Ik heb wel iedereen succes gewenst.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel met een nette felicitatie
Dat zag ik jullie niet doen na onze winst tegen PSV
Slobeend is voor Feyenoord, maar dat had je wel door inmiddels denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, leukMoet ik nog weten wie er voor welke club is en zo?
ja dat is niet zo belangrijk inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slobeend is voor Feyenoord, maar dat had je wel door inmiddels denk ik.
Dit is zo'n affiche waar je bij de vrouwen meer naar uitkijktquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh volgende week FC Twente - Ajax
HUP TWENTE
Niet echtquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is zo'n affiche waar je bij de vrouwen meer naar uitkijkt
Ik vond seizoen 2 wel matig.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vond house of tbe dragons wel een goeie serie
Niet veel aan.quote:
Gisterquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer is het voor het laatst gebeurd dat Ajax en Feyenoord op één avond met dezelfde uitslag van een top-6 ploeg wonnen?
GAE heeft ook van die enorme sportschooltokkies met plakplaatjes die altijd vooraan staan. Turken dacht ik. Die zijn ook erg irritant.quote:Op zondag 3 november 2024 10:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Djelano heeft de troepen toegesproken. Ik hoop nu dat PEC degradeert.
Helmond Sport - Excelsiorquote:Op zondag 3 november 2024 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
GAE heeft ook van die enorme sportschooltokkies met plakplaatjes die altijd vooraan staan. Turken dacht ik. Die zijn ook erg irritant.
Dan nog ben je een parodie op een voetbalclub als je dit toestaat.quote:Op zondag 3 november 2024 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
GAE heeft ook van die enorme sportschooltokkies met plakplaatjes die altijd vooraan staan. Turken dacht ik. Die zijn ook erg irritant.
Ja, eens. Je zal maar naar zo'n hersenloze moeten luisteren.quote:Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog ben je een parodie op een voetbalclub als je dit toestaat.
Ja dit gaat een beetje de verkeerde kant op idd.quote:
Daar draait het ineens totaal niet meer, bij Willem II evenmin. Toch opvallend, begonnen allebei prima terwijl NAC flutvoetbal speelt.quote:Op zondag 3 november 2024 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
Groningen is sinds dat puntje tegen Feyenoord bijzonder slecht bezig.
Nouja Willem II gaf ook weinig weg tegen Twente. Die zijn nog wel heel stabiel. Groningen moet zich meer zorgen maken.quote:Op zondag 3 november 2024 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar draait het ineens totaal niet meer, bij Willem II evenmin. Toch opvallend, begonnen allebei prima terwijl NAC flutvoetbal speelt.
quote:
Willem de tweede heeft vooral een probleem qua scorend vermogen.quote:Op zondag 3 november 2024 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nouja Willem II gaf ook weinig weg tegen Twente. Die zijn nog wel heel stabiel. Groningen moet zich meer zorgen maken.
Tijd voor een huddle.quote:Op zondag 3 november 2024 16:24 schreef Caland het volgende:
Dat verplicht lopen en klappen naar het (uit)publiek die je vervolgens gaan uitschelden omdat je op je reet hebt gekregen is één van mijn favoriete rubrieken in het voetbal
quote:Op zondag 3 november 2024 17:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Grote kans Almere, kans op uitbraak voor RKC werd in de kiem gesmoord!
Gaat verder nog alles goed maatje, het is nooit te laat om hulp te zoekenquote:
Ik heb een keelontsteking en lig al heel het weekend op de bank, dan ga je gekke dingen doenquote:Op zondag 3 november 2024 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Gaat verder nog alles goed maatje, het is nooit te laat om hulp te zoeken
Goed doorsmeren.quote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb een keelontsteking en lig al heel het weekend op de bank, dan ga je gekke dingen doen
Sterkte makkerquote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb een keelontsteking en lig al heel het weekend op de bank, dan ga je gekke dingen doen
Beterschap maatquote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lekker verkopen aan Talpa die rechten.quote:Op zondag 3 november 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan niet. @:coco @:3rr0r @:powerloungen
'quote:Op zondag 3 november 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, Max race gekeken. Jij nog wat leuks gedaan?quote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe is het makker? fijne zondag gehad
Kerkdienst, toen naar een verjaardag en nu ben ik weer thuis.quote:Op zondag 3 november 2024 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Goed, Max race gekeken. Jij nog wat leuks gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |