ik heb een speer laat ze maar komenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd om in survival mode te gaan makker en je waarden te laten gaan
Eten of opgegeten worden!
Ik een paarsgepunte lans @VseslavBotkinquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb een speer laat ze maar komen
Ik weet te weinig van zijn opvolgers om hier een mening over te hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik zou een hit callen op Putin
Ik hoop op de sympathieke Kadyrov!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet te weinig van zijn opvolgers om hier een mening over te hebben.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet te weinig van zijn opvolgers om hier een mening over te hebben.
;3quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik een paarsgepunte lans @:VseslavBotkin
ieeeeeks een eng monsterquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hakken we gewoon iedere kop af tot het bevalt
Redelijk grote kans dat Rusland uiteenvalt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hakken we gewoon iedere kop af tot het bevalt
Goated stuffquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Redelijk grote kans dat Rusland uiteenvalt.
mooiquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Redelijk grote kans dat Rusland uiteenvalt.
Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat jij gewoon een ordinaire vleeseter bentquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:23 schreef Aberkullie het volgende:
Mijn rendang comfort bowl ziet eruit als kots
Had wel een foto willen maken maar het is al opquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat jij gewoon een ordinaire vleeseter bent
Possetje? Nee man. Possetje leek meer op Ruud uit Big Brotherquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wtf
Die thumbnail doet me echt denken aan een bepaald oud user waar we het over hadden
Die is er al laffe takquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik zojuist nog niet. Komt oorlog van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |