abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:34:19 #51
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_215451502
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef capricia het volgende:
Ik zou echt zo graag de andere kant van het verhaal willen horen. :D
Ik ook. Ik denk dat er onwaarheden verteld worden.
pi_215451649
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik lees niet in zijn reacties dat hij báng is om naar buiten te gaan, zoals bij pleinvrees. Meer dat hij zich ongemakkelijk voelt als hij met anderen naar drukke plaatsen gaat omdat hij niet weer wil worden aangesproken.
Ja.
Ik vind het alleen wel alarmerend. In het begin was het nog "Kom er ook sowieso wel overheen."

En een paar maanden later is het:

Polomeneer in R&P / Relatie is alweer een hele tijd uit. Toch zit ik met een hoop vragen.
"Heeft mij best een klap gegeven. Dus zodoende heb ik best wel pleinvrees ontwikkelt"

"..prettig om met mensen naar buiten te gaan vind ik het niet meer nee."

De psycholoog zal niet voor niets ingeschakeld zijn.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215451680
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:34 schreef Ricje het volgende:

[..]
Ik ook. Ik denk dat er onwaarheden verteld worden.
En ik denk misschien niet eens bewust. Maar dat dat er wel meer speelt, lijkt me wel duidelijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:42:37 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215451705
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:39 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja.
Ik vind het alleen wel alarmerend. In het begin was het nog "Kom er ook sowieso wel overheen."

En een paar maanden later is het:

Polomeneer in R&P / Relatie is alweer een hele tijd uit. Toch zit ik met een hoop vragen.
"Heeft mij best een klap gegeven. Dus zodoende heb ik best wel pleinvrees ontwikkelt"

"..prettig om met mensen naar buiten te gaan vind ik het niet meer nee."

De psycholoog zal niet voor niets ingeschakeld zijn.
Misschien geeft hij er zelf nog duidelijkheid over.
pi_215451723
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Misschien geeft hij er zelf nog duidelijkheid over.
Ik hoop het, @Polomeneer

Je bent welkom hier. Als je wil.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 2 november 2024 @ 20:06:31 #56
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_215452178
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:41 schreef capricia het volgende:

[..]
En ik denk misschien niet eens bewust. Maar dat dat er wel meer speelt, lijkt me wel duidelijk.
Afgaand op wat hij zei op zijn andere account:

quote:
15s.gif Op maandag 15 april 2024 23:53 schreef MCMXC het volgende:
Kende haar sinds 2018 maar ze had altijd relaties. Op een gegeven moment kreeg ze wat gedoe met haar toenmalige vriend en vlak voor die tijd begonnen wij weer te praten. Op een gegeven moment kwamen er gevoelens bij en tot 2 weken geleden was het mijn vriendin. Relatie duurde 5 maanden.
Kortom: Zodra er wat gedoe is dan springt zij over naar een ander, waar zij zich veilig voelt.

Echter vraag ik mij nog steeds af, wie hij zou zijn dat zo veel mensen met hem willen praten of met hem op de foto willen. Immers lopen er genoeg BNers rond in het land en lijkt mij dat wij, als "Doe maar gewoon. Dan doe je al gek genoeg" volk toch echt geen hol zouden moeten geven daarom.

Daarnaast, als hij helemaal gestopt zou zijn met Youtube en zich wilde richten op zijn privacy, waarom had hij zijn account(s, en social media voor die account(s)) dan niet gewoon verwijderd?

@Polomeneer dit is niet aanvallend bedoeld maar je kan je hopelijk wel inbeelden dat sommige dingen die je gezegd hebt vaag overkomen.
pi_215452323
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Polomeneer op 02-11-2024 21:06:47 ]
pi_215452367
En ja, het is inderdaad dezelfde persoon als om wie het gaat in de andere topics. Ik schaam me er ook voor dat het mij toch blijkbaar zoveel heeft gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215452543
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:15 schreef Polomeneer het volgende:
En ja, het is inderdaad dezelfde persoon als om wie het gaat in de andere topics. Ik schaam me er ook voor dat het mij toch blijkbaar zoveel heeft gedaan.
SPOILER
Je hoeft je niet te schamen. Je hebt niets oneerbaars gedaan.
Zoveel mensen doen de vreselijkste dingen en schamen zich nergens voor.

Ik hoop dat je jezelf weer kunt herpakken en een goede toekomst voor je krijgt.

En je bent altijd welkom om je voortgang of je hersenspinsels hier te delen.

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 02-11-2024 20:31:14 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 2 november 2024 @ 20:41:00 #60
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_215452877
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:13 schreef Polomeneer het volgende:
[...]
En voila, daar is het antwoord. Weten we ook waarom hij bij een psycholoog loopt.
Dat is helaas het nadeel aan "internetfame". Het kan gunstig uitpakken maar, als je er verder niets mee wilt doen, ook nadelig.

TikTok is nou eenmaal een kankergezwel waar we helaas niet van afkomen.
Een vriendin van mij heeft een jonge dochter die zij absoluut niet op TikTok laat precies om die reden.

quote:
Maar B, ook daadwerkelijk door hoe het voor mijn allereerste partner is geweest, die ook 6 jaar lang een vriendin van mij was, waardoor ik oprecht mijn vertrouwen om ooit een nieuwe partner te vinden die er wél normaal mee om kan gaan wel kwijt ben geraakt.
Zoals ik in eerdere reactie al aangaf: Zodra er ook maar iets is dan vlucht die en springt ze over naar de volgende man.
Dat deed ze met de man voor jou, dat deed ze met jou en dat zal ze met die huidige vriend ook wel gaan doen.
Dat heeft absoluut niets met jou, of jouw bekendheid (als je dat zo wilt noemen) te maken.

Die moet zelf nodig naar een psycholoog om te achterhalen waarom ze dergelijke dingen doet.
Dat zij jou heeft meegetrokken en zo heeft achtergelaten zegt meer over haar dan over jou.

Bedankt in ieder geval voor het doen van jouw verhaal en het geven van uitleg. Heel veel sterkte toegewenst hiermee. Bedenk het zo: Wat jij tegen haar zei was naar jouw inzicht terecht. Een trouwe partner doet niets om hun partner op welke wijze dan ook onzeker te maken (of onzekerheid te creëren of te voeden) en gaat al zeker niet privésfeer "ontmoeten" met iemand die ze online hebben kennen.
  zaterdag 2 november 2024 @ 21:14:09 #61
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215453488
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik lees niet in zijn reacties dat hij báng is om naar buiten te gaan, zoals bij pleinvrees. Meer dat hij zich ongemakkelijk voelt als hij met anderen naar drukke plaatsen gaat omdat hij niet weer wil worden aangesproken.
quote:
Zo on-ge-veer. Pleinvrees is wel een erg grote benaming. Maar prettig om met mensen naar buiten te gaan vind ik het niet meer nee.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_215454497
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef Ricje het volgende:

[..]
Aan de ene kant inderdaad wel, maar aan de andere kant zijn er ook bij die "gevangen zitten" in een relatie met een narcist en uiteindelijk een "bevrijder" vinden (die ze wakker schudden), daar aan binden en in één keer overspringen.

Vooralsnog kan ik inzien hoe sommige dingen waar kunnen zijn. Echter, na het lezen van zijn laatste reacties, Heb ik alleen maar vraagtekens.

Voer voor de gedachte: Wat als hij zijn berichten verwijderde omdat de boel verdraaid wordt en hij bang is dat de ex erachter komt en de waarheid zou komen vertellen?

Verhaal kan waar zijn, tot aan een zeker punt.
Maar een relatie verbreken en twee/drie dagen later al een nieuwe relatie hebben...dat komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 3 november 2024 @ 02:21:45 #63
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215455882
De cirkel van de gedachten
quote:
Als ik blijf kijken
zoals ik altijd heb gekeken
blijf ik denken
zoals ik altijd dacht

Als ik blijf denken
zoals ik altijd heb gedacht
blijf ik geloven
zoals ik altijd heb geloofd.

Als ik blijf geloven
zoals ik altijd heb geloofd
blijf ik doen
zoals ik altijd heb gedaan

Als ik blijf doen
zoals ik altijd heb gedaan
blijft mij overkomen
wat mij altijd overkwam
Oftewel: "Als je blijft doen wat je altijd gedaan hebt, blijf je krijgen wat je altijd gekregen hebt”.

Het verschil tussen mensen die groeien en zich ontwikkelen en mensen die stilstaan en steeds tegen dezelfde problemen aanlopen
Dat is wat het verschil maakt tussen mensen met veerkracht en optimisme en mensen die zich gedragen als slachtoffer van de situatie.

Hoe jij kijkt bepaalt wat je ziet. Waar je je aandacht op richt is wat jouw beeld en dus je gedachte bepaalt.
Jij bent de baas over je gedachten, je gevoel, je acties, je leven.
Je hebt altijd de keus. Zelfs als je iets overkomt dat vervelend is of moeilijk of verdrietig, jouw gedachten daarover bepaal jij. Door zelf je perspectief te kiezen.

Belangrijker dan de gebeurtenis is de betekenis die je eraan verbindt. Iets wordt pas waarheid op het moment dat jij het voor waar aanneemt.
Iets is pas erg, als jij vindt dat het erg is.
Iets is pas leuk, als jij het leuk vindt.
Iets is pas waardevol, als het waardevol is voor jou.
Iets is pas pijnlijk als jij besluit dat het je raakt. Etc

Iedereen loopt in zijn leven zo zijn eigen littekens en krassen op hun ziel op .
Iedere kras en ieder litteken vertelt een eigen verhaal. Blijf vooral niet hangen in dat verhaal.
Als je in je achteruitkijk spiegel blijft kijken dan zie je niet wat ervoor je gebeurd.

iemand die niet in een slachtofferrol zit weet dat hij/zij eigen verantwoordelijkheid heeft en zal die ook nemen. Door te kijken naar wat zijn eigen aandeel is en proberen uit te zoeken hoe hij dat kan veranderen .
Je kan op verschillende manieren in een slachtofferrol zitten:
Het niet inzien van je eigen aandeel in een situatie
Het niet nemen van je eigen verantwoordelijkheid in een bepaalde gebeurtenis
De ander grotendeels of helemaal de schuld te geven van de situatie waarin je verkeert
Niet doorhebben hoe het eigen gedrag kan overkomen , of overkomt bij de ander.
Mensen die niet in de slachtofferrol zitten kijken eerst naar hun eigen aandeel voordat ze naar het aandeel van anderen kijken.
Iemand die in de slachtofferrol zit zal er(onbewust) heel veel of alles aan doen in die slachtofferrol te blijven zitten. het biedt hem iets , het levert wat op en zolang je in een slachtofferrol zit, hoef je niet je eigen aandeel in te zien.

Denken dat je beter communiceert dan je ex
De manier waarop communicatie tot een relatiebreuk kan leiden, is dat je misschien wel oprecht denkt dat je beter communiceert dan je ex . Of dat je meer in de relatie hebt geinvesteert.
Geen van beide partners communiceert beter of slechter dan de ander. Beiden zijn niet in staat om zich aan de machtsstrijd te onttrekken, waardoor beide partners een even groot aandeel hebben in hun communicatie. We denken dat onze boosheid wordt veroorzaakt door de ander. En dat is niet het geval.
Blinde vlekken hebben , onjuiste interpretaties doen ,geen reeel zelfbeeld ,gebrek aan echte communicatie, emotioneel onvolwassen, belemmerende patronen ,
Denken te weten hoe het zit met de ander, maar kennen zichzelf niet eens echt. En dat is natuurlijk ook van toepassing op de ander.
Veel mensen gaan heel snel een relatie aan : binnen een paar maanden. (En zoals bij TS en zijn ex zelfs na een weekend.
Jullie hebben allebei geen juist beoordelingsvermogen ontwikkeld waardoor je wordt aangetrokken tot de partner (je ex) die emotioneel ongeveer even (on)gezond is als jijzelf.

Niets heeft betekenis behalve de betekenis die jij eraan geeft​.
Jij bent zeker geen slachtoffer , sterker: jouw aandeel in alle drama van jullie puber verkering is net zo groot als dat van haar
32 jaar : Grow up.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215456476
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 november 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
[..]

Maar dat was voor die ex ook al en dat weet hij, dus ik snap niet waarom hij het nu zo presenteert alsof dat door die ex komt.
pi_215461547
Ook wel raar hoe mensen hier reageren, als je zoveel volgers hebt gehad en best wel 'bekend' aan het worden was. Een droom van velen, en dan moet stoppen opeens en je alleen de last hebt gehad maar nooit de lusten, ik zou ook wel het vertrouwen in de wereld kwijt zijn, en dan nog zo'n vriendin....

Wat moet je nog vertrouwen dan, je was bijna op de top van een grote berg, maar dan besef je wat je hebt ingeleverd je kan niet resetten en stopt met in de spotlight staan maar uiteindelijk zit je wel met de gebakken peren.
pi_215461632
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie TS dan is
Dat lijkt me toch vrij duidelijk? Youtube op, youtube af, tiktok op, mensen die op de foto willen met 'dat gekkie', edited video's die 100x beter scoren dan de video, begin 30, in een programma gezeten over internetstalking.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_215461816
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 15:30 schreef Abid-Meher het volgende:
Een droom van velen
Van kinderen van tegenwoordig ja, maar niet van de generaties daarvoor.
  zondag 3 november 2024 @ 19:38:37 #68
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215466716
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 15:30 schreef Abid-Meher het volgende:
Ook wel raar hoe mensen hier reageren, als je zoveel volgers hebt gehad en best wel 'bekend' aan het worden was. Een droom van velen, en dan moet stoppen opeens en je alleen de last hebt gehad maar nooit de lusten, ik zou ook wel het vertrouwen in de wereld kwijt zijn, en dan nog zo'n vriendin....

Wat moet je nog vertrouwen dan, je was bijna op de top van een grote berg, maar dan besef je wat je hebt ingeleverd je kan niet resetten en stopt met in de spotlight staan maar uiteindelijk zit je wel met de gebakken peren.
Daar koos hij zelf voor , , hij is geen zielig slachtoffer
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 4 november 2024 @ 12:28:26 #69
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215472970
"Hij is gewoon een vriend"

Dat is echt de ultieme dekmantel voor "Ik word keihard door hem geneukt" _O-
Le Diable
pi_215473296
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2024 15:38 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat lijkt me toch vrij duidelijk? Youtube op, youtube af, tiktok op, mensen die op de foto willen met 'dat gekkie', edited video's die 100x beter scoren dan de video, begin 30, in een programma gezeten over internetstalking.
En is erg druk met auto's, niet te vergeten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 13:22:10 #71
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215473402
Geen idee over wie dit gaat, en dat is ook prima. Ik vind het niet nodig om hier te gaan identiteits-hunten.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')