abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215449956

Hier weer verder....
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:41:46 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_215450434
Ik ga zo een schoonmaak/kook/was/boodschapschema maken.

Ben heel benieuwd hoe dat gaat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215451336
@Troel Met welk doel?
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:37:07 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_215451574
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Hupje het volgende:
@:Troel Met welk doel?
Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215452623
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.
Succes, hopenlijk verloopt het op alle vlakken soepel O+

Ik weet niet of dit werkt,maar ik ben als n kind zo blij,van de week zelf een deel wegisweg gekocht van Harry Potter,en vandaag kreeg ik van mn vader de andere helft en nu is de wegisweg compleet.

S. 2014
J. 2016
pi_215453396
quote:

[..]
Dan is het wel fijn als duidelijk is wie en wat inderdaad. Succes!
  zaterdag 2 november 2024 @ 21:09:04 #7
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215453414
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef Hupje het volgende:

[..]
Dan is het wel fijn als duidelijk is wie en wat inderdaad. Succes!
Hoewel het ook wel een mooi moment is om te zien dat het allemaal sowieso wel goed komt met boodschappen, schoonmaken, wassen en koken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215453487
Zo, we hadden vanmiddag 3 mannen in huis met wijsheid en kunde en kennis (schoonvader, buurman en overbuurman). 3 kwartier waren ze bezig maar we hebben een lichtknop hoor in de badkamer. :)

En net een leuk feestje van mijn neefje die 21 is geworden.
En extra leuk, mijn familie zijn PSV en Nac fans, die hard met seizoenkaart en alles. EINDELIJK kon ik weer eens juichen vanavond.
pi_215453496
Wij hebben sinds deze week een tv met helikopter geluid. :') Na 16 jaar al kapot, phuh. Vriend is blij, want ik vond het onzin om een andere tv te kopen als deze nog goed was _O-
  zaterdag 2 november 2024 @ 23:37:12 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_215455336
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 21:09 schreef livelink het volgende:

[..]
Hoewel het ook wel een mooi moment is om te zien dat het allemaal sowieso wel goed komt met boodschappen, schoonmaken, wassen en koken.
Het is ter bescherming van mijzelf.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 3 november 2024 @ 07:56:31 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215456217
Mocht iemand nog zin hebben in een leuke een betaalbare legobeurs. In Lommel België is vandaag nog Kicks and Bricks.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215456243
quote:

[..]
Succes Troel! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig!
Fake it till you make it...
pi_215456939
Hier zijn de mannen toevallig vandaag begonnen met de Kerstlego O+
Allebei een eigen pakket, alles op de vloer gestort en lekker bouwen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215457210
Sjaak besloot dat we volgend weekend de kerstboom gaan opzetten O+ dus dan gaan wij ook aan de kerstlego beginnen O+
pi_215457683
Welke pakketten hebben jullie?

Morgen begint hier de school weer en ik zie er nu alweer tegen op met de jongste, Hij heeft veel moeite met de drukke combiklas en de enorme prikkels en daarnaast lopen we ook de deur nog plat bij het zkh.
Gevolg: een ventje die overal boos/verdrietig over wordt en het liefste de hele dag bij mij in de buurt is. Ik ga op dinsdagavond altijd weg, en op woensdag deze week ook, hij plakt/huilt al 3 dagen dat hij niet wil dat de oppas komt... :N
S. 2014
J. 2016
  zondag 3 november 2024 @ 11:22:46 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215457974
Is er iemand hier die een Videoland abonnement heeft?
Ik ben zoals te doen gebruikelijk late to the party en wil Gooische Vrouwen gaan kijken (nog nooit iets van gezien).
Is dat echt allemaal vanaf seizoen 1 terug te zien op Videoland?
pi_215458009
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef BE het volgende:
Ik ben zoals te doen gebruikelijk late to the party en wil Gooische Vrouwen gaan kijken (nog nooit iets van gezien).
Jup, staat er vanaf seizoen 1 op :Y

Ik heb wél alles tm seizoen 5 gezien maar wil opnieuw beginnen. Zit alleen nog aan Vikings Valhalla vast :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 3 november 2024 @ 11:28:21 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215458069
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 11:25 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jup, staat er vanaf seizoen 1 op :Y

Ik heb wél alles tm seizoen 5 gezien maar wil opnieuw beginnen. Zit alleen nog aan Vikings Valhalla vast :')
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.
pi_215458124
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef BE het volgende:
Ja ik ben zelf net weer begonnen bij seizoen 1.
S. 2014
J. 2016
pi_215458235
Hier lijkt het wel lente, de zon schijnt, B is buiten aan het voetballen, Juul paradeert door de speeltuin in een prinsessenjurk en verloofde is aan het schoonmaken.
Ik ben aan het ruimen, alles wat nu al weg gaat voor de verbouwin is mooi mee genomen. Wat verzamelen we toch veel zeg. Pfff.

Wij hebben meerdere Kerstsets :)
De skihut, de arrensleen, de grote Kerstboom, Santa's visit, de Kerststrein, het Kerst station, het peperkoekhuis, het elfenhuis, het huis van de Kerstman, de toyshop, losse kleine setjes, 1 winter set van Harry Potter ontdaan van de Harry Potter verwijzingen, het 4 seizoenenhuisje (hartstikke retro) en de brandweer set. En we bouwen eigenlijk altijd wel een skiberg met skilift daarbij onderdelen van Lego ski resort :) En heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel witte steenjes en platen.

De set van dit jaar en vorig jaar hebben we bewust niet gekocht. Staan niet bij wat we al hebben en ik vind ze niet leuk })

Zo zag het er vorig jaar uit, dit is ongeveer de helft van het dorp
pi_215458274
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef BE het volgende:

[..]
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.
Zeker een mooi moment want de twee films staan er ook op. Helemaal compleet dus dat moet wel lukken in een half jaar :)
If they say
pi_215458332
Ooh wauw, prachtig exode O+
If they say
pi_215459245
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef BE het volgende:

[..]
En anders is er vaak met Black Friday een aanbieding. Vorig jaar was het 6 maanden voor ¤2,99

En voor de mensen die de eerdere seizoen al gezien hebben, maar dat ver in hun geheugen begraven hebben, er is een compilatie aflevering waarin de vorige seizoenen samengevat worden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Irri-tante op 03-11-2024 12:37:39 ]
pi_215459764
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 12:30 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
En anders is er vaak met Black Friday een aanbieding. Vorig jaar was het 6 maanden voor ¤2,99

En voor de mensen die de eerdere seizoen al gezien hebben, maar dat ver in hun geheugen begraven hebben, er is een compilatie aflevering waarin de vorige seizoenen samengevat worden.
Denk dat ik dat idd maar ga kijken, als dat écht volgbaar is, want weet niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen :') Er liggen ook nog 6 ongelezen boeken en dat is me nog nooit gebeurd. Lang leve Videoland, Disney+ en Netflix :@
If they say
pi_215460151
Mijn wasmachine heeft kuren. Hij centrifugeert soms niet goed dan is de was nog te nat naar mijn zin. Ik heb hem al gereinigd, het filter laten schoonmaken door mijn man. Maar het probleem bijft. De ene keer is er niks aan de hand.

Nu twijfel ik een monteur laten komen of niet. De wasmachine is 14 jaar oud maar wel een miele en bevalt voor de rest prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')