SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Stop de tijd, ik zet 2 jokers inquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:21 schreef MadMaster het volgende:
En waar ik Manke Nelis zei, bedoelde ik Nikkelen Nelis…
Mixxx geeft 105 aan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Dit is eigenlijk langzamer dan ik in mijn gedachten had.
Rond de 112BPM?
quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Bellamy Brothers - Let Your Love Flow
Dat zijn de goede jeugdherinneringenquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Voor, Zij, Sluit,
Achter, Zij, Sluit,
Enz. enz…
Dansles-trauma's... ik heb dat bij één specifiek nummer uit 1993. Ik word er nog steeds knettergek van als ik het hoor...quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Voor, Zij, Sluit,
Achter, Zij, Sluit,
Enz. enz…
Ik hoop dat het sowieso niet zo’n natte herfst/winter wordt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Volgens de weervoorspelling blijft het voorlopig droog.
Goed voor de vallende blaadjes die nu massaal naar beneden komen en een deken vormen in de straat. Loop je die zooi tenminste niet steeds naar binnen…
Mijn goede voornemen van dit jaar is om de bladeren in de tuin ongeveer wekelijks weg te vegen. Tot nog toe gelukt, dat scheelt wel enorm met andere jaren, waar ik dan ineens een halve dag bezig was met vegen en mijn kliko overvol zat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Volgens de weervoorspelling blijft het voorlopig droog.
Goed voor de vallende blaadjes die nu massaal naar beneden komen en een deken vormen in de straat. Loop je die zooi tenminste niet steeds naar binnen…
Dat sowieso, alhoewel er begin volgend jaar wel een pakje sneeuw mag vallen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het sowieso niet zo’n natte herfst/winter wordt.
Wij proberen het ook bij te houden, maar nu het allemaal,droog is, heb ik niet zo'n haast…quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen van dit jaar is om de bladeren in de tuin ongeveer wekelijks weg te vegen. Tot nog toe gelukt, dat scheelt wel enorm met andere jaren, waar ik dan ineens een halve dag bezig was met vegen en mijn kliko overvol zat.
Jij wil bladeren in je tuin hebben?quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik overweeg de bladkorven in de aangrenzende wijk te plunderen om al die bladeren in onze tuin te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |