SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was het de poes of de kater?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat is dit nu weer, een kat komt de woonkamer in, ziet me, blaast, en rent weer weg
Ik zou liever hebben dat de kater wegrent dan de poes
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Sow, ik wist sowieso wel dat het een toffe en aardige gozer is, maar ehm...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja @AardappelSchotel is een toffe gast!quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:22 schreef Sally het volgende:
Sow, ik wist sowieso wel dat het een toffe en aardige gozer is, maar ehm...![]()
![]()
Yeah. Right.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja @:aardappelschotel is een toffe gast!
Die bedoel ik NIET.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sowiesoquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Maakt niet uit, het blijft een god!![]()
![]()
Terugblazenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wat is dit nu weer, een kat komt de woonkamer in, ziet me, blaast, en rent weer wegWerewolf![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Maakt niet uit, het blijft een god!
How can I make this topic about me?![]()
Ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow ik wist niet dat je het over mij had
Wees blij dat ik iemand ergens op gewezen had, anders was die niet eens even op FOK! gaan kijken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De poesquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was het de poes of de kater?
Ik zou liever hebben dat de kater wegrent dan de poes![]()
![]()
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook niet.
Wees blij dat ik iemand ergens op gewezen had, anders was die niet eens even op FOK! gaan kijken.![]()
![]()
Waarom doe je dat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook niet.
Wees blij dat ik iemand ergens op gewezen had, anders was die niet eens even op FOK! gaan kijken.
Was er bijna rust gekomen, met een dts zonder punten
Hmja. Ik ben nog altijd bezig met mijn eigen puntenteller.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom doe je dat?
How can I make this topic about me?![]()
BlaastThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ach naja, op zich is het wel vooruitgang ten opzichte van over je bed heen kotsen?quote:
Nog even en alle poesjes kruipen spinnend bij je in bed
Ik zou het echt niet kunnen hoor. Dit vraagt geduld denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmja. Ik ben nog altijd bezig met mijn eigen puntenteller.
Dubbel
Werewolf![]()
Hij telt ze niet handmatig hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet kunnen hoor. Dit vraagt geduld denk ik.
Dubbel
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Oeh, dan kunnen we parallel een DTS2 startenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmja. Ik ben nog altijd bezig met mijn eigen puntenteller.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach naja, op zich is het wel vooruitgang ten opzichte van over je bed heen kotsen?
Nog even en alle poesjes kruipen spinnend bij je in bed![]()
![]()
Dat is allemaal nepquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat rond die tijd een haas eieren zit te leggen van chocolade!
@:homijn
@:derrabbit
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 145 / +123 / +22 / 574 / 619
2. KillemWieft / 63 / +8 / +55 / 75 / 111
3. AardappelSchotel / 59 / +34 / +25 / 222 / 262
4. Bally-b / 56 / +56 / +0 / 19 / 23
5. Sally / 52 / +13 / +39 / 56 / 74
6. devzero / 47 / +6 / +41 / 31 / 42
7. Lovely / 44 / +35 / +9 / 194 / 225
8. HappyCharly / 42 / +4 / +38 / 162 / 186
9. aeque / 41 / +27 / +14 / 126 / 145
10. Pinnenmutske / 35 / +28 / +7 / 191 / 223
11. hemarookworst / 32 / +9 / +23 / 80 / 107
12. Dr.Mikey / 26 / +16 / +10 / 124 / 164
13. Rob / 26 / +6 / +20 / 92 / 101
14. sp3c / 25 / +8 / +17 / 51 / 62
15. mario390 / 24 / +2 / +22 / 32 / 47
16. ToT / 24 / +24 / +0 / 104 / 125
17. MizzezAmy / 22 / +12 / +10 / 163 / 184
18. Paul / 17 / +5 / +12 / 97 / 105
19. ieniminimuis / 16 / +15 / +1 / 98 / 114
20. greysbones / 16 / +8 / +8 / 125 / 140SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Er waren toch mensen die vroegen of ze het script over konden nemen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom doe je dat?
En het ging in 1e instantie om de zoekfunctie en Stats - zie het topic in FB-forum
![]()
, trouwens
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik ken nog wel een clubje wat daar dan heen mag verhuizen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, dan kunnen we parallel een DTS2 starten
Nou, het ophalen van de gegevens viel best mee, 2 uurtjes werk om de pagina's op te halen en de ruwe pagina's op te slaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet kunnen hoor. Dit vraagt geduld denk ik.
Dubbel
Ik ben een uurtje of 4 bezig geweest om de informatie in al die html pagina's te filteren op alleen username, userid, postid en datum en in een leesbaar tekstbestand te krijgen zodat het geïmporteerd kan worden in een database. Zover lukt het al.
Het berekenen van de punten viel ook best mee.
Het problem is nu dat mijn aantallen afwijken van die van Monitor. Soms scheelt het 1 post, soms heb ik 30 posts meer, dan weer 20 posts minder.
En ik heb geen idee waar dat nu in zit.How can I make this topic about me?![]()
Ah, ik voorzie een liefdes sc in dts2quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een clubje wat daar dan heen mag verhuizen.(en ja, de rijm is opzettelijk)
quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik voorzie een liefdes sc in dts2(en ja, de rijm is opzettelijk)
![]()
![]()
Zolang ie maar alleen bij mij 30 posts meer telt. Dan kan het zo geimplementeerd worden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het ophalen van de gegevens viel best mee, 2 uurtjes werk om de pagina's op te halen en de ruwe pagina's op te slaan.
Ik ben een uurtje of 4 bezig geweest om de informatie in al die html pagina's te filteren op alleen username, userid, postid en datum en in een leesbaar tekstbestand te krijgen zodat het geïmporteerd kan worden in een database. Zover lukt het al.
Het problem is nu dat mijn aantallen afwijken van die van Monitor. Soms scheelt het 1 post, soms heb ik 30 posts meer, dan weer 20 posts minder.
En ik heb geen idee waar dat nu in zit.
Misschien omdat Dotteke niet meetelt in de score?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het ophalen van de gegevens viel best mee, 2 uurtjes werk om de pagina's op te halen en de ruwe pagina's op te slaan.
En ik heb geen idee waar dat nu in zit.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik voorzie een liefdes sc in dts2(en ja, de rijm is opzettelijk)
![]()
![]()
Ik draai net weer een nieuwe run. Ik kijk evenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang ie maar alleen bij mij 30 posts meer telt. Dan kan het zo geimplementeerd worden.How can I make this topic about me?![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik las rumquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik draai net weer een nieuwe run. Ik kijk even![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang ie maar alleen bij mij 30 posts meer telt. Dan kan het zo geimplementeerd worden.
Ah, ik had het topic niet gezien, ik laat me gewoon verrassen op 1 decemberquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Er waren toch mensen die vroegen of ze het script over konden nemen?
En het ging in 1e instantie om de zoekfunctie en Stats - zie het topic in FB-forum
Posts heb ik niet nodig. Punten, daar draait het om!quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang ie maar alleen bij mij 30 posts meer telt. Dan kan het zo geimplementeerd worden.
Dan had je ook gemist dat Monitor als er geen oplossing nog is, toch nog even doorgaat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik had het topic niet gezien, ik laat me gewoon verrassen op 1 december
Wij "mochten niet de dupe worden van een beslissing die buiten jullie [onze] macht ligt."Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Daar kom je nu meequote:Op zaterdag 2 november 2024 14:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Posts heb ik niet nodig. Punten, daar draait het om!![]()
![]()
Bolkquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
En ik maar denken dat het om bolken ging![]()
148 in totaal staat er nuquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja klopt als eem bus.quote:
Er is nog werk aan de winkelquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Aardappel 176 posts.
Er klopt geen moer van.![]()
![]()
Die wordt elke ca 5 minuten bijgewerkt. Soms zit er dus wat tijd tussen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Volgens mij kan de teller niet volhmgen volgen.
Dacht toch dat ik scoorde![]()
Maar wellicht word jij elke keer binnen de minuut gebolkt?
Je hebt nog ffquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja. Val ik effe door de mand hier.![]()
![]()
Kan welquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Die wordt elke ca 5 minuten bijgewerkt. Soms zit er dus wat tijd tussen.
Maar wellicht word jij elke keer binnen de minuut gebolkt?![]()
Werewolf![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen ja. Val ik effe door de mand hier.![]()
![]()
Stop it julliequote:Op zaterdag 2 november 2024 14:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Justin hoeft niet zo bescheiden te zijn![]()
![]()
Dat jij een gebrokenglasgod bentquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, wat waar is, mag gezegd worden.![]()
![]()
Wij moeten zo naar de konijnenboerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beter dan een gebroken glasgodquote:
Voor nieuwe hooi voor smikkelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PassendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De konijnenboer?quote:
De term ijzerboer en ijsboer heb ik ook wel eens gehoord maar dat zijn helemaal geen boeren natuurlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier vlakbij rijdt een melkboer langs. Ik heb daar een keer om worteltjesvla gevraagd. Toen werd hij heel erg boos.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
De term ijzerboer en ijsboer heb ik ook wel eens gehoord maar dat zijn helemaal geen boeren natuurlijk.Sindsdien durf ik niet meer te gaan.
En met een melkboer bedoelen ze zo een in een rijdende supermarkt niet iemand die veehouder is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eigenlijk als je de melkboer een melkboer noemt geef je credits aan de verkeerde.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt ook de hartenboer.Maar dat is dus eigenlijk gewoon een chirurg.
Geen leuk mensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor Venco ben ik trouwens de dropboer
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:04 schreef Homijn het volgende:
Voor Venco ben ik trouwens de dropboer![]()
![]()
![]()
Zo een bnn typeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iemand die melk verkooptquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
En met een melkboer bedoelen ze zo een in een rijdende supermarkt niet iemand die veehouder is.Werewolf![]()
Dus dan verkoopt de konijnenboer ook konijnen?quote:![]()
Ja en hooi.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dus dan verkoopt de konijnenboer ook konijnen?
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat ik hierover bij het MIK aan de bel moet trekken. Het Meldpunt Illegale Konijnenhandel.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
Iets nieuws gezien, rode kiwi.
En nog een overrijpe peer die ik vandaag echt moet opeten
[ link | afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik doe een voorspellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Kutspel
Jawel, maar ook niet heel bijzonder. Friszoet zoals gewone kiwi maar dan net beetje anders qua aromaquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee kutverkoudheid.quote:
Nou ja jullie vrouwen hebben toch elke maand bonkjes en sliertjes?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ben al vaak verkouden geweest maar nooit daar
Dat is toch geen verkoudheidquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja jullie vrouwen hebben toch elke maand bonkjes en sliertjes?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ben al vaak verkouden geweest maar nooit daar![]()
Mijn neus zit al jaren dicht.
Net de Welriekendedreef.Werewolf![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]![]()
Mijn neus zit al jaren dicht.
Net de Welriekendedreef.![]()
![]()
Echt hequote:Op zaterdag 2 november 2024 15:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Verstappen wordt weer eens genaaid![]()
![]()
En dan nog een penalty erbijquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een heel goed getimede start van de VSC, en een nog betere getimede start van einde VSC![]()
Vanaf elf meter?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Je moet wat doen om die man te stoppen natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En morgen nog 4,5 minuut omdat Verstappen in de buurt van Norrit durft te rijden.![]()
Gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja strafschop ertussen door![]()
Je stelt voor dat ik mijn oor afsnijd?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van Gogh had een oplossing daarvoorTrust nobody![]()
Een oor?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Verstappen wordt weer eens genaaidTrust nobody![]()
Heb ik ook gedaan vandaag. Mijn soulmate.quote:
Oehquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan vandaag. Mijn soulmate.![]()
Doe je er ook kip in? En trassi?![]()
Nee want het was voor tomatensoep.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh![]()
Doe je er ook kip in? En trassi?
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey As
Rustig en leuk, ben op de kleine meid aan het passen (2jaar)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En nu zit hij smalspoordiesel-filmpjes te kijken op Youtube!quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een treinmachinist in de dop![]()
![]()
Dit weekend lekker bij jou?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu zit hij smalspoordiesel-filmpjes te kijken op Youtube!
Hier zit de kleine meid even babyshark te kijken. Ze mag 10 minuten per dag kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen vandaag even, als uitzondering.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit weekend lekker bij jou?
Hier zit de kleine meid even babyshark te kijken. Ze mag 10 minuten per dag kijken.Normaal is hij in het weekend niet bij mij.
Baby shark is wel humor!
Maar met Cocomelon enzo moet je wel erg oppassen; het is bewust extreem verslavend gemaakt en kinderen kunnen ontwikkelingsproblemen krijgen met die filmpjes.![]()
Ze mag nooit lang, 10 min per dag, ze begint met baby sharp maar gaat al snel ovre naar autootjes en treintjesquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen vandaag even, als uitzondering.Normaal is hij in het weekend niet bij mij.
Baby shark is wel humor!
Maar met Cocomelon enzo moet je wel erg oppassen; het is bewust extreem verslavend gemaakt en kinderen kunnen ontwikkelingsproblemen krijgen met die filmpjes.
En ik zit naast haar, zij op mijn ipad en ik op mijn laptopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat geel zegt ze. wil nu een roze zegt ze en dan nog een grijzequote:
Ze wil ook grijsquote:waar tover je die dan weg
Dat is blauw zegt zequote:
Tis wat 2 jaar en ze kent de kleuren al, weet ook al wat rechts en links is,
Maar ik ga weer ff met de blokken spelenen zo eten.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is blauw zegt ze
Tis wat 2 jaar en ze kent de kleuren al, weet ook al wat rechts en links is,
Maar ik ga weer ff met de blokken spelenen zo eten.
![]()
Speelseen smakelijk alvast
![]()
![]()
ChineesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Broodje kroket met een patat speciaal is wel gezond toch?quote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bevat de hele schijf van 5quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Broodje kroket met een patat speciaal is wel gezond toch?![]()
![]()
Kip met zwarteboontjes saus.
Kip ananas bami en 4 saté stokjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom wil je een broodje en friet?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Broodje kroket met een patat speciaal is wel gezond toch?![]()
Huh?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom wil je een broodje en friet?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: