SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
moet je er nog eentje?quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:39 schreef ToT het volgende: @:DJMO Blijkbaar passen de cavia's toch in de hamsterbal zonder dat ik hun ruggetjes ergens halverwege doormidden hoef te knakken!
Ik gebruik 'm als hooibak en eentje ging er lekker relaxed in liggen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ProficiatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bijna alle collega's hebben zich al afgemeldTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Proficiat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu jij nogquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna alle collega's hebben zich al afgemeld![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met zijn speech altijdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh lalalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga weer wat slapen.
Serieus, ik voel me zo prut.![]()
![]()
![]()
De plezante fazant liep door het groene grasTrotste mama van Ambar
Ik haal jullie vannacht wel in hihi.
Tenzij ik een keer doorslaap.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Je hebt zeker nooit een fazant gehoord, die zegt geen piepquote:Trotste mama van Ambar
Deze welquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit een fazant gehoord, die zegt geen piep![]()
Normaal eet een weerwolf mensen maar dit weerwolfje niet.
Ik eet normaal.Werewolf
Een balquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wel eerst aan de snavel opgehangen en goed laten rotten tot de maden er overheen krioelden en de snavel los liet en de fazant naar beneden viel?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wel een fazant geplukt en klaargemaakt op de middelbare school.
Volgens mijn vader was de fazant altijd dan pas lekker, en dat kwam ook in één of andere samurai-film voor!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Normaal eet een weerwolf mensen maar dit weerwolfje niet.
Ik eet normaal.
Deze heren?![]()
Oei dat leerde ik niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel eerst aan de snavel opgehangen en goed laten rotten tot de maden er overheen krioelden en de snavel los liet en de fazant naar beneden viel?
Volgens mijn vader was de fazant altijd dan pas lekker, en dat kwam ook in één of andere samurai-film voor!
Het was wel dikke pret want met 2 in de les plus leerkracht.Werewolf
Dat is de band Normaal.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee gij.
Ik eet geen mensen. Maak ze liever goed bang.![]()
![]()
"Make America Bolk again!"quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:21 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we het weer over Amerikaanse politiek hebben?![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mini bolkje terugquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:23 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is weer hier en die bolkt jullie allemaal ongezien de moeder!![]()
![]()
RpThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iemand stuurde mij een mail op vrijdagmiddag half 5. Gelukkig al beantwoordTrotste mama van Ambar
@maily ?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand stuurde mij een mail op vrijdagmiddag half 5![]()
![]()
Het moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand stuurde mij een mail op vrijdagmiddag half 5. Gelukkig al beantwoord![]()
Gelijk standaard een out of office bericht ingesteld met: Beste lezer, deze mail wordt gelezen, maar niet beantwoord. Onvriendelijke groetenquote:Trotste mama van Ambar
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelijk standaard een out of office bericht ingesteld met: Beste lezer, deze mail wordt gelezen, maar niet beantwoord. Onvriendelijke groeten![]()
Straks even wat piepschuim in kleine blokjes snijden en in een zak stoppenTrotste mama van Ambar
Ik heb het allemaal in stukken gebroken, voorzichtig, zodat er geen rommel zou ontstaan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Straks even wat piepschuim in kleine blokjes snijden en in een zak stoppen
Grotendeels gelukt!
Wat een teringzooi aan piepschuim heb je al snel in huis als je wat meubeltjes en andere zooi koopt zeg!![]()
Klopt. Daarom dat het morgen met wat ander spul naar de stort gaatquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal in stukken gebroken, voorzichtig, zodat er geen rommel zou ontstaan.
Grotendeels gelukt!
Wat een teringzooi aan piepschuim heb je al snel in huis als je wat meubeltjes en andere zooi koopt zeg!Trotste mama van Ambar
Hier heeft het vrij lang in de schuur gelegen, tot ik genoeg troep had om een volle auto-lading naar de stort te brengen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Daarom dat het morgen met wat ander spul naar de stort gaat![]()
Zo, de werkdag zit erop.. Snel naar de winkel.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Is die steen uit jouw muur gevallen?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weekendquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, de werkdag zit erop.. Snel naar de winkel.
![]()
![]()
Misschien even een pizza halen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
KijkNet al bericht dat de Kampioen niet meer bezorgd wordt op dit adres.
Trotste mama van Ambar
Dat was sneller geregeld met minder moeite dan naar de brievenbus te lopen.Trotste mama van Ambar
Goed gefixt muisquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was sneller geregeld met minder moeite dan naar de brievenbus te lopen.![]()
![]()
Een groene keuzequote:Op vrijdag 1 november 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
KijkNet al bericht dat de Kampioen niet meer bezorgd wordt op dit adres.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vorige bewoner heeft niet het nieuwe adres doorgegevenquote:Trotste mama van Ambar
Dat vind ik ook zo slecht, mensen die hun administratie niet op orde hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vorige bewoner heeft niet het nieuwe adres doorgegevenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oei, dat was een 'mensen die' post.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het stomme is ook dat het niet het enige blaadje is dat ik op haar naam krijg. En aangezien het niets interessant is heb ik het liever niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo slecht, mensen die hun administratie niet op orde hebben.Trotste mama van Ambar
Straks krijg je nog bladen als de "Linda." Of de "Story", "Weekend"quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het stomme is ook dat het niet het enige blaadje is dat ik op haar naam krijg. En aangezien het niets interessant is heb ik het liever niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zou ook nog kunnen...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En als het wel interessant is?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het stomme is ook dat het niet het enige blaadje is dat ik op haar naam krijg. En aangezien het niets interessant is heb ik het liever niet.![]()
Dan houdt ze dat blad natuurlijk.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerste deur rechts.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
fried / friet => patatquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zeg ik er helemaal niets van
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of het hokje achterin de tuin.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
datt wc is an eind van het gangesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, friedhof = begraafplaatsquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik was daar waar de doden ligenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik was daar waar de doden ligenNu snap ik hetquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is die steen uit jouw muur gevallen?![]()
![]()
![]()
Ja ookquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over het bezoek aan de wc ging![]()
Ja er is ook eentje naar de wc nu.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over het bezoek aan de wc gingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat effect hebben mario z'n posts vaak wel!quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over het bezoek aan de wc ging![]()
![]()
maaaaaan,dat will ik niet wetenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen. Maar ik ga zo nog een keer poepen![]()
![]()
![]()
Oh ik had laatst al vermeld dat als ik ongelooflijk hard uit m'n anus zit te kakken, ik aan jullie kan denken!quote:![]()
![]()
Jammer. Want ik had vanmorgen best een mooie drol. Mooie vorm en beetje rood van de bieten van mijn avondeten gisteren. Ik was er best trots opquote:![]()
![]()
Jezus is Kerstochtend geboren, niet op kerstavond.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:22 schreef mario390 het volgende:
je seit wel en komische volk , je viert
kerst niet op 24.dez,en allerheiligen hebben ook nietTrotste mama van Ambar
Maar we hebben wel 2e kerstdag, 2e paasdag en meer van dat soort ongein!quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:22 schreef mario390 het volgende:
kerst niet op 24.dez,en allerheiligen hebben ook niet![]()
![]()
hou opquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik had laatst al vermeld dat als ik ongelooflijk hard uit m'n anus zit te kakken, ik aan jullie kan denken!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wij hebben dan weer Koningsdagquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:22 schreef mario390 het volgende:
kerst niet op 24.dez,en allerheiligen hebben ook niet![]()
![]()
Toch blijft het raar. De verjaardag van Sinterklaas wordt ook de avond van te voren gevierd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wij hebben dan weer Koningsdag![]()
Dat komt omdat je heiligen viert op hun sterfdagTrotste mama van Ambar
Ja waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:26 schreef mario390 het volgende:
nach friedhof vragt mijn moeder in kafeehuis
hoezo ik en glas witte spritzer bestell?![]()
Valentijnsdag is ook op de sterfdag van Sint ValentijnTrotste mama van Ambar
Sint Paashaasquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:28 schreef JustinK het volgende:
En Pasen op de sterfdag van de PaashaasTrotste mama van Ambar
Lekker man kakaoquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij will dat ik kakao drink, maar dat is vor kinderen![]()
![]()
Je ging een witte spuiter drinken?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:26 schreef mario390 het volgende:
nach friedhof vragt mijn moeder in kafeehuis
hoezo ik en glas witte spritzer bestell?
Was Daffy de ober?![]()
![]()
je bent ook daffy,wie zall dat zijn?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Je ging een witte spuiter drinken?
Was Daffy de ober?![]()
Iets minder spannend!quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
Ik denk dat mario dit bedoelt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mijn lichaam denkt aan slapen.
Ik bolk u in de naam van de bolk, de mini bolk en de heilige bolk Amen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pinnenmutske op 01-11-2024 18:12:52 ]Werewolf
Volgens mij ga ik weer spoken.
Ik zou liever weerwolven maar geen Volle Maan
Werewolf
Heilige Bolkquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn lichaam denkt aan slapen.
Ik bolk u in de naam van de bolk, de mini bolk en de heilige bolk aman.![]()
Wel onsmakelijk dat spelers in ea25 (fifa25)
Tegenwoordig kanker kunnen krijgen in carrièremode.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Realistischquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel onsmakelijk dat spelers in ea25 (fifa25)
Tegenwoordig kanker kunnen krijgen in carrièremode.![]()
Ja dat wel maar wat is next dat er een tijdens de wedstrijd dood neervalt?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik dacht altijd dat de verjaardag van Nicolaas van Myra gevierd werd in december, maar sinterklaas is zijn sterfdagIk voel me een beetje dom
![]()
![]()
Wordt ook altijd gezegd dat het zijn verjaardag is.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:23 schreef devzero het volgende:
Ik dacht altijd dat de verjaardag van Nicolaas van Myra gevierd werd in december, maar sinterklaas is zijn sterfdagIk voel me een beetje dom
Wat verwacht je anders? "Ja kinders, dit is de dag waarop ik eeuwen geleden gestorven ben! Ik ben een zombie!"![]()
De kinderen die pasen vieren, weten over het algemeen ook wel dat hij sterft op goede vrijdag.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt ook altijd gezegd dat het zijn verjaardag is.
Wat verwacht je anders? "Ja kinders, dit is de dag waarop ik eeuwen geleden gestorven ben! Ik ben een zombie!"![]()
En dat rond die tijd een haas eieren zit te leggen van chocolade!quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
De kinderen die pasen vieren, weten over het algemeen ook wel dat hij sterft op goede vrijdag.
@Homijn
@DerRabbit![]()
dan had ik bijna maily ingehaaldquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
Bijna twee als schotel niet had gebolkt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
in de top 20 nuquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt Meelie al ingehaaldof nog niet?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sinterklaas?!quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
De kinderen die pasen vieren, weten over het algemeen ook wel dat hij sterft op goede vrijdag.![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan had ik bijna maily ingehaald
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nu al dat is snel gegaan danquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oeh @:Lovely is stiekem over me heen gegaan
Hallo, ze doet haar best hoorquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
jezus
dat was inderdaad niet helemaal duidelijk![]()
En andersom?!quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
Ik weet niet of ik wel over @:paul heen wil
Lay down and think of England Bolk![]()
Een vluggertje doenquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
Ik weet niet of ik wel over @:paul heen wil
gewoon zoveel punten halen dat je er meer tegelijk inhaaltThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou dat niet, maar had niet verwacht dat ik zo snel weer in de top 3 zou komenquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
dat is wel de bedoeling jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal dood.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oehquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan had ik bijna maily ingehaald![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: