quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Haai haaiquote:
Hoe durven ze iemand te kiezen die een paar cm te klein isquote:
Jij doet ook allesquote:Op maandag 4 november 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Vreemde naam, maar ziet er wel leuk uit
inb4 "jij doet ook alles"
Kan ook als een schilderij zijn om naar te kijkenquote:Op maandag 4 november 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Vreemde naam, maar ziet er wel leuk uit
inb4 "jij doet ook alles"
Genoteerd KingCityquote:
Zou ze dan ook een burger zonder saus, ui en kaas bestellen?quote:
Dat zijn van die cola light types.quote:
De kledingkeuze hielp ook niet vond ik.quote:Op maandag 4 november 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn van die cola light types.![]()
Ik wil niet weten hoe die dijen eruitzien als ze 30 is.
Welke van de twee?quote:
Zolang ze niet in mijn nabijheid manifesteert doet ze maar.quote:Op maandag 4 november 2024 19:56 schreef RipCity het volgende:
Oh my.
Manifesteren onzin. Meteen de amsterdamse gracht in ermee.
Genoeg relaties waar het nooit gezellig is.quote:Op maandag 4 november 2024 19:57 schreef Felagund het volgende:
"Ik hou niet van gezeur" --> Ik moet de eerste nog tegenkomen die wel van gezeur houdt.
"Ik hou van Humor"quote:Op maandag 4 november 2024 19:57 schreef Felagund het volgende:
"Ik hou niet van gezeur" --> Ik moet de eerste nog tegenkomen die wel van gezeur houdt.
Ik houd van lekker eten.quote:
Ze kunnen beter met elkaar gaan etenquote:
Dit, ben al semi afgehaakt.quote:Op maandag 4 november 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar… wat een gortdroge avond. Geen leuke mensen.
Groningse nuchterheidquote:Op maandag 4 november 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar… wat een gortdroge avond. Geen leuke mensen.
Geen zak aan. “Jij dan” x 10. Blijf thuis ofzo.quote:
Ze is wel een snappie hequote:Op maandag 4 november 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
9/11 ook al, ze hebben echt de grootste complotdenkers gevonden.
Ze stijgt op met die wimpersquote:Op maandag 4 november 2024 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Valt weer binnen en ziet een dame in het groen met make-up, die hier en daar vergeten is…
Wacht maar tot ze staatquote:
Ik denk niet ze dit bedoelen, helaas.quote:
Baanwielren niveauquote:Op maandag 4 november 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze staat
De dijen van Memphis zijn er niks bij
Sommige mensen zijn echt zo.quote:
Oke, jij bent echt scherp voor een manquote:Op maandag 4 november 2024 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ongeplamuurde rand langs haar haargrens…
Ze is gewoon leuk en gezellig maar haar interesses. En haar chill woordjes.quote:Op maandag 4 november 2024 20:13 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Vindt haar desondanks wel enigszins charmant overkomen.
quote:Op maandag 4 november 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh je ziet idd niet dat je een stukje buitenlands bent.
Ik dacht Syrië.quote:Op maandag 4 november 2024 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..], ik dacht eigenlijk dat hij half Spaans was of zo.
Zwaarste aflevering in tijden.quote:
En die andere aan de overkant van het malieveld bij een protest tegen de lockdown.quote:Op maandag 4 november 2024 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
2e date bij een black lives matter rally van bij1
Heel heel veel vermoeiende mensen lopen er rond.quote:Op maandag 4 november 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En die andere aan de overkant van het malieveld bij een protest tegen de lockdown.
Josti?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:34 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het mag wel een enorme Joost fan (Joostie?) zijn, anders slinken de kansen wel.
Soepjurk helpt niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:35 schreef DKUp het volgende:
Dionne 27 Wiskundedocent
Ik geef haar 35 met een mooie strakke huid
Bij de bouwmarktquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is gekleed of hij boodschappen gaat doen
Ik zie er leuker uit dan moeke soepjurk, ja.quote:
Die heeft ook wel een ernstig tante pollewop gehalte zo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie er leuker uit dan moeke soepjurk, ja.
Hoeveel kamelen is ze jou waard?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geheel terecht als ik het zo hoor.
Commercieel handeltje beginnen!quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geheel terecht als ik het zo hoor.
Maar kun je ook beter differentiëren?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie er leuker uit dan moeke soepjurk, ja.
Met een 8 geslaagd. Dus dat lukt wel, ja.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar kun je ook beter differentiëren?
Keurig. B dan neem ik aan?quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een 8 geslaagd. Dus dat lukt wel, ja.
Wat is jouw skincare?quote:
Wat ongezellig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:43 schreef S_E het volgende:
Elke keer als ik dit programma kijk denk ik: wat zijn er toch ontzettend veel ontzettend rare mensen
Jep.quote:
Beetje nare uitstralingquote:
Als mijn gezicht een beetje opgezwollen is, gebruik ik 's ochtends een ijszak terwijl ik mijn maagoefening doe. Ik kan er nu duizend doen. Nadat ik het ijszak heb verwijderd, gebruik ik een diepe poriënreinigingslotion. Onder de douche gebruik ik een watergeactiveerde gelreiniger. Daarna een bodyscrub met honingamandel. En op het gezicht een exfoliërende gelscrub. Breng vervolgens een gezichtsmasker met kruidenmunt aan, dat ik 10 minuten laat staan terwijl ik de rest van mijn routine voorbereid. Ik gebruik altijd een aftershavelotion met weinig of geen alcohol, omdat alcohol je gezicht uitdroogt en je er ouder uit laat zien. Dan een vochtinbrengende crème, daarna een anti-verouderingsoogbalsem, gevolgd door een laatste vochtinbrengende, beschermende lotion.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Als mijn gezicht een beetje opgezwollen is, gebruik ik 's ochtends een ijszak terwijl ik mijn maagoefening doe. Ik kan er nu duizend doen. Nadat ik het ijszak heb verwijderd, gebruik ik een diepe poriënreinigingslotion. Onder de douche gebruik ik een watergeactiveerde gelreiniger. Daarna een bodyscrub met honingamandel. En op het gezicht een exfoliërende gelscrub. Breng vervolgens een gezichtsmasker met kruidenmunt aan, dat ik 10 minuten laat staan terwijl ik de rest van mijn routine voorbereid. Ik gebruik altijd een aftershavelotion met weinig of geen alcohol, omdat alcohol je gezicht uitdroogt en je er ouder uit laat zien. Dan een vochtinbrengende crème, daarna een anti-verouderingsoogbalsem, gevolgd door een laatste vochtinbrengende, beschermende lotion.
Wel financieel vriendelijk zo, zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Betalen om je niet schuldig te voelen bij het afwijzen
Geen idee. Zag alleen die jurk en borsten.quote:
Manifesteert draken?quote:
Ook bij de spirituele beurs voor katten!quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:02 schreef Joop_W het volgende:
Hebben ze weer werving gedaan op een spirituele beurs ofzo?
Vooral de naaktkat , erg spiritueel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook bij de spirituele beurs voor katten!
Die voelt heel goed aan wanneer het koud is buiten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:06 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Vooral de naaktkat , erg spiritueel.
Hey nog een vrouwelijke kijkerquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:04 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Misschien kan Hanneke schoenen voor hem knutselen
Wat ben je lief vanavondquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
27? Die haai lijkt veel ouder. Zelfs nog met fillers en opgespoten mond.
Donker buitenlands maakt al-tijd ouder.
En al die Michael Jackson neusjes. Ze kunnen het niet eens mooi.quote:
De Retriever?quote:
Retriever Rolfquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hanneke kan het niet op die Retriever
De tekst was zo positief geschreven door de redactie dat ik dan toch even twijfel, maar ik zit er graag naast.quote:
Ik dacht dat je Guido bedoelde.quote:
Nee die heeft niet van die lange blonde manen.quote:
Eens.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nog erger dan Zaandam en Volendams
Prachtig lijf en trillende bil. Heb niet zoveel met blond maar dit is fijn kijken. Jammer dat ze ook redelijk oerstom lijkt, net als Hoorun.quote:
Calima lijkt mij het type dat op een gegeven moment haar geluk in de wijn zoekt.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Prachtig lijf en trillende bil. Heb niet zoveel met blond maar dit is fijn kijken. Jammer dat ze ook redelijk oerstom lijkt, net als Hoorun.
Ze is wel heel geïnteresseerd en vriendelijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Prachtig lijf en trillende bil. Heb niet zoveel met blond maar dit is fijn kijken. Jammer dat ze ook redelijk oerstom lijkt, net als Hoorun.
Ze deed een beetje geheimzinnig over haar werk. “Gastvrouw” kan ook in een “erotisch lifestyle centrum” zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 19:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Calima lijkt mij het type dat op een gegeven moment haar geluk in de wijn zoekt.
Hoe heeft zo’n doorsnee leuk blondje zo’n walgelijke naam.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Calima lijkt mij het type dat op een gegeven moment haar geluk in de wijn zoekt.
op een boot in Dubai op sheikhs plassen.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ze deed een beetje geheimzinnig over haar werk. “Gastvrouw” kan ook in een “erotisch lifestyle centrum” zijn
Die link trek jij dan weer, boefje.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ze deed een beetje geheimzinnig over haar werk. “Gastvrouw” kan ook in een “erotisch lifestyle centrum” zijn
Alsof het nog niet erg genoeg is, het ook nog zo uitspreken.quote:
Welke van de twee?quote:
Oh ja ik hoor het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |