Nee. Die hebben nauwelijks invloed en nauwelijks kennis. Dat is toch anders.quote:Op maandag 4 november 2024 13:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Klopt ook voor de meeste fok-users.
Kijk haar docu Miss American en concludeer het lekker zelf. En ik kan je vertellen dat ze voor elke grootschalige stemronde in USA mensen oproept om te stemmen. Niet eens specifiek op een bepaalde kandidaat, maar gewoon registreer om te gaan stemmen en stem mensen!quote:Op maandag 4 november 2024 14:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou ze niet gewoon gesouffleerd worden, net als Kamala zelf?
Ik weet het wel. Ik weet dat de -conservatieven- graag aan false balance doen. Ik weet dat -conservatieven- zich elke week aftrekken op de schrijfsels van Le Pen bedevaarder Geerten Waling cs. en daardoor deze flauwekul denken. Dat het kwalitatief en kwantitatief dezelfde grootheden zijn. Dezelfde mentaliteit en hetzelfde "ikke en de rest kan stikke".quote:Op maandag 4 november 2024 13:49 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Al die plunderpartijen in naam van BLM, al die bezettingen van universiteiten inclusief het nodige vandalisme. Ik weet het niet hoor - gaat aardig gelijk op.
Komt het niet omdat je zelf in extreem-linkse kringen verkeert waardoor het midden steeds extremer lijkt? Met de cryptocommunist Meneer Aart en Tommy-RaRaquote:Op maandag 4 november 2024 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ervaar een extreem-verrechtsing van de maatschappij. En dat ik het ervaar moet al voldoende zijn. Ik hoef in deze steeds meer rechtse maatschappij niet meer met cijfers aan te komen. Ik hoef het alleen maar te ervaren.
Ik extreem-links? Ja ik ben helemaal voor communisme en anarchie enzoquote:Op maandag 4 november 2024 15:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Komt het niet omdat je zelf in extreem-linkse kringen verkeert waardoor het midden steeds extremer lijkt? Met de cryptocommunist Meneer Aart en Tommy-RaRa
Lekker toontje weer maat - je bent de tweede die in tien minuten tijd mijn stelling bewijst.quote:Op maandag 4 november 2024 14:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Ik weet dat de cancervatieven graag aan false balance doen. Ik weet dat cancervatieven zich elke week aftrekken op de schrijfsels van Geerten Waling cs. en daardoor deze flauwekul denken.
De realiteit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat de AIVD zegt in de laatste jaarverslagen:
"De verharding bij
rechts-extremisme kan mogelijk zorgen voor verharding bij links-extremisten.
[...]
Evenmin heeft de AIVD waargenomen dat links-extremisme in 2023 een aantrekkelijker alternatief werd voor links-activistische groepen. Die voerden in 2023 vaak en soms erg zichtbaar actie rond onderwerpen als klimaat, maar daarbij bleven ze weg van extremisme. Ze gebruikten bijvoorbeeld geen geweld om hun doelen
te bereiken. Hoewel activisme hinderlijk of ingrijpend kan zijn voor wie ermee te
maken krijgt, en de politie soms moest ingrijpen bij manifestaties, bedreigt het de
democratische rechtsorde niet. Daarom hoort onderzoek naar activisme niet bij de
wettelijke taken van de AIVD."
(dat laatste is trouwens een verhulde boodschap aan de PVV en VVD, die dat wel graag zouden willen)
Je stelling was "het gaat aardig gelijk op". Onzin dus. Mijn feiten bewijzen dat dit onzin is, en dan specifiek de statistieken voor de VS.quote:Op maandag 4 november 2024 15:05 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lekker toontje weer maat - je bent de tweede die in tien minuten tijd mijn stelling bewijst.
Ik heb GL toch helemaal niet genoemd..quote:Op maandag 4 november 2024 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik extreem-links? Ja ik ben helemaal voor communisme en anarchie enzo![]()
GroenLinks is inderdaad extreem-links, zeer gevaarlijk ook.
Mijn (eerste) stelling was dat beide kanten radicaliseren. Mijn gevoel daarbij was inderdaad dat dat aardig gelijk op ging in de VS. Zelfs als dat laatste niet klopt, is daarmee de initiële stelling niet onbewezen.quote:Op maandag 4 november 2024 15:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je stelling was "het gaat aardig gelijk op". Onzin dus. Mijn feiten bewijzen dat dit onzin is.
Helaas voor jou vriend, volgens het kieskompas (toch wetenschappelijk solide) zit ik - op een paar verwaarloosbare punten naar rechts en beneden na- vrijwel exact in het midden van het politieke dradenkruis met mijn politieke opvattingen.quote:En jij bent alles behalve 'het midden'. Je lijkt alleen maar 'het midden' omdat jullie soort (het cancervatieve soort van de standensamenleving) de uiterst rechterflank willens en wetens hebben laten groeien.
Jij bent blind voor de radicalisering, cq moordneigingen ter rechterzijde .Jij stelt radicalisering ter linkerzijde gelijk aan dat soort extreemrechts geweld.quote:Op maandag 4 november 2024 14:50 schreef AgLarrr het volgende:
Als je blind bent voor die radicalisering aan beide kanten, ben je zelf onderdeel van het probleem wat mij betreft.
Hier een mogelijke reden achter de geperverteerde "gaat gelijk op" percepties (ik verzeker je dat dit niet het enige onderzoek is), in strijd met de harde statistieken.quote:Op maandag 4 november 2024 13:49 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Al die plunderpartijen in naam van BLM, al die bezettingen van universiteiten inclusief het nodige vandalisme. Ik weet het niet hoor - gaat aardig gelijk op.
Het gaat niet aardig gelijk op in de VSquote:Op maandag 4 november 2024 15:25 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Mijn (eerste) stelling was dat beide kanten radicaliseren. Mijn gevoel daarbij was inderdaad dat dat aardig gelijk op ging in de VS. Zelfs als dat laatste niet klopt, is daarmee de initiële stelling niet onbewezen.
Of je partner of dochter die geen abortus wil maar wel moet om medische redenen dood gaat.quote:Op maandag 4 november 2024 13:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En abortus is natuurlijk ook een bijzonder aangrijpend onderwerp als het in je sociale omgeving voorkomt, en zeker als het dan ook nog bemoeilijkt wordt.
Een belangrijk punt is ook dat er door de conservatieven altijd wordt gedaan alsof het altijd om een zwangerschapafbreking gaat van een vrouw die haar kind wil vermoorden.quote:Op maandag 4 november 2024 13:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En abortus is natuurlijk ook een bijzonder aangrijpend onderwerp als het in je sociale omgeving voorkomt, en zeker als het dan ook nog bemoeilijkt wordt.
Ook een leuke is deze. Ruud Lubbers bezwangerde in 1977 een vrouw, en ze liet het weghalen met een abortus. Zijn eigen CDA was toen overwegend tegen abortus. Politiek lag dat heel gevoelig in ieder geval en de politiek leider (Van Agt) was een boegbeeld van de tegenbeweging.quote:Op maandag 4 november 2024 16:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een belangrijk punt is ook dat er door de conservatieven altijd wordt gedaan alsof het altijd om een zwangerschapafbreking gaat van een vrouw die haar kind wil vermoorden.
Terwijl het zeker bij de abortussen later in de zwangerschap bijna altijd gaat om medische noodzaak. Omdat het leven van de moeder in gevaar is. Omdat het kindje niet met het leven verenigbare aandoeningen heeft. Dit gaat juist vaak om heel verdrietige gevallen waarbij het kindje zo gewenst was en de zwangerschap uitdragen om bepaalde redenen geen optie is.
En door de strikte wetgeving durven artsen dan niet in te grijpen. Omdat specifiek aangegeven staat dat er helemaal geen hartactie (meer) mag zijn, maar dit soms bijna niet vast te stellen is. Of de moeder al ernstige bloedingen heeft waardoor ze gevaar loopt, maar er nog een zeer zwakke hartslag is. Terwijl iedereen dan weet dat deze zwangerschap niet goed gaat en het kindje het niet zal halen, durven artsen het toch niet af te breken omdat ze dan veroordeeld kunnen worden.
Er wordt een heel verkeerde voorstelling van zaken gegeven, bewust, door de conservatieven. Helaas trappen veel mensen daar in.
Behalve Gore, al waren die verkiezingen dan waarschijnlijk (en in absolute aantallen zeker) uiteindelijk in het voordeel van gore en niet bush.quote:Op maandag 4 november 2024 23:56 schreef Hawk234 het volgende:
Ik ga even het gezicht van de voorspellingen tevoorschijn halen die de mensen vrezen:
[ afbeelding ]
Zijn voorspellingen.... komen vrijwel altijd uit.
Vandaar het woord vrijwel altijd. En ja, ik ben het met je eens dat Al Gore president had kunnen zijn dus was het 10/10 i.p.v. 9/10.quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Behalve Gore, al waren die verkiezingen dan waarschijnlijk (en in absolute aantallen zeker) uiteindelijk in het voordeel van gore en niet bush.
Gore had de meeste stemmen, maar ja.. het systeem.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:12 schreef Hawk234 het volgende:
[..]
Vandaar het woord vrijwel altijd. En ja, ik ben het met je eens dat Al Gore president had kunnen zijn dus was het 10/10 i.p.v. 9/10.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |