Isabelle lelijk?quote:Op zondag 3 november 2024 09:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze selecteren bij KINK wel echt op radiohoofden he?
Ik zag op de stream even een pic van Elwinquote:Op zondag 3 november 2024 09:55 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Isabelle lelijk?
Eric Corton vind ik wel een mooie man
Dan totaal eensquote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zag op de stream even een pic van Elwin
Dat zijn nog de uitzonderingen ja. En eerder had je Tessa Mol ook als uitzonderingquote:Op zondag 3 november 2024 09:55 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Isabelle lelijk?
Eric Corton vind ik wel een mooie man
Je had in het begin nog die ene die later politiewoordvoerster werd, die was wel knap.quote:Op zondag 3 november 2024 09:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat zijn nog de uitzonderingen ja. En eerder had je Tessa Mol ook als uitzondering
Ok Ellie.quote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je had in het begin nog die ene die later politiewoordvoerster werd, die was wel knap.
Neeeeeeeeeeequote:
Fantastisch zelfs. Wat een verschil met die doodgedraaide Bruce hits in deze lijst in het begin van de weekquote:
Daar genoot ik alleen echt van Bobbyquote:Op zondag 3 november 2024 10:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Fantastisch zelfs. Wat een verschil met die doodgedraaide Bruce hits in deze lijst in het begin van de week
Ja Bobby Jean ook een fijne albumtrack inderdaadquote:Op zondag 3 november 2024 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar genoot ik alleen echt van Bobby
Hebben de tand des tijds blijkbaar wel goed doorstaan. Helaas.. Deze komt voor m'n gevoel steeds vaker voorbij op feestjesquote:Op zondag 3 november 2024 10:58 schreef ok01 het volgende:
Ben blij dat ik niet de enige ben die een hekel heeft aan Bloodhound Gang
Yep. Vrijdag nog. Hele zaal stemde af op dat kanaal ook nogquote:Op zondag 3 november 2024 10:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hebben de tand des tijds blijkbaar wel goed doorstaan. Helaas.. Deze komt voor m'n gevoel steeds vaker voorbij op feestjes
Is ook geadopteerd door Gen Z dan denk ikquote:Op zondag 3 november 2024 11:00 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Yep. Vrijdag nog. Hele zaal stemde af op dat kanaal ook nog
Gewoon smaakloze generatie.quote:Op zondag 3 november 2024 11:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is ook geadopteerd door Gen Z dan denk ik
Denk ik ook welquote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fontaines kunnen de Ziggo Dome onderhand ook al wel vullen volgens mij:)
Met voldoende buffer is ie prima te doen. Keertje stoppen, keertje starten en we hebben weer een paar minuten banjobrats weten te ontlopen.quote:
Tsja en dan krijg je Creed. Had je beter Mumford and Sons aan kunnen laten staan.quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Met voldoende buffer is ie prima te doen. Keertje stoppen, keertje starten en we hebben weer een paar minuten banjobrats weten te ontlopen.
Ware woorden. Ik had die buffer voor deze Creed gebruiktquote:Op zondag 3 november 2024 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja en dan krijg je Creed. Had je beter Mumford and Sons aan kunnen laten staan.
Gelukkig staat de koning van de constipatierock volgens mij niet in de lijst al weet je het op voorhand nooit zeker als ik inmiddels toch een paar gevalletjes Anouk heb moeten stopstarten.quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even naar het toilet.
Had die zanger ook moeten doen
Ik hoor Dinand liever dan een Chris Martin hoorquote:Op zondag 3 november 2024 11:32 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Gelukkig staat de koning van de constipatierock volgens mij niet in de lijst al weet je het op voorhand nooit zeker als ik inmiddels toch een maar gevalletjes Anouk heb moeten stopstarten.
Creed is te doorstaan omdat het niet absurd veel gedraaid wordt. Mumford en Banjo worden zo ongeveer platgedraaid op Kink nadat het, toen het hitparadespul was al naar de pijngrens was gespamd op 3FM.quote:Op zondag 3 november 2024 11:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ware woorden. Ik had die buffer voor deze Creed gebruikt
Nope. Al sta ik niet heel gek te kijken als ze binnenkomen. Als Hoobastank ook kanquote:
Vind ik wel logisch hoor. Dit gaat ook nog welquote:
Als deze KoL de lijst haalt, dan Nickelback zeker :’)quote:
Dan mn meme maar bewaren tot de T2000quote:Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nope. Al sta ik niet heel gek te kijken als ze binnenkomen. Als Hoobastank ook kan
Tuurlijk is het alternatief. Dat het doodgedraaid is doet daar niets aan af.quote:Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel logisch hoor. Dit gaat ook nog wel
Gaat inderdaad wel, vond en vroegen harder kapot gedraaidquote:Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel logisch hoor. Dit gaat ook nog wel
Tori ook hoorquote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heather is naast Florence zo'n beetje de enige vrouw die ze vaak draaien op Kink.
Die hoor ik vrijwel nooit. Tori wel ja. Ik zou eerder nog Keet noemen.quote:
Ok, Skin dan?quote:Op zondag 3 november 2024 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoor ik vrijwel nooit. Tori wel ja. Ik zou eerder nog Keet noemen.
Was dat nog maar zo ( 5 geen idee, al jaar niet meer geluisterd)quote:Op zondag 3 november 2024 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedere keer die nummers in die bumpertjes stoort me wel enorm. Dat doet Radio 2/5 niet hoor.
Zo lang ze maar wel switchen met artiesten in die bumpers stoort het minderquote:Op zondag 3 november 2024 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedere keer die nummers in die bumpertjes stoort me wel enorm. Dat doet Radio 2/5 niet hoor.
De eerste dag was ook wel echt mager met Mansun als verrassingshoogtepuntquote:Op zondag 3 november 2024 12:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zit zo'n dag als vandaag 6x meer te genieten van deze lijst dan bijvoorbeeld afgelopen maandag bij die matige eerste dag. Vreemde afstelling toch wel. Bij de Top 2000 is het persoonlijk genot veel beter verspreid
Sorry, ik draaide me nog even omquote:Op zondag 3 november 2024 12:20 schreef Tussle266 het volgende:
ELO zonder feitje. Dat is wel jammer voor de beleving.
Ja te veel fijne plaatjes uit de laagste regionen eruit gevallen die dan in mijn beleving matig worden vervangenquote:Op zondag 3 november 2024 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste dag was ook wel echt mager met Mansun als verrassingshoogtepunt
Ook hier weer: Uitstekende songs, maar Take me to Church ten onrechte platgedraaid. Bij Francesca hebben wij allemaal gewoon genoten.quote:Op zondag 3 november 2024 12:43 schreef Ouwesok het volgende:
Hozier stopstartmomentje.
kut, te weinig buffer, kreeg ik alsnog een stuk van dat zinloos geraas mee
Niet allemaal waarbij aangetekend dat ik zijn nieuwste dingetjes wel mee vind vallen. Dat kan zijn dat ie daar wat minder schreeuwt en wat meer zingt, het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik mijn pijngrens heb weten te verleggen.quote:Op zondag 3 november 2024 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook hier weer: Uitstekende songs, maar Take me to Church ten onrechte platgedraaid. Bij Francesca hebben wij allemaal gewoon genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |