:Op zondag 3 november 2024 10:28 schreef Rob het volgende:
[..]
ik wil je over een kleine anderhalf uur wel naar Schiphol brengen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:![]()
Maar goed, ik ga er eens vandoor, ik zit hier natuurlijk niet voor de gezelligheid.
@AardappelSchotelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Sterker nog, ze zitten misschien wel naast elkaarquote:Op zondag 3 november 2024 10:59 schreef Paul het volgende:
[..]
dacht dat jullie elkaar op whatsapp hadden?
quote:Op zondag 3 november 2024 11:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar goed, ik ga er eens vandoor, ik zit hier natuurlijk niet voor de gezelligheid.
@:AardappelSchotelBleh gezelligheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jah, ik maakte even de vergissing te denken dat het gisteravond best gezellig was, helemaal verkeerd geïnterpreteerdquote:
quote:Op zondag 3 november 2024 11:00 schreef MizzezAmy het volgende:
@:AardappelSchotelGeniet van een hemelse ervaring in NijmegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je erbij zegquote:Op zondag 3 november 2024 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ik maakte even de vergissing te denken dat het gisteravond best gezellig was, helemaal verkeerd geïnterpreteerd![]()
![]()
IK was er niet, dan is het altijd gezelligquote:Op zondag 3 november 2024 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ik maakte even de vergissing te denken dat het gisteravond best gezellig was, helemaal verkeerd geïnterpreteerd
quote:Op zondag 3 november 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was er niet, dan is het altijd gezellig![]()
![]()
Dank u, maar eerst even hemels douchenquote:Op zondag 3 november 2024 11:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geniet van een hemelse ervaring in Nijmegen
Pas om 13 uur afgesprokenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
* Fogel zet Amycam aanquote:Op zondag 3 november 2024 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u, maar eerst even hemels douchen
Pas om 13 uur afgesproken
Nee hoor, afwezigheid van personen heeft geen invloed op gezelligheid, het gaat om de aanwezigheid van personen!quote:Op zondag 3 november 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK was er niet, dan is het altijd gezellig
En ik denk dat het gezelliger is als je er wel bent
quote:Op zondag 3 november 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zitten misschien wel naast elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
In dit geval heb je gelijk, maar bij sommige personen....quote:Op zondag 3 november 2024 11:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hoor, afwezigheid van personen heeft geen invloed op gezelligheid, het gaat om de aanwezigheid van personen!
En ik denk dat het gezelliger is als je er wel bent![]()
![]()
Ah nu weet ik de situatie weer met dat Fletcher hotel.
Ja, die waren ontiegelijk lomp in de communicatie en wilden absoluut niet meedenken wat die coupon betreft.
Voor Mini-ToT moest enorm meebetaald worden terwijl op dat moment een 3-persoons kamer zelfs goedkoper was dan een 2-persoons. Ik had het op mijn scherm staan, maar ze geloofden er geen zak van en weigerden het ook na te kijken en ik moest maar contact opnemen met het hoofdkantoor, maar die was op dat tijdstip al gesloten.
Ze waren echt cynisch.![]()
Lief gesprokenquote:Op zondag 3 november 2024 11:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hoor, afwezigheid van personen heeft geen invloed op gezelligheid, het gaat om de aanwezigheid van personen!
En ik denk dat het gezelliger is als je er wel bent, kom af en toe wel buurten maar in de avond word ik een soort van genegeerd.
Ze hebben mij overdag te veel gezien denk ik
Nooit meer heengaan!quote:Op zondag 3 november 2024 11:08 schreef ToT het volgende:
Ah nu weet ik de situatie weer met dat Fletcher hotel.
Ja, die waren ontiegelijk lomp in de communicatie en wilden absoluut niet meedenken wat die coupon betreft.
Voor Mini-ToT moest enorm meebetaald worden terwijl op dat moment een 3-persoons kamer zelfs goedkoper was dan een 2-persoons. Ik had het op mijn scherm staan, maar ze geloofden er geen zak van en weigerden het ook na te kijken en ik moest maar contact opnemen met het hoofdkantoor, maar die was op dat tijdstip al gesloten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: