Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.quote:
Succes, hopenlijk verloopt het op alle vlakken soepelquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.
Dan is het wel fijn als duidelijk is wie en wat inderdaad. Succes!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.
Hoewel het ook wel een mooi moment is om te zien dat het allemaal sowieso wel goed komt met boodschappen, schoonmaken, wassen en koken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn als duidelijk is wie en wat inderdaad. Succes!
Het is ter bescherming van mijzelf.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoewel het ook wel een mooi moment is om te zien dat het allemaal sowieso wel goed komt met boodschappen, schoonmaken, wassen en koken.
Succes Troel! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Jup, staat er vanaf seizoen 1 opquote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef BE het volgende:
Is er iemand hier die een Videoland abonnement heeft?
Ik ben zoals te doen gebruikelijk late to the party en wil Gooische Vrouwen gaan kijken (nog nooit iets van gezien).
Is dat echt allemaal vanaf seizoen 1 terug te zien op Videoland?
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.quote:Op zondag 3 november 2024 11:25 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jup, staat er vanaf seizoen 1 op
Ik heb wél alles tm seizoen 5 gezien maar wil opnieuw beginnen. Zit alleen nog aan Vikings Valhalla vast![]()
Ja ik ben zelf net weer begonnen bij seizoen 1.quote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef BE het volgende:
Is er iemand hier die een Videoland abonnement heeft?
Ik ben zoals te doen gebruikelijk late to the party en wil Gooische Vrouwen gaan kijken (nog nooit iets van gezien).
Is dat echt allemaal vanaf seizoen 1 terug te zien op Videoland?
Zeker een mooi moment want de twee films staan er ook op. Helemaal compleet dus dat moet wel lukken in een half jaarquote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef BE het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.
En anders is er vaak met Black Friday een aanbieding. Vorig jaar was het 6 maanden voor ¤2,99quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef BE het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.
Denk dat ik dat idd maar ga kijken, als dat écht volgbaar is, want weet niet meer waar ik de tijd vandaan moet halenquote:Op zondag 3 november 2024 12:30 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
En anders is er vaak met Black Friday een aanbieding. Vorig jaar was het 6 maanden voor ¤2,99
En voor de mensen die de eerdere seizoen al gezien hebben, maar dat ver in hun geheugen begraven hebben, er is een compilatie aflevering waarin de vorige seizoenen samengevat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |