SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 01-11-2024 19:09:35 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 01-11-2024 19:12:15 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat wordt de quote tags weghalen en zorgen dat de plaatjes weer werken (nu waarschijnlijk url-afbeelding ipv img)quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
verdorie nu gaat het helemaal mis
laptop liep vast![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:43 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ditquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wordt de quote tags weghalen en zorgen dat de plaatjes weer werken (nu waarschijnlijk url-afbeelding ipv img)Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Anders zelf ff in het vorige topic op quoten klikken en daar alles kopiëren
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ik was de afbeelding aan het weghalenquote:
en toen zei mijn laptop doeiiii
en alles was weg
nu krijg ik hem niet weer goed
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zie post boven jouquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was de afbeelding aan het weghalen
en toen zei mijn laptop doeiiii
en alles was weg
nu krijg ik hem niet weer goed
ja dat had ik gedaan maar dan pakt hij het dus als quotequote:Op vrijdag 1 november 2024 19:00 schreef Lovely het volgende:
Anders zelf ff in het vorige topic op quoten klikken en daar alles kopiërenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan quote weg halen boven en onderaanquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat had ik gedaan maar dan pakt hij het dus als quote
![]()
hi
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
al gedaan maar krijg het niet goedquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan quote weg halen boven en onderaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ga er niet meer aan prutsen straks sloop ik allesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hhm dan moet swj ff helpenquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
al gedaan maar krijg het niet goedMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Url tags veranderen in img tags en bovenaan dat stukje img justin schreef weghalen (en de [/ img] die daarbij hoort ook)quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
al gedaan maar krijg het niet goedCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wat. Kom net binnenquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heb ik al een dm gedaan
misschien is @:Dotteke wel online
die weet het ook welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ikquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat jij zo technisch was
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
YWquote:
Hoe krijg je het voorelkaar met de OP zo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Try refreshing the page
Something went wrong and we couldn't get the page to display.
Error code: 752d93cd-16be-4e08-b8c2-56fa16761fb9![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dank je dotquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja, hij is er weer, kan ik de laptop weer uitzettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* M_0_0_N trekt greys er onder wegquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
* greysbones kruipt onder een steen![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:20 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
* M_0_0_N trekt greys er onder weg
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
QEDquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet zo computer technisch
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Met deze temperaturen kun je beter onder een elektrische deken kruipen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
* greysbones kruipt onder een steenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het vriest nog geen eensquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met deze temperaturen kun je beter onder een elektrische deken kruipen.
houtkachel is aanquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met deze temperaturen kun je beter onder een elektrische deken kruipen.
Ja. Wat is je adres? Ik kom bij jou overwinteren.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
vlakbijdewaterkant 20quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Wat is je adres? Ik kom bij jou overwinteren.
En dan nog, ik pik geen kippen.
Nog niet gedaan. Ik heb dan meer zin in friet.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Je bent een vegetariër weerwolfquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
En dan nog, ik pik geen kippen.
Nog niet gedaan. Ik heb dan meer zin in friet.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: