Ik heb wel iedereen succes gewenst.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel met een nette felicitatie
Dat zag ik jullie niet doen na onze winst tegen PSV
Slobeend is voor Feyenoord, maar dat had je wel door inmiddels denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, leukMoet ik nog weten wie er voor welke club is en zo?
ja dat is niet zo belangrijk inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slobeend is voor Feyenoord, maar dat had je wel door inmiddels denk ik.
Dit is zo'n affiche waar je bij de vrouwen meer naar uitkijktquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh volgende week FC Twente - Ajax
HUP TWENTE
Niet echtquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is zo'n affiche waar je bij de vrouwen meer naar uitkijkt
Ik vond seizoen 2 wel matig.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vond house of tbe dragons wel een goeie serie
Niet veel aan.quote:
Gisterquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer is het voor het laatst gebeurd dat Ajax en Feyenoord op één avond met dezelfde uitslag van een top-6 ploeg wonnen?
GAE heeft ook van die enorme sportschooltokkies met plakplaatjes die altijd vooraan staan. Turken dacht ik. Die zijn ook erg irritant.quote:Op zondag 3 november 2024 10:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Djelano heeft de troepen toegesproken. Ik hoop nu dat PEC degradeert.
Helmond Sport - Excelsiorquote:Op zondag 3 november 2024 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
GAE heeft ook van die enorme sportschooltokkies met plakplaatjes die altijd vooraan staan. Turken dacht ik. Die zijn ook erg irritant.
Dan nog ben je een parodie op een voetbalclub als je dit toestaat.quote:Op zondag 3 november 2024 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
GAE heeft ook van die enorme sportschooltokkies met plakplaatjes die altijd vooraan staan. Turken dacht ik. Die zijn ook erg irritant.
Ja, eens. Je zal maar naar zo'n hersenloze moeten luisteren.quote:Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog ben je een parodie op een voetbalclub als je dit toestaat.
Ja dit gaat een beetje de verkeerde kant op idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |