SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo dan slaapkopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga zeker eens kijken voor die spiegel. De mijne in de badkamer hangt te hoog.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik ga over 10 minuten douchen. Dan wordt ie wel wakkerquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is hij zo snel wakker dan? Of maak jij zoveel herrie onder de douchequote:Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga over 10 minuten douchen. Dan wordt ie wel wakker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of ze roept heel hard BOLLUKKKKKKKKKquote:Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef Lovely het volgende:
Omdat je dan gaat zingen onder de doucheWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het laatstequote:Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is hij zo snel wakker dan? Of maak jij zoveel herrie onder de douche
En ik 'moet' door de slaapkamer heen om te kunnen douchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mini-ToT's school was gesloten, hoe kan dat nou?
Neuh, ik liet hem ff zijn tandjes poetsen en douchen.![]()
![]()
Dat kan ook nog jaquote:Op zondag 3 november 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze roept heel hard BOLLUKKKKKKKKK
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ToTquote:Op zondag 3 november 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
Neuh, ik liet hem ff zijn tandjes poetsen en douchen.
quote:Op zondag 3 november 2024 09:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het laatste
En ik 'moet' door de slaapkamer heen om te kunnen douchenWat ben ik dan netjes, ik leg de avond dat ik ga slapen mijn spullen klaar. En laat mijn shirtje in de badkamer hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 3 november 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
Neuh, ik liet hem ff zijn tandjes poetsen en douchen.
ToTtiequote:Op zondag 3 november 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
Neuh, ik liet hem ff zijn tandjes poetsen en douchen.![]()
![]()
Geslaagdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die treintjes van gisteren waren wel verdomd toevallig he!quote:Op zondag 3 november 2024 09:27 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vanmiddag deze maken![]()
![]()
Badkamer is vlak naast mijn slaapkamer. Vind het heerlijk om in mijn blote does rond te lopen.
Deze week weer normale routine
Werewolf
quote:Op zondag 3 november 2024 09:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Badkamer is vlak naast mijn slaapkamer. Vind het heerlijk om in mijn blote does rond te lopen.
Deze week weer normale routine
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 09:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Deze week weer normale routineZo dan!
![]()
![]()
Ja. Ik zag em en moest aan jouw moeilijke eter denken. Dacht misschien wil hij het wel proberen als het op zo'n manier wordt aangeboden.quote:Op zondag 3 november 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Die treintjes van gisteren waren wel verdomd toevallig he!Ik heb er één en ik ben er trots op
DJMO zingt onder de douche.quote:Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is hij zo snel wakker dan? Of maak jij zoveel herrie onder de douche
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope. Dan breekt de spiegelquote:
gebroken glas. Aiii ja. Dat kan niet.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ik idd ook wel eens aan zitten denken!quote:Op zondag 3 november 2024 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Ik zag em en moest aan jouw moeilijke eter denken. Dacht misschien wil hij het wel proberen als het op zo'n manier wordt aangeboden.![]()
![]()
het water liep mij in de mond jammieeeeequote:Op zondag 3 november 2024 09:27 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vanmiddag deze makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt me wel flink wat werk im het te maken.quote:Op zondag 3 november 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
het water liep mij in de mond jammieeeee![]()
Nee volgens mij niet is een preventieve antibiotica die ik drie keer in de week in moeten nemenquote:Op zondag 3 november 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar da's ook niet goed dat je de medicijnen van morgen hebt ingenomen!Kan dat kwaad?
op maandag, dinsdag en vrijdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker, het water liep mij in de mond, jammie jammiequote:Op zondag 3 november 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
het water liep mij in de mond jammieeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb het al lang opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bakkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb net een bak noodles naar binnen gewerkt als ontbijt.quote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Slaapkop hier. Dus laat ontbijt.![]()
Lekker toch, meestal ben jij ook wel vroegquote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Slaapkop hier. Dus laat ontbijt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het bed afdoenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:(twijfelde om snel een foto van mezelf als ui te nemen
)
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ga hier de wasmachine ook even volproppen en aanzetten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zwaar werk voor de zondagquote:Op zondag 3 november 2024 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga hier de wasmachine ook even volproppen en aanzetten.
Ja, ik zou een bed toch gewoon laten bezorgen, veel makkelijker.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, nou. Daarna koffie, en even uitrustenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat wel. Tegenwoordig ontbijt ik wel anders slap voddeke.quote:Op zondag 3 november 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, meestal ben jij ook wel vroegWerewolf
Bezorgen of afhalen, Lovely laat haar bed afhalen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zou een bed toch gewoon laten bezorgen, veel makkelijker.
Nu heeft ze geen bed meer, iemand heeft het ipv te laten bezorgen bij haar afgehaald
Ik was vandaag ook vlot met eten, maar meestal eet ik niet gelijk als ik uit ben ben.quote:Op zondag 3 november 2024 09:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat wel. Tegenwoordig ontbijt ik wel anders slap voddeke.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet ze maar in mijn bed slapenquote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bezorgen of afhalen, Lovely laat haar bed afhalen.
Nu heeft ze geen bed meer, iemand heeft het ipv te laten bezorgen bij haar afgehaald![]()
![]()
Ik denk dat Assie, Aeque en badeendje dat ook wel aanbiedenquote:Op zondag 3 november 2024 09:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan moet ze maar in mijn bed slapen
Maar zeg maar eens nee tegen zo'n lekker nieuw matrasquote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Assie, Aeque en badeendje dat ook wel aanbieden![]()
![]()
Lijkt mij onweerstaanbaar.quote:Op zondag 3 november 2024 09:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar zeg maar eens nee tegen zo'n lekker nieuw matrasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu heeft ze geen bed meer, iemand heeft het ipv te laten bezorgen bij haar afgehaald
Moet ik maar op de bank slapen of op de grond op een matras"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik was wakker om 8u45 van het gejengel der kerkklokken.quote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook vlot met eten, maar meestal eet ik niet gelijk als ik uit ben ben.Werewolf
Een goed fijn matras zou wel lekker liggen en beter zijn voor mijn rug/heup"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh haha ja dat kan ook, het is afgehaald, anders zou ze wel zeggen dat ze het heeft afgehaaldquote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar op de bank slapen
Ligt hier voor je klaarquote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef Lovely het volgende:
Een goed fijn matras zou wel lekker liggen en beter zijn voor mijn rug/heup![]()
![]()
Of ja, dat is natuurlijk ook een optiequote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Assie, Aeque en badeendje dat ook wel aanbieden
Justin bied zijn nieuwe matras aan, je mag daar slapenquote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik maar op de bank slapen of op de grond op een matras
Kom er vanmiddag al aan, kan ik het even testenquote:
Justin heeft een goed matras en waarschijnlijk wil hij je ook wel wat bewegingen laten doen die goed zijn voor je rugquote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef Lovely het volgende:
Een goed fijn matras zou wel lekker liggen en beter zijn voor mijn rug/heup
Wat een lieverd is het toch ook héquote:Op zondag 3 november 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Justin bied zijn nieuwe matras aan, je mag daar slapen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of mag ze het afhalen?quote:Op zondag 3 november 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Justin bied zijn nieuwe matras aan, je mag daar slapen
Woeiiiiquote:Op zondag 3 november 2024 10:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom er vanmiddag al aan, kan ik het even testen![]()
![]()
Massage zou fijner zijnquote:Op zondag 3 november 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Justin heeft een goed matras en waarschijnlijk wil hij je ook wel wat bewegingen laten doen die goed zijn voor je rug"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: