SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Stop de tijd, ik zet 2 jokers inquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:21 schreef MadMaster het volgende:
En waar ik Manke Nelis zei, bedoelde ik Nikkelen Nelis…
Mixxx geeft 105 aan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Dit is eigenlijk langzamer dan ik in mijn gedachten had.
Rond de 112BPM?
quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Bellamy Brothers - Let Your Love Flow
Dat zijn de goede jeugdherinneringenquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Voor, Zij, Sluit,
Achter, Zij, Sluit,
Enz. enz…
Dansles-trauma's... ik heb dat bij één specifiek nummer uit 1993. Ik word er nog steeds knettergek van als ik het hoor...quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Voor, Zij, Sluit,
Achter, Zij, Sluit,
Enz. enz…
Ik hoop dat het sowieso niet zo’n natte herfst/winter wordt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Volgens de weervoorspelling blijft het voorlopig droog.
Goed voor de vallende blaadjes die nu massaal naar beneden komen en een deken vormen in de straat. Loop je die zooi tenminste niet steeds naar binnen…
Mijn goede voornemen van dit jaar is om de bladeren in de tuin ongeveer wekelijks weg te vegen. Tot nog toe gelukt, dat scheelt wel enorm met andere jaren, waar ik dan ineens een halve dag bezig was met vegen en mijn kliko overvol zat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Volgens de weervoorspelling blijft het voorlopig droog.
Goed voor de vallende blaadjes die nu massaal naar beneden komen en een deken vormen in de straat. Loop je die zooi tenminste niet steeds naar binnen…
Dat sowieso, alhoewel er begin volgend jaar wel een pakje sneeuw mag vallen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het sowieso niet zo’n natte herfst/winter wordt.
Wij proberen het ook bij te houden, maar nu het allemaal,droog is, heb ik niet zo'n haast…quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen van dit jaar is om de bladeren in de tuin ongeveer wekelijks weg te vegen. Tot nog toe gelukt, dat scheelt wel enorm met andere jaren, waar ik dan ineens een halve dag bezig was met vegen en mijn kliko overvol zat.
Jij wil bladeren in je tuin hebben?quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik overweeg de bladkorven in de aangrenzende wijk te plunderen om al die bladeren in onze tuin te gooien
Ja, heel graag, mulchlaagje op de aardequote:Op zaterdag 2 november 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wil bladeren in je tuin hebben?
Mag ik dan ook een voorkeursplek aangeven?quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat sowieso, alhoewel er begin volgend jaar wel een pakje sneeuw mag vallen.
Gewoon om te kijken of het nog bestaat…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
In de perken schijnt het wel goed te zijn en laat ik ze ook liggen. Maar ik moet ze wel uit het gras halen en ik hoef ze ook niet op de tegels.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wil bladeren in je tuin hebben?
Moet kunnenquote:
Ik heb het onlangs van een concert op wdr4 gehoord, hij liet het publiek het maar oplossenquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Moet kunnen![]()
De nog levende helft van dat duo heeft trouwens een nieuwe versie van Girl You Know It's True opgenomen.
Z'n zangkunsten zijn niet super, maar toch ook niet bagger. Het klinkt best acceptabel.The Rubettes - Sugar Baby Love
Het stuitert alle kanten op, zoals het hoortquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:50 schreef MadMaster het volgende:
We zitten wel in de hoek van de strakke broeken…
Ik weet eigenlijk niet of ik dit kenquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben benieuwd wie dit kent, de eerste mix (live gemixt, niks aan elkaar geplakt) die op plaat uitkwam…
Ja, ik ken het wel. Weet alleen niet wat de titel is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben benieuwd wie dit kent, de eerste mix (live gemixt, niks aan elkaar geplakt) die op plaat uitkwam…
Het is nooit een hit geweest hier, maar in de discotheken was het toen vaste prik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik dit ken
Die ga ik dan maar weggeven. Past amper op één regelquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ken het wel. Weet alleen niet wat de titel is.
Maar in dit geval zonder de Furious Five, de rappers…quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ga ik dan maar weggeven. Past amper op één regelGrandmaster Flash and The Furious Five - The Adventures Of Grandmaster Flash On the Wheels Of Steel
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar in dit geval zonder de Furious Five, de rappers…
quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:05 schreef DJ11 het volgende:
U vraagt, wij draaien:Queen - Another One Bites The Dust
Scheelt dat het niet The Show Must Go On is
Het was wel echt leuk. Had tussendoor nog met Melting contact over zijn ideeëen. Was grappig hoe hij op een compleet ander spoor zat dan ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels weer een nieuw ideeKomt t.z.t. wel een keer. Wordt korter en makkelijker
Nou, hij is niet meer echt een sexbomb hoor.quote:
Bijna:quote:
Vocaal ontbreekt er nog weinig aan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, hij is niet meer echt een sexbomb hoor.
Ik ken de band wel, maar dit nummer niet echt. Het klinkt best lekker.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Laatste klas middelbare school, dit werd grijs gedraaid tijdens de vrijdagmiddag disco.
Door mij…
Toch is het een single geweest. Ik zou dit toch wel tot hun subtop qua bekende singles willen rekenen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik geloof niet dat ik dit ken van Crowded House…
quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:29 schreef DJ11 het volgende:
Een soort "slaapliedje" (vind ik) als voorlaatste vandaag...
Welterusten allemaal!quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:35 schreef DJ11 het volgende:
Het was een hele zit, maar erg leuk om te doen. Bedankt voor het luisteren, voor de verzoekjes en reacties.![]()
Voor zo meteen welterusten en tot snel
Nee, hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
@:DJ11 The Waterboys - Morning came too soon is dat PSB projectje?
quote:
quote:
Goede avond en welkom allemaal.quote:
Het was 1993.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:04 schreef livelink het volgende:
Ik zou dit zo in the eighties geplaatst hebben.
Ik zit nu stil te huilen in een hoekje, en niet van ontroeringquote:Op donderdag 7 november 2024 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goede avond en welkom allemaal.
Ik denk dat het nummer hierna je ook niet goed zal bevallen, Ddm.
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit nu stil te huilen in een hoekje, en niet van ontroering
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:06 schreef livelink het volgende:
Volumia - Zeg dat je niet hoeft te gaan
Het duurde lang voordat ik wist welke band bij die Sander de Buisonje hoort.quote:
Ik vind dat echt zo’n dweilquote:Op donderdag 7 november 2024 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Het duurde lang voordat ik wist welke band bij die Sander de Buisonje hoort.
Ja, je hoort gelukkig nooit meer wat van hem. Of van zijn ex.quote:
De ex kreeg het voor elkaar om een nog grotere dweil uit te zoeken als opvolgerquote:Op donderdag 7 november 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, je hoort gelukkig nooit meer wat van hem. Of van zijn ex.
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De ex kreeg het voor elkaar om een nog grotere dweil uit te zoeken als opvolger
Klopt. Blijf het ook een bijzonder nummer vinden. Sindsdien nooit meer iets gehoord wat er op leek.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:11 schreef Symphonic het volgende:
Deze hoorde ik vanmiddag nog in de radio.
Blijft wel een goed nummer
Ben jij zo'n liefhebber van lucht?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij zo'n liefhebber van lucht?
Ja, sorry. Dat is het enige wat ik weet van dit nummer. Zelfs Air wist ik niet.quote:
Klopt. Erg bekend.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:17 schreef livelink het volgende:
Dit hoor ik voor het eerst. Wel bekende stem.
Die is het niet.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:19 schreef Symphonic het volgende:
Vaya con dios don’t break my heart
Kan ik begrijpen.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:21 schreef livelink het volgende:
Diana Ross - I'm coming out. Die rapper hoort er niet
Eens…quote:Op donderdag 7 november 2024 19:21 schreef livelink het volgende:
Diana Ross - I'm coming out. Die rapper hoort er niet
Dit is meer jouw straatje, toch?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh die rapper had je wel mogen cancellen
Slaap lekker, aRd.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien Melting.
Maar ik ga nu toch maar slapen.
Fijne avond nog allemaal
Welterustenquote:Op donderdag 7 november 2024 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 november 2024 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Dat ken ik niet. Is dat raar?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest aan Karlsson van het dak denken [ afbeelding ].
Iemand die dat kent?
Karlson på taket ken ik welquote:Op donderdag 7 november 2024 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest aan Karlsson van het dak denken [ afbeelding ].
Iemand die dat kent?
Wat is een MFA?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:34 schreef Melting het volgende:
Morgenavond hebben we de officiële opening van onze nieuwe MFA.
Ik ben voorzitter, dus mag ik vooraan staan. Toch wel spannend.
Multi Factor Authentication?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:34 schreef Melting het volgende:
Morgenavond hebben we de officiële opening van onze nieuwe MFA.
Ik ben voorzitter, dus mag ik vooraan staan. Toch wel spannend.
Een plek waar je zowel wakker kan zijn als slapen?quote:
Wachten ze tot je klaar bent met draaien? Of stop je eerder?quote:
Ik draai niet op vrijdag.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Wachten ze tot je klaar bent met draaien? Of stop je eerder?
Zoiets..... Zaal voor optredens, bibliotheek, Visit (VVV), heemkunde, Zorgorganisatie, dansgroep en weet ik wat nog meer.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een plek waar je zowel wakker kan zijn als slapen?
Waar luister ik dan elke week naar?quote:
Ik draai op zaterdag.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar luister ik dan elke week naar?
Nog leuker als je support moet leveren. Mijn code komt niet binnen! Ik heb een nieuwe telefoon enz. enz.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo nu en dan wordt ik er echt kriegel van.
Ik weet er alles van.... die ellende heb ik ook.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog leuker als je support moet leveren. Mijn code komt niet binnen! Ik heb een nieuwe telefoon enz. enz.
En officieel hoef ik die vragen/telefoontjes niet eens te beantwoorden, maar ze komen toch heel vaak bij mij terecht.
Ah, zo’n ding hebben ze tegenwoordig ook in het dorp waar ik opgegroeid ben. Al die dingen, plus kroeg, bejaardendingessen, koersbal en weet ik veel watquote:Op donderdag 7 november 2024 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoiets..... Zaal voor optredens, bibliotheek, Visit (VVV), heemkunde, Zorgorganisatie, dansgroep en weet ik wat nog meer.
En hoe vaak zal jij er zijn?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoiets..... Zaal voor optredens, bibliotheek, Visit (VVV), heemkunde, Zorgorganisatie, dansgroep en weet ik wat nog meer.
Niet zo vaak. Ik woon er tegenover, dus ik zie het elke dag al.quote:
De meeste problemen zitten tussen de bureaustoel en het toetsenbord.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog leuker als je support moet leveren. Mijn code komt niet binnen! Ik heb een nieuwe telefoon enz. enz.
En officieel hoef ik die vragen/telefoontjes niet eens te beantwoorden, maar ze komen toch heel vaak bij mij terecht.
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had het eerder kunnen posten, maar ik had een blije koter op schoot.
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De meeste problemen zitten tussen de bureaustoel en het toetsenbord.
Ah!quote:Op donderdag 7 november 2024 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Robin S met Show me love inderdaad
Die is maar tot de 13e plaats gekomen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Robin S met Show me love inderdaad
Damn!quote:Op donderdag 7 november 2024 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is maar tot de 13e plaats gekomen.
Deze tot de 4e plaats.![]()
[ afbeelding ]
Je kan al die groepjes wel waarderen?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een beetje een band met hem
Ik kan het aanhoren. Maar Wessel was vroeger tof om mee te kletsen. Dat is meer dan 30 jaar geleden trouwensquote:Op donderdag 7 november 2024 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan al die groepjes wel waarderen?
Oh, je kent hem persoonlijk.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan het aanhoren. Maar Wessel was vroeger tof om mee te kletsen. Dat is meer dan 30 jaar geleden trouwens
Ja, kon geen andere fatsoenlijke vinden.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt het hoesje van de Spaanse versie te pakken
Wat een Zotti.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt het hoesje van de Spaanse versie te pakken
Wessel van Diepen?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik belde vroeger regelmatig met hem tijdens zijn radioshow
Ik wist niet dat hij ook producer was. Ken hem alleen van Veronica van vroeger. Vond hem altijd wel leuk, inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, toen was ik ziek thuis en dat was wel gezellig
Hij zit ook achter de Vengaboysquote:Op donderdag 7 november 2024 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij ook producer was. Ken hem alleen van Veronica van vroeger. Vond hem altijd wel leuk, inderdaad.
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij zit ook achter de Vengaboys
Zal ik het topic verplaatsen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |